ГоловнаФорумКазиноDundeeSlots Casino - загальне обговорення

DundeeSlots Casino - загальне обговорення

 від fayedmarksson
|
2 092 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити DundeeSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я щойно зійшов із цього веб-сайту, який більше ніколи не відвідаю. Казино слотів Данді.


Тож я зареєструвався під враженням від 35 безкоштовних обертань на ВСІ Lucky Clover 5. Код не потрібен. Просто підтвердьте номер телефону та електронну адресу, щоб отримати бонус.


Тож я проходжу всю процедуру, і що ви знаєте... Нічого не сталося.


добре. Я зв’язуюсь зі службою підтримки та повідомлю їм, що відбувається. А точніше не відбувається...


Агент чату каже мені, що бездепозитний бонус не доступний. Тож я сказав, що це абсурдно... Я натиснув посилання на веб-сайті NoDepositKings і перевів мене на їхню цільову сторінку з полями для реєстрації, доступними для заповнення.


То як це не доступно??


Брат каже мені, що це недоступно для драматургів у моєму регіоні, і наполягає, щоб я переглянув їхні Ts і Cs. Тому я прошу на хвилинку переглянути зазначені умови, щоб дізнатися, що гравці зі Швеції не можуть брати участь у будь-яких бонусах.


Я південноафриканець, хлопці... Не швед. Усю дорогу на іншому кінці земної кулі... У мене також є стенограма чату.


Будь ласка, виправте мене, якщо я помиляюся, але це неправдива реклама, брехня та цькування.

Автоматичний переклад.
fayedmarksson

Це справді дивна ситуація, чесно кажучи. Я перевірив це на нашому сайті, і насправді немає жодного бездепозитного бонусу. Подивіться, що я знайшов🤷‍♀️ :

file

Я зараз думаю, а як же ти таки знайшов.🤔

Прикро, особливо якщо вам сподобалося це казино, чи не так?

Автоматичний переклад.
Romi

Я отримав електронний лист від веб-сайту NoDepositKings.com із рекламою їхніх бонусів казино та сказав, що отримайте 35 безкоштовних обертань відразу.


file Коли я натискаю на посилання, я потрапляю сюди file

Автоматичний переклад.
fayedmarksson

Зрозумійте. Це був інший сайт, який пропонував бонус у цьому казино. Можливо, ви зверталися до NoDepositKings щодо цього питання? Є певна ймовірність, що DundeeSlots не роздавав подібних бонусів, я вважаю.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.

Хтось успішно зняв кошти, коли ви зробили депозит за допомогою кредитної картки? Моє останнє зняття було відхилено, оскільки вони стверджують, що "будь ласка, зробіть зняття на той самий банківський рахунок, який використовувався для депозиту".

Кредитні картки тут, в Австралії, не пов’язані безпосередньо з банківським рахунком, просто так вони не працюють.

Я зв’язався зі своїм банком і відкрив у них банківський рахунок за тими самими даними (раніше я використовував їх лише для кредитної кредитної картки) і подав запит на ще одне зняття, сподіваючись, що це спрацює, але це малоймовірно

Я надіслав електронного листа їхній службі підтримки, щоб прояснити ситуацію, коли я спробував через чат, агент просто відключився та повторив повідомлення вище без будь-якої допомоги. Я грав на інших сайтах, які належать тому ж керівництву, і підтримка там була дуже корисною, не знаю, що тут

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Anonymized787

Привіт,

Чи може тут також мати місце обмеження картки? Наскільки я пам’ятаю, Австралія заборонила банківські операції, пов’язані з азартними іграми, хоча те, що ви щойно описали, також здається мені не надто кваліфікованою підтримкою.

Я хотів би надати відгук, але не знайшов жодного. Всі відгуки користувачів не менше року...

Щоб отримати уявлення, будь ласка, попередні зняття було надіслано на ту саму картку?

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, це моє перше зняття коштів у цьому конкретному казино. Я грав і не мав проблем із зняттям коштів на банківський рахунок, тоді як кредитна картка використовувалася для депозиту в інших казино, а також тут з тим же керівництвом (Casinonic, Ricky, Queenspins, у мене є зняття схвалено та просто чекає надходження на банківський рахунок)


Наведений вище екземпляр внесено кредитною карткою та виведено на банківський рахунок на моє ім’я після перевірки всіх документів. Так було в багатьох онлайн-казино, у яких я грав, тут неможливо вивести кошти безпосередньо на кредитні картки, їм потрібно було заплатити за допомогою BPAY або прямого дебету


Залежно від банку, деякі забороняють трансакції азартних ігор прямо, інші ви повинні погодитися, деякі не мають інструментів для блокування

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Лише оновлення, підтримка електронною поштою все ще наполягає на наданні банківського рахунку для кредитної картки… це просто неможливо, я зачекаю до 13 днів, оскільки у мене відкрита скарга, оскільки мені потрібна допомога в просуванні та подальшому

Автоматичний переклад.
Anonymized787

Боже... Я цілком переконаний, що підтримка тут трохи втрачена. Але я думаю, що ви маєте рацію; найкраще залишити це питання на розгляд скарги, оскільки казино, очевидно, не збирається змінювати перспективу.

Неприємно це говорити, тому що тут, швидше за все, настане ще одне інтермеццо. Так чи інакше, я хотів би залишатися на зв'язку. Ви будете тримати нас у курсі?

Автоматичний переклад.
Radka

Служба підтримки працює зі мною над цим, вони зрозуміли, що одну з кредитних карток, які я використовував (я використовував 2 для внесення), ви не можете безпосередньо зняти за допомогою банківського зняття.

Я фактично відкрив новий банківський рахунок у тому самому обліковому записі клієнта, що й моя інша картка, щоб спробувати зняти гроші, але вони просять надати виписку, яка вказує на депозит, знову та сама проблема, оскільки банківський рахунок і кредитна картка не пов’язані безпосередньо.

Я пояснив це, і, сподіваюся, я зрозумів, які в мене є варіанти, однак, схоже, мені, можливо, доведеться почекати період подання скарги

Автоматичний переклад.
Anonymized787

Я бачу зараз.

Радий бачити, що мої оцінки рівня підтримки залучення були неправильними. Чесно кажучи, я зіткнувся з подібною проблемою з віртуальною карткою, і, пам’ятаю, було досить складно пояснити, що вона не працює, як звичайна дебетова картка, прив’язана до банківського рахунку.

У будь-якому разі, схоже, що ви зараз робите значні успіхи. Тримаю кулаки!

Автоматичний переклад.
Radka

Я завантажив останню виписку, згенеровану за період, коли я зробив свій депозит, пов’язану з виграшем. Сподіваюся, це останнє, щоб вони могли обробити вилучення

Автоматичний переклад.
Anonymized787

Привіт!

Справа ще не вирішена? Ну ти такий дисциплінований. Я все ще тримаю кулаки. І я сподіваюся, що грандіозний фінал буде швидким!

Автоматичний переклад.
Radka

Так, це був дуже тривалий процес, моя скарга відкрита та активна, я просто чекаю, коли хтось із гуру казино допоможе

Автоматичний переклад.
Anonymized787

перевіряю скаргу; здається, важливий 14-денний часовий проміжок скоро закінчиться. Я очікую, що Нік повернеться до вас найближчими днями.

Однак, якщо я не помиляюся, у казино тепер є все, що вони постійно просили. Це правильно, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka

Вони попросили виписку з картки, на якій є виграш, прикріплений до депозиту, який я надав два дні тому (мені сказали, що це останній потрібний документ).

але тепер я також запитую іншу виписку для моєї кредитної картки, на яку були зроблені інші депозити, мій період виписки для цієї картки завтра, тому я збираюся завантажити її, коли її буде згенеровано з мого банку, і це буде все, що я можу дати

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Anonymized787

Тож, здається, завтра день D. Казино нарешті має бути готове до завершення процесу. Сподіваємося, більше запитів не буде....

Автоматичний переклад.
Radka

Тож я завантажив останній документ, отримав електронний лист із повідомленням, що мій обліковий запис тепер повністю підтверджено, і ось, моє зняття було скасовано.


Та сама проблема з посиланням на те, що «зняття коштів має здійснюватися за допомогою того самого банківського рахунку, який використовувався для депозиту». Але я зробив депозит лише за допомогою двох кредитних карток…


file

Я оновив свою скаргу та надіслав електронного листа людині служби підтримки, з якою спочатку спілкувався, сподіваючись отримати подальші результати, тепер це стає смішним



Автоматичний переклад.

Я також уважно прочитав положення та умови (https://www.dundeeslots.com/en-AU/terms-and-conditions), і там не сказано, що запит на зняття коштів на той самий банківський рахунок, який використовувався для внесення коштів, є умовою в Політиці зняття коштів або Політиці депозиту

І там також сказано:

Ви повинні робити депозити лише з банківського рахунку, банківських карток, електронних гаманців або інших способів оплати, які зареєстровані на ваше ім’я.


І кредитні картки, і банківський рахунок зареєстровані на моє ім’я, я відмовився від спілкування в чаті, оскільки вони мають дуже мало доступної інформації, і вони просто копіюють і вставляють відповіді

file


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.