ФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

12 міс. тому від DiePartei
|
17529 переглядів 175 відповідей |
|
1...8 9
2 тиж. тому

Бачите, що я маю на увазі 🙂. Партнерство все говорить... немає справедливої ​​загрози.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Шановна Сабіно, ви помітили б суттєву різницю між тим, як представник казино та я обробляємо ліміти, якби ви уважно прочитали кожен мій допис у цій темі за останні кілька тижнів.

Таким чином, на мій погляд, різкі судді не потрібні. Чи не могли б ви взяти це до уваги? Інакше я не знаю, чому ви продовжуєте звертатися до нас, чесно кажучи.

Давайте сприймемо це як дорослих людей, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт шановна Радко,


На жаль, я не можу повністю розділити вашу думку. У таких обмеженнях на зняття зазвичай вказується, що виплата залежить від рівня VIP або, принаймні, визначається іншим способом.


Я також не розумію, чому не публікують мій відгук і скаргу. Я лише описав свій досвід так, як я його пережив. Чому я не можу оцінити казино? Здається трохи підозрілим. Звичайно, я розумію, якщо ви хочете захистити своїх партнерів, але я думаю, що Casino Guru може втратити довіру, якщо воно перестане бути прозорим і справедливим щодо гравців.


З повагою,

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

привіт

Мене це справді бентежить. Англомовна версія починається словами «На жаль, я не можу повністю поділитися з вашою думкою», незважаючи на те, що ми чітко погоджуємося щодо обмежень і того, як їх слід викладати. Я заблукав, мабуть.

Я сказав тобі не втрачати рівноваги. оскільки ви справді це зробили, скаргу було відхилено. Як пояснюється в темі скарги:

«Шановний Блерко, оскільки ви втратили кошти, що залишилися, і на вашому рахунку в казино їх не залишилося, ми нічого не можемо зробити».

Чесно кажучи, у певних ситуаціях це також може вплинути на те, наскільки об’єктивно ми сприймаємо рецензію. У цьому випадку, я з жалем констатую, що була допущена помилка: майже 90% несприятливих відгуків користувачів, пов’язаних із скаргами, які відхиляються як необґрунтовані, також відхиляються, оскільки основні пункти скарги виявилися неправдивими. Однак у вашому випадку обставини були іншими, тому я схвалив ваш відгук користувача заднім числом.

Принаймні мої вибачення за відгук користувача, і мені шкода, що скарга не має шансів потрапити на фінальну стадію.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Спробував кілька разів, але, як я вже сказав, deloro реагує лише вибірково. Вони ігнорують інші коментарі, подібні моїм.

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Я повертаюся сюди, тому що тут є люди, які також скаржаться на казино. І оскільки я думав, що Делоро відповів тут (але, на жаль, лише вибірково), я вирішив спробувати це тут.


Але, як я зазначав раніше... e використовуйте свій значок на їхньому сайті, відгуки видаляються з вашого сайту, deloro обробляє лише скарги, які не мають нічого спільного з їх цілісністю.. це також викликає у мене підозру, що існує співпраця. Не має нічого спільного з тим, чи я ставлюся до цього зріло. Я просто відповідаю зріло. Це мій висновок.

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Шановна Радко,


Я знаю, що не можу повернути нічого, що я втратив і програв.


Але факт: якби гроші були виплачені, я б не зміг їх витратити так швидко через ліміт депозиту.


Зараз ситуація така, яка є. Я не зацікавлений у завданні шкоди казино, але вважаю важливим, щоб нові гравці Deloro Casino знали про ліміти зняття коштів, перш ніж робити великі ставки.


Велике спасибі за вашу підтримку.


З повагою,

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я повертаюся сюди, тому що тут є люди, які також скаржаться на казино. І оскільки я думав, що Делоро відповів тут (але, на жаль, лише вибірково), я вирішив спробувати це тут.


Але, як я зазначав раніше... e використовуйте свій значок на їхньому сайті, відгуки видаляються з вашого сайту, deloro обробляє лише скарги, які не мають нічого спільного з їх цілісністю.. це також викликає у мене підозру, що існує співпраця. Не має нічого спільного з тим, чи я ставлюся до цього зріло. Я просто відповідаю зріло. Це мій висновок.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт! Я дуже ціную вашу чесність і дякую за деталі.

Час від часу ми — і, визнаю, іноді помилково — відхиляємо відгуки, але лише тому, що маємо гарне відчуття, що вони є частиною шаблону від третіх сторін або навіть казино. З іншого боку, у випадку з гравцями ми, швидше за все, вважаємо інформацію неоднозначною або, можливо, упередженою. Однак жодного злого наміру не було, і всі гравці можуть повернутися, щоб обговорити це питання. Я розумію, що у вас є сумніви, і я також розумію, що кожне пояснення члена Casino Guru не має сенсу. Однак грати з вашою довірою не в наших інтересах, поки ми залежимо від гравців.

Якби ви змогли прочитати деякі з наших внутрішніх електронних листів, у яких висловлювалася наша позиція проти казино та розповідалося, як ми повинні «співпрацювати», ви могли б бути здивовані.

Ну все одно. Мені приємно, що тепер я краще розумію ваше занепокоєння, і сподіваюся, що з часом ми зможемо це вирішити.


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Шановна Радко,


Я знаю, що не можу повернути нічого, що я втратив і програв.


Але факт: якби гроші були виплачені, я б не зміг їх витратити так швидко через ліміт депозиту.


Зараз ситуація така, яка є. Я не зацікавлений у завданні шкоди казино, але вважаю важливим, щоб нові гравці Deloro Casino знали про ліміти зняття коштів, перш ніж робити великі ставки.


Велике спасибі за вашу підтримку.


З повагою,

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

привіт

Я знаю, що це не те, чого ми очікували, запевняю вас; принаймні я цього не передбачав.

Я вважаю, що тут ніхто не намагається нікому нашкодити. Відбуваються дискусії, і точки зору можуть навіть змінюватися. Я вважаю, що це фантастично, що ви так наполегливо намагалися розповісти людям про важливість обмежень на зняття коштів.

Єдине, на що я можу сподіватися, це те, що ти з часом знайдеш безпечнішу розвагу. Ви, напевно, відчуваєте сильний стрес через цей досвід, і мені прикро це чути.

Бережіть себе!

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Шановна Радко,


Я вважаю, що мою скаргу сприйняли недостатньо серйозно. Я також дав зрозуміти, що мій обліковий запис уже двічі повторно відкривали, хоча я закрив його через мою залежність від азартних ігор.


Чи справедливо вимагати повернення грошей у такій ситуації, коли ви виключили себе через залежність від азартних ігор, але обліковий запис все одно знову стає доступним? Я думаю, що так. Як залежному від азартних ігор важко контролювати імпульси, і сумно, коли ці моменти використовують казино.


Моя залежність від азартних ігор зруйнувала мене фінансово, і зараз я проходжу лікування. На жаль, казино не пропонують можливість остаточно та обов’язково виключити себе з таких причин за допомогою простої кнопки. Здається, ніби деякі казино насправді заробляють на тяжкому становищі хворих людей - принаймні я сподіваюся, що ні!


Наразі я намагаюся з’ясувати, чи є у мене докази того, що Делоро знову відкрив мій обліковий запис, незважаючи на мою залежність від азартних ігор і численні закриття.


З повагою

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Я також бачу, що ліміт зняття в Deloro все ще становить 10 000 євро на день. Однак у моєму випадку це не правильно, як ви розумієте.


Немає значення, що казино погоджує з гравцем окремо – має бути зрозуміло, який ліміт стосується кожного.


І для всіх є обмеження в 1000 євро на день!


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Шановна Радко,


Я вважаю, що мою скаргу сприйняли недостатньо серйозно. Я також дав зрозуміти, що мій обліковий запис уже двічі повторно відкривали, хоча я закрив його через мою залежність від азартних ігор.


Чи справедливо вимагати повернення грошей у такій ситуації, коли ви виключили себе через залежність від азартних ігор, але обліковий запис все одно знову стає доступним? Я думаю, що так. Як залежному від азартних ігор важко контролювати імпульси, і сумно, коли ці моменти використовують казино.


Моя залежність від азартних ігор зруйнувала мене фінансово, і зараз я проходжу лікування. На жаль, казино не пропонують можливість остаточно та обов’язково виключити себе з таких причин за допомогою простої кнопки. Здається, ніби деякі казино насправді заробляють на тяжкому становищі хворих людей - принаймні я сподіваюся, що ні!


Наразі я намагаюся з’ясувати, чи є у мене докази того, що Делоро знову відкрив мій обліковий запис, незважаючи на мою залежність від азартних ігор і численні закриття.


З повагою

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго дня тобі.

Я бачу, ви думали, ну, я теж.

Ви пам’ятаєте, що я сказав вам включити всю відповідну інформацію до скарги? На жаль, схоже, що ви спеціально не згадали про постійне закриття та повторне відкриття свого рахунку в казино.

Я б без вагань попросив повторно відкрити скаргу, оскільки, як я вже зазначав раніше, обставини, пов’язані з повторним відкриттям і закриттям облікового запису, є суттєвими, хоча я не можу додати цю інформацію до чиєїсь скарги, і я не стверджую, що це буде не бути відхиленим знову. Це залежить виключно від способу та причини повторного відкриття вашого облікового запису. Отже, якщо ви вирішите повторно відкрити трей, за запитом конкретно поясніть самовиключення, а потім події, які призвели до повторного відкриття облікового запису.

Щодо обмежень, дозвольте мені помістити відповідь в одну публікацію тут:

Як я вже сказав, ми надаємо ліміти так, як нам підтверджують їх казино; ми також перевіряємо умови та просимо роз’яснень у служби підтримки. Кожен гравець, який не впевнений, який ліміт у нього насправді є в казино, повинен завжди звертатися до служби підтримки та фіксувати відповідь, на випадок, якщо пізніше підтверджені ліміти зняття коштів не будуть відповідати дійсності. Я б хотів, щоб ти зробив те саме. 🙁

Ми розглянемо будь-які пропозиції, зроблені гравцем під час скарги, і будь-які докази того, що казино зменшило ліміти, щоб поставити їх у невигідну позицію. Однак постійне самовиключення та те, як казино знову відкрило ваш рахунок, зараз є найважливішими аспектами всієї цієї ситуації, я б сказав.

Ви збираєтеся повторно подавати скаргу?

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Я вважаю, що казино deloro — це хороше казино, у якого ніколи не було проблем із дружньою підтримкою клієнтів

Автоматичний переклад.
gert67
3 дн. тому

Хочете розповісти нам більше про свій досвід у цьому казино?

Які ігри тобі подобаються? Як довго ви чекали вилучення і як вам допомогла підтримка, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
Romi
3 дн. тому

від deloro: зняття коштів займає лише 5 секунд без клопоту, оскільки служба підтримки працює 24/7, щоб допомогти вам, вони приділяють вам повну увагу, а також швидко відповідають на ваші запитання та надають хорошу інформацію, а також вони також надають вам допомогу, якщо виникне проблема думка про це, яка базується на моєму досвіді в казино deloro


я сподіваюся, я дам вам хорошу відповідь

Автоматичний переклад.
gert67
2 дн. тому

Чудова відповідь. дякую

Я бачу, що вам там дуже подобається, і я радий.

Які ігри тобі там найбільше подобаються?

Чи знаєте ви, що можете надіслати відгук користувача, де ви можете описати свій досвід? Я впевнений, що їм це дуже сподобається.

Ось вам посилання.😉


Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я хотів би пояснити, що я не мав на меті лихати Делоро, а радше поділитися своїм особистим досвідом. Кожен може скласти власну думку.


Я припустив, що ліміти, зазначені на Casino Guru для Deloro, насправді застосовуються до гравців у Deloro. Однак тепер я зрозумів, що це не так. Очевидно, ви повинні подати заявку на нові ліміти індивідуально.


Це викликає у мене запитання: чому звичайний гравець, який вносить 100 євро, не має таких самих прав на зняття коштів, як звичайний гравець? Яка логіка того факту, що ви повинні прийняти великі втрати, перш ніж ви зможете зняти більші суми?


Обслуговування клієнтів дуже привітне, але у мене складається враження, що вони не завжди повністю прозорі. Ця доброзичливість, здається, поширюється на той момент, коли все стає серйозним - наприклад, під час зняття коштів - коли виникають затримки, як це було в моєму випадку.


Я також вважаю програмне забезпечення трохи повільним. Схоже, Deloro використовує наступну тактику: низький RTP (Return to Player), швидкі виплати до ліміту 1000 євро на день і доброзичливе обслуговування клієнтів, яке, однак, не завжди надійне в критичних ситуаціях.


Я вважаю, що чесний огляд важливий, оскільки багато людей грають під фальшивими приводами і потенційно можуть зазнати великих втрат.


Автоматичний переклад.
Blerko
учора

Тут завжди цінують обмін досвідом гравців. Добре чи погано. Тому ми раді, що ви, звичайно, вирішили про це написати.

З нашого досвіду це казино зазвичай намагається вирішувати проблеми ефективно, і ми завжди сподіваємося на їх справедливість.

Цілком зрозуміло, однак, що не всі будуть задоволені своєю практикою. Я можу сказати, що це нормально в кожному онлайн-казино. 🤷‍♀️

Щоразу, якщо у вас виникнуть запитання або ви не зрозумієте причину лімітів у цьому казино, як ви написали, я рекомендую звернутися до служби підтримки. Вони повинні бути в змозі все вам пояснити.

Представник казино також часто бере участь у цій темі, тож, можливо, він зможе пояснити речі тут для всіх. Завжди приємно почитати більше інформації від нього. 🙂

Дякуємо, що дбаєте про інших і ділитеся своїми думками тут. Ми будемо раді почути від вас знову.


Автоматичний переклад.
1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого