2 р. тому
Тут ви можете обговорити Dreams Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я маю на увазі, як саме такі казино мають клієнтів, якщо я бачив, що були клієнти, які чекали 4 місяці, щоб отримати свої гроші!? Я дійсно не розумію.
I mean, how exactly do casinos like this have customers as long as I saw that there were customers who waited 4 months to receive their money!? I really do not understand.
Vreau sa spun,cum anume au asemenea cazinourii clienți atât timp cât am văzut ca au fost clienți care au așteptat 4 luni sa primească banii!? Chiar nu înțeleg.
о, тепер бачу.
Що ж, усі скарги були закриті як вирішені, і, що важливіше, усі вони досить старі. Жодна скарга не була закрита як нерозглянута, і жодної скарги не було подано цього року, я кажу, що це досить добре для казино великого бренду.
Скажімо так, його ліцензія може бути кращою, і це казино страждає від побічного ефекту від решти групи.
Ви можете прочитати більше тут:
https://casino.guru/Dreams-Casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
oh, I see now.
Well, all complaints were closed as resolved and more importantly are all quite old. No complaint closed as unresolved and no complaint submitted this year, I say it's quite good for the casino of o big brand.
Let's just say that its license could be better and this casino suffers the side effect from the rest of the group.
Feel free to read more here:
https://casino.guru/Dreams-Casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Щойно зареєструвався в казино Dreams. Отримав бонусну фішку як вітальний бонус. Виграв 98 доларів, і вони не відповідають мені та не приймають мої документи перевірки, щоб щось зняти. Серйозно не розумію, чому ці люди дозволять кільком баксам завадити їм заробити в 100 разів більше, ніж у довгостроковій перспективі. Навіщо турбуватися?
Just signed up with dreams casino. Got a bonus chip as a welcome bonus. Won $98 and they wont answer me or accept my verification docs to withdraw anything. Seriously dont understand why these people will let a few bucks stand in the way of them making 100 times this amount in the long run. Why bother?
Я також не маю відповіді. 🤔
Чи існує ймовірність того, що ставку не виконано, тож служба підтримки ще не «зацікавлена» KYC?
Чесно кажучи, без належного пояснення від казино ми можемо лише припускати, але я погоджуюся, що відсутність підтримки та спілкування не є найкращим підходом, особливо коли щодня з’являються нові казино...
I do not have an answer as well. 🤔
Any chance that the wagering has not been fulfilled, so the support is not "interested" in the KYC just yet?
Honestly, without a proper explanation from the casino, we can only speculate, but I agree that a lack of support and communication is not the best approach, especially when new casinos rising up each day...
Привіт, Радка, я щойно приєднався до Dreams Casino. Коли я спробував зареєструватися, було сказано, що у мене вже є обліковий запис. Виявляється, вони використовують платформу inclave для реєстрації, і я зареєструвався в Lucky Legends за допомогою платформи inclave деякий час тому. Я думаю, моє запитання полягає в тому, чи вважатиме це казино проблему «відкриття кількох облікових записів»? Мені також вдалося побачити свій клас гравців у казино Dreams «Просунутий кваліфікований гравець». Мені все це здалося дивним.
Hi Radka, I just joined Dreams Casino, sort of. When I tried signing up it said I already have an account. It turns out they use the inclave platform for signups, and I had signed up with Lucky Legends using the inclave platform a while back. I guess my question is, will this casino consider that an "opening multiple accounts" issue? I also got to see my player class on dreams casino "advanced skilled player." I found the whole thing weird.
Привіт!
Я не думаю, що це так, це не вважається «порушенням умов і умов кількох облікових записів», оскільки тут використовується лише інформація з реєстраційної платформи inclave. Ми можемо розглядати inclave як платформу з декількома реєстраціями, яку казино можуть легко використовувати для « Якщо ви вперше відвідуєте веб-сайт під своїм обліковим записом inclave, все має бути добре, оскільки з технічної точки зору та логічно це не має значення, і inclave не вважається лише постачальником казино.
Проте, щоб бути впевненим, я б звернувся до служби підтримки казино, але знову ж таки це моє найкраще припущення.
Якщо ви вирішите зв’язатися з ними, повідомте нам, як це насправді. Дякую тобі!
Hello!
I don't think it is the case it's not considered as "multiple account' T&C breach as it is using only information from inclave registering platform. We can think about inclave as multi-registering platform that can be used by casinos to just easily "register" you in. If this is your first time visiting the website under your inclave account it should be all fine as from technical view and logical it shouldn't really matter and inclave is not considered as casino just provider.
However just to be sure I would check with casino's support team but again this is my best guess.
If you decide to contact them please do let us know how it really is. Thank you!
У Inclave дійсно є сайт. Я вважаю це зручним, оскільки я можу просто натиснути на моє конкретне казино прямо звідти, і воно зареєструє мене та все. Мені справді подобається "додаток" Inclave, подивіться. Ви будете здивовані, наскільки це насправді зручно, особливо якщо ви граєте в ці сімейства казино.
Inclave actually has a site. I find it convenient as I can just click on my particular Casino right from there and it logs me and everything. I actually like the Inclave "app" check it out. Youd be surprised how handy it really is especially if you play these family of Casinos.
Я виграв турнір у DREAMS CASINO і збирався зняти гроші, АЛЕ вони попросили мене надіслати ЇМ 10 доларів США в Litecoin, щоб підтвердити мій рахунок??? СУПЕР ЕСКІЗОВИЙ...
I won a tournament at DREAMS CASINO and WAS going to withdraw the money BUT they asked me to send THEM $10 in Litecoin first to verify my account??? SUPER SKETCHY...
Я б так не сказав, чесно кажучи. Це не дивно, що вам потрібно внести певну суму грошей, щоб отримати верифікацію. Зазвичай це відбувається, коли є бездепозитний бонус і гравцям потрібно внести мінімальну суму. Він називається верифікаційним депозитом.
Що це був за турнір, якщо не заперечуєте?
I wouldn't say so, to tell you the truth. It is not unusual that you need to deposit some money to get verified. Usually, it is whenever there is a no-deposit bonus and players need to deposit a minimum amount. It is called a verification deposit.
What kind of tournament was it, if you don't mind?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.