11 міс. тому
Тут ви можете обговорити DundeeSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я щойно зійшов із цього веб-сайту, який більше ніколи не відвідаю. Казино слотів Данді.
Тож я зареєструвався під враженням від 35 безкоштовних обертань на ВСІ Lucky Clover 5. Код не потрібен. Просто підтвердьте номер телефону та електронну адресу, щоб отримати бонус.
Тож я проходжу всю процедуру, і що ви знаєте... Нічого не сталося.
добре. Я зв’язуюсь зі службою підтримки та повідомлю їм, що відбувається. А точніше не відбувається...
Агент чату каже мені, що бездепозитний бонус не доступний. Тож я сказав, що це абсурдно... Я натиснув посилання на веб-сайті NoDepositKings і перевів мене на їхню цільову сторінку з полями для реєстрації, доступними для заповнення.
То як це не доступно??
Брат каже мені, що це недоступно для драматургів у моєму регіоні, і наполягає, щоб я переглянув їхні Ts і Cs. Тому я прошу на хвилинку переглянути зазначені умови, щоб дізнатися, що гравці зі Швеції не можуть брати участь у будь-яких бонусах.
Я південноафриканець, хлопці... Не швед. Усю дорогу на іншому кінці земної кулі... У мене також є стенограма чату.
Будь ласка, виправте мене, якщо я помиляюся, але це неправдива реклама, брехня та цькування.
Ive just come off that website i will never be visiting again. Dundee slots casino.
So ive signed up under the impression of 35 free spins on ALL Lucky Clover 5. No code required. Just verify phone and email to redeem the bonus.
So I go through the whole procedure and what do you know... Nothing happened.
Alright. I contact support and let them know what's happening. Or rather not happening...
The chat agent says to me there's no no deposit bonus available. So I said that's preposterous... I clicked on a link in NoDepositKings website and took me to their landing page with signup fields available to fill.
So how is it not available??
Bro tells me its not available to playwrs in my region and insists i review their Ts and Cs. So i ask for a moment and review said terms only to find that players from Sweden are not allowed in participation of any bonuses.
I'm South African, guys... Not Swedish. All the way on the other side of the globe... I have a transcript of the chat as well.
Please correct me if I am wrong but that is false advertising, lying and baiting.
Це справді дивна ситуація, чесно кажучи. Я перевірив це на нашому сайті, і насправді немає жодного бездепозитного бонусу. Подивіться, що я знайшов🤷♀️ :
Я зараз думаю, а як же ти таки знайшов.🤔
Прикро, особливо якщо вам сподобалося це казино, чи не так?
This is really weird situation, to tell you the truth. I have checked that on our site, and actually there is really not any no deposit bonus available. Have a look what I found🤷♀️ :
I am now thinking, how come that you have found one, actually.🤔
It's a shame though, especially if you liked this casino, right?
Я отримав електронний лист від веб-сайту NoDepositKings.com із рекламою їхніх бонусів казино та сказав, що отримайте 35 безкоштовних обертань відразу.
Коли я натискаю на посилання, я потрапляю сюди
I received an email from a website NoDepositKings.com advertising their casino bonuses and said get 35 free spins off the bat.
When I click on the link, I land here
Зрозумійте. Це був інший сайт, який пропонував бонус у цьому казино. Можливо, ви зверталися до NoDepositKings щодо цього питання? Є певна ймовірність, що DundeeSlots не роздавав подібних бонусів, я вважаю.🤷♀️
Understand. It was some other site offering a bonus at this casino. So have you contacted the NoDepositKings regarding this issue, perhaps? There is some possibility the DundeeSlots did not give out any bonus like this, I reckon.🤷♀️
Хтось успішно зняв кошти, коли ви зробили депозит за допомогою кредитної картки? Моє останнє зняття було відхилено, оскільки вони стверджують, що "будь ласка, зробіть зняття на той самий банківський рахунок, який використовувався для депозиту".
Кредитні картки тут, в Австралії, не пов’язані безпосередньо з банківським рахунком, просто так вони не працюють.
Я зв’язався зі своїм банком і відкрив у них банківський рахунок за тими самими даними (раніше я використовував їх лише для кредитної кредитної картки) і подав запит на ще одне зняття, сподіваючись, що це спрацює, але це малоймовірно
Я надіслав електронного листа їхній службі підтримки, щоб прояснити ситуацію, коли я спробував через чат, агент просто відключився та повторив повідомлення вище без будь-якої допомоги. Я грав на інших сайтах, які належать тому ж керівництву, і підтримка там була дуже корисною, не знаю, що тут
Anyone having successfully withdraw when you deposited using a credit card? My latest withdrawal was rejected as they state 'please make withdrawal to same bank account used for deposit'.
Credit cards here in Australia are not directly linked to a bank account, that's just not how they work.
I've contacted my bank and opened a bank account with them under the same details (I was only using them for credit credit card previously) and requested another withdrawal hoping that will work, but it seems unlikely
I've sent an email to their support to clarify the situation, when I tried through live chat the agent just kept disconnecting and repeating the message above with no further help. I've played at the other sites that are owned by same management and the support there has been very helpful, not sure what the go is here
Привіт,
Чи може тут також мати місце обмеження картки? Наскільки я пам’ятаю, Австралія заборонила банківські операції, пов’язані з азартними іграми, хоча те, що ви щойно описали, також здається мені не надто кваліфікованою підтримкою.
Я хотів би надати відгук, але не знайшов жодного. Всі відгуки користувачів не менше року...
Щоб отримати уявлення, будь ласка, попередні зняття було надіслано на ту саму картку?
Hello,
Could also the card restriction be the case here? As far as I recall, Australia has banned gambling-related bank transactions, though what you just described also looks like a not pretty skilled support to me.
I would love to provide feedback but could not find any. All user reviews are at least one year old...
Just to get some idea, have the previous withdrawals been sent to the very same card, please?
Привіт, це моє перше зняття коштів у цьому конкретному казино. Я грав і не мав проблем із зняттям коштів на банківський рахунок, тоді як кредитна картка використовувалася для депозиту в інших казино, а також тут з тим же керівництвом (Casinonic, Ricky, Queenspins, у мене є зняття схвалено та просто чекає надходження на банківський рахунок)
Наведений вище екземпляр внесено кредитною карткою та виведено на банківський рахунок на моє ім’я після перевірки всіх документів. Так було в багатьох онлайн-казино, у яких я грав, тут неможливо вивести кошти безпосередньо на кредитні картки, їм потрібно було заплатити за допомогою BPAY або прямого дебету
Залежно від банку, деякі забороняють трансакції азартних ігор прямо, інші ви повинні погодитися, деякі не мають інструментів для блокування
Hi this is my first withdrawal at this specific casino, I have played and had no issues withdrawing to a bank account while a credit card was used for deposit at the other casinos and also here with same management (Casinonic, Ricky, Queenspins I have a withdrawal approved and just waiting to hit bank account)
The instance above, deposited by credit card and withdrew to a bank account under my name once all documents verified. This has been the case for many of the online casinos I’ve played at, no possible way to withdraw directly to credit cards here, they either needed to be paid using BPAY or direct debit
Depending on the bank, some ban gambling transactions outright, others you have to opt in, some don’t have any tools to block
Лише оновлення, підтримка електронною поштою все ще наполягає на наданні банківського рахунку для кредитної картки… це просто неможливо, я зачекаю до 13 днів, оскільки у мене відкрита скарга, оскільки мені потрібна допомога в просуванні та подальшому
Just an update, support through email are still insisting to provide a bank account for the credit card… it is just not possible, I will wait until the 13 days as I have a complaint open as I need help progressing and further
Боже... Я цілком переконаний, що підтримка тут трохи втрачена. Але я думаю, що ви маєте рацію; найкраще залишити це питання на розгляд скарги, оскільки казино, очевидно, не збирається змінювати перспективу.
Неприємно це говорити, тому що тут, швидше за все, настане ще одне інтермеццо. Так чи інакше, я хотів би залишатися на зв'язку. Ви будете тримати нас у курсі?
Oh my... I'm quite convinced the support is a bit lost here. But I think you're right; it's best to leave the matter for the complaint since the casino is obviously not going to change the perspective.
Hate to say it because here quite likely comes another waiting intermezzo. One way or another, I'd like to stay in touch. Will you keep us all posted?
Служба підтримки працює зі мною над цим, вони зрозуміли, що одну з кредитних карток, які я використовував (я використовував 2 для внесення), ви не можете безпосередньо зняти за допомогою банківського зняття.
Я фактично відкрив новий банківський рахунок у тому самому обліковому записі клієнта, що й моя інша картка, щоб спробувати зняти гроші, але вони просять надати виписку, яка вказує на депозит, знову та сама проблема, оскільки банківський рахунок і кредитна картка не пов’язані безпосередньо.
Я пояснив це, і, сподіваюся, я зрозумів, які в мене є варіанти, однак, схоже, мені, можливо, доведеться почекати період подання скарги
Support is actually working with me on this, they have understood that one of the credit cards I used (I used 2 to deposit) you cannot directly withdraw using bank withdrawal.
I actually opened a new bank account in the same customer account as my other card to try and withdraw to, but they are asking for a statement showing the deposit, again the same issue as the bank account and credit card are not directly linked.
I have explained this and hopefully I get some clarity on what my options are, it looks like I may have to wait through the complaint period though
Я бачу зараз.
Радий бачити, що мої оцінки рівня підтримки залучення були неправильними. Чесно кажучи, я зіткнувся з подібною проблемою з віртуальною карткою, і, пам’ятаю, було досить складно пояснити, що вона не працює, як звичайна дебетова картка, прив’язана до банківського рахунку.
У будь-якому разі, схоже, що ви зараз робите значні успіхи. Тримаю кулаки!
I see now.
Glad to see my assessments of the support level of engagement were wrong. Honestly, I encountered quite a similar issue with the virtual card, and I recall it was quite complicated to explain that it does not work like the usual debit card linked to a banking account.
Anyway, it appears that you are now making significant strides. Keeping my fingers crossed!
Я завантажив останню виписку, згенеровану за період, коли я зробив свій депозит, пов’язану з виграшем. Сподіваюся, це останнє, щоб вони могли обробити вилучення
I've uploaded the latest statement that was generated for the period I've made my deposit which are linked to the winnings. Hopefully this is the last thing so they can process th withdrawal
Привіт!
Справа ще не вирішена? Ну ти такий дисциплінований. Я все ще тримаю кулаки. І я сподіваюся, що грандіозний фінал буде швидким!
Hello!
The matter has not been resolved yet? Well, you are so disciplined. I'm still keeping my fingers crossed. And I hope the grand finale will be quick!
Так, це був дуже тривалий процес, моя скарга відкрита та активна, я просто чекаю, коли хтось із гуру казино допоможе
Yes it has been a very drawn out process, my complaint is open and active I am just waiting on someone from casino guru to help
перевіряю скаргу; здається, важливий 14-денний часовий проміжок скоро закінчиться. Я очікую, що Нік повернеться до вас найближчими днями.
Однак, якщо я не помиляюся, у казино тепер є все, що вони постійно просили. Це правильно, будь ласка?
I check the complaint; it appears the crucial 14-full-day time frame is about to end. I expect Nick to get back to you in the next couple of days.
However, if I am not mistaken, the casino now has everything they have consistently requested. Is that correct, please?
Вони попросили виписку з картки, на якій є виграш, прикріплений до депозиту, який я надав два дні тому (мені сказали, що це останній потрібний документ).
але тепер я також запитую іншу виписку для моєї кредитної картки, на яку були зроблені інші депозити, мій період виписки для цієї картки завтра, тому я збираюся завантажити її, коли її буде згенеровано з мого банку, і це буде все, що я можу дати
They asked for the statement for the card which has the winnings attached to deposit which I have provided two days ago (was told this was last document required).
but now also asking for the other statement for my credit card where the other deposits were made, my statement period is tomorrow for that card so I am about to upload it once it is generated from my bank and that will be all I can give
Тож, здається, завтра день D. Казино нарешті має бути готове до завершення процесу. Сподіваємося, більше запитів не буде....
So it seems tomorrow is the D-day. The casino should finally be ready to start finalizing the process. Hopefully, there will not be any more requests....
Тож я завантажив останній документ, отримав електронний лист із повідомленням, що мій обліковий запис тепер повністю підтверджено, і ось, моє зняття було скасовано.
Та сама проблема з посиланням на те, що «зняття коштів має здійснюватися за допомогою того самого банківського рахунку, який використовувався для депозиту». Але я зробив депозит лише за допомогою двох кредитних карток…
Я оновив свою скаргу та надіслав електронного листа людині служби підтримки, з якою спочатку спілкувався, сподіваючись отримати подальші результати, тепер це стає смішним
So I have uploaded the last document, got the email saying my account is now fully verified and Lo and behold my withdrawal was cancelled.
Same issue citing ‘withdrawal must be made using same bank account used to deposit’. But I have only deposited using two credit cards…
i have updated my complaint and emailed the support person I was originally talking to hoping to get further, this is getting ridiculous now
Я також уважно прочитав положення та умови (https://www.dundeeslots.com/en-AU/terms-and-conditions), і там не сказано, що запит на зняття коштів на той самий банківський рахунок, який використовувався для внесення коштів, є умовою в Політиці зняття коштів або Політиці депозиту
І там також сказано:
Ви повинні робити депозити лише з банківського рахунку, банківських карток, електронних гаманців або інших способів оплати, які зареєстровані на ваше ім’я.
І кредитні картки, і банківський рахунок зареєстровані на моє ім’я, я відмовився від спілкування в чаті, оскільки вони мають дуже мало доступної інформації, і вони просто копіюють і вставляють відповіді
I have also read through the terms and conditions carefully (https://www.dundeeslots.com/en-AU/terms-and-conditions) and it does not say it is a condition to request withdrawals to same bank account used to deposit anywhere in the Withdrawal Policy or Deposit Policy
And it also says:
You must make deposits only from a bank account, bank cards, e-wallets or other payment methods that are registered in your own name.
Both credit cards and bank account is under my name, I have given up talking to live chat as they have very little information available from what it seems and they just copy and paste responses
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.