1 рік тому
Ніяких проблем не виникне. Мені вже заплатили!
No problems will occur. I got paid already!
Ніяких проблем не виникне. Мені вже заплатили!
No problems will occur. I got paid already!
Чудово, тому, мабуть, настане час зупинитися на надійних для вас казино, тому що сюди буде шлях. Сподіваюся на ще багато перемог. 🙂
Great, so it will probably be time to stick to casinos that are reliable for you, because there will be a path leading here. I hope for many more wins. 🙂
Чому це казино є номером один на вашому сайті? Чесно кажучи, це змушує мене поставити під сумнів достовірність усього сайту. Якого біса це як негатив, і я також маю негативний досвід, про який я розповім.
Why is this casino the number one on your site? It kind of makes me question the validity of the whole site to be honest. What the fuck is like negative and I have a negative experience as well that I will open up.
Привіт,
незважаючи на ваш тон, я думаю, що можу допомогти вам із поясненням. До речі, це казино не є номером один, хоча, виходячи з його статистики, воно є одним із тих, які ми вважаємо вартими уваги.
Якщо ви знайдете час, щоб переглянути вкладку під назвою « Пояснення індексу безпеки », ви дізнаєтеся, що:
Оскільки це наша перша публікація на цьому форумі, ми, звичайно, нічого не знаємо про ваш поганий досвід, тому я хотів би ввічливо попросити вас принаймні поділитися ним.
Дайте іншим трохи простору для обдумування того, що ви маєте сказати. Загальні скарги не мають реальної цінності, погодьтеся? Хто знає, можливо, ми зможемо вам допомогти.
Подумайте про це, будь ласка.
Hello,
despite your tone I think I can help you with an explanation. This casino is not number one by the way, though based on its stats it si among we deem worth showig.
If you take the time to look at tab called "Safety Index explained" you would know that:
Since this is our first post on this forum, we of course know nothing about your bad experience, so I would like to ask you politely to share it, at least.
Give others some space to reflect on what you have to say. General complaining has no real value, would you agree? Who knows, we may be able to help you.
Think about that, please.
отримав схвалення на зняття коштів 3 тижні тому, я не отримав жодного цента в своєму банку, і казино відмовляється повідомити мені причину, чому вони просто кажуть, що проводять розслідування.
Як зв’язатися з потрібними людьми, щоб подати до суду за крадіжку та порушення умов.
got a withdraw approved 3 weeks ago , have not received a cent in my bank and casino refuses to give me a reason why they just say investigating.
How do i get in touch with the right people to sue for theft and abuse of terms and conditions.
Ви вчинили правильно, надіславши скаргу нашій команді. Вони вже почали працювати над цим і незабаром зв’яжуться з вами.
Чи можу я запитати, чи обидва вилучення коштів уже схвалено чи ще очікують на розгляд? Я не міг точно зрозуміти, оскільки ви сказали, що казино все ще розслідує, знаєте.🤔
You have done the right thing by submitting a complaint here with our team. They have already started to work on it and will get back to you shortly.
May I just ask if both of the withdrawals have already been approved or are still pending? I couldn't understand it exactly, as you said that the casino is still investigating, you know.🤔
Обидва зняття було схвалено з грошима, що залишили рахунок казино. Одне відкликання було схвалено 5 серпня, а одне – 12 серпня.
Я справді не розумію, що саме відбувається в цьому казино щодо його простого порушення умов.
Я провів останні кілька днів, надсилаючи багато електронних листів, але невдало, лише стандартні відповіді "копіювати та вставити".
Дорогий
Олександр,
Дякуємо за звернення до DrakeCasino.eu!
Приносимо щирі вибачення за незручності. Зауважте, що зараз ми з’ясовуємо, що сталося з транзакцією, і нам просто потрібно для цього трохи часу.
Ми просимо вас проявити ще трохи терпіння щодо цього питання. Щойно ми дізнаємося більше, ми негайно повідомимо вас.
Якщо у вас виникнуть інші запитання, зв’яжіться з нами в будь-який час.
ЩЕ ТРОХИ ЧАСУ ???? Минуло більше 3 тижнів, і вони хочуть більше часу, щоб знайти виправдання крадіжці.
Both withdrawals have been approved with the money leaving the casino account. One withdraw was approved on the 5th of AUG and one approved on the 12th.
I really dont understand exactly what this casino is going on about either its a simple breach of terms and conditions.
I spent the last few days sending many emails with no luck just standard copy paste replys saying
Dear
Alexander,
Thank you for contacting DrakeCasino.eu!
We sincerely apologize for the inconvenience, please note that we are currently investigating what happened with the transaction and we simply need a little more time for that.
We kindly ask you for a little bit more patience regarding this matter. Once we know more we will notify you right away.
If you have any other questions, feel free to contact us at any time.
LITTLE MORE TIME ???? its been over 3 weeks and they want more time to come up with excuses for theft.
Мені це дуже неприємно, і ваш гнів зрозумілий.
Сподіваємося, нашій команді вдасться розібратися в цьому, і незабаром ви зможете отримати свої гроші.
Подивимося, як казино співпрацюватиме та вирішить проблему. Я тримаю кулаки за якнайшвидше та найкраще вирішення.🤞
It seems really frustrating to me and your anger is understandable.
Hopefully, our team will be able to come to the bottom of this and you'll be able to get your money soon.
Let's see how the casino will cooperate and resolve the issue. I'm keeping my fingers crossed for the fastest and best resolution possible.🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.