1 рік тому
Тут ви можете обговорити Dendy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене є баланс Blizzard 20 євро, я хочу надати код
I have Blizzard balance €20I want to give code
Ich habe Blizzard Guthaben 20 €ich möchte Code abgebe
ХТОСЬ МОЖЕ ДОПОМОГТИ МЕНІ ЗРОБИТИ ЗАПИТ НА ЗНЯТТЯ, Я ЗРАБИВ 190 ДОЛАРІВ, АЛЕ Я НЕ ЗНАЮ, ЯК ЦЕ ЗНЯТИ, ВАРІАНТ ЗНЯТТЯ З PIX НЕДОСТУПНИЙ
CAN SOMEONE HELP ME MAKE A WITHDRAWAL REQUEST, I MADE 190 DOLLARS, BUT I DON'T KNOW HOW TO WITHDRAW IT, THE WITHDRAWAL OPTION WITH PIX IS UNAVAILABLE
ALGUEM PODE ME AJUDAR A FAZER O PEDIDO DE SAQUE, FIZ 190 DOLAR, POREM NAO SEI COMO SACAR, A OPÇÃO DE SAQUE COM PIX ESTA INDISPONÍVEL
Привіт, я думаю, що в цьому випадку було б найкраще запитати в казино, який метод буде найкращим для виведення коштів, якщо той, який ви хочете, недоступний. Підтримка напевно запропонує вам найкращу альтернативу.
Ви спробуєте запитати? Тоді ви можете сказати мені, що вони сказали вам. 🙂
Hello, I think in this case it would be best to ask the casino what method would be best to withdraw when the one you want is not available. Support will surely give you the best alternative.
Will you try and ask ? Then you can tell me what they told you. 🙂
Бонус легко отримати, вони дозволяють грати лише в те, що було знято в певних слотах, доки ви не отримаєте зняття
Bonus easy to claim, they only let you play what was withdrawn in certain slots until you get the withdraw
Вибачте, але я не зовсім розумію. Не могли б ви краще описати свій досвід, щоб усі могли побачити, що з вами сталося під час гри з бонусом?
Sorry, but I do not fully understand. Could you describe your experience better so everyone can see what has happened to you while playing with the bonus, please?
Чи не могли б ви пояснити, що це означає?🤷♀️
Could you explain what does it mean, perhaps?🤷♀️
Чиста афера!!! Як ви можете поставити Dendycasino таку хорошу оцінку?!
Розгляньте мою скаргу.
Ви повинні взяти на себе відповідальність, якщо ви ставите 7,5 з 10 російському шахрайству
Pure scam!!! How you can Give Dendycasino so good rating?!
Look in to my complaint.
You should take responsibility if you giving 7.5 out of 10 to russian scam
Привіт, я бачу, що ви, ймовірно, не матимете найкращого досвіду в казино. Чи можете ви описати, що з вами сталося? Чому ви думаєте, що вони шахрайство?
Hello, I can see that you probably won't have the best casino experience. Can you please describe what happened to you? Why do you think they are a scam ?
Привіт,
Мені здається, це прозвучить досить самовдоволено.
Поки ваша скарга не досягла останньої стадії, і ми не запросили представника казино представити свою заяву, нічого не доведено.
Якщо вам цікаво дізнатися, як тут все працює, я з радістю допоможу вам у цьому.
Перш за все, ми маємо справу з підтвердженими фактами, такими як ті, що викладені у вкладці під назвою « Пояснення індексу безпеки». 👈👈
З того дня, як ми опублікували огляд цього казино, ви стали третім гравцем, який подав скаргу. Двом іншим було відмовлено. Я намагаюся пояснити, чому у нас немає реальних підстав вважати, що це казино когось обманює. Я знаю, що це звучить незручно, але давайте дамо скарзі трохи часу, щоб просунутися далі.
Не хвилюйтеся, порт прозорий. Просто сприймайте це як є.
Ми, наприклад, не вважаємо ту саму IP-адресу достатньою для анулювання виграшу. Давайте дізнаємося, чи може казино ще щось сказати з цього приводу. Можливо, ви уявляєте, що мало спричинити цю ситуацію? Я просто питаю, звичайно.
Hello,
It will sound rather complacent, I guess.
As long as your complaint has not reached it's final stage and we have not invited the casino representative to present his statement, nothing has been proven.
If you are interested in knowing how things work here, I will gladly assist you with that.
First of all, we deal with proven facts, such as those stated in the tab called "Safety Index Explained." 👈👈
Since the day we listed this casino's review, you have been the third player to submit a complaint. The other two were rejected. I'm trying to explain why we have no real reason to consider that this casino has been scamming anyone. I know it sounds inconvenient, but let's give the complaint some time to progress further.
Don't worry, the porcess is transaprent. Just take it as it is for now.
We, for instance, do not consider the same IP to be enough to void winnings. Let's find out whether the casino has anything else to say in that regard. Do you perhaps have any idea what should have caused this situation? I'm just asking, of course.
Ну, а особливо те, що з вами сталося в казино, за яких обставин і так далі. Всі питання, які вам адресовані, мають довести, чи було винне казино, чи, можливо, ви щось не помітили. Як тільки ми дізнаємося, як це відбувається, і ми вважатимемо, що ви праві, і ми матимемо достатньо доказів, тоді ми зможемо зв’язатися з казино. Без цього ми не можемо піти з порожніми руками.
Well, especially what happened to you in the casino, under what circumstances and so on. All the questions that are directed at you are to prove whether the casino was at fault or maybe you overlooked something. Once we know how it is and we think you are right and we have enough evidence, then we can contact the casino. Without that, we can't go empty-handed.
Хм, я розумію трохи більше. Якщо ви щось зламали, казино зазвичай не надсилають такі речі гравцям, оскільки вони можуть на цьому отримати прибуток. Я мав на увазі те, що ми збираємо все, що стосується, і ви отримуєте від нас запитання, щоб ми могли зв’язатися з казино. Але однозначно, якщо вам нічого не надсилають, не пояснюють і нічого вам не пояснюють, то це, на мій погляд, теж не правильно.
Тож подивимося, що вирішить ця скарга.
Hmm I understand a little bit more. If you've broken something, casinos usually don't send such things to players because they could profit from it. What I meant was that we collect everything relevant and you get questions from us so that we can contact the casino. But clearly, if they don't send you anything, don't give you any reason and don't explain anything to you, that's not right either, in my opinion.
So we'll see what the complaint resolves.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.