ФорумКазиноDivas Luck Casino - загальне обговорення

Divas Luck Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Leonorcostaa
|
3270 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Divas Luck Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я намагався вивести звідти свої гроші з березня і не можу, і я вже намагався зв'язатися з казино, але це не допомогло. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Leonorcostaa
1 рік тому

Ми завжди готові допомогти, але я впевнений, що для цього знадобиться більше деталей

Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Чи отримували ви будь-яку відповідну інформацію від казино? Якщо так, сміливо вставляйте все це сюди.

На жаль, я бачу, що казино є одним із поганих. ( перевірте тут ) Що ж, це може трохи ускладнити ситуацію.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мій обліковий запис було перевірено місяцями, я отримав електронний лист із підтвердженням.

Я вже зробив більше 3 депозитів і поставив більше грошей, ніж інвестував.

Я вже спілкувався з 3 різними помічниками, і вони нічим не можуть мені допомогти, тепер вони знову перевірять мій обліковий запис 🤷🏽‍♀️

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Isto foi a reposta que os 3 me deram:

62.10 Перш ніж замовити першу виплату, гравець повинен зробити ставку на 100% виплати як грошовий депозит із коефіцієнтом мінімум 1,50. Ця вимога введена для боротьби з шахрайством і «відмиванням грошей» гравцями.

63.6 Гроші, внесені в Казино, повинні використовуватися для ігрової діяльності. У зв’язку з цим на всі депозити потрібно робити ставку принаймні три (3) рази.

Автоматичний переклад.
Leonorcostaa
1 рік тому

Просто щоб переконатися, що я правильно зрозумів, ви вже виконали відіграш депозитів: 3 рази більше загальної суми, і ви все ще не можете зняти активний баланс, чи правильно я сказав, будь ласка?

Будь ласка, ви впевнені, що відповідаєте вимогам щодо ставок?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

так!

Сьогодні вони нарешті погодилися зняти гроші (принаймні грошей на рахунку більше немає) після 5 спроб і багатьох обмінів електронними листами. Я попросив їх надіслати мені гроші за допомогою банківського переказу. Хтось знає, скільки часу потрібно, щоб надійти на мій рахунок?


Автоматичний переклад.
Leonorcostaa
1 рік тому

Привіт,

зазвичай це займе приблизно кілька робочих днів, я б сказав.

Дай мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мені вдалося повернути гроші! Дуже дякую за допомогу!!

Автоматичний переклад.
Leonorcostaa
1 рік тому

Привіт!

Чудово та чудово 🙂!

Скажіть, будь ласка, скільки часу знадобилося, щоб отримати гроші?

Автоматичний переклад.
Leonorcostaa
1 рік тому

Привіт, чудово. Мені теж цікаво, як і Радьці. Дайте нам знати, будь ласка. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, це зайняло 2/3 дні.

Автоматичний переклад.
Leonorcostaa
1 рік тому

Що ж, я б сказав, що це дуже освіжає, оскільки ми більше звикли до досить тривалих періодів. 😀

Я щойно помітив, що 1 місяць тому ви написали: «Я намагаюся зняти свої гроші звідти з березня , але не можу, і я вже намагався зв’язатися з казино, але це не допомогло. Хтось може мені допомогти будь ласка?"

Отже, ваша відповідь звучить досить заплутано. Це тільки я?


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт: я зареєструвався в казино Divas, грав, верифікував свій рахунок і зняв 470 євро. Відкликання очікується протягом 1 місяця, і коли я звертаюся електронною поштою, щоб запитати, він каже, що я повинен продовжувати чекати.

Автоматичний переклад.
f6fotografia
6 міс. тому

привіт!

Я щиро сподіваюся, що ви говорите не про Divas Luck Casino. Перегляньте це посилання , щоб дізнатися, з чим ми тут маємо справу.

У будь-якому випадку один місяць - це набагато більше, ніж зазвичай, і я б подав скаргу на казино. Я радий, що ви нас знайшли!

Не хвилюйтеся, скарга безкоштовна. Детальніше тут .

Щоб створити його, натисніть або торкніться цього прямого посилання . Ви готові до цього?


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Саме таким є казино удачі Divas. Що я повинен зробити, щоб казино заплатило мені?

Автоматичний переклад.
f6fotografia
6 міс. тому

Для початку краще було б подати скаргу за посиланням, яке Радка надіслала у своїй відповіді. Але я також додам його тут:https://casino.guru/complaints/all

Наша команда спробує вам допомогти, тому що я вважаю, що місяць це занадто довго. Однак, коли я подивився на індекс безпеки казино, я не здивований такою ситуацією. Казино назвало вам причину, чому ви повинні так довго чекати?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,

Я зробив запит на зняття коштів 29 листопада і досі чекаю. У підтримці лише вказують, що треба почекати.

Це депозит без бонусів, я здійснив ролловер і в казино, і в ставках на спорт, і у мене є підтверджений обліковий запис Skrill.

Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
swfr97
4 міс. тому

Чесно кажучи, я вважаю, що вам потрібно трохи почекати 🙁. Я знаю, це звучить жорстко...

Простіше кажучи, з того, що ви сказали, я не бачу очевидних причин для будь-якої затримки, але це лише думка, яка ґрунтується виключно на вашій точці зору.

Нам дійсно знадобиться якесь пояснення від казино. І мені неприємно бачити, що у вас їх немає.

Звичайні проблеми пов’язані з перевіркою, тож чи можу я знати, чи ви вже успішно пройшли цей процес?

Я не хочу створювати на вас додатковий тиск, але я вважаю, що ви повинні знати, що це казино отримало жахливий індекс безпеки. Що свідчить про дуже низьку надійність... Переконайтеся самі тут .

Мене особливо турбує таке попередження:

Скарги гравців означають, що казино неправильно ставиться до гравців або не правильно вирішує певні ситуації. Ми розглядаємо кількість і серйозність скарг відносно розміру казино, оскільки можна очікувати, що сайти з більшою кількістю гравців також матимуть більше скарг. Також враховуються скарги на пов'язані казино.

Ну, дайте мені знати подробиці, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Так, я успішно пройшов перевірку рахунку та методу депозиту.

Спочатку я зробив депозит через Jeton Cash (Jeton Card сказав, що вона недоступна, вони не пояснили чому), потім я спробував зняти через Jeton Card, але вони відмовилися, оскільки це був інший метод. Я навіть погоджуюся з цим, незважаючи на те, що це все Jeton, і на підтримку вони сказали мені, що я можу зняти використовуючи інший метод, ніж депозит.

Потім я зробив новий депозит через Skrill, завершив нову передачу суми та верифікацію рахунку та подав запит на зняття.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого