ФорумКазиноДопоможіть Goldenlion.bet руйнує моє життя

Допоможіть Goldenlion.bet руйнує моє життя

1 рік тому від joannekwoods
|
1730 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Будь ласка, хтось може мені допомогти.

Я приєднався до казино Goldenlion.bet. У червні я попросив їх виключити мене самостійно, оскільки в мене були проблеми з азартними іграми. Я зараз ще їх запитую. Я звернувся до онлайн-чату, я відповів на електронні листи моїх VIP-менеджерів, я надіслав контактні форми з їх веб-сайту та окремі електронні листи. Вони мене ігнорують. Я в такій халепі. Я втрачу все. Життя того не варте. Чому вони не закривають це. Будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
joannekwoods
1 рік тому

Привіт! Мені дуже шкода, що вас не змогли виключити з казино, незважаючи на ваше прохання.

Безумовно, добре, що ви подали нам скаргу, і наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам. Не забудьте надати Вероніці додаткову інформацію, щоб ми могли зробити все можливе.

У будь-якому випадку, казино має дуже низький індекс безпеки , і я також помітив, що служба підтримки дуже повільно реагує, що не є позитивним моментом у цій ситуації, особливо коли вас ігнорують.

Щодо вашої проблеми, ось посилання, яке може бути корисним для вас і може допомогти: https://casino.guru/problem-gambling

Я щиро сподіваюся, що ви зможете отримати відповідь і успішно вирішити цю справу. Якщо я можу попросити вас, оновіть свою скаргу та нас тут, на форумі, щоб ми могли спробувати вам допомогти. Сподіваюся, все складеться добре.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Дякую за вашу відповідь, я намагався з 17 червня. Вони просто продовжують мене ігнорувати. Я практично благав і радив, що у мене є проблема. Я пройшов усі канали, електронну пошту, чат, онлайн-форму відповіді. Знову і знову. Я спробував цього вечора знову, і це відповідь, яку вони просто відрізали 😢 file

Автоматичний переклад.
joannekwoods
1 рік тому

Ох, я не думаю, що казино має так себе поводити. Я вважаю несправедливим, що казино не може дозволити гравцеві самовиключитися, який кілька разів намагався це зробити, і в основному просто обриває розмову. Це не повинно працювати таким чином, особливо в цих випадках.

Оскільки у вас є відкрита скарга до нас, я також прошу вас повідомити Вероніку, яка чекає на відповідь. Ми спробуємо зробити все можливе, щоб з’ясувати, чому не можна самовиключитися. Як ви думаєте, це буде можливо?

А поки почекаємо, куди зміниться ситуація.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого