ФорумКазиноДовідка про доходи для казино

Довідка про доходи для казино (Сторінка 2)

2 р. тому від CasinoStreamer88
|
16548 переглядів 68 відповідей |
|
1 2 34
Radka
2 р. тому

Привіт Радка!

Справді хороша ідея!

Чи запропоную я в казино!

Дякуємо за інформацію ❤️

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дуже хотілося б почути ваш досвід та думку! 🙂

Я також можу приватно сказати вам, яке це казино.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я навіть дуже розумію тебе, люба Радько🕊🌿

Будь ласка, обійміть мене та висловлюю мої щирі співчуття 😔 Покійним завжди дуже важко, на жаль, я дуже добре це розумію..

Завжди погано втрачати людину, яку ти любиш, тому що я думаю, що цей біль ніколи не стає меншим, і ти думаєш про це кожен день і стаєш спокійнішим і спокійнішим з роками, тому що життя дійсно втомлює тебе..

На свій 23-й день народження я дуже хотів, щоб мої батьки прийшли відвідати мене (я тоді жив в Австрії/Зальцбурзі) і хотів, щоб я ніколи не просив про це, оскільки того дня вони потрапили в автомобільну аварію, і обидва померли.... кожну ніч і до цього дня це так мучить мене всередині, що я не можу це описати.. 😔

Якби я нічого не просив, вони б і сьогодні були живі... це мене так з'їдає, що часом справді впадаєш у відчай..

Я навіть вважаю, що я хвора на цю хворобу, тому що моя душа захворіла з роками, а відповідно і моє тіло.. Так багато хто думає і все це робить вас дійсно хворими.

Я знову відволікся, вибачте. 🙂

Я просто хочу сказати, що життя таке коротке, що ви повинні справді насолоджуватися маленькими моментами, особливо якщо у вас є сім'я та власні діти 🌿🕊

І я б’юся об заклад, навіть якщо я вас не знаю особисто, що ваш дідусь неймовірно пишається своєю маленькою дорослою Радькою ❤️🍀🕊

Я думаю, що цифрова ера для молоді. 🙂

Нещодавно я був в Австрії/Відні в ресторані, де нас буквально обслуговували роботи: дітям сподобалося, але мені, чесно кажучи, не дуже сподобалося. 🙂

Здається, світ розвивається швидше, ніж розум і серце можуть зрозуміти 😛

Я не хочу здаватися настирливим, але я справді люблю тебе і радий, що ти є ❤️

У наш час отримати допомогу без уваги настільки рідко, що я ціную неймовірний факт, що ви щодня допомагаєте багатьом людям у вирішенні їхніх проблем.

Дякуємо за це🕊

Бажаю тобі всього найкращого❤️

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт дорогі друзі автоматів.

Хтось має досвід надсилання підтвердження доходу в казино?

Я граю дуже довго, але донедавна це ніколи не було потрібно.

Це мене трохи непокоїть, якщо чесно.

Наскільки вам це подобається?

Зрештою, це конфіденційна інформація!

Чи можуть вони це зробити завжди чи тільки за певні суми?

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, можливо, ви вже згадували про це тут, але яке казино запитало у вас підтвердження доходу?

Моя загальна порада: коли хороші казино просять вас про це, то це цілком нормальна вимога, і я боюся, що багато казино вимагатимуть цього в майбутньому від німецьких та австрійських гравців через зміни в місцевому законодавстві. Але, наприклад, якби казино, яке не має ліцензії, вимагало від вас підтвердження доходу, я був би на 99% впевнений, що це шахрайство, або вони просто намагаються уникнути виплати виграшу. Вам потрібні документи, оскільки вони надані органом ліцензування, але якщо немає жодного органу, який контролює ваше казино, у вас немає підстав вимагати документи.

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
2 р. тому

До речі, коли я бачу вас тут, у мене є для вас смішна історія. У нас є нова колега Магда, і минулого місяця ми пояснювали їй, як все працює. Я також пояснив, що у нас є інструмент боротьби зі спамом, який автоматично блокує нових користувачів, які пишуть занадто багато дописів протягом короткого періоду часу. Я також згадав, що в історії форуму був лише один випадок, коли реального користувача (не спамера) автоматично заблокували. Це був ти! 😀

Я радий бачити тебе знову 👍

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт Даніель!!! Я дуже скучила за тобою!!!! ✌🏽🙂✌🏼

Так, я пам'ятаю це 😂😅

У той час мені було дуже нудно, тому я часто був у дорозі на форумі гуру, хе-хе 😀

Але приємно вас чути!

Я сподіваюся, що у вас і вашої родини все добре ❤️✌🏼🙂🌿🕊

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Звичайно, я розумію, що у кожного є свої правила і настанови, за якими потрібно діяти. 🙂 ! Я абсолютно розумію!

Але я часто граю в різних казино, деякі з яких мають різних ліцензіарів, але, незважаючи на всю любов і терпіння, я вважаю перебільшеним те, що потрібно так багато документів! 😀

40 хвилин тому я отримав електронний лист про те, що виплату схвалено після 26 документів і 10 днів. 🙂 Я вже виплачував у казино в 30 разів більше, ніж ці 500 євро, про які зараз йдеться, але ніхто ніколи не хотів стільки документів😀

Я боявся, що потім прийде електронний лист із написом: «Будь ласка, завантажте фотографію з ідентифікатором у свій обліковий запис, де ви зможете побачити їх у ТРУСАХ, і аркуш паперу з назвою нашого казино» 😂😜😜😜 не весело! Але я все одно вважав це надмірним. 🙂

Наприклад, я віддаю перевагу грі в 21casino, де я також мав високі виграші, але вони також не вимагали 26 документів, хоча вони мають однакову ліцензію, тобто MGA 🙂

Я думаю, що ви повинні запитати деякі документи, звичайно! Але я також думаю, що деякі користуються цим, щоб гравець знову втратив виграш або хто знає що 🙂

Чесно кажучи, мені дуже незручно, що довелося подавати стільки документів. Не думаю, що я більше буду там грати 🙂


Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

З самого початку я не хотів говорити, яке це казино, тому що я справді не хотів когось принижувати лише тому, що щось зайняло деякий час або щось інше. Навіть зараз у мене немає бажання написати щось погане чи погане, хоча я думаю, що у мене є для цього причини 🙂

Викладу 2 фото, на яких можна побачити історію документів.

Я прибрав назву, тому що, як я сказав, я не хочу нікого образити! Але якби їм знадобилося 1 тиждень довше, думаю, я б подав скаргу, а також назвав ім’я 🙂

Але на основі фотографій ви можете знати, яке це казино 🙂

26x, якщо я не помиляюся 🙂 там досить багато документів, які вам потрібні 🙂

Я просто сподіваюся, що ніхто не зробить з цим дурниці. 🙂

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
2 р. тому

Я думаю, що вся справа в керівництві казино та в тому, як вони підходять до правил, встановлених органом ліцензування. Деякі казино намагаються захистити себе настільки відчайдушно, що це викликає справжній дискомфорт у їхніх гравців, які зрештою залишають казино. Деякі казино не звертають уваги на жодні правила, і вони просто роблять все, що їм заманеться. Я б сказав, що ключем є знання того, як це збалансувати.

Я пам’ятаю, коли я створив обліковий запис Revolut, вони попросили мене надати те саме (джерела доходу, податкову декларацію, ідентифікаційні номери, підтвердження адреси та багато іншого), на перевірку облікового запису знадобилося близько 3 тижнів, і я вважаю, що вони підтвердили це лише тому, що Я був дуже наполегливим. З іншого боку, мій друг створив свій обліковий запис Revolut через 2 дні після мене, він просто надіслав свій ідентифікатор, і все. Обліковий запис було негайно перевірено. Іноді ти не знаєш, що відбувається з іншого боку 😀

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Ви абсолютно праві.

Якщо ви так говорите, ви дивитесь на це зовсім по-іншому 🙂

Саме тому я не хотів лаяти казино чи називати імена 🙂

Але поки у вас є терпіння, зазвичай усе йде вперед 🙂

можливо, також якийсь випадковий принцип, який вибирає гравців і перевіряє більш точно.

Загалом, не наполовину так погано, за винятком, як я вже сказав, що вимагає нескінченних документів. 🙂

Гарного вечора!

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
2 р. тому

Привіт

У мене та ж проблема з вівторка.

Я грав у цьому казино протягом тривалого часу, і в суботу я зробив 1 зняття коштів, наступного дня я зробив ще один і, на мій подив, зняття було відхилено.

Мене попросили заповнити анкету і купу документів

6 довідок про заробітну плату

Виписки з банківського рахунку за останні 6 місяців, документ, що посвідчує особу, що тримає селфі, тощо

Я все відправив, і тепер щодня вони просять у мене 1 документ, який вони вже надсилають.

Усе це для зняття 500 євро

Коли я вже зробив набагато більші зняття в цьому казино

Я не знаю, що відбувається

Автоматичний переклад.
Mco00
2 р. тому

Привіт, McoOO ✌🏽🙂✌🏼


я вас абсолютно розумію!

Скільки часу минуло з моменту першого платежу?

А ви вже верифікувалися чи тільки після виплати?


Теплі вітання


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
2 р. тому

Ви запитували мене про останній депозит, який я здійснив, чи про останні зняття коштів?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка!

Справді хороша ідея!

Чи запропоную я в казино!

Дякуємо за інформацію ❤️

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт ще раз🙂

Тепер я справді хочу побачити реакцію казино! Думаю, вони будуть дуже здивовані! 😀

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
2 р. тому

Щасливої пятниці!

Тепер я знаю твою карколомну історію, я відчуваю себе безмовним. Я нічого не можу додати, тому що ви сказали все це з витонченістю та ніжним припливом глибшого розуміння.

Тож я вважаю, що краще на хвилинку помовчати. Будьте певні, я захоплююся вашою внутрішньою силою та тим, як ви покращуєте нашу спільноту 🙏💚


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
2 р. тому

Я вважаю, що це нормально, коли процес перевірки займає багато років, але зрештою ви отримуєте свій виграш. Тоді ви можете вирішити покинути казино, нічого не втрачаючи, або ви можете дати їм ще один шанс, щоб побачити, чи буде друге виведення коштів значно швидшим.

Основна проблема полягає в тому, що казино не спілкуються з гравцями, гравці мають незавершене зняття протягом багатьох років або їхній обліковий запис заблоковано, хоча вони навіть не знають чому. На жаль, ми все ще бачимо казино, які поводяться саме так.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка! 🙂

Я запропонував це казино вчора, але вони заплатили раніше. ^^ 🙂

Але я запам'ятаю це наступного разу!

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дякую за чудові слова ❤️✌🏼🙂✌🏽🕊🕊

Я люблю тебе 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я буду. 🙂

Давайте подивимося, як просуваються наступні виплати. 🙂

Я б хотів сказати це краще Даніель, казино, які справді забирають багато часу та нервів у клієнта, на жаль, програють у результаті.

Зрештою, існує дуже широкий вибір дійсно хороших казино. 🙂 Ось чому я твердо переконаний, що ви можете завоювати гравців у довгостроковій перспективі як клієнтів, лише якщо ставитеся до них відповідним чином 🙂

Наприклад, якщо вам потрібно багато документів, ви можете запросити їх усі одночасно. 🙂 це, звичайно, теж неприємно, але краще, ніж вимагати незліченну кількість документів один за одним 🙂

Загалом, на сторінці Guru так багато хороших казино, що іншим варто дуже постаратися, щоб не залишитися без гравців 🙂


Автоматичний переклад.
Mco00
2 р. тому

Остаточна виплата 🙂

Як довго ви чекали виплати?

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого