Шановна Сабіно, ви помітили б суттєву різницю між тим, як представник казино та я обробляємо ліміти, якби ви уважно прочитали кожен мій допис у цій темі за останні кілька тижнів.
Таким чином, на мій погляд, різкі судді не потрібні. Чи не могли б ви взяти це до уваги? Інакше я не знаю, чому ви продовжуєте звертатися до нас, чесно кажучи.
Давайте сприймемо це як дорослих людей, будь ласка.
Dear Sabine, you would notice a significant difference between the way the casino representative and I handle the limits if you closely read every post I have made in this thread for the last few weeks.
Thus, in my opinion, jumpy judges are not necessary. Would you please take that into account? Otherwise, I am not sure why you keep getting back to us, to be honest.
Let's just take it as grown individuals, please.
Привіт шановна Радко,
На жаль, я не можу повністю розділити вашу думку. У таких обмеженнях на зняття зазвичай вказується, що виплата залежить від рівня VIP або, принаймні, визначається іншим способом.
Я також не розумію, чому не публікують мій відгук і скаргу. Я лише описав свій досвід так, як я його пережив. Чому я не можу оцінити казино? Здається трохи підозрілим. Звичайно, я розумію, якщо ви хочете захистити своїх партнерів, але я думаю, що Casino Guru може втратити довіру, якщо воно перестане бути прозорим і справедливим щодо гравців.
З повагою,
Hello dear Radka,
Unfortunately, I can't entirely share your opinion. With such withdrawal limits, it is usually stated that the payout depends on the VIP level or at least it is defined in another way.
I also don't understand why my review and complaint are not published. I only described my experiences as I had them. Why am I not able to rate the casino? It seems a little suspect. Of course I understand if you want to protect your partners, but I think that Casino Guru could lose trust if it is no longer transparent and fair towards players.
Best regards,
Hallo liebe Radka,
leider kann ich eure Meinung nicht ganz teilen. Bei solchen Auszahlungslimits wird in der Regel angegeben, dass die Auszahlung vom VIP-Level abhängt oder es wird zumindest auf eine andere Art definiert.
Ich verstehe auch nicht, warum meine Bewertung und Beschwerde nicht freigeschaltet werden. Ich habe doch lediglich meine Erfahrungen so geschildert, wie ich sie gemacht habe. Warum ist es mir nicht möglich, das Casino zu bewerten? Es wirkt ein wenig suspekt. Natürlich habe ich Verständnis dafür, wenn ihr eure Partner schützen wollt, aber ich denke, dass Casino Guru an Vertrauen verlieren könnte, wenn es den Spielern nicht mehr transparent und fair gegenübersteht.
Liebe Grüße,
привіт
Мене це справді бентежить. Англомовна версія починається словами «На жаль, я не можу повністю поділитися з вашою думкою», незважаючи на те, що ми чітко погоджуємося щодо обмежень і того, як їх слід викладати. Я заблукав, мабуть.
Я сказав тобі не втрачати рівноваги. оскільки ви справді це зробили, скаргу було відхилено. Як пояснюється в темі скарги:
«Шановний Блерко, оскільки ви втратили кошти, що залишилися, і на вашому рахунку в казино їх не залишилося, ми нічого не можемо зробити».
Чесно кажучи, у певних ситуаціях це також може вплинути на те, наскільки об’єктивно ми сприймаємо рецензію. У цьому випадку, я з жалем констатую, що була допущена помилка: майже 90% несприятливих відгуків користувачів, пов’язаних із скаргами, які відхиляються як необґрунтовані, також відхиляються, оскільки основні пункти скарги виявилися неправдивими. Однак у вашому випадку обставини були іншими, тому я схвалив ваш відгук користувача заднім числом.
Принаймні мої вибачення за відгук користувача, і мені шкода, що скарга не має шансів потрапити на фінальну стадію.
Hi there.
This is really confusing to me. The English version begins with "Unfortunately, I can not entirely share your opinion," despite the fact that we clearly agree on the limits and how they should be stated. I am lost, I guess.
I told you not to lose the balance . since you actually did, the complaint was rejected. As explained in the complaint thread:
"Dear Blerko, since you've lost the remaining funds and there are no funds left in your casino account, there isn't anything we can do."
To be honest, in certain situations, this might also have an impact on how objectively we view the review. In this instance, I regret to say that an error was made: nearly 90% of unfavorable user reviews linked to complaints that are rejected as unjustified are also rejected because the primary points in the complaint were found to be false. However, in your case, the circumstances were different, so I approved your user review retroactively.
At least my apology for the user review, and I'm sorry the complaint has no chance to get into the final stage.
Спробував кілька разів, але, як я вже сказав, deloro реагує лише вибірково. Вони ігнорують інші коментарі, подібні моїм.
Tried a few times but as I said deloro only reacts selectively. They ignore other comments like mine.
Al een paar keer geprobeerd maar zoals ik zei deloro reageert enkel selectief. Ze negeren andere opmerkingen zoals de mijne.
Я повертаюся сюди, тому що тут є люди, які також скаржаться на казино. І оскільки я думав, що Делоро відповів тут (але, на жаль, лише вибірково), я вирішив спробувати це тут.
Але, як я зазначав раніше... e використовуйте свій значок на їхньому сайті, відгуки видаляються з вашого сайту, deloro обробляє лише скарги, які не мають нічого спільного з їх цілісністю.. це також викликає у мене підозру, що існує співпраця. Не має нічого спільного з тим, чи я ставлюся до цього зріло. Я просто відповідаю зріло. Це мій висновок.
I come back here because here are the people who also have complaints about the casino. And since I thought that Deloro responded here (but unfortunately only selectively) I thought I would try it here.
But as I indicated before... ,e use your icon on their site, reviews are removed from your site, only complaints are handled by deloro that have nothing to do with their integrity.. that also gives me the suspicion that there is a collaboration. Has nothing to do with whether I handle this maturely. I just respond maturely. This is my conclusion.
Ik kom hier terug omdat hier de mensen zitten die ook klachten hebben over het casino. En aangezien ik dacht dat deloro hier wel reageerde ( maar helaas dus enkel selectief ) dacht ik het hier te proberen.
Maar zoals ik al eerder aan gaf... ,e gebruiken jullie icoon op hun site , reviews worden dus verwijderd van jullie site, enkel klachten behandeld door deloro die niets over hun integrity te maken hebben.. dat geeft mij ook het vermoeden dat er een samenwerking is. Heeft niets te maken of ik dit volwassen behandel. Ik reageer gewoon volwassen. Dit is mijn conclusie.
Шановна Радко,
Я знаю, що не можу повернути нічого, що я втратив і програв.
Але факт: якби гроші були виплачені, я б не зміг їх витратити так швидко через ліміт депозиту.
Зараз ситуація така, яка є. Я не зацікавлений у завданні шкоди казино, але вважаю важливим, щоб нові гравці Deloro Casino знали про ліміти зняття коштів, перш ніж робити великі ставки.
Велике спасибі за вашу підтримку.
З повагою,
Dear Radka,
I know that I cannot reclaim anything that I have lost and gambled away.
But the fact is: If the money had been paid out, I would not have been able to spend it so quickly due to my deposit limit.
Now the situation is what it is. I have no interest in harming the casino, but I think it is important that new players at Deloro Casino are aware of the withdrawal limits before making any large bets.
Many thanks for your support.
Best regards,
Liebe Radka,
ich weiß, dass ich nichts zurückfordern kann, was ich selbst verloren und verspielt habe.
Tatsache ist jedoch: Wäre das Geld ausgezahlt worden, hätte ich es aufgrund meines Einzahlungslimits nicht so schnell ausgeben können.
Nun ist die Situation, wie sie ist. Ich habe kein Interesse, dem Casino zu schaden, aber ich finde es wichtig, dass neue Spieler bei Deloro Casino über die Auszahlungsgrenzen informiert sind, bevor sie größere Einsätze tätigen.
Vielen Dank für deine Unterstützung.
Herzliche Grüße,
Я повертаюся сюди, тому що тут є люди, які також скаржаться на казино. І оскільки я думав, що Делоро відповів тут (але, на жаль, лише вибірково), я вирішив спробувати це тут.
Але, як я зазначав раніше... e використовуйте свій значок на їхньому сайті, відгуки видаляються з вашого сайту, deloro обробляє лише скарги, які не мають нічого спільного з їх цілісністю.. це також викликає у мене підозру, що існує співпраця. Не має нічого спільного з тим, чи я ставлюся до цього зріло. Я просто відповідаю зріло. Це мій висновок.
I come back here because here are the people who also have complaints about the casino. And since I thought that Deloro responded here (but unfortunately only selectively) I thought I would try it here.
But as I indicated before... ,e use your icon on their site, reviews are removed from your site, only complaints are handled by deloro that have nothing to do with their integrity.. that also gives me the suspicion that there is a collaboration. Has nothing to do with whether I handle this maturely. I just respond maturely. This is my conclusion.
Ik kom hier terug omdat hier de mensen zitten die ook klachten hebben over het casino. En aangezien ik dacht dat deloro hier wel reageerde ( maar helaas dus enkel selectief ) dacht ik het hier te proberen.
Maar zoals ik al eerder aan gaf... ,e gebruiken jullie icoon op hun site , reviews worden dus verwijderd van jullie site, enkel klachten behandeld door deloro die niets over hun integrity te maken hebben.. dat geeft mij ook het vermoeden dat er een samenwerking is. Heeft niets te maken of ik dit volwassen behandel. Ik reageer gewoon volwassen. Dit is mijn conclusie.
Привіт! Я дуже ціную вашу чесність і дякую за деталі.
Час від часу ми — і, визнаю, іноді помилково — відхиляємо відгуки, але лише тому, що маємо гарне відчуття, що вони є частиною шаблону від третіх сторін або навіть казино. З іншого боку, у випадку з гравцями ми, швидше за все, вважаємо інформацію неоднозначною або, можливо, упередженою. Однак жодного злого наміру не було, і всі гравці можуть повернутися, щоб обговорити це питання. Я розумію, що у вас є сумніви, і я також розумію, що кожне пояснення члена Casino Guru не має сенсу. Однак грати з вашою довірою не в наших інтересах, поки ми залежимо від гравців.
Якби ви змогли прочитати деякі з наших внутрішніх електронних листів, у яких висловлювалася наша позиція проти казино та розповідалося, як ми повинні «співпрацювати», ви могли б бути здивовані.
Ну все одно. Мені приємно, що тепер я краще розумію ваше занепокоєння, і сподіваюся, що з часом ми зможемо це вирішити.
Hello, I really appreciate your honesty, and thank you for the details.
We occasionally—and I will admit, sometimes mistakenly—reject reviews, but only because we have a good feeling that they are part of a pattern from third parties, or even casinos. In player cases, on the other hand, we most likely believe the information is ambiguous or possibly biased. However, there was never any malicious intent, and all players are welcome to return to discuss the matter. I understand you have your doubts, and I also understand that every explanation from a Casino Guru member has little meaning. However, it is not in our best interests to gamble with your trust as long as we depend on players.
If you were able to read some of our internal emails expressing our stance against the casinos telling us how we should "cooperate," you might be startled.
Well, anyway. I am happy that I now have a better understanding of your worry, and I hope that we can resolve it eventually, over the time.
Шановна Радко,
Я знаю, що не можу повернути нічого, що я втратив і програв.
Але факт: якби гроші були виплачені, я б не зміг їх витратити так швидко через ліміт депозиту.
Зараз ситуація така, яка є. Я не зацікавлений у завданні шкоди казино, але вважаю важливим, щоб нові гравці Deloro Casino знали про ліміти зняття коштів, перш ніж робити великі ставки.
Велике спасибі за вашу підтримку.
З повагою,
Dear Radka,
I know that I cannot reclaim anything that I have lost and gambled away.
But the fact is: If the money had been paid out, I would not have been able to spend it so quickly due to my deposit limit.
Now the situation is what it is. I have no interest in harming the casino, but I think it is important that new players at Deloro Casino are aware of the withdrawal limits before making any large bets.
Many thanks for your support.
Best regards,
Liebe Radka,
ich weiß, dass ich nichts zurückfordern kann, was ich selbst verloren und verspielt habe.
Tatsache ist jedoch: Wäre das Geld ausgezahlt worden, hätte ich es aufgrund meines Einzahlungslimits nicht so schnell ausgeben können.
Nun ist die Situation, wie sie ist. Ich habe kein Interesse, dem Casino zu schaden, aber ich finde es wichtig, dass neue Spieler bei Deloro Casino über die Auszahlungsgrenzen informiert sind, bevor sie größere Einsätze tätigen.
Vielen Dank für deine Unterstützung.
Herzliche Grüße,
привіт
Я знаю, що це не те, чого ми очікували, запевняю вас; принаймні я цього не передбачав.
Я вважаю, що тут ніхто не намагається нікому нашкодити. Відбуваються дискусії, і точки зору можуть навіть змінюватися. Я вважаю, що це фантастично, що ви так наполегливо намагалися розповісти людям про важливість обмежень на зняття коштів.
Єдине, на що я можу сподіватися, це те, що ти з часом знайдеш безпечнішу розвагу. Ви, напевно, відчуваєте сильний стрес через цей досвід, і мені прикро це чути.
Бережіть себе!
Hi there.
I know this is not what we were expecting, I assure you; at least I did not anticipate that.
Nobody here, I believe, is trying to hurt anyone. Discussions occur, and viewpoints might even shift. I think it is fantastic that you have tried so hard to educate people about the significance of withdrawal limits.
All I can hope for is that you will eventually discover a safer pastime. You must be under a lot of stress because of this experience, and I am sorry to hear that.
Take care!
Шановна Радко,
Я вважаю, що мою скаргу сприйняли недостатньо серйозно. Я також дав зрозуміти, що мій обліковий запис уже двічі повторно відкривали, хоча я закрив його через мою залежність від азартних ігор.
Чи справедливо вимагати повернення грошей у такій ситуації, коли ви виключили себе через залежність від азартних ігор, але обліковий запис все одно знову стає доступним? Я думаю, що так. Як залежному від азартних ігор важко контролювати імпульси, і сумно, коли ці моменти використовують казино.
Моя залежність від азартних ігор зруйнувала мене фінансово, і зараз я проходжу лікування. На жаль, казино не пропонують можливість остаточно та обов’язково виключити себе з таких причин за допомогою простої кнопки. Здається, ніби деякі казино насправді заробляють на тяжкому становищі хворих людей - принаймні я сподіваюся, що ні!
Наразі я намагаюся з’ясувати, чи є у мене докази того, що Делоро знову відкрив мій обліковий запис, незважаючи на мою залежність від азартних ігор і численні закриття.
З повагою
Dear Radka,
I feel that my complaint was not taken seriously enough. I also made it clear that my account had already been reopened twice, even though I had closed it because of my gambling addiction.
Is it fair to demand money back in a situation like this when you have excluded yourself for gambling addiction but the account is made accessible again anyway? I think yes. As a gambling addict, it is hard to control impulses and it is sad when these moments are exploited by casinos.
My gambling addiction has ruined me financially and I am currently receiving medical treatment. It is unfortunate that casinos do not offer the option of permanently and bindingly excluding yourself for such reasons with a simple button. It seems as if some casinos actually profit from the plight of sick people - at least I hope not!
I am currently trying to find out if I have proof that Deloro reopened my account despite my gambling addiction and multiple closures.
Best regards
Liebe Radka,
ich habe das Gefühl, dass meine Beschwerde nicht ernst genug genommen wurde. Ich habe auch deutlich gemacht, dass mein Konto bereits zweimal wieder eröffnet wurde, obwohl ich es wegen meiner Spielsucht geschlossen hatte.
Ist es fair, in so einer Situation Gelder zurückzufordern, wenn man sich aus Spielsucht ausgeschlossen hat, aber das Konto trotzdem wieder zugänglich gemacht wird? Ich denke, Ja. Als Spielsüchtiger ist es schwer, Impulse zu kontrollieren, und es ist traurig, wenn diese Momente von Casinos ausgenutzt werden.
Meine Spielsucht hat mich finanziell ruiniert, und ich befinde mich in ärztlicher Behandlung. Es ist bedauerlich, dass Casinos nicht die Möglichkeit bieten, sich mit einem einfachen Button dauerhaft und verbindlich aus solchen Gründen auszuschließen. Es scheint, als ob manche Casinos tatsächlich von der Notlage kranker Menschen profitieren – das hoffe ich zumindest nich !
Ich bin gerade dabei herauszufinden, ob ich Nachweise habe, dass Deloro mein Konto trotz Spielsucht und mehrfacher Schließung wieder eröffnet hat.
Mit freundlichen Grüßen
Я також бачу, що ліміт зняття в Deloro все ще становить 10 000 євро на день. Однак у моєму випадку це не правильно, як ви розумієте.
Немає значення, що казино погоджує з гравцем окремо – має бути зрозуміло, який ліміт стосується кожного.
І для всіх є обмеження в 1000 євро на день!
I also see that the withdrawal limit at Deloro is still 10,000 euros per day. However, in my case, this is not correct, as you know.
It should not matter what a casino agrees with a player individually – it should be clear which limit applies to everyone.
And there is a limit of 1,000 euros per day for everyone!
Außerdem sehe ich, dass das Auszahlungslimit bei Deloro immer noch bei 10.000 Euro täglich liegt. In meinem Fall ist dies jedoch nicht korrekt, wie Sie wissen.
Es sollte nicht darauf ankommen, was ein Casino individuell mit einem Spieler vereinbart – es müsste klar ersichtlich sein, welches Limit für alle gilt.
Und für alle gilt ein Limit von 1.000 Euro pro Tag!
Шановна Радко,
Я вважаю, що мою скаргу сприйняли недостатньо серйозно. Я також дав зрозуміти, що мій обліковий запис уже двічі повторно відкривали, хоча я закрив його через мою залежність від азартних ігор.
Чи справедливо вимагати повернення грошей у такій ситуації, коли ви виключили себе через залежність від азартних ігор, але обліковий запис все одно знову стає доступним? Я думаю, що так. Як залежному від азартних ігор важко контролювати імпульси, і сумно, коли ці моменти використовують казино.
Моя залежність від азартних ігор зруйнувала мене фінансово, і зараз я проходжу лікування. На жаль, казино не пропонують можливість остаточно та обов’язково виключити себе з таких причин за допомогою простої кнопки. Здається, ніби деякі казино насправді заробляють на тяжкому становищі хворих людей - принаймні я сподіваюся, що ні!
Наразі я намагаюся з’ясувати, чи є у мене докази того, що Делоро знову відкрив мій обліковий запис, незважаючи на мою залежність від азартних ігор і численні закриття.
З повагою
Dear Radka,
I feel that my complaint was not taken seriously enough. I also made it clear that my account had already been reopened twice, even though I had closed it because of my gambling addiction.
Is it fair to demand money back in a situation like this when you have excluded yourself for gambling addiction but the account is made accessible again anyway? I think yes. As a gambling addict, it is hard to control impulses and it is sad when these moments are exploited by casinos.
My gambling addiction has ruined me financially and I am currently receiving medical treatment. It is unfortunate that casinos do not offer the option of permanently and bindingly excluding yourself for such reasons with a simple button. It seems as if some casinos actually profit from the plight of sick people - at least I hope not!
I am currently trying to find out if I have proof that Deloro reopened my account despite my gambling addiction and multiple closures.
Best regards
Liebe Radka,
ich habe das Gefühl, dass meine Beschwerde nicht ernst genug genommen wurde. Ich habe auch deutlich gemacht, dass mein Konto bereits zweimal wieder eröffnet wurde, obwohl ich es wegen meiner Spielsucht geschlossen hatte.
Ist es fair, in so einer Situation Gelder zurückzufordern, wenn man sich aus Spielsucht ausgeschlossen hat, aber das Konto trotzdem wieder zugänglich gemacht wird? Ich denke, Ja. Als Spielsüchtiger ist es schwer, Impulse zu kontrollieren, und es ist traurig, wenn diese Momente von Casinos ausgenutzt werden.
Meine Spielsucht hat mich finanziell ruiniert, und ich befinde mich in ärztlicher Behandlung. Es ist bedauerlich, dass Casinos nicht die Möglichkeit bieten, sich mit einem einfachen Button dauerhaft und verbindlich aus solchen Gründen auszuschließen. Es scheint, als ob manche Casinos tatsächlich von der Notlage kranker Menschen profitieren – das hoffe ich zumindest nich !
Ich bin gerade dabei herauszufinden, ob ich Nachweise habe, dass Deloro mein Konto trotz Spielsucht und mehrfacher Schließung wieder eröffnet hat.
Mit freundlichen Grüßen
Доброго дня тобі.
Я бачу, ви думали, ну, я теж.
Ви пам’ятаєте, що я сказав вам включити всю відповідну інформацію до скарги? На жаль, схоже, що ви спеціально не згадали про постійне закриття та повторне відкриття свого рахунку в казино.
Я б без вагань попросив повторно відкрити скаргу, оскільки, як я вже зазначав раніше, обставини, пов’язані з повторним відкриттям і закриттям облікового запису, є суттєвими, хоча я не можу додати цю інформацію до чиєїсь скарги, і я не стверджую, що це буде не бути відхиленим знову. Це залежить виключно від способу та причини повторного відкриття вашого облікового запису. Отже, якщо ви вирішите повторно відкрити трей, за запитом конкретно поясніть самовиключення, а потім події, які призвели до повторного відкриття облікового запису.
Щодо обмежень, дозвольте мені помістити відповідь в одну публікацію тут:
Як я вже сказав, ми надаємо ліміти так, як нам підтверджують їх казино; ми також перевіряємо умови та просимо роз’яснень у служби підтримки. Кожен гравець, який не впевнений, який ліміт у нього насправді є в казино, повинен завжди звертатися до служби підтримки та фіксувати відповідь, на випадок, якщо пізніше підтверджені ліміти зняття коштів не будуть відповідати дійсності. Я б хотів, щоб ти зробив те саме. 🙁
Ми розглянемо будь-які пропозиції, зроблені гравцем під час скарги, і будь-які докази того, що казино зменшило ліміти, щоб поставити їх у невигідну позицію. Однак постійне самовиключення та те, як казино знову відкрило ваш рахунок, зараз є найважливішими аспектами всієї цієї ситуації, я б сказав.
Ви збираєтеся повторно подавати скаргу?
Good day to you.
I see you have been thinking, well, me too.
Do you recall that I told you to include all relevant information in the complaint? Regretfully, it appears that you have specifically neglected to mention your permanent casino account closure and the reopening.
I would not hesitate to ask that the complaint be reopened because, as I mentioned earlier, the circumstances surrounding the reopen and the account closure are significant, even though I am unable to add this information to anyone's complaint and I am not asserting that it will not be rejected again. That solely depends on the way and the reason why your account was reopened. So, if you decide to tray again, upon the request, please specifically explain the self-exclusion and then the events that led to the account reopening.
Regarding the limits, and allow me to put the answer into one post here:
As I said, we provide the limits the way casinos confirm these to us; we also check the terms and ask the support for explanation. Every player who is not sure which limit he actually has in the casino should always ask the support and capture the response, just in case later on the confirmed withdrawal limits won't match the reality. I wish you did the same. 🙁
We will look into any suggestions made by the player during the complaint and any evidence that the casino reduced the limits to disadvantage them. However, the permanent self-exclusion and the manner in which the casino reopened your account are now the most significant aspects of this entire situation, I'd say.
Are you going to reopen the complaint?
Хочете розповісти нам більше про свій досвід у цьому казино?
Які ігри тобі подобаються? Як довго ви чекали вилучення і як вам допомогла підтримка, якщо можна запитати?
Would you like to tell us more about your experience at this casino?
Which games do you like? How long did you wait for the withdrawal and how did the support help you, if I may ask?
від deloro: зняття коштів займає лише 5 секунд без клопоту, оскільки служба підтримки працює 24/7, щоб допомогти вам, вони приділяють вам повну увагу, а також швидко відповідають на ваші запитання та надають хорошу інформацію, а також вони також надають вам допомогу, якщо виникне проблема думка про це, яка базується на моєму досвіді в казино deloro
я сподіваюся, я дам вам хорошу відповідь
by deloro the withdrawal takes only 5 second with no hassle for the support is 24/7 to assist you they give you full attention and also fast answer what your asking for and give good info and they are also if theres a problem also derecly gives you sulotion about it that is base on my experience in deloro casino
i hope i give you good answer
Чудова відповідь. дякую
Я бачу, що вам там дуже подобається, і я радий.
Які ігри тобі там найбільше подобаються?
Чи знаєте ви, що можете надіслати відгук користувача, де ви можете описати свій досвід? Я впевнений, що їм це дуже сподобається.
Great answer. Thank you.
I can see that you really like it there, and I am glad.
Which games do you like the most there?
Did you know that you can submit a user review where you can describe your experience? I am sure they will like it a lot.
Here's the link for you.😉
Я хотів би пояснити, що я не мав на меті лихати Делоро, а радше поділитися своїм особистим досвідом. Кожен може скласти власну думку.
Я припустив, що ліміти, зазначені на Casino Guru для Deloro, насправді застосовуються до гравців у Deloro. Однак тепер я зрозумів, що це не так. Очевидно, ви повинні подати заявку на нові ліміти індивідуально.
Це викликає у мене запитання: чому звичайний гравець, який вносить 100 євро, не має таких самих прав на зняття коштів, як звичайний гравець? Яка логіка того факту, що ви повинні прийняти великі втрати, перш ніж ви зможете зняти більші суми?
Обслуговування клієнтів дуже привітне, але у мене складається враження, що вони не завжди повністю прозорі. Ця доброзичливість, здається, поширюється на той момент, коли все стає серйозним - наприклад, під час зняття коштів - коли виникають затримки, як це було в моєму випадку.
Я також вважаю програмне забезпечення трохи повільним. Схоже, Deloro використовує наступну тактику: низький RTP (Return to Player), швидкі виплати до ліміту 1000 євро на день і доброзичливе обслуговування клієнтів, яке, однак, не завжди надійне в критичних ситуаціях.
Я вважаю, що чесний огляд важливий, оскільки багато людей грають під фальшивими приводами і потенційно можуть зазнати великих втрат.
I would like to make it clear that I did not mean to badmouth Deloro, but rather to share my personal experiences. Everyone can form their own opinion.
I assumed that the limits listed on Casino Guru for Deloro actually apply to players at Deloro. However, I have now found out that this is not the case. Apparently you have to apply for new limits individually.
This raises questions for me: Why does a casual player who deposits 100 euros not have the same withdrawal rights as a frequent player? What is the logic behind the fact that you have to accept high losses before you can withdraw larger amounts?
The customer service is very friendly, but I get the impression that they are not always completely transparent. This friendliness seems to extend to the point where things get serious - for example, when making a withdrawal - where delays then occur, as was the case in my case.
I also find the software a bit slow. It seems that Deloro uses the following tactics: low RTP (Return to Player), fast payouts up to a limit of 1,000 euros per day, and friendly customer service, which, however, is not always reliable in critical situations.
I think an honest review is important because many people play under false pretenses and potentially suffer heavy losses.
Ich möchte klarstellen, dass ich Deloro nicht schlechtreden wollte, sondern lediglich meine persönlichen Erfahrungen geteilt habe. Jeder kann sich ein eigenes Bild machen.
Ich bin davon ausgegangen, dass die Limits, die auf Casino Guru für Deloro angegeben sind, auch tatsächlich für Spieler bei Deloro gelten. Nun habe ich jedoch herausgefunden, dass dies nicht der Fall ist. Man muss sich offenbar individuell um neue Limits bemühen.
Das wirft für mich Fragen auf: Warum gilt für einen Gelegenheitsspieler, der 100 Euro einzahlt, nicht das gleiche Auszahlungsrecht wie für einen Vielspieler? Wo ist die Logik dahinter, dass man erst hohe Verluste hinnehmen muss, um größere Beträge auszahlen zu dürfen?
Der Kundendienst ist zwar sehr freundlich, aber ich habe den Eindruck, dass nicht immer vollständig transparent gehandelt wird. Diese Freundlichkeit scheint bis zu dem Punkt zu reichen, an dem es ernst wird – etwa bei einer Auszahlung – wo dann Verzögerungen auftreten, wie es in meinem Fall der Fall war.
Zudem finde ich die Software etwas langsam. Es entsteht der Eindruck, dass Deloro gezielt mit folgenden Taktiken arbeitet: niedrige RTP (Return to Player), schnelle Auszahlungen bis zu einem Limit von 1.000 Euro pro Tag, und ein freundlicher Kundendienst, der jedoch in kritischen Situationen nicht immer zuverlässig agiert.
Ich denke, eine ehrliche Bewertung ist wichtig, da viele Menschen unter falschen Voraussetzungen spielen und dabei möglicherweise hohe Verluste erleiden.
Тут завжди цінують обмін досвідом гравців. Добре чи погано. Тому ми раді, що ви, звичайно, вирішили про це написати.
З нашого досвіду це казино зазвичай намагається вирішувати проблеми ефективно, і ми завжди сподіваємося на їх справедливість.
Цілком зрозуміло, однак, що не всі будуть задоволені своєю практикою. Я можу сказати, що це нормально в кожному онлайн-казино. 🤷♀️
Щоразу, якщо у вас виникнуть запитання або ви не зрозумієте причину лімітів у цьому казино, як ви написали, я рекомендую звернутися до служби підтримки. Вони повинні бути в змозі все вам пояснити.
Представник казино також часто бере участь у цій темі, тож, можливо, він зможе пояснити речі тут для всіх. Завжди приємно почитати більше інформації від нього. 🙂
Дякуємо, що дбаєте про інших і ділитеся своїми думками тут. Ми будемо раді почути від вас знову.
The sharing of players experiences is always appreciated here. Good or bad. So, we are glad that you decided to write about it, of course.
From our experience, this casino is usually trying to solve issues efficiently, and we always hope for their fairness.
It is completely understandable, though, that not everyone is going to be happy with their practices. It is normal in every online casino, I could say. 🤷♀️
Whenever you have any questions or you don't understand the reason behind the limits at this casino, as you wrote, I would recommend contacting the support. They should be able to explain everything to you.
We also have the casino representative active in this thread quite often, so maybe he will be able to explain things here for everyone. It is always nice to read more information from him. 🙂
Thank you for caring about others and sharing your thoughts here. We'll look forward to hearing from you again.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.