ФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

11 міс. тому від DiePartei
|
15529 переглядів 169 відповідей |
|
1...8 9
Додати публікацію
3 дн. тому

Бачите, що я маю на увазі 🙂. Партнерство все говорить... немає справедливої ​​загрози.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Шановна Сабіно, ви помітили б суттєву різницю між тим, як представник казино та я обробляємо ліміти, якби ви уважно прочитали кожен мій допис у цій темі за останні кілька тижнів.

Таким чином, на мій погляд, різкі судді не потрібні. Чи не могли б ви взяти це до уваги? Інакше я не знаю, чому ви продовжуєте звертатися до нас, чесно кажучи.

Давайте сприймемо це як дорослих людей, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт шановна Радко,


На жаль, я не можу повністю розділити вашу думку. У таких обмеженнях на зняття зазвичай вказується, що виплата залежить від рівня VIP або, принаймні, визначається іншим способом.


Я також не розумію, чому не публікують мій відгук і скаргу. Я лише описав свій досвід так, як я його пережив. Чому я не можу оцінити казино? Здається трохи підозрілим. Звичайно, я розумію, якщо ви хочете захистити своїх партнерів, але я думаю, що Casino Guru може втратити довіру, якщо воно перестане бути прозорим і справедливим щодо гравців.


З повагою,

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

привіт

Мене це справді бентежить. Англомовна версія починається словами «На жаль, я не можу повністю поділитися з вашою думкою», незважаючи на те, що ми чітко погоджуємося щодо обмежень і того, як їх слід викладати. Я заблукав, мабуть.

Я сказав тобі не втрачати рівноваги. оскільки ви справді це зробили, скаргу було відхилено. Як пояснюється в темі скарги:

«Шановний Блерко, оскільки ви втратили кошти, що залишилися, і на вашому рахунку в казино їх не залишилося, ми нічого не можемо зробити».

Чесно кажучи, у певних ситуаціях це також може вплинути на те, наскільки об’єктивно ми сприймаємо рецензію. У цьому випадку, я з жалем констатую, що була допущена помилка: майже 90% несприятливих відгуків користувачів, пов’язаних із скаргами, які відхиляються як необґрунтовані, також відхиляються, оскільки основні пункти скарги виявилися неправдивими. Однак у вашому випадку обставини були іншими, тому я схвалив ваш відгук користувача заднім числом.

Принаймні мої вибачення за відгук користувача, і мені шкода, що скарга не має шансів потрапити на фінальну стадію.

Автоматичний переклад.
Romi
2 дн. тому

Спробував кілька разів, але, як я вже сказав, deloro реагує лише вибірково. Вони ігнорують інші коментарі, подібні моїм.

Автоматичний переклад.
Radka
2 дн. тому

Я повертаюся сюди, тому що тут є люди, які також скаржаться на казино. І оскільки я думав, що Делоро відповів тут (але, на жаль, лише вибірково), я вирішив спробувати це тут.


Але, як я зазначав раніше... e використовуйте свій значок на їхньому сайті, відгуки видаляються з вашого сайту, deloro обробляє лише скарги, які не мають нічого спільного з їх цілісністю.. це також викликає у мене підозру, що існує співпраця. Не має нічого спільного з тим, чи я ставлюся до цього зріло. Я просто відповідаю зріло. Це мій висновок.

Автоматичний переклад.
Radka
2 дн. тому

Шановна Радко,


Я знаю, що не можу повернути нічого, що я втратив і програв.


Але факт: якби гроші були виплачені, я б не зміг їх витратити так швидко через ліміт депозиту.


Зараз ситуація така, яка є. Я не зацікавлений у завданні шкоди казино, але вважаю важливим, щоб нові гравці Deloro Casino знали про ліміти зняття коштів, перш ніж робити великі ставки.


Велике спасибі за вашу підтримку.


З повагою,

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я повертаюся сюди, тому що тут є люди, які також скаржаться на казино. І оскільки я думав, що Делоро відповів тут (але, на жаль, лише вибірково), я вирішив спробувати це тут.


Але, як я зазначав раніше... e використовуйте свій значок на їхньому сайті, відгуки видаляються з вашого сайту, deloro обробляє лише скарги, які не мають нічого спільного з їх цілісністю.. це також викликає у мене підозру, що існує співпраця. Не має нічого спільного з тим, чи я ставлюся до цього зріло. Я просто відповідаю зріло. Це мій висновок.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт! Я дуже ціную вашу чесність і дякую за деталі.

Час від часу ми — і, визнаю, іноді помилково — відхиляємо відгуки, але лише тому, що маємо гарне відчуття, що вони є частиною шаблону від третіх сторін або навіть казино. З іншого боку, у випадку з гравцями ми, швидше за все, вважаємо інформацію неоднозначною або, можливо, упередженою. Однак жодного злого наміру не було, і всі гравці можуть повернутися, щоб обговорити це питання. Я розумію, що у вас є сумніви, і я також розумію, що кожне пояснення члена Casino Guru не має сенсу. Однак грати з вашою довірою не в наших інтересах, поки ми залежимо від гравців.

Якби ви змогли прочитати деякі з наших внутрішніх електронних листів, у яких висловлювалася наша позиція проти казино та розповідалося, як ми повинні «співпрацювати», ви могли б бути здивовані.

Ну все одно. Мені приємно, що тепер я краще розумію ваше занепокоєння, і сподіваюся, що з часом ми зможемо це вирішити.


Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Шановна Радко,


Я знаю, що не можу повернути нічого, що я втратив і програв.


Але факт: якби гроші були виплачені, я б не зміг їх витратити так швидко через ліміт депозиту.


Зараз ситуація така, яка є. Я не зацікавлений у завданні шкоди казино, але вважаю важливим, щоб нові гравці Deloro Casino знали про ліміти зняття коштів, перш ніж робити великі ставки.


Велике спасибі за вашу підтримку.


З повагою,

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

привіт

Я знаю, що це не те, чого ми очікували, запевняю вас; принаймні я цього не передбачав.

Я вважаю, що тут ніхто не намагається нікому нашкодити. Відбуваються дискусії, і точки зору можуть навіть змінюватися. Я вважаю, що це фантастично, що ви так наполегливо намагалися розповісти людям про важливість обмежень на зняття коштів.

Єдине, на що я можу сподіватися, це те, що ти з часом знайдеш безпечнішу розвагу. Ви, напевно, відчуваєте сильний стрес через цей досвід, і мені прикро це чути.

Бережіть себе!

Автоматичний переклад.
Radka
13 год. тому

Шановна Радко,


Я вважаю, що мою скаргу сприйняли недостатньо серйозно. Я також дав зрозуміти, що мій обліковий запис уже двічі повторно відкривали, хоча я закрив його через мою залежність від азартних ігор.


Чи справедливо вимагати повернення грошей у такій ситуації, коли ви виключили себе через залежність від азартних ігор, але обліковий запис все одно знову стає доступним? Я думаю, що так. Як залежному від азартних ігор важко контролювати імпульси, і сумно, коли ці моменти використовують казино.


Моя залежність від азартних ігор зруйнувала мене фінансово, і зараз я проходжу лікування. На жаль, казино не пропонують можливість остаточно та обов’язково виключити себе з таких причин за допомогою простої кнопки. Здається, ніби деякі казино насправді заробляють на тяжкому становищі хворих людей - принаймні я сподіваюся, що ні!


Наразі я намагаюся з’ясувати, чи є у мене докази того, що Делоро знову відкрив мій обліковий запис, незважаючи на мою залежність від азартних ігор і численні закриття.


З повагою

Змінено автором 13 год. тому
Автоматичний переклад.
Radka
13 год. тому

Я також бачу, що ліміт зняття в Deloro все ще становить 10 000 євро на день. Однак у моєму випадку це не правильно, як ви розумієте.


Немає значення, що казино погоджує з гравцем окремо – має бути зрозуміло, який ліміт стосується кожного.


І для всіх є обмеження в 1000 євро на день!


Автоматичний переклад.
13 год. тому

Шановна Радко,


Я вважаю, що мою скаргу сприйняли недостатньо серйозно. Я також дав зрозуміти, що мій обліковий запис уже двічі повторно відкривали, хоча я закрив його через мою залежність від азартних ігор.


Чи справедливо вимагати повернення грошей у такій ситуації, коли ви виключили себе через залежність від азартних ігор, але обліковий запис все одно знову стає доступним? Я думаю, що так. Як залежному від азартних ігор важко контролювати імпульси, і сумно, коли ці моменти використовують казино.


Моя залежність від азартних ігор зруйнувала мене фінансово, і зараз я проходжу лікування. На жаль, казино не пропонують можливість остаточно та обов’язково виключити себе з таких причин за допомогою простої кнопки. Здається, ніби деякі казино насправді заробляють на тяжкому становищі хворих людей - принаймні я сподіваюся, що ні!


Наразі я намагаюся з’ясувати, чи є у мене докази того, що Делоро знову відкрив мій обліковий запис, незважаючи на мою залежність від азартних ігор і численні закриття.


З повагою

Автоматичний переклад.
11 год. тому

Доброго дня тобі.

Я бачу, ви думали, ну, я теж.

Ви пам’ятаєте, що я сказав вам включити всю відповідну інформацію до скарги? На жаль, схоже, що ви спеціально не згадали про постійне закриття та повторне відкриття свого рахунку в казино.

Я б без вагань попросив повторно відкрити скаргу, оскільки, як я вже зазначав раніше, обставини, пов’язані з повторним відкриттям і закриттям облікового запису, є суттєвими, хоча я не можу додати цю інформацію до чиєїсь скарги, і я не стверджую, що це буде не бути відхиленим знову. Це залежить виключно від способу та причини повторного відкриття вашого облікового запису. Отже, якщо ви вирішите повторно відкрити трей, за запитом конкретно поясніть самовиключення, а потім події, які призвели до повторного відкриття облікового запису.

Щодо обмежень, дозвольте мені помістити відповідь в одну публікацію тут:

Як я вже сказав, ми надаємо ліміти так, як нам підтверджують їх казино; ми також перевіряємо умови та просимо роз’яснень у служби підтримки. Кожен гравець, який не впевнений, який ліміт у нього насправді є в казино, повинен завжди звертатися до служби підтримки та фіксувати відповідь, на випадок, якщо пізніше підтверджені ліміти зняття коштів не будуть відповідати дійсності. Я б хотів, щоб ти зробив те саме. 🙁

Ми розглянемо будь-які пропозиції, зроблені гравцем під час скарги, і будь-які докази того, що казино зменшило ліміти, щоб поставити їх у невигідну позицію. Однак постійне самовиключення та те, як казино знову відкрило ваш рахунок, зараз є найважливішими аспектами всієї цієї ситуації, я б сказав.

Ви збираєтеся повторно подавати скаргу?

Автоматичний переклад.
1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого