ФорумКазинодопомога при труднощах відміни

допомога при труднощах відміни

2 р. тому від Tataneddu
|
2960 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, хлопці, я пишу сюди, тому що у мене виникла проблема з онлайн-казино, яке не належить AAMS, і мені порадили зв’язатися з вами. Ну. Але я не читала відгуків.

Тоді перший досвід пройшов добре, я виграв зареєстрований депозит і мені виплатили виграш. після цього я програв кілька грошей, потім я переграв днями, я виграв, і вони не змушують мене знімати гроші, вимагаючи фото кредитної картки, яка вже була верифікована в минулому. Зараз я надіслав усе, що вони мене запитували, але вони не відповідали мені протягом двох днів, я заявляю, що вони завжди були дуже швидкими та дуже швидкими в минулому для багатьох інших запитань, а також відповідали на електронні листи. Тим часом, що, можливо, мені слід було зробити раніше, я прочитав різні відгуки та бачу, що у багатьох, надто багатьох є та сама проблема ... допоможіть або я сподіваюся, що це не шахрайство ...

Автоматичний переклад.
Tataneddu
2 р. тому

Привіт,

чудово, що ви нас знайшли. Я вважаю, що це добре знати про казино, тож можете назвати його, будь ласка? Я хотів би перевірити його репутацію та скарги, щоб отримати базове уявлення.

Загалом можу сказати, що перевірка облікового запису може відбуватися неодноразово, це залежить від підходу казино. Завжди намагайтеся співпрацювати та дайте казино деякий час для обробки. Ми, наприклад, надаємо казино 14 повних днів, щоб перевірити рахунок і надіслати виграш гравцеві.

Це KYC може зайняти навіть тиждень, тому я б не сказав, що 2 дні зараз є катастрофою.

Співробітникам просто потрібен час, щоб переглянути всі документи та, ймовірно, порівняти їх із попередніми перевірками, це потребує часу. Деякі казино дозволяють гравцям бачити, які документи вже прийняті, а які ні, на жаль, це не загальний стандарт, але ви можете спробувати запитати про це в чаті.

Будь ласка, дайте мені назву 🙂.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, любий, безлад, про який йдеться, — це Mystake.

Автоматичний переклад.
Tataneddu
2 р. тому

Привіт і дякую.

Я б сказав, що згідно з нашим оглядом , це казино пристойне, і коли мова заходить про «проблеми з верифікацією» або затримку платежу, це найпоширеніші проблеми згідно з базою даних скарг .

Два випадки, за винятком 2, були успішно вирішені в минулому, і це змушує мене думати, що казино, ймовірно, не має кращої організації, коли персонал поспішає 🙂. Так буває. У будь-якому випадку, щоб переконатися, що все буде в порядку, будь ласка, часто інформуйте мене про те, як йдуть справи. Якщо у нас виникає відчуття, що щось не так, ви завжди можете подати скаргу. 🤞

Сьогодні п'ятниця, тож я перевірю вас у понеділок, добре?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Отже, я буду оновлювати, оскільки мене сьогодні ліквідували. Вчора мені вдалося отримати електронний лист у відповідь на публікацію документації, вони попросили мене надати додаткову документацію, на щастя, все було добре, вони авторизувалися того ж вечора та додатково перевірили кредитну картку ... Я можу відчувати себе повністю задоволеним, крім чат, який не дуже обнадійливий щодо того, як вони відповідають, я думаю, що це хороше казино.

Автоматичний переклад.
Tataneddu
2 р. тому

О, це чудово, якщо можна сказати. 👍

Але виграш уже на шляху, чи не так? Будь ласка, дайте мені знати, коли прибудете.

Забезпечення хорошого, доброзичливого та затишного чату в прямому ефірі є ключовим фактором, щоб клієнти були задоволені. Сподіваюся, вони теж це знали 🙂

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

для виплат дуже швидко, навіть перший раз я був здивований, cmq зробив вчора о 9 вечора запит на виведення, після отримання ок від команди для перевірки документів, гроші прийшли сьогодні вранці ... давайте поговоримо далі понад 1500 євро

Автоматичний переклад.
Tataneddu
2 р. тому

Це цікава вітрина 🙂!

який спосіб оплати ви використовували, будь ласка?


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого