ФорумКазиноDrake Casino - загальне обговорення

Drake Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від rile15
|
7982 переглядів 48 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
10 міс. тому

Ніяких проблем не виникне. Мені вже заплатили!

Автоматичний переклад.
zena5755
10 міс. тому

Чудово, тому, мабуть, настане час зупинитися на надійних для вас казино, тому що сюди буде шлях. Сподіваюся на ще багато перемог. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Обидва акаунти Vip slots і Drake закриті!

Гравець Обережно!


Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чому це казино є номером один на вашому сайті? Чесно кажучи, це змушує мене поставити під сумнів достовірність усього сайту. Якого біса це як негатив, і я також маю негативний досвід, про який я розповім.

Автоматичний переклад.
shopjustbeingme
3 міс. тому

Привіт,

незважаючи на ваш тон, я думаю, що можу допомогти вам із поясненням. До речі, це казино не є номером один, хоча, виходячи з його статистики, воно є одним із тих, які ми вважаємо вартими уваги.

Якщо ви знайдете час, щоб переглянути вкладку під назвою « Пояснення індексу безпеки », ви дізнаєтеся, що:

file

Оскільки це наша перша публікація на цьому форумі, ми, звичайно, нічого не знаємо про ваш поганий досвід, тому я хотів би ввічливо попросити вас принаймні поділитися ним.

Дайте іншим трохи простору для обдумування того, що ви маєте сказати. Загальні скарги не мають реальної цінності, погодьтеся? Хто знає, можливо, ми зможемо вам допомогти.

Подумайте про це, будь ласка.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

отримав схвалення на зняття коштів 3 тижні тому, я не отримав жодного цента в своєму банку, і казино відмовляється повідомити мені причину, чому вони просто кажуть, що проводять розслідування.


Як зв’язатися з потрібними людьми, щоб подати до суду за крадіжку та порушення умов.

Автоматичний переклад.
aussietrump
4 тиж. тому

Ви вчинили правильно, надіславши скаргу нашій команді. Вони вже почали працювати над цим і незабаром зв’яжуться з вами.

Чи можу я запитати, чи обидва вилучення коштів уже схвалено чи ще очікують на розгляд? Я не міг точно зрозуміти, оскільки ви сказали, що казино все ще розслідує, знаєте.🤔


Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Обидва зняття було схвалено з грошима, що залишили рахунок казино. Одне відкликання було схвалено 5 серпня, а одне – 12 серпня.


Я справді не розумію, що саме відбувається в цьому казино щодо його простого порушення умов.


Я провів останні кілька днів, надсилаючи багато електронних листів, але невдало, лише стандартні відповіді "копіювати та вставити".

Дорогий

Олександр,

Дякуємо за звернення до DrakeCasino.eu!

Приносимо щирі вибачення за незручності. Зауважте, що зараз ми з’ясовуємо, що сталося з транзакцією, і нам просто потрібно для цього трохи часу.

Ми просимо вас проявити ще трохи терпіння щодо цього питання. Щойно ми дізнаємося більше, ми негайно повідомимо вас.

Якщо у вас виникнуть інші запитання, зв’яжіться з нами в будь-який час.


ЩЕ ТРОХИ ЧАСУ ???? Минуло більше 3 тижнів, і вони хочуть більше часу, щоб знайти виправдання крадіжці.

Автоматичний переклад.
aussietrump
3 тиж. тому

Мені це дуже неприємно, і ваш гнів зрозумілий.

Сподіваємося, нашій команді вдасться розібратися в цьому, і незабаром ви зможете отримати свої гроші.

Подивимося, як казино співпрацюватиме та вирішить проблему. Я тримаю кулаки за якнайшвидше та найкраще вирішення.🤞

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого