8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Donbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Please help me so that this government will check my six-second video as soon as possible and let me withdraw my 714 dollars. And then they are completely arrogant, I don't get any response from them!!! my money to the casino tkach110688@gmail.com
Допоможіть будь ласка мені щоб дане казено швидше провірили моє відео шести секундне і дали мені вивести мої 714 доларів.А то вони зовсім знахабніли ніякої відповіді від них я не отримую!!!моя мочта до казино tkach110688@gmail.com
Чи можу я попросити вас розповісти нам більше про проблему з цим казино, щоб ми мали краще уявлення, як ми можемо допомогти, будь ласка? Я розумію, що у вас проблеми з перевіркою, чи не так? Чекатиме на вашу відповідь.
May I ask you to tell us more regarding the issue with this casino, so we'll have a better idea how we could help, please? I understand you have a problem with the verification, is that right? Will wait for your response.
Я приєднався до цього казино, це нормально, добре платять. Але для підтвердження вам потрібно, коли я це зробив, не зняти відео тривалістю 6 секунд, а зробити селфі з вашим посвідченням особи, яке ви використовували для підтвердження, а також письмове повідомлення з вашим іменем користувача, датою, назвою казино та вашим повним ім’ям!! Потрібен час, щоб скоординувати все це двома руками, але я впорався.
I joined this casino it's ok pays ok. But for verification you are required when I did it not to take a six second video but to take a selfie with your ID you used for verification as well as a written message with your username date name of casino and your full name!! It took a while to coordinate all that with two hands but I managed it.
Іноді, коли я уявляю, як гравцям вдається тримати телефон та інші речі, плюс фокусувати камеру, щоб все було видно, мені стає смішно.
Однак, якщо з казино все гаразд і поки що це була єдина «перешкода», я думаю, що все може бути добре.
Крім того, казино має індекс безпеки десь посередині, тому я був би обережнішим.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ви добре проведете час і повідомте мені, як у вас вийшло.
Sometimes when I imagine how the players manage to hold the phone and other things, plus focus the camera to make everything visible, it's funny to me.
However, if the casino is ok and this was the only "obstacle" so far, I think it can be fine.
Also, the casino has a safety index somewhere in the middle, so I would be more careful.
Anyway, I hope you will have a good time and let me know how you did.
My video was finally checked and confirmed, I ordered money for payment and am waiting for it to arrive.
Моє вже відео нарешті перевірили і підтвердили , я замовив гроші на виплату і пока чекаю коли вони мені прийдуть.
Це дуже приємно чути, продовжуйте надходити позитивні публікації. 👌 Тому щоразу, коли ви так відчуваєте, також завантажте свій відгук. Що ти сказав? Ви знаєте, як це зробити, правда? 😉Ось посилання 👈, щоб полегшити це.
That is really good to hear, keep the positive posts coming. 👌 So whenever you feel so, please upload your review as well. What do you say? You know how to do it, right? 😉 Here's the link 👈, to ease it up.
Дійсно хороші новини. Браво, що встигли зняти відео.👌 Чи дали вам якісь терміни отримання грошей? Будь ласка, тримайте нас в курсі.🙏
Good news, indeed. Good on you for managing to take the video.👌 Have they give you any time frame for receiving the money? Please keep us updated.🙏
Розумієш? Те, що виглядало як повна нісенітниця, насправді працює. 😀
Однак радий це чути. Крім цієї невеликої проблеми із затримкою, чи можете ви сказати, що це казино є хорошим вибором? Я трохи стурбований їхньою неперевіреною ліцензією, якщо я можу додати ще одну дивність. 🤷♀️
Будь ласка, не змушуйте мене неправильно - я люблю щасливі кінці 😉
You see? What looked like complete nonsense actually works. 😀
Glad to hear that, though. Aside from this little delay issue, would you say this casino is a good choice? I'm a bit worried about their unverifiable license, if I may add another oddity. 🤷♀️
Don't make me wrong, please - I love happy endings 😉
Я цілком розумію ваш підхід. У вас є якісь оновлення?
I can completely understand your approach. Have you got any updates?
Привіт, я підтвердив свій обліковий запис, і тепер вони кажуть, що мій Iban неправильний, це правильно, вони просто не хочуть мені платити, що мені робити
Hi I have verified my account and they are now saying my Iban is not right, it’s right they just don’t want to pay me what do I do
Привіт!
Щоб виключити очевидне, ви на 100% впевнені, що формат правильний?
Звичайно, я не хочу бути злим, просто у мене була подібна проблема з PayPal, тому я можу сказати з власного досвіду, Iban може бути складним.
Чи не могли б ви поділитися офіційною відповіддю казино? Я сподіваюся, що підтримка допоможе вам у цьому.
Зазвичай, коли одна сторона каже, що це підходить, а інша не погоджується, пошук проблеми звучить для мене як логічний крок.
У вас була така розмова з казино? Дайте мені знати, будь ласка.
Можливо, є легкий вихід з цього. 🤷♀️
Hi!
To exclude the obvious, are you 100% sure the format is correct?
I certainly do not aim to be mean, it's just that I had a similar issue with PayPal, so I can tell from my own experience, Iban can be tricky.
Could you perhaps share the casino's official response? I would expect support to help you out with that.
Usually, when one side says this fits and the other disagrees, finding the issue sounds like a logical step to me.
Have you had such a conversation with the casino? Let me know, please.
Maybe there is an easy way out of it. 🤷♀️
Ви отримали відповідь, що ваше відеоселфі схвалено? Я надіслав один трохи більше 2 тижнів тому, і мені постійно кажуть бути терплячим!
Have you had a response that your video selfie was approved? I sent one just over 2 weeks ago and I keep being told to be patient!
Привіт, я бачу, що ти пишеш гравцеві, який закрив свій обліковий запис у нас, тому я не знаю, чи він відповість тобі.
Але я бачу, що ви чекали на успішну перевірку вже два тижні. Казино продовжує говорити вам те саме знову і знову, і що ви повинні бути терплячими, так? Рівно 14 днів — це термін, який ми надаємо казино для вирішення такого процесу. Якщо цього не станеться, ми можемо запропонувати гравцям допомогу у формі скарги.
Отже, ви думаєте, що хочете скористатися цим, чи збираєтеся почекати ще кілька днів? 🤔
Hey, I see you are writing to a player who closed his account with us, so I don't know if he will write you back.
But I see you've been waiting for a successful verification for two weeks. The casino keeps telling you the same thing over and over again and that you should be patient, yes ? Exactly 14 days is the time frame we give casinos to resolve such a process. If this does not happen, we can offer players help in the form of a complaint.
So do you think you want to take advantage of this or are you going to wait a few more days ? 🤔
Так і досі нічого не змінилося? Ви ще не оновилися? 😥
Yes and still nothing has changed ? You haven't been updated yet? 😥
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.