ГоловнаФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від DiePartei
|
41 635 переглядів 316 відповідей |
|
1...7 8 9...18

Це був агент у прямому чаті, так, я подав скаргу вчора, але її відхилили, оскільки вона стосувалася GDPR, хоча все, що я хотів, це зв’язатися з Дель Оро та запитати, чому вони проігнорували мою електронну пошту з липня :')


Тому ні, я не сподіваюся, що колись отримаю відповідь.

Автоматичний переклад.

На жаль, ми не розглядаємо скарги з цього приводу, тому нам було відхилено.

Хоча я бачу, що представник казино зараз активний у цій темі, тому це виглядає багатообіцяюче.

Вам не здається?

Автоматичний переклад.
DelOro Casino

Давайте подивимося, наскільки це перспективно..


привіт Я Томас, і я підозрюю, що ви вже досить довго ігноруєте мої електронні листи. Я надіслав вам один, зокрема, 4 липня 2024 року про те, що я хочу отримати список зняття коштів і депозитів. Оскільки ви не відповіли, я подав на вас скаргу до місцевого Агентства із захисту даних. Я все ще можу скасувати це, якщо ви відповісте на електронний лист і надішлете трансакції, про які я просив.

Автоматичний переклад.
DelOro Casino

Пані та панове


Дякуємо за звернення.


Справа в тому, що обмеження в 10 000 євро на день, як зазначено в Casino Guru, також має поширюватися на всіх гравців або принаймні бути чітко визначеним. Те, про що ви домовилися з іншими гравцями, для мене не має відношення - це загальні умови.


Ви знали про мою ситуацію з самого початку, і ви знаєте, що я кілька разів закривав і знову відкривав свій обліковий запис через свою залежність від азартних ігор. Ви також знаєте, що у мене був ліміт депозиту, який ви мені порадили і який я дуже оцінив. Однак я маю припустити, що це могло бути частиною розрахунку, тому що якби ви зняли 5000 євро, вам знадобилося б набагато більше часу, щоб повернути гроші.


Будь ласка, знайте, що все, що я зняв, було повернуто вам. Це траплялося зі мною багато разів, коли казино відкладали виведення коштів. Однак у цьому випадку я особливо розчарований, тому що весь відділ обслуговування клієнтів знав про мої проблеми, і ми завжди спілкувалися в дружньому тоні. Тепер я вважаю, що ця дружня та ввічлива поведінка застосовна лише до тих пір, поки гравець «досить дурний», щоб зруйнувати себе фінансово.


З повагою,

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт шановна Радко,


Я не знаю, чому я звернувся до вас як до працівника казино – це було точно ненавмисно.


У своїй скарзі я детально відповів на всі Ваші запитання. Можливо, мені справді простіше розглянути певні речі тут, на форумі. Проте я запевняю вас, що зроблю все можливе, щоб викласти це питання правдиво. Я також уже переслав листування електронною поштою.


Однак, оскільки мій обліковий запис було негайно заблоковано, я зараз не маю доступу до журналів чату. Якщо Del Oro Casino ведеться професійно, дані чату мають бути доступними з міркувань захисту даних.


Я не знаю, чи бачили ви це, але Del Oro Casino відтоді опублікував тут, на форумі.


З повагою

Автоматичний переклад.
Blerko

Привіт,

Здається, що переклад не дуже хороший. Англійська версія скарги є трохи неоднозначною, оскільки займенники використано неправильно, що може призвести до неправильного тлумачення. Ми не повинні концентруватися на цьому.

Так, я бачив відповідь від представника казино.

Дозвольте мені продовжити найважливіший аспект: ви стверджували, що внесли значну суму, оскільки вам пообіцяли збільшити ліміти зняття або, можливо, спеціальні ліміти на зняття. Чесно кажучи, ні про що в скарзі не йдеться. Наразі дозвольте мені бути трохи більш прямим:

Чи могли б ви підтвердити мені та надати докази в скарзі, що служба підтримки казино запропонувала вам вищий спеціальний ліміт зняття? Чи було врешті-решт дотримано цих нових обмежень на зняття?

Я точно хотів би уникнути будь-яких потенційних непорозумінь.

Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка,


Ні, насправді переклад має бути поганим. Ні, це не те, що вони мені обіцяли, і вони не повинні були цього робити.


На вашому сайті вказано, що ліміт виведення коштів у казино Deloro становить 10 000 євро на день і 300 000 євро на місяць. Виходячи з цієї інформації, я припустив це і грав нормально.


Я вніс загалом 12 000 євро в Deloro Casino, знаючи, що якщо я виграю, я можу зняти до 10 000 євро, як зазначено в Casino Guru.


Тепер мені пощастило виграти 5000 євро за один раз і я хотів зняти їх усі. Але, на жаль, я виявив, що можу знімати лише 1000 євро на день. Це мене дуже дратувало, оскільки інформація в Casino Guru подається інакше.


Зрештою я виплатив лише двічі 1000 євро, а решту, на жаль, втратив.


Якби я зміг зняти все, у мене було б ще принаймні два тижні для гри, оскільки мій ліміт депозиту в Deloro становив 400 євро на день.


Я отримую інформацію про те, де я можу грати, лише від Casino Guru. Якщо там написано, що ви можете знімати до 10 000 євро на день, я цьому вірю. Чому це не так, для мене загадка. Я відчуваю себе обманутим, і я думаю, що вас також ввели в оману, тому що я довіряю вашій інформації

Автоматичний переклад.
Blerko

file

Як ви можете бачити тут, там все ще вказано 10 000 на день, але це, здається, не застосовується, як видно в моєму випадку.

Автоматичний переклад.

Привіт Радка,


Ні, насправді переклад має бути поганим. Ні, це не те, що вони мені обіцяли, і вони не повинні були цього робити.


На вашому сайті вказано, що ліміт виведення коштів у казино Deloro становить 10 000 євро на день і 300 000 євро на місяць. Виходячи з цієї інформації, я припустив це і грав нормально.


Я вніс загалом 12 000 євро в Deloro Casino, знаючи, що якщо я виграю, я можу зняти до 10 000 євро, як зазначено в Casino Guru.


Тепер мені пощастило виграти 5000 євро за один раз і я хотів зняти їх усі. Але, на жаль, я виявив, що можу знімати лише 1000 євро на день. Це мене дуже дратувало, оскільки інформація в Casino Guru подається інакше.


Зрештою я виплатив лише двічі 1000 євро, а решту, на жаль, втратив.


Якби я зміг зняти все, у мене було б ще принаймні два тижні для гри, оскільки мій ліміт депозиту в Deloro становив 400 євро на день.


Я отримую інформацію про те, де я можу грати, лише від Casino Guru. Якщо там написано, що ви можете знімати до 10 000 євро на день, я цьому вірю. Чому це не так, для мене загадка. Я відчуваю себе обманутим, і я думаю, що вас також ввели в оману, тому що я довіряю вашій інформації

Автоматичний переклад.

О, насправді це зовсім інша ситуація. Дуже дякую за пояснення!

Дозвольте сказати, що ми отримуємо ці ліміти від казино. Відповідно до огляду «Останнє оновлення: 16 липня 2024 р.». Незважаючи на це, кожен гравець повинен завжди ознайомлюватися з правилами казино під час реєстрації, щоб мати уявлення про те, чого очікувати. Оскільки ми не маємо прямого доступу до джерела інформації, я пропоную вам покладатися лише на положення та умови, щоб уникнути подібних ситуацій. Принаймні я запитаю нашу групу даних про обмеження та значення в огляді. Хоча, як я вже зазначав раніше, його керівник знає про цю справу.

Розумне та справедливе пояснення казино є основою для нашої стратегії розгляду скарг щодо зменшення лімітів на зняття коштів.

Тепер я розумію, чому в скарзі зовсім інша інформація. Але все одно він має свою цінність, дає нам можливість досліджувати обставини.

Автоматичний переклад.

Шановна Радко,


Будь ласка, не сприймайте це неправильно, але я б ніколи не зробив депозит в онлайн-казино, не перевіривши його спочатку. Я дуже ціную Casino Guru і покладаюся на інформацію, яку я там знаходжу.


Звичайно, я завжди уважно читаю положення та умови, але з такими важливими заявами, як ліміти зняття коштів, я ніколи не думав, що вони можуть не застосовуватися, як зазначено. Сподіваюся, ви розумієте моє занепокоєння, але який сенс повідомляти одне, а в умовах і положеннях зрештою сказано інше? Це здається оманливим, чи я помиляюся?


Дякуємо за розуміння та зусилля.


З повагою,

Автоматичний переклад.
Romi

Представник казино, здається, ігнорує мене так само, як і їхня підтримка, і тепер можливість чату в прямому ефірі також зникла. Речі найвищого рівня.

Автоматичний переклад.
SecondComingOfDuck

Знаєте, що ще спадає на думку зараз? Ви також можете спробувати написати свій відгук про це казино. Таким чином, кожен може прочитати про ваш досвід там і якимось чином попередити, що щось подібне може статися там.

Але напишіть там все докладно, щоб іншим було зрозуміло. І, можливо, таким чином ви також зв’яжетеся з казино, тому що відгуки користувачів є важливою частиною оглядів онлайн-казино на нашому веб-сайті, і казино зазвичай важливі для цих думок.

Ось посилання для вас, якщо ви захочете це зробити.

Скажіть, будь ласка, яким буде ваш наступний крок.


Автоматичний переклад.

Шановна Радко,


Будь ласка, не сприймайте це неправильно, але я б ніколи не зробив депозит в онлайн-казино, не перевіривши його спочатку. Я дуже ціную Casino Guru і покладаюся на інформацію, яку я там знаходжу.


Звичайно, я завжди уважно читаю положення та умови, але з такими важливими заявами, як ліміти зняття коштів, я ніколи не думав, що вони можуть не застосовуватися, як зазначено. Сподіваюся, ви розумієте моє занепокоєння, але який сенс повідомляти одне, а в умовах і положеннях зрештою сказано інше? Це здається оманливим, чи я помиляюся?


Дякуємо за розуміння та зусилля.


З повагою,

Автоматичний переклад.

Привіт,

Звичайно, не ображайся.

Це саме те, що я кажу.

Природно, усі ліміти — депозит, ставка, ставка, виграш і зняття коштів — мають бути чітко визначені, щоб запобігти таким обставинам. Давайте розберемося в цьому через скаргу.

Хоча я ціную відповідь представника казино, я вважаю, що вона трохи розпливчаста, враховуючи ваші конкретні обставини та ваш минулий досвід у цьому казино. Можливо, це тільки я.


Заздалегідь бажаю вам приємних вихідних! Повернеться до вас у понеділок.

Автоматичний переклад.

Представник казино, здається, ігнорує мене так само, як і їхня підтримка, і тепер можливість чату в прямому ефірі також зникла. Речі найвищого рівня.

Автоматичний переклад.

Що ми говоримо? Я готовий посперечатися, що представник казино допоможе нам усім зрозуміти підхід.

Я також не хочу ігнорувати вас, але, сподіваюся, ви усвідомлюєте, що я закінчив свої можливості для коментарів щодо цього. Вибачте 🙁

Автоматичний переклад.
Radka

Шановна Радко,


Для мене було б надзвичайно проблематично, якби я не міг покладатися на інформацію на вашій платформі.


Казино часто недооцінюють, наскільки їх інформація може мотивувати гравців грати там. Казино Deloro зробить собі погану послугу, якщо не дотримуватиметься наданої вам інформації - це може коштувати багатьом гравцям.


Якби був ліміт на зняття 1000 євро на день, я б нічого туди не вносив. Який сенс вкладати великі суми, якщо виведення настільки обмежене?


Це може бути прийнятним для звичайних гравців, але казино навряд чи може вижити лише звичайними користувачами.


З повагою

Гарних вихідних

Автоматичний переклад.
SecondComingOfDuck

Лол, вони не відповідатимуть. Це неліцензоване казино, яке обманює гравців. Вони не обговорюватимуть це тут, на форумі, в електронній пошті чи чаті.

Я також бачив, як мій варіант чату видалено з веб-сайту казино.

Це шахрайство. Досі не можу зрозуміти, чому Casinoguru дозволяє їм використовувати свій логотип на своєму веб-сайті і навіть дозволяє їм відповідати тут, як Deloro — чудове казино. Все дивно.


Але будьте певні, є люди, які працюють над цією проблемою, і незабаром вони отримають офіційний лист. 🙂 😀

Треба лише набратися терпіння.

Але авторитет помічений. Dutch і юридичний відділ, де вони нібито мають ліцензію. Дозвольте мені сказати це вони! не сприйняв це легковажно за підробку своїх ліцензійних документів.


@delorocasino до скорої зустрічі 😀

Змінено
Автоматичний переклад.

Шановна Радко,


Для мене було б надзвичайно проблематично, якби я не міг покладатися на інформацію на вашій платформі.


Казино часто недооцінюють, наскільки їх інформація може мотивувати гравців грати там. Казино Deloro зробить собі погану послугу, якщо не дотримуватиметься наданої вам інформації - це може коштувати багатьом гравцям.


Якби був ліміт на зняття 1000 євро на день, я б нічого туди не вносив. Який сенс вкладати великі суми, якщо виведення настільки обмежене?


Це може бути прийнятним для звичайних гравців, але казино навряд чи може вижити лише звичайними користувачами.


З повагою

Гарних вихідних

Автоматичний переклад.

привіт знову

Як ви вже бачили на власні очі, представник казино люб'язно підтвердив, що:

Наш ліміт не становить 1 тис./день – у нас є багато VIP-персон, які не мають обмежень, у нас є багато VIP-персон, які мають 20 тис./день, усе залежить від користувача.


Ми є дуже гнучким казино з нашими лімітами, тому якщо гравець просить підняти суму, це можна зробити протягом 24-48 годин.


Згідно з широкою заявою представника, ми навряд чи можемо дати гравцям точні обмеження. Якщо я не помиляюся, ви ні в якому разі не були новим гравцем, тому ваші ліміти можуть бути змінені, як пояснив представник. Тому я хотів би побачити розумну шкалу, наприклад, з максимальним лімітом виведення для «китів», хайроллерів і елітних гравців зі спеціальними VIP-рангами — і лімітом для гравця, який щойно зареєструвався.

Немає способу «передбачити» межі в таких ситуаціях, як я сподіваюся, це зрозуміло. мені шкода

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт шановна Радко,


На жаль, я не можу повністю розділити вашу думку. У таких обмеженнях на зняття зазвичай вказується, що виплата залежить від рівня VIP або, принаймні, визначається іншим способом.


Я також не розумію, чому не публікують мій відгук і скаргу. Я лише описав свій досвід так, як я його пережив. Чому я не можу оцінити казино? Здається трохи підозрілим. Звичайно, я розумію, якщо ви хочете захистити своїх партнерів, але я думаю, що Casino Guru може втратити довіру, якщо воно перестане бути прозорим і справедливим щодо гравців.


З повагою,

Автоматичний переклад.
Blerko

Бачите, що я маю на увазі 🙂. Партнерство все говорить... немає справедливої ​​загрози.

Змінено
Автоматичний переклад.

Вибіркові відповіді також від Делоро. Відповідає лише на елементарні речі, які не є суттєвими щодо відсутності ліцензії тощо.

Автоматичний переклад.
Sabine1984

Можливо, вам варто скористатися ситуацією, коли представник казино активний у цій темі, і поставити питання, на які ви хотіли б отримати відповідь, безпосередньо. Давайте подивимося, що ми можемо дізнатися.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого