ФорумКазиноDreamscasino не хоче платити

Dreamscasino не хоче платити

1 рік тому від Rejo556
|
3054 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я взяв їхній бездепозитний бонус у dreamscasino. Я грав на ці бонусні гроші за їхніми правилами стільки разів, скільки мені було потрібно. Цей бонус перетворився на реальні гроші, 98 доларів США і щось невелике, і тепер у мене з ними проблема, що вони не хочуть платити мені навіть після перевірки, тому що моя країна (Хорватія) не має на це права. Мене про це заздалегідь не повідомили і дали премію. Я витратив свій час і все, щоб заробити гроші, а тепер вони не хочуть мені платити. Я прошу допомоги

Автоматичний переклад.
Rejo556
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
Rejo556
1 рік тому

Навіть якщо там написано знімний баланс, це означає, що його можна виплатити, якщо я виконав їхні умови, а вони не дають.

Автоматичний переклад.
Rejo556
1 рік тому

Привіт,

Перше, що я зрозумів, коли я перевірив огляд казино , це те, що, згідно з нашими висновками, немає бонусів для гравців з Хорватії, а по-друге, бонуси, як правило, пов’язані з платформою RTG.

Я можу припустити, що ваша проблема може бути спричинена платформою. Я хотів би знати, як вам вдалося отримати бонус. Щойно його надано, воно надано, і ви зможете отримати можливі виграші.

У вашій скарзі я вказую, що ви чекаєте KYC, тому я вважаю, що найкраще було б продовжувати крок за кроком.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви запитали мене, як я отримав бонус. У мене був бонусний код, який я написав у службу підтримки, щоб активувати бонусний код, і вони дали його мені.

Автоматичний переклад.
Rejo556
1 рік тому

Привіт і дякую за це, тому вам надали код. Набагато краще, якщо казино просто визнає, що в цьому випадку вони зробили помилку. Платформа RTG добре відома тим, що спричиняє кілька проблем із бонусами, незалежно від того, наскільки погано працює платформа, я вважаю справедливим, що коли вам надають бонус, особливо той, який активовано службою підтримки, він є вашим і дійсним. Мені це здається справедливим.

Я сподіваюся, що команда зі скарг зможе пояснити це казино.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер у мене з ними ще одна проблема. Мені сказали, що перевірка триватиме до 72 годин. Сьогодні четвертий день, і я кілька разів писав у службу підтримки та пояснював, що термін дії мого посвідчення минув, але документ поруч є доказом того, що моє нове посвідчення вже в дорозі (див. зображення). По-друге, я не плачу за жодними рахунками, тому що все лежить на моїй мамі та дівчині. Я, до речі, безробітний. Сподіваюся, мене перевірять

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Інша проблема полягає в тому, що на моєму старому посвідченні вказана моя стара адреса, а на новому буде нова, і вони її не приймуть

Автоматичний переклад.
Rejo556
1 рік тому

У цьому випадку вам слід пояснити ситуацію з казино, на жаль, вам все одно доведеться якось верифікувати вас.

Чи не могли б ви завантажити скріншот до скарги? Просто натисніть тут .


Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

це знімок екрана, на якому показано, що я виграв 3000 комінів, посівши 3 місце в турнірі


file


на цьому знімку екрана показано таблицю виплат за участь у турнірі та фактичну суму, яку ви виграєте

у мене також є лист від них про те, що я зробив місце, і гроші будуть покладені на ігровий рахунок, тому, коли я ввійду в гру, я зможу отримати їх, а потім з мого облікового запису гравця я зможу зняти їх, як тільки я я перевірений

вони намагалися сказати мені, що я був забанений, тому що я використовував картку, яка була не на моє ім'я. Але в положеннях і умовах Deb досить чітко зазначено, що особа, чий це обліковий запис, повинна нести відповідальність і мати законне право використовувати картку, з якої я є, оскільки це насправді мій обліковий запис, і я використовував цю картку лише кілька разів, і це не картка на якому я виграв будь-які гроші. На ньому вказано ім’я моєї дочки, тому що вона надто молода, щоб працювати. Відкрийте банківський рахунок, щоб банк дозволив мені розмістити її ім’я на одному зі своїх рахунків, за який я несу юридичну відповідальність, щоб вона могла зрозуміти цінність заощаджень грошей. Отже, виходячи з умов і положень, я не порушив жодних правил чи законів. Крім того, я користувався іншою карткою на моє ім’я протягом кількох місяців після цього, і вони взяли гроші, або виграли за допомогою нової картки на моє ім’я, а потім раптом я натиснув кнопку зняття, і вони надіслали мені листа із зазначенням що одного разу я зніму гроші на рахунку гравця. Мене забанять назавжди. Без згадки про турнірні гроші чи 3000, або інші 2600, які спочатку очікували на зняття. Однак на даному етапі я женуся лише за 3000 моїх виграшів у турнірі.

Автоматичний переклад.
Classytouch
1 рік тому

Привіт, дозвольте привітати вас із турніром.

Щодо верифікації та проблеми з карткою, я вважаю, що було б найкраще, якби ви знову подали скаргу.

Загалом, використання будь-чиєї опції оплати для депозитів є проти правил. Хоча я не впевнений, хто є власником картки в цьому випадку. Я б ніколи не використовував дитячу картку для внесення коштів у казино. Звучить як погана ідея для мене - цитую: "На ньому є ім'я моєї дочки, тому що вона занадто молода, щоб працювати"


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого