2 р. тому
Тут ви можете обговорити Divas Luck Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я намагався вивести звідти свої гроші з березня і не можу, і я вже намагався зв'язатися з казино, але це не допомогло. Чи може хтось мені допомогти?
I've been trying to withdraw my money from there since March and I can't, and I've already tried to contact the casino and it didn't help. Can anyone help me please?
Estou desde março a tentar retirar o meu dinheiro de lá e não consigo, sendo que já tentei entrar em contacto com o casino e não adiantou de nada. Alguém me consegue ajudar por favor?
Ми завжди готові допомогти, але я впевнений, що для цього знадобиться більше деталей
Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Чи отримували ви будь-яку відповідну інформацію від казино? Якщо так, сміливо вставляйте все це сюди.
На жаль, я бачу, що казино є одним із поганих. ( перевірте тут ) Що ж, це може трохи ускладнити ситуацію.
We are always willing to help, but it will require more details, I'm sure
Has your account been fully verified, please? Have you received any related information from the casino? If so, feel free to paste it all here.
Sadly, I can see that the casino is among the bad ones though. (check here) Well, it may complicate things a bit.
Мій обліковий запис було перевірено місяцями, я отримав електронний лист із підтвердженням.
Я вже зробив більше 3 депозитів і поставив більше грошей, ніж інвестував.
Я вже спілкувався з 3 різними помічниками, і вони нічим не можуть мені допомогти, тепер вони знову перевірять мій обліковий запис 🤷🏽♀️
My account has been verified for months, I received the confirmation email.
I have already made more than 3 deposits and I have bet more money than I have already invested.
I've already talked to 3 different assistants, and they can't help me at all, now they're going to check my account again 🤷🏽♀️
A minha conta já foi verificada à meses, recebi o e-mail a confirmar.
Já fiz mais de 3 depósitos e já apostei mais dinheiro do aquele que já investi.
Já falei com 3 assistentes diferentes, e não me conseguem ajudar em nada, agora vão me voltar a verificar a conta 🤷🏽♀️
Isto foi a reposta que os 3 me deram:
62.10 Перш ніж замовити першу виплату, гравець повинен зробити ставку на 100% виплати як грошовий депозит із коефіцієнтом мінімум 1,50. Ця вимога введена для боротьби з шахрайством і «відмиванням грошей» гравцями.
63.6 Гроші, внесені в Казино, повинні використовуватися для ігрової діяльності. У зв’язку з цим на всі депозити потрібно робити ставку принаймні три (3) рази.
Isto foi a resposta que os 3 me deram:
62.10 Before ordering the first payment, the player must bet 100% of the payment as a deposit of money amount at minimum 1.50 odd. This requirement is introduced to combat fraud and "money laundering" by players.
63.6 Money deposited in the Casino must" be used for gaming activity. Due to this, all deposits need to be wagered at least three (3) times.
Просто щоб переконатися, що я правильно зрозумів, ви вже виконали відіграш депозитів: 3 рази більше загальної суми, і ви все ще не можете зняти активний баланс, чи правильно я сказав, будь ласка?
Будь ласка, ви впевнені, що відповідаєте вимогам щодо ставок?
Just to make sure that I understand correctly, you have already fulfilled the wagering of deposits: 3 times the total amount and you still can't withdraw the active balance, am I correct, please?
Are you sure that you meet the wagering requirement, please?
так!
Сьогодні вони нарешті погодилися зняти гроші (принаймні грошей на рахунку більше немає) після 5 спроб і багатьох обмінів електронними листами. Я попросив їх надіслати мені гроші за допомогою банківського переказу. Хтось знає, скільки часу потрібно, щоб надійти на мій рахунок?
Yea!
Today, they finally accepted that I withdraw the money (at least there is no money in the account anymore), after 5 attempts and many email exchanges. I asked them to send me the money through Bank Transfer, does anyone know how long it takes to get into my account?
Sim!
Hoje, finalmente aceitarem que eu retirasse o dinheiro (pelo menos já não aparece dinheiro nenhum na conta), após 5 tentativas e muitas trocas de emails. Pedi para me enviarem o dinheiro pelo Bank Transfer, alguém me sabe dizer quanto tempo demora a entrar na minha conta?
Привіт,
зазвичай це займе приблизно кілька робочих днів, я б сказав.
Дай мені знати, як справи.
Hello,
normally it would take about a few working days, I'd say.
Let me know how it goes.
Привіт, мені вдалося повернути гроші! Дуже дякую за допомогу!!
Hi, I managed to get my money back! Thanks so much for all the help!!
Olá, eu consegui reaver o meu dinheiro! Muito obrigada por toda a ajuda!!
Привіт!
Чудово та чудово 🙂!
Скажіть, будь ласка, скільки часу знадобилося, щоб отримати гроші?
Hello there!
Wonderful and splendid 🙂!
How long did it take in total to get the money, can you tell, please?
Привіт, чудово. Мені теж цікаво, як і Радьці. Дайте нам знати, будь ласка. 🙂
Hi, that's great. I am also curious same like Radka. Let us know please. 🙂
Що ж, я б сказав, що це дуже освіжає, оскільки ми більше звикли до досить тривалих періодів. 😀
Я щойно помітив, що 1 місяць тому ви написали: «Я намагаюся зняти свої гроші звідти з березня , але не можу, і я вже намагався зв’язатися з казино, але це не допомогло. Хтось може мені допомогти будь ласка?"
Отже, ваша відповідь звучить досить заплутано. Це тільки я?
Well, I'd say that is very refreshing since we are more used to rather long periods. 😀
I just noticed that 1 month ago you wrote "I've been trying to withdraw my money from there since March and I can't, and I've already tried to contact the casino and it didn't help. Can anyone help me please?"
So, your answer sounds quite confusing. Is it just me?
Привіт: я зареєструвався в казино Divas, грав, верифікував свій рахунок і зняв 470 євро. Відкликання очікується протягом 1 місяця, і коли я звертаюся електронною поштою, щоб запитати, він каже, що я повинен продовжувати чекати.
Hello: I registered at Divas casino, played, verified my account and made a withdrawal in the amount of 470 Euros. The withdrawal has been pending for 1 month and when I contact by email to ask, it says that I should continue waiting.
Hola: Me inscribí en casino Divas, jugué, verifique mi cuenta e hice un retiro por un monto de 470 Euros. El retiro lleva pendiente 1 mes y cuando me contacto por correo para preguntar dice que debo seguir esperando.
привіт!
Я щиро сподіваюся, що ви говорите не про Divas Luck Casino. Перегляньте це посилання , щоб дізнатися, з чим ми тут маємо справу.
У будь-якому випадку один місяць - це набагато більше, ніж зазвичай, і я б подав скаргу на казино. Я радий, що ви нас знайшли!
Не хвилюйтеся, скарга безкоштовна. Детальніше тут .
Щоб створити його, натисніть або торкніться цього прямого посилання . Ви готові до цього?
Hey!
I sincerely hope you are not talking about Divas Luck Casino. Kindly check this link, to know what we are dealing with here.
In any case, one month is far more than usual, and I would submit a complaint against the casino. I'm glad you found us!
Don't worry, the complaint's free. More details are available right here.
To create one, click or tap this direct link. Are you up to it?
Для початку краще було б подати скаргу за посиланням, яке Радка надіслала у своїй відповіді. Але я також додам його тут:https://casino.guru/complaints/all
Наша команда спробує вам допомогти, тому що я вважаю, що місяць це занадто довго. Однак, коли я подивився на індекс безпеки казино, я не здивований такою ситуацією. Казино назвало вам причину, чому ви повинні так довго чекати?
For a start it would be best to file a complaint on the link that Radka sent in her reply. But I'll add it here as well: https://casino.guru/complaints/all
Our team will try to help you, because I think a month is too long. However, when I looked at the casino safety index, I am not surprised by this situation. Did the casino give you a reason why you have to wait so long ?
Привіт,
Я зробив запит на зняття коштів 29 листопада і досі чекаю. У підтримці лише вказують, що треба почекати.
Це депозит без бонусів, я здійснив ролловер і в казино, і в ставках на спорт, і у мене є підтверджений обліковий запис Skrill.
Що я повинен зробити?
Hello,
I made a withdrawal request on 11/29 and am still waiting. In support they only indicate that I should wait.
It's a deposit without bonuses, I completed rollover both in the casino and in sports betting and I have a verified Skrill account.
What should I do?
Olá,
Fiz pedido de levantamento a 29/11 e continuo à espera. No apoio indicam apenas que devo aguardar.
É um depósito sem bónus, cumpri rollover tanto no casino como em apostas desportivas e tenho a conta Skrill verificada.
O que devo fazer?
Чесно кажучи, я вважаю, що вам потрібно трохи почекати 🙁. Я знаю, це звучить жорстко...
Простіше кажучи, з того, що ви сказали, я не бачу очевидних причин для будь-якої затримки, але це лише думка, яка ґрунтується виключно на вашій точці зору.
Нам дійсно знадобиться якесь пояснення від казино. І мені неприємно бачити, що у вас їх немає.
Звичайні проблеми пов’язані з перевіркою, тож чи можу я знати, чи ви вже успішно пройшли цей процес?
Я не хочу створювати на вас додатковий тиск, але я вважаю, що ви повинні знати, що це казино отримало жахливий індекс безпеки. Що свідчить про дуже низьку надійність... Переконайтеся самі тут .
Мене особливо турбує таке попередження:
Скарги гравців означають, що казино неправильно ставиться до гравців або не правильно вирішує певні ситуації. Ми розглядаємо кількість і серйозність скарг відносно розміру казино, оскільки можна очікувати, що сайти з більшою кількістю гравців також матимуть більше скарг. Також враховуються скарги на пов'язані казино.
Ну, дайте мені знати подробиці, будь ласка.
Frankly, I guess you need to wait a bit 🙁. I know it sounds harsh...
Simply put, from what you say, I see no obvious reason for any delay, yet it is just an opinion based solely on your point of view.
We could really use some explanation from the casino. And I hate to see you have none.
The usual problems are bound to the verification, so may I know whether you have successfully passed this process yet?
I do not want to put you under additional pressure, but I presume you should know this casino has earned a terrible safety index. Which indicates very low reliability... See for yourself here.
I'm especially concerned about this warning:
Player complaints signify that the casino does not treat players right or deal with certain situations correctly. We consider the number and seriousness of complaints in relation to the casino’s size, as it can be expected that sites with more players will also have more complaints. Complaints about related casinos are also taken into account.
Well, let me know the details, please.
Так, я успішно пройшов перевірку рахунку та методу депозиту.
Спочатку я зробив депозит через Jeton Cash (Jeton Card сказав, що вона недоступна, вони не пояснили чому), потім я спробував зняти через Jeton Card, але вони відмовилися, оскільки це був інший метод. Я навіть погоджуюся з цим, незважаючи на те, що це все Jeton, і на підтримку вони сказали мені, що я можу зняти використовуючи інший метод, ніж депозит.
Потім я зробив новий депозит через Skrill, завершив нову передачу суми та верифікацію рахунку та подав запит на зняття.
Yes, I have successfully passed account and deposit method verification.
Initially I deposited via Jeton Cash (Jeton Card said it was not available, they didn't explain why), then I tried to withdraw via Jeton Card and they refused because it was a different method. I even accept that, despite it being all Jeton and in support they told me that I could withdraw using a method other than the deposit.
Then, I made a new deposit via Skrill, completed a new rollover of the amount and account verification and requested a withdrawal.
Sim, já passei com sucesso pela verificação de conta e do método de depósito.
Inicialmente depositei por Jeton Cash (por Jeton Card dizia que não estava disponível, não me explicaram porquê), depois tentei levantar por Jeton Card e recusaram por ser um método diferente. Até aceito isso, apesar de ser tudo Jeton e de no apoio me terem dito que podia levantar por um método diferente do depósito.
Depois, fiz novo depósito por Skrill, cumpri novo rollover do valor e verificação de conta e pedi levantamento.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.