ФорумКазиноDendy Casino - загальне обговорення

Dendy Casino - загальне обговорення

1 рік тому від g773539
|
3496 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Dendy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

DEP50

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є баланс Blizzard 20 євро, я хочу надати код

Автоматичний переклад.
1 рік тому

DEP50

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це якийсь бонусний код, пов’язаний з казино Dandy?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

ХТОСЬ МОЖЕ ДОПОМОГТИ МЕНІ ЗРОБИТИ ЗАПИТ НА ЗНЯТТЯ, Я ЗРАБИВ 190 ДОЛАРІВ, АЛЕ Я НЕ ЗНАЮ, ЯК ЦЕ ЗНЯТИ, ВАРІАНТ ЗНЯТТЯ З PIX НЕДОСТУПНИЙ file

Автоматичний переклад.
leandropereira4i20
10 міс. тому

Привіт, я думаю, що в цьому випадку було б найкраще запитати в казино, який метод буде найкращим для виведення коштів, якщо той, який ви хочете, недоступний. Підтримка напевно запропонує вам найкращу альтернативу.

Ви спробуєте запитати? Тоді ви можете сказати мені, що вони сказали вам. 🙂

Автоматичний переклад.
1512david599
7 міс. тому

Дуже дякую

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Бонус легко отримати, вони дозволяють грати лише в те, що було знято в певних слотах, доки ви не отримаєте зняття

Автоматичний переклад.
k97zmv4jfg
6 міс. тому

Вибачте, але я не зовсім розумію. Не могли б ви краще описати свій досвід, щоб усі могли побачити, що з вами сталося під час гри з бонусом?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Dep70

Автоматичний переклад.
abduadem470
5 міс. тому

Чи не могли б ви пояснити, що це означає?🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

АФЕРА!!!!

ТРИМАЙТЕСЯ ПОдалі!!!!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чиста афера!!! Як ви можете поставити Dendycasino таку хорошу оцінку?!

Розгляньте мою скаргу.

Ви повинні взяти на себе відповідальність, якщо ви ставите 7,5 з 10 російському шахрайству

Автоматичний переклад.
Ned2908
3 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви, ймовірно, не матимете найкращого досвіду в казино. Чи можете ви описати, що з вами сталося? Чому ви думаєте, що вони шахрайство?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви можете розглянути мою скаргу

Автоматичний переклад.
Ned2908
3 міс. тому

Привіт,

Мені здається, це прозвучить досить самовдоволено.

Поки ваша скарга не досягла останньої стадії, і ми не запросили представника казино представити свою заяву, нічого не доведено.

Якщо вам цікаво дізнатися, як тут все працює, я з радістю допоможу вам у цьому.

Перш за все, ми маємо справу з підтвердженими фактами, такими як ті, що викладені у вкладці під назвою « Пояснення індексу безпеки». 👈👈

З того дня, як ми опублікували огляд цього казино, ви стали третім гравцем, який подав скаргу. Двом іншим було відмовлено. Я намагаюся пояснити, чому у нас немає реальних підстав вважати, що це казино когось обманює. Я знаю, що це звучить незручно, але давайте дамо скарзі трохи часу, щоб просунутися далі.

Не хвилюйтеся, порт прозорий. Просто сприймайте це як є.

Ми, наприклад, не вважаємо ту саму IP-адресу достатньою для анулювання виграшу. Давайте дізнаємося, чи може казино ще щось сказати з цього приводу. Можливо, ви уявляєте, що мало спричинити цю ситуацію? Я просто питаю, звичайно.




Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Що ти намагаєшся довести?

Автоматичний переклад.
Ned2908
3 міс. тому

Ну, а особливо те, що з вами сталося в казино, за яких обставин і так далі. Всі питання, які вам адресовані, мають довести, чи було винне казино, чи, можливо, ви щось не помітили. Як тільки ми дізнаємося, як це відбувається, і ми вважатимемо, що ви праві, і ми матимемо достатньо доказів, тоді ми зможемо зв’язатися з казино. Без цього ми не можемо піти з порожніми руками.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я запитував 5 разів на електронний лист про підтвердження. Мені нічого не хочуть надсилати.

Хіба не цікаво?

Автоматичний переклад.
Ned2908
3 міс. тому

Хм, я розумію трохи більше. Якщо ви щось зламали, казино зазвичай не надсилають такі речі гравцям, оскільки вони можуть на цьому отримати прибуток. Я мав на увазі те, що ми збираємо все, що стосується, і ви отримуєте від нас запитання, щоб ми могли зв’язатися з казино. Але однозначно, якщо вам нічого не надсилають, не пояснюють і нічого вам не пояснюють, то це, на мій погляд, теж не правильно.

Тож подивимося, що вирішить ця скарга.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого