ГоловнаФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від DiePartei
|
26 145 переглядів 265 відповідей |
|
1...7 8 9...14
1 місяць тому

Це був агент у прямому чаті, так, я подав скаргу вчора, але її відхилили, оскільки вона стосувалася GDPR, хоча все, що я хотів, це зв’язатися з Дель Оро та запитати, чому вони проігнорували мою електронну пошту з липня :')


Тому ні, я не сподіваюся, що колись отримаю відповідь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На жаль, ми не розглядаємо скарги з цього приводу, тому нам було відхилено.

Хоча я бачу, що представник казино зараз активний у цій темі, тому це виглядає багатообіцяюче.

Вам не здається?

Автоматичний переклад.
DelOro Casino
1 місяць тому

Давайте подивимося, наскільки це перспективно..


привіт Я Томас, і я підозрюю, що ви вже досить довго ігноруєте мої електронні листи. Я надіслав вам один, зокрема, 4 липня 2024 року про те, що я хочу отримати список зняття коштів і депозитів. Оскільки ви не відповіли, я подав на вас скаргу до місцевого Агентства із захисту даних. Я все ще можу скасувати це, якщо ви відповісте на електронний лист і надішлете трансакції, про які я просив.

Автоматичний переклад.
DelOro Casino
1 місяць тому

Пані та панове


Дякуємо за звернення.


Справа в тому, що обмеження в 10 000 євро на день, як зазначено в Casino Guru, також має поширюватися на всіх гравців або принаймні бути чітко визначеним. Те, про що ви домовилися з іншими гравцями, для мене не має відношення - це загальні умови.


Ви знали про мою ситуацію з самого початку, і ви знаєте, що я кілька разів закривав і знову відкривав свій обліковий запис через свою залежність від азартних ігор. Ви також знаєте, що у мене був ліміт депозиту, який ви мені порадили і який я дуже оцінив. Однак я маю припустити, що це могло бути частиною розрахунку, тому що якби ви зняли 5000 євро, вам знадобилося б набагато більше часу, щоб повернути гроші.


Будь ласка, знайте, що все, що я зняв, було повернуто вам. Це траплялося зі мною багато разів, коли казино відкладали виведення коштів. Однак у цьому випадку я особливо розчарований, тому що весь відділ обслуговування клієнтів знав про мої проблеми, і ми завжди спілкувалися в дружньому тоні. Тепер я вважаю, що ця дружня та ввічлива поведінка застосовна лише до тих пір, поки гравець «досить дурний», щоб зруйнувати себе фінансово.


З повагою,

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт шановна Радко,


Я не знаю, чому я звернувся до вас як до працівника казино – це було точно ненавмисно.


У своїй скарзі я детально відповів на всі Ваші запитання. Можливо, мені справді простіше розглянути певні речі тут, на форумі. Проте я запевняю вас, що зроблю все можливе, щоб викласти це питання правдиво. Я також уже переслав листування електронною поштою.


Однак, оскільки мій обліковий запис було негайно заблоковано, я зараз не маю доступу до журналів чату. Якщо Del Oro Casino ведеться професійно, дані чату мають бути доступними з міркувань захисту даних.


Я не знаю, чи бачили ви це, але Del Oro Casino відтоді опублікував тут, на форумі.


З повагою

Автоматичний переклад.
Blerko
1 місяць тому

Привіт,

Здається, що переклад не дуже хороший. Англійська версія скарги є трохи неоднозначною, оскільки займенники використано неправильно, що може призвести до неправильного тлумачення. Ми не повинні концентруватися на цьому.

Так, я бачив відповідь від представника казино.

Дозвольте мені продовжити найважливіший аспект: ви стверджували, що внесли значну суму, оскільки вам пообіцяли збільшити ліміти зняття або, можливо, спеціальні ліміти на зняття. Чесно кажучи, ні про що в скарзі не йдеться. Наразі дозвольте мені бути трохи більш прямим:

Чи могли б ви підтвердити мені та надати докази в скарзі, що служба підтримки казино запропонувала вам вищий спеціальний ліміт зняття? Чи було врешті-решт дотримано цих нових обмежень на зняття?

Я точно хотів би уникнути будь-яких потенційних непорозумінь.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт Радка,


Ні, насправді переклад має бути поганим. Ні, це не те, що вони мені обіцяли, і вони не повинні були цього робити.


На вашому сайті вказано, що ліміт виведення коштів у казино Deloro становить 10 000 євро на день і 300 000 євро на місяць. Виходячи з цієї інформації, я припустив це і грав нормально.


Я вніс загалом 12 000 євро в Deloro Casino, знаючи, що якщо я виграю, я можу зняти до 10 000 євро, як зазначено в Casino Guru.


Тепер мені пощастило виграти 5000 євро за один раз і я хотів зняти їх усі. Але, на жаль, я виявив, що можу знімати лише 1000 євро на день. Це мене дуже дратувало, оскільки інформація в Casino Guru подається інакше.


Зрештою я виплатив лише двічі 1000 євро, а решту, на жаль, втратив.


Якби я зміг зняти все, у мене було б ще принаймні два тижні для гри, оскільки мій ліміт депозиту в Deloro становив 400 євро на день.


Я отримую інформацію про те, де я можу грати, лише від Casino Guru. Якщо там написано, що ви можете знімати до 10 000 євро на день, я цьому вірю. Чому це не так, для мене загадка. Я відчуваю себе обманутим, і я думаю, що вас також ввели в оману, тому що я довіряю вашій інформації

Автоматичний переклад.
Blerko
1 місяць тому

file

Як ви можете бачити тут, там все ще вказано 10 000 на день, але це, здається, не застосовується, як видно в моєму випадку.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт Радка,


Ні, насправді переклад має бути поганим. Ні, це не те, що вони мені обіцяли, і вони не повинні були цього робити.


На вашому сайті вказано, що ліміт виведення коштів у казино Deloro становить 10 000 євро на день і 300 000 євро на місяць. Виходячи з цієї інформації, я припустив це і грав нормально.


Я вніс загалом 12 000 євро в Deloro Casino, знаючи, що якщо я виграю, я можу зняти до 10 000 євро, як зазначено в Casino Guru.


Тепер мені пощастило виграти 5000 євро за один раз і я хотів зняти їх усі. Але, на жаль, я виявив, що можу знімати лише 1000 євро на день. Це мене дуже дратувало, оскільки інформація в Casino Guru подається інакше.


Зрештою я виплатив лише двічі 1000 євро, а решту, на жаль, втратив.


Якби я зміг зняти все, у мене було б ще принаймні два тижні для гри, оскільки мій ліміт депозиту в Deloro становив 400 євро на день.


Я отримую інформацію про те, де я можу грати, лише від Casino Guru. Якщо там написано, що ви можете знімати до 10 000 євро на день, я цьому вірю. Чому це не так, для мене загадка. Я відчуваю себе обманутим, і я думаю, що вас також ввели в оману, тому що я довіряю вашій інформації

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

О, насправді це зовсім інша ситуація. Дуже дякую за пояснення!

Дозвольте сказати, що ми отримуємо ці ліміти від казино. Відповідно до огляду «Останнє оновлення: 16 липня 2024 р.». Незважаючи на це, кожен гравець повинен завжди ознайомлюватися з правилами казино під час реєстрації, щоб мати уявлення про те, чого очікувати. Оскільки ми не маємо прямого доступу до джерела інформації, я пропоную вам покладатися лише на положення та умови, щоб уникнути подібних ситуацій. Принаймні я запитаю нашу групу даних про обмеження та значення в огляді. Хоча, як я вже зазначав раніше, його керівник знає про цю справу.

Розумне та справедливе пояснення казино є основою для нашої стратегії розгляду скарг щодо зменшення лімітів на зняття коштів.

Тепер я розумію, чому в скарзі зовсім інша інформація. Але все одно він має свою цінність, дає нам можливість досліджувати обставини.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна Радко,


Будь ласка, не сприймайте це неправильно, але я б ніколи не зробив депозит в онлайн-казино, не перевіривши його спочатку. Я дуже ціную Casino Guru і покладаюся на інформацію, яку я там знаходжу.


Звичайно, я завжди уважно читаю положення та умови, але з такими важливими заявами, як ліміти зняття коштів, я ніколи не думав, що вони можуть не застосовуватися, як зазначено. Сподіваюся, ви розумієте моє занепокоєння, але який сенс повідомляти одне, а в умовах і положеннях зрештою сказано інше? Це здається оманливим, чи я помиляюся?


Дякуємо за розуміння та зусилля.


З повагою,

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Представник казино, здається, ігнорує мене так само, як і їхня підтримка, і тепер можливість чату в прямому ефірі також зникла. Речі найвищого рівня.

Автоматичний переклад.
SecondComingOfDuck
1 місяць тому

Знаєте, що ще спадає на думку зараз? Ви також можете спробувати написати свій відгук про це казино. Таким чином, кожен може прочитати про ваш досвід там і якимось чином попередити, що щось подібне може статися там.

Але напишіть там все докладно, щоб іншим було зрозуміло. І, можливо, таким чином ви також зв’яжетеся з казино, тому що відгуки користувачів є важливою частиною оглядів онлайн-казино на нашому веб-сайті, і казино зазвичай важливі для цих думок.

Ось посилання для вас, якщо ви захочете це зробити.

Скажіть, будь ласка, яким буде ваш наступний крок.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна Радко,


Будь ласка, не сприймайте це неправильно, але я б ніколи не зробив депозит в онлайн-казино, не перевіривши його спочатку. Я дуже ціную Casino Guru і покладаюся на інформацію, яку я там знаходжу.


Звичайно, я завжди уважно читаю положення та умови, але з такими важливими заявами, як ліміти зняття коштів, я ніколи не думав, що вони можуть не застосовуватися, як зазначено. Сподіваюся, ви розумієте моє занепокоєння, але який сенс повідомляти одне, а в умовах і положеннях зрештою сказано інше? Це здається оманливим, чи я помиляюся?


Дякуємо за розуміння та зусилля.


З повагою,

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

Звичайно, не ображайся.

Це саме те, що я кажу.

Природно, усі ліміти — депозит, ставка, ставка, виграш і зняття коштів — мають бути чітко визначені, щоб запобігти таким обставинам. Давайте розберемося в цьому через скаргу.

Хоча я ціную відповідь представника казино, я вважаю, що вона трохи розпливчаста, враховуючи ваші конкретні обставини та ваш минулий досвід у цьому казино. Можливо, це тільки я.


Заздалегідь бажаю вам приємних вихідних! Повернеться до вас у понеділок.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Представник казино, здається, ігнорує мене так само, як і їхня підтримка, і тепер можливість чату в прямому ефірі також зникла. Речі найвищого рівня.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Що ми говоримо? Я готовий посперечатися, що представник казино допоможе нам усім зрозуміти підхід.

Я також не хочу ігнорувати вас, але, сподіваюся, ви усвідомлюєте, що я закінчив свої можливості для коментарів щодо цього. Вибачте 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Шановна Радко,


Для мене було б надзвичайно проблематично, якби я не міг покладатися на інформацію на вашій платформі.


Казино часто недооцінюють, наскільки їх інформація може мотивувати гравців грати там. Казино Deloro зробить собі погану послугу, якщо не дотримуватиметься наданої вам інформації - це може коштувати багатьом гравцям.


Якби був ліміт на зняття 1000 євро на день, я б нічого туди не вносив. Який сенс вкладати великі суми, якщо виведення настільки обмежене?


Це може бути прийнятним для звичайних гравців, але казино навряд чи може вижити лише звичайними користувачами.


З повагою

Гарних вихідних

Автоматичний переклад.
SecondComingOfDuck
1 місяць тому

Лол, вони не відповідатимуть. Це неліцензоване казино, яке обманює гравців. Вони не обговорюватимуть це тут, на форумі, в електронній пошті чи чаті.

Я також бачив, як мій варіант чату видалено з веб-сайту казино.

Це шахрайство. Досі не можу зрозуміти, чому Casinoguru дозволяє їм використовувати свій логотип на своєму веб-сайті і навіть дозволяє їм відповідати тут, як Deloro — чудове казино. Все дивно.


Але будьте певні, є люди, які працюють над цією проблемою, і незабаром вони отримають офіційний лист. 🙂 😀

Треба лише набратися терпіння.

Але авторитет помічений. Dutch і юридичний відділ, де вони нібито мають ліцензію. Дозвольте мені сказати це вони! не сприйняв це легковажно за підробку своїх ліцензійних документів.


@delorocasino до скорої зустрічі 😀

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна Радко,


Для мене було б надзвичайно проблематично, якби я не міг покладатися на інформацію на вашій платформі.


Казино часто недооцінюють, наскільки їх інформація може мотивувати гравців грати там. Казино Deloro зробить собі погану послугу, якщо не дотримуватиметься наданої вам інформації - це може коштувати багатьом гравцям.


Якби був ліміт на зняття 1000 євро на день, я б нічого туди не вносив. Який сенс вкладати великі суми, якщо виведення настільки обмежене?


Це може бути прийнятним для звичайних гравців, але казино навряд чи може вижити лише звичайними користувачами.


З повагою

Гарних вихідних

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт знову

Як ви вже бачили на власні очі, представник казино люб'язно підтвердив, що:

Наш ліміт не становить 1 тис./день – у нас є багато VIP-персон, які не мають обмежень, у нас є багато VIP-персон, які мають 20 тис./день, усе залежить від користувача.


Ми є дуже гнучким казино з нашими лімітами, тому якщо гравець просить підняти суму, це можна зробити протягом 24-48 годин.


Згідно з широкою заявою представника, ми навряд чи можемо дати гравцям точні обмеження. Якщо я не помиляюся, ви ні в якому разі не були новим гравцем, тому ваші ліміти можуть бути змінені, як пояснив представник. Тому я хотів би побачити розумну шкалу, наприклад, з максимальним лімітом виведення для «китів», хайроллерів і елітних гравців зі спеціальними VIP-рангами — і лімітом для гравця, який щойно зареєструвався.

Немає способу «передбачити» межі в таких ситуаціях, як я сподіваюся, це зрозуміло. мені шкода

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт шановна Радко,


На жаль, я не можу повністю розділити вашу думку. У таких обмеженнях на зняття зазвичай вказується, що виплата залежить від рівня VIP або, принаймні, визначається іншим способом.


Я також не розумію, чому не публікують мій відгук і скаргу. Я лише описав свій досвід так, як я його пережив. Чому я не можу оцінити казино? Здається трохи підозрілим. Звичайно, я розумію, якщо ви хочете захистити своїх партнерів, але я думаю, що Casino Guru може втратити довіру, якщо воно перестане бути прозорим і справедливим щодо гравців.


З повагою,

Автоматичний переклад.
Blerko
1 місяць тому

Бачите, що я маю на увазі 🙂. Партнерство все говорить... немає справедливої ​​загрози.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вибіркові відповіді також від Делоро. Відповідає лише на елементарні речі, які не є суттєвими щодо відсутності ліцензії тощо.

Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 місяць тому

Можливо, вам варто скористатися ситуацією, коли представник казино активний у цій темі, і поставити питання, на які ви хотіли б отримати відповідь, безпосередньо. Давайте подивимося, що ми можемо дізнатися.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого