Це був агент у прямому чаті, так, я подав скаргу вчора, але її відхилили, оскільки вона стосувалася GDPR, хоча все, що я хотів, це зв’язатися з Дель Оро та запитати, чому вони проігнорували мою електронну пошту з липня :')
Тому ні, я не сподіваюся, що колись отримаю відповідь.
It was a live chat agent, yes, I opened a complaint yesterday but it was rejected because it was about gdpr stuff when really all I wanted was you guys to contact Del Oro to ask why they ignored my email from July :’)
So no, I don’t expect I will ever receive an answer.
На жаль, ми не розглядаємо скарги з цього приводу, тому нам було відхилено.
Хоча я бачу, що представник казино зараз активний у цій темі, тому це виглядає багатообіцяюче.
Вам не здається?
Unfortunately, we don't handle complaints regarding this matter, and that is why it was rejected.
I can see though that the casino representative is active now in this thread, so it looks promising.
Don't you think?
Давайте подивимося, наскільки це перспективно..
привіт Я Томас, і я підозрюю, що ви вже досить довго ігноруєте мої електронні листи. Я надіслав вам один, зокрема, 4 липня 2024 року про те, що я хочу отримати список зняття коштів і депозитів. Оскільки ви не відповіли, я подав на вас скаргу до місцевого Агентства із захисту даних. Я все ще можу скасувати це, якщо ви відповісте на електронний лист і надішлете трансакції, про які я просив.
Let’s see how promising this is then..
hi. I’m Thomas and you’ve been ignoring my emails for quite some time now, I suspect. I sent you one in particular on July 4th 2024 about wanting a list of withdrawals and deposits. Because you never replied, I filed a complaint against you at the local Data Protection Agency. I can still cancel that if you answer the email and send the transactions I asked for.
Пані та панове
Дякуємо за звернення.
Справа в тому, що обмеження в 10 000 євро на день, як зазначено в Casino Guru, також має поширюватися на всіх гравців або принаймні бути чітко визначеним. Те, про що ви домовилися з іншими гравцями, для мене не має відношення - це загальні умови.
Ви знали про мою ситуацію з самого початку, і ви знаєте, що я кілька разів закривав і знову відкривав свій обліковий запис через свою залежність від азартних ігор. Ви також знаєте, що у мене був ліміт депозиту, який ви мені порадили і який я дуже оцінив. Однак я маю припустити, що це могло бути частиною розрахунку, тому що якби ви зняли 5000 євро, вам знадобилося б набагато більше часу, щоб повернути гроші.
Будь ласка, знайте, що все, що я зняв, було повернуто вам. Це траплялося зі мною багато разів, коли казино відкладали виведення коштів. Однак у цьому випадку я особливо розчарований, тому що весь відділ обслуговування клієнтів знав про мої проблеми, і ми завжди спілкувалися в дружньому тоні. Тепер я вважаю, що ця дружня та ввічлива поведінка застосовна лише до тих пір, поки гравець «досить дурний», щоб зруйнувати себе фінансово.
З повагою,
Ladies and Gentlemen
Thank you for getting in touch.
The fact is that a limit of 10,000 euros per day, as stated at Casino Guru, should also apply to all players or at least be clearly defined. What you have agreed with other players is not relevant to me - it's about the general terms and conditions.
You were aware of my situation from the beginning and you know that I closed and reopened my account several times due to my gambling addiction. You are also aware that I had a deposit limit, which you recommended to me and which I really appreciated. However, I have to assume that this may have been part of a calculation, because if you had withdrawn €5,000, it would have taken much longer for you to get the money back.
Please know that everything I have withdrawn has been deposited back into you. This has happened to me many times when casinos have delayed their withdrawals. However, in this case I am particularly disappointed because the entire customer service department was aware of my problems and we always communicated in a friendly tone. Now I feel that this friendly and courteous behavior only applies as long as a player is "stupid enough" to ruin themselves financially.
Best regards,
Sehr geehrte Damen und Herren,
vielen Dank, dass Sie sich gemeldet haben.
Fakt ist, dass ein Limit von 10.000 Euro pro Tag, wie es bei Casino Guru angegeben ist, auch für alle Spieler gelten sollte oder zumindest klar definiert werden muss. Was Sie mit anderen Spielern vereinbart haben, ist für mich nicht relevant – es geht um die allgemeinen Bedingungen.
Sie waren von Anfang an über meine Situation informiert und wissen, dass ich aufgrund meiner Spielsucht mein Konto mehrmals schließen ließ, um es dann wieder zu eröffnen. Sie sind sich auch bewusst, dass ich ein Einzahlungslimit hatte, das Sie mir empfohlen haben und das ich sehr geschätzt habe. Ich muss jedoch annehmen, dass dies möglicherweise Teil einer Kalkulation war, denn bei einer Auszahlung von 5.000 Euro hätte es viel länger gedauert, bis Sie das Geld wieder zurückerhalten hätten.
Bitte, Sie wissen genau, dass alles, was ich ausgezahlt habe, wieder bei Ihnen eingezahlt wurde. Das ist mir bereits häufig passiert, wenn Casinos ihre Auszahlungen verzögert haben. In diesem Fall bin ich jedoch besonders enttäuscht, da der gesamte Kundenservice meine Probleme kannte, und wir stets in einem freundschaftlichen Ton kommuniziert haben. Nun habe ich das Gefühl, dass dieses freundliche und zuvorkommende Verhalten nur dann gilt, solange ein Spieler „dumm genug" ist, sich finanziell zu ruinieren.
Mit freundlichen Grüßen,
Привіт шановна Радко,
Я не знаю, чому я звернувся до вас як до працівника казино – це було точно ненавмисно.
У своїй скарзі я детально відповів на всі Ваші запитання. Можливо, мені справді простіше розглянути певні речі тут, на форумі. Проте я запевняю вас, що зроблю все можливе, щоб викласти це питання правдиво. Я також уже переслав листування електронною поштою.
Однак, оскільки мій обліковий запис було негайно заблоковано, я зараз не маю доступу до журналів чату. Якщо Del Oro Casino ведеться професійно, дані чату мають бути доступними з міркувань захисту даних.
Я не знаю, чи бачили ви це, але Del Oro Casino відтоді опублікував тут, на форумі.
З повагою
Hello dear Radka,
I'm not sure why I addressed you as a casino employee - it was definitely not intentional.
In my complaint I have answered all the questions you asked me in detail. Perhaps it is actually easier for me to address certain things here in the forum. Nevertheless, I assure you that I will do everything possible to present this matter truthfully. I have also already forwarded the email correspondence.
However, since my account was blocked immediately, I currently have no access to the chat logs. If Del Oro Casino is run professionally, the chat data should still be available for data protection reasons.
I don't know if you saw it, but Del Oro Casino has since posted here in the forum.
Best regards
Hallo liebe Radka,
ich bin mir nicht sicher, warum ich Sie als Casino-Mitarbeiterin angesprochen habe – das war definitiv nicht bewusst so gemeint.
In meiner Beschwerde habe ich alle Fragen, die Sie mir gestellt haben, ausführlich beantwortet. Vielleicht fällt es mir hier im Forum tatsächlich etwas leichter, bestimmte Dinge anzusprechen. Dennoch versichere ich Ihnen, dass ich alles Mögliche tun werde, um diese Angelegenheit wahrheitsgemäß darzustellen. Auch die E-Mail-Korrespondenz habe ich bereits weitergeleitet.
Da mein Konto jedoch sofort gesperrt wurde, habe ich aktuell keinen Zugriff auf die Chat-Protokolle. Sollte Del Oro Casino professionell geführt sein, sollten die Chat-Daten aufgrund des Datenschutzes noch vorhanden sein.
Ich weiß nicht, ob Sie es gesehen haben, aber Del Oro Casino hat sich inzwischen hier im Forum gemeldet.
Liebe Grüße
Привіт,
Здається, що переклад не дуже хороший. Англійська версія скарги є трохи неоднозначною, оскільки займенники використано неправильно, що може призвести до неправильного тлумачення. Ми не повинні концентруватися на цьому.
Так, я бачив відповідь від представника казино.
Дозвольте мені продовжити найважливіший аспект: ви стверджували, що внесли значну суму, оскільки вам пообіцяли збільшити ліміти зняття або, можливо, спеціальні ліміти на зняття. Чесно кажучи, ні про що в скарзі не йдеться. Наразі дозвольте мені бути трохи більш прямим:
Чи могли б ви підтвердити мені та надати докази в скарзі, що служба підтримки казино запропонувала вам вищий спеціальний ліміт зняття? Чи було врешті-решт дотримано цих нових обмежень на зняття?
Я точно хотів би уникнути будь-яких потенційних непорозумінь.
Hello,
It appears that the translation is probably not very good. The English version of the complaint is a little ambiguous because pronouns are used incorrectly, which could lead to a misinterpretation. We should not concentrate on that.
Yes, I did see the response from the casino representative.
Let me continue with the most crucial aspect: You claimed that you deposited a sizeable amount because you were promised greater withdrawal limits, or perhaps custom withdrawal limits. To be honest, the complaint does not mention any of this. For now, let me be a little more direct:
Could you confirm to me and provide evidence in the complaint that the casino support has suggested a higher, special withdrawal limit to you? Have these new withdrawal limits ultimately been adhered to?
I would definitely rather avoid any potential miscommunications.
Привіт Радка,
Ні, насправді переклад має бути поганим. Ні, це не те, що вони мені обіцяли, і вони не повинні були цього робити.
На вашому сайті вказано, що ліміт виведення коштів у казино Deloro становить 10 000 євро на день і 300 000 євро на місяць. Виходячи з цієї інформації, я припустив це і грав нормально.
Я вніс загалом 12 000 євро в Deloro Casino, знаючи, що якщо я виграю, я можу зняти до 10 000 євро, як зазначено в Casino Guru.
Тепер мені пощастило виграти 5000 євро за один раз і я хотів зняти їх усі. Але, на жаль, я виявив, що можу знімати лише 1000 євро на день. Це мене дуже дратувало, оскільки інформація в Casino Guru подається інакше.
Зрештою я виплатив лише двічі 1000 євро, а решту, на жаль, втратив.
Якби я зміг зняти все, у мене було б ще принаймні два тижні для гри, оскільки мій ліміт депозиту в Deloro становив 400 євро на день.
Я отримую інформацію про те, де я можу грати, лише від Casino Guru. Якщо там написано, що ви можете знімати до 10 000 євро на день, я цьому вірю. Чому це не так, для мене загадка. Я відчуваю себе обманутим, і я думаю, що вас також ввели в оману, тому що я довіряю вашій інформації
Hello Radka,
No, the translation must actually be bad. No, that wasn't what they promised me, and they didn't have to do that.
Your site says that the withdrawal limit at Deloro Casino is 10,000 euros per day and 300,000 euros per month. Based on this information, I assumed this and played normally.
I deposited a total of 12,000 euros at Deloro Casino, knowing that if I win I can withdraw up to 10,000 euros, as stated at Casino Guru.
Now I was lucky enough to win 5,000 euros in one go and wanted to withdraw it all. To my regret, however, I discovered that I could only withdraw 1,000 euros per day. This really annoyed me, as the information at Casino Guru is presented differently.
In the end, I only paid out 1,000 euros twice and unfortunately lost the rest.
If I had been able to withdraw everything, I would have had at least two more weeks to play, as my deposit limit at Deloro was 400 euros a day.
I only get information about where I can play from Casino Guru. If it says that you can withdraw up to 10,000 euros a day, I trust it. Why that is not true is a mystery to me. I feel deceived by that and I think you have been misled too, because I trust your information
Hallo Radka,
Nein, da muss tatsächlich die Übersetzung schlecht sein. Nein, das wurde mir nicht versprochen, das hätten sie auch nicht tun müssen.
Auf eurer Seite steht, dass das Auszahlungslimit beim Deloro Casino bei 10.000 Euro pro Tag und 300.000 Euro im Monat liegt. Aufgrund dieser Informationen bin ich davon ausgegangen und habe ganz normal gespielt.
Ich habe beim Deloro Casino insgesamt 12.000 Euro eingezahlt, in dem Wissen, dass ich bei einem Gewinn auch bis zu 10.000 Euro abheben kann, wie es bei Casino Guru dargestellt wird.
Nun hatte ich das Glück, 5.000 Euro auf einen Schlag zu gewinnen und wollte alles auszahlen. Zu meinem Bedauern stellte ich jedoch fest, dass ich nur 1.000 Euro pro Tag abheben konnte. Das hat mich sehr verärgert, da die Informationen bei Casino Guru anders dargestellt sind.
Ich habe schließlich nur zweimal 1.000 Euro ausgezahlt und den Rest leider verspielt.
Hätte ich alles auszahlen können, hätte ich noch mindestens zwei Wochen zum Spielen gehabt, da mein Einzahlungslimit bei Deloro bei 400 Euro am Tag lag.
Ich informiere mich ausschließlich bei Casino Guru darüber, wo ich spielen kann. Wenn dort steht, dass man täglich bis zu 10.000 Euro abheben kann, verlasse ich mich darauf. Warum das nicht stimmt, ist mir ein Rätsel. Dadurch fühle ich mich getäuscht, und ich glaube, dass auch ihr in die Irre geführt wurdet, da ich euren Informationen vertraue
Як ви можете бачити тут, там все ще вказано 10 000 на день, але це, здається, не застосовується, як видно в моєму випадку.
As you can see here, it still says 10,000 per day but that doesn't seem to apply, as seen in my case.
Wie du hier siehst , steht es immer noch mit 10 000 täglich aber das gilt anscheinend nicht, wie siehe in meinen Fall.
Привіт Радка,
Ні, насправді переклад має бути поганим. Ні, це не те, що вони мені обіцяли, і вони не повинні були цього робити.
На вашому сайті вказано, що ліміт виведення коштів у казино Deloro становить 10 000 євро на день і 300 000 євро на місяць. Виходячи з цієї інформації, я припустив це і грав нормально.
Я вніс загалом 12 000 євро в Deloro Casino, знаючи, що якщо я виграю, я можу зняти до 10 000 євро, як зазначено в Casino Guru.
Тепер мені пощастило виграти 5000 євро за один раз і я хотів зняти їх усі. Але, на жаль, я виявив, що можу знімати лише 1000 євро на день. Це мене дуже дратувало, оскільки інформація в Casino Guru подається інакше.
Зрештою я виплатив лише двічі 1000 євро, а решту, на жаль, втратив.
Якби я зміг зняти все, у мене було б ще принаймні два тижні для гри, оскільки мій ліміт депозиту в Deloro становив 400 євро на день.
Я отримую інформацію про те, де я можу грати, лише від Casino Guru. Якщо там написано, що ви можете знімати до 10 000 євро на день, я цьому вірю. Чому це не так, для мене загадка. Я відчуваю себе обманутим, і я думаю, що вас також ввели в оману, тому що я довіряю вашій інформації
Hello Radka,
No, the translation must actually be bad. No, that wasn't what they promised me, and they didn't have to do that.
Your site says that the withdrawal limit at Deloro Casino is 10,000 euros per day and 300,000 euros per month. Based on this information, I assumed this and played normally.
I deposited a total of 12,000 euros at Deloro Casino, knowing that if I win I can withdraw up to 10,000 euros, as stated at Casino Guru.
Now I was lucky enough to win 5,000 euros in one go and wanted to withdraw it all. To my regret, however, I discovered that I could only withdraw 1,000 euros per day. This really annoyed me, as the information at Casino Guru is presented differently.
In the end, I only paid out 1,000 euros twice and unfortunately lost the rest.
If I had been able to withdraw everything, I would have had at least two more weeks to play, as my deposit limit at Deloro was 400 euros a day.
I only get information about where I can play from Casino Guru. If it says that you can withdraw up to 10,000 euros a day, I trust it. Why that is not true is a mystery to me. I feel deceived by that and I think you have been misled too, because I trust your information
Hallo Radka,
Nein, da muss tatsächlich die Übersetzung schlecht sein. Nein, das wurde mir nicht versprochen, das hätten sie auch nicht tun müssen.
Auf eurer Seite steht, dass das Auszahlungslimit beim Deloro Casino bei 10.000 Euro pro Tag und 300.000 Euro im Monat liegt. Aufgrund dieser Informationen bin ich davon ausgegangen und habe ganz normal gespielt.
Ich habe beim Deloro Casino insgesamt 12.000 Euro eingezahlt, in dem Wissen, dass ich bei einem Gewinn auch bis zu 10.000 Euro abheben kann, wie es bei Casino Guru dargestellt wird.
Nun hatte ich das Glück, 5.000 Euro auf einen Schlag zu gewinnen und wollte alles auszahlen. Zu meinem Bedauern stellte ich jedoch fest, dass ich nur 1.000 Euro pro Tag abheben konnte. Das hat mich sehr verärgert, da die Informationen bei Casino Guru anders dargestellt sind.
Ich habe schließlich nur zweimal 1.000 Euro ausgezahlt und den Rest leider verspielt.
Hätte ich alles auszahlen können, hätte ich noch mindestens zwei Wochen zum Spielen gehabt, da mein Einzahlungslimit bei Deloro bei 400 Euro am Tag lag.
Ich informiere mich ausschließlich bei Casino Guru darüber, wo ich spielen kann. Wenn dort steht, dass man täglich bis zu 10.000 Euro abheben kann, verlasse ich mich darauf. Warum das nicht stimmt, ist mir ein Rätsel. Dadurch fühle ich mich getäuscht, und ich glaube, dass auch ihr in die Irre geführt wurdet, da ich euren Informationen vertraue
О, насправді це зовсім інша ситуація. Дуже дякую за пояснення!
Дозвольте сказати, що ми отримуємо ці ліміти від казино. Відповідно до огляду «Останнє оновлення: 16 липня 2024 р.». Незважаючи на це, кожен гравець повинен завжди ознайомлюватися з правилами казино під час реєстрації, щоб мати уявлення про те, чого очікувати. Оскільки ми не маємо прямого доступу до джерела інформації, я пропоную вам покладатися лише на положення та умови, щоб уникнути подібних ситуацій. Принаймні я запитаю нашу групу даних про обмеження та значення в огляді. Хоча, як я вже зазначав раніше, його керівник знає про цю справу.
Розумне та справедливе пояснення казино є основою для нашої стратегії розгляду скарг щодо зменшення лімітів на зняття коштів.
Тепер я розумію, чому в скарзі зовсім інша інформація. Але все одно він має свою цінність, дає нам можливість досліджувати обставини.
Oh, so it is actually a quite different situation. Thank you very much for the explanation!
Let me say that we get these limits from the casino. According to the review, "Last updated: 16 Jul 2024,". Despite this, each player must always consult casino-specific rules upon registration to get an idea of what to expect. Since we have no direct access to the source of information, I suggest you only rely on terms and conditions to avoid similar situations. At least, I'll ask our Data Team about the limits and the values in the review. As I mentioned earlier though, its leader is aware of this case.
The casino's reasonable and equitable explanation serves as the foundation for our strategy of considering complaints about reducing withdrawal limits.
Now I understand why the complaint contains very different information. But still, it holds its value, giving us the opportunity to investigate the circumstances.
Шановна Радко,
Будь ласка, не сприймайте це неправильно, але я б ніколи не зробив депозит в онлайн-казино, не перевіривши його спочатку. Я дуже ціную Casino Guru і покладаюся на інформацію, яку я там знаходжу.
Звичайно, я завжди уважно читаю положення та умови, але з такими важливими заявами, як ліміти зняття коштів, я ніколи не думав, що вони можуть не застосовуватися, як зазначено. Сподіваюся, ви розумієте моє занепокоєння, але який сенс повідомляти одне, а в умовах і положеннях зрештою сказано інше? Це здається оманливим, чи я помиляюся?
Дякуємо за розуміння та зусилля.
З повагою,
Dear Radka,
Please don't take this the wrong way, but I would never deposit into an online casino without checking it out first. I really value Casino Guru and rely on the information I find there.
Of course, I always read the terms and conditions carefully, but with such important statements as the withdrawal limits, I never thought that they might not apply as stated. I hope you understand my concerns, but what is the point of communicating one thing but the terms and conditions ultimately say something different? That seems misleading, or am I wrong?
Thank you for your understanding and effort.
Best regards,
Liebe Radka,
bitte nehmen Sie es mir nicht übel, aber ich würde niemals in ein Online-Casino einzahlen, ohne dass es vorher von Ihnen geprüft wurde. Casino Guru schätze ich sehr, und ich verlasse mich auf die Informationen, die ich dort finde.
Selbstverständlich lese ich die AGBs immer aufmerksam durch, aber bei solch wichtigen Aussagen wie den Auszahlungslimits hätte ich nie gedacht, dass diese möglicherweise nicht wie angegeben gelten. Ich hoffe, Sie verstehen meine Bedenken, aber wo liegt der Sinn darin, wenn etwas kommuniziert wird, aber die AGBs letztlich etwas anderes aussagen? Das wirkt doch irreführend, oder sehe ich das falsch?
Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihre Mühe.
Beste Grüße,
Представник казино, здається, ігнорує мене так само, як і їхня підтримка, і тепер можливість чату в прямому ефірі також зникла. Речі найвищого рівня.
The casino rep seems to be ignoring me as much as their support is, and now the option for live chat is gone too. Top tier stuff.
Знаєте, що ще спадає на думку зараз? Ви також можете спробувати написати свій відгук про це казино. Таким чином, кожен може прочитати про ваш досвід там і якимось чином попередити, що щось подібне може статися там.
Але напишіть там все докладно, щоб іншим було зрозуміло. І, можливо, таким чином ви також зв’яжетеся з казино, тому що відгуки користувачів є важливою частиною оглядів онлайн-казино на нашому веб-сайті, і казино зазвичай важливі для цих думок.
Ось посилання для вас, якщо ви захочете це зробити.
Скажіть, будь ласка, яким буде ваш наступний крок.
You know what else comes to mind now? What you could try as well is to write your user review for this casino. This way, everyone can read about your experience there and get somehow warned that something similar might happen there.
Write everything in detail there, though, so it is really understandable for others. And maybe this way you will get some contact from the casino as well, because user reviews are an important part of online casino reviews on our website, and casinos usually care about these opinions.
Here is the link for you in case you would like to go for it.
Tell me, please, what your next step will be.
Шановна Радко,
Будь ласка, не сприймайте це неправильно, але я б ніколи не зробив депозит в онлайн-казино, не перевіривши його спочатку. Я дуже ціную Casino Guru і покладаюся на інформацію, яку я там знаходжу.
Звичайно, я завжди уважно читаю положення та умови, але з такими важливими заявами, як ліміти зняття коштів, я ніколи не думав, що вони можуть не застосовуватися, як зазначено. Сподіваюся, ви розумієте моє занепокоєння, але який сенс повідомляти одне, а в умовах і положеннях зрештою сказано інше? Це здається оманливим, чи я помиляюся?
Дякуємо за розуміння та зусилля.
З повагою,
Dear Radka,
Please don't take this the wrong way, but I would never deposit into an online casino without checking it out first. I really value Casino Guru and rely on the information I find there.
Of course, I always read the terms and conditions carefully, but with such important statements as the withdrawal limits, I never thought that they might not apply as stated. I hope you understand my concerns, but what is the point of communicating one thing but the terms and conditions ultimately say something different? That seems misleading, or am I wrong?
Thank you for your understanding and effort.
Best regards,
Liebe Radka,
bitte nehmen Sie es mir nicht übel, aber ich würde niemals in ein Online-Casino einzahlen, ohne dass es vorher von Ihnen geprüft wurde. Casino Guru schätze ich sehr, und ich verlasse mich auf die Informationen, die ich dort finde.
Selbstverständlich lese ich die AGBs immer aufmerksam durch, aber bei solch wichtigen Aussagen wie den Auszahlungslimits hätte ich nie gedacht, dass diese möglicherweise nicht wie angegeben gelten. Ich hoffe, Sie verstehen meine Bedenken, aber wo liegt der Sinn darin, wenn etwas kommuniziert wird, aber die AGBs letztlich etwas anderes aussagen? Das wirkt doch irreführend, oder sehe ich das falsch?
Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihre Mühe.
Beste Grüße,
Привіт,
Звичайно, не ображайся.
Це саме те, що я кажу.
Природно, усі ліміти — депозит, ставка, ставка, виграш і зняття коштів — мають бути чітко визначені, щоб запобігти таким обставинам. Давайте розберемося в цьому через скаргу.
Хоча я ціную відповідь представника казино, я вважаю, що вона трохи розпливчаста, враховуючи ваші конкретні обставини та ваш минулий досвід у цьому казино. Можливо, це тільки я.
Заздалегідь бажаю вам приємних вихідних! Повернеться до вас у понеділок.
Hello,
No offense taken, of course.
That is precisely what I am saying.
Naturally, all limits—deposit, wager, bet, winnings, and withdrawals—should be made explicit to prevent such circumstances. Let's figure that out through the complaint.
Although I appreciate the casino representative's response, I feel that it is a little vague considering your specific circumstances and your past experiences at this casino. Perhaps it's just me, though.
I am wishing you a pleasant weekend in advance! Will be back on Monday for you.
Представник казино, здається, ігнорує мене так само, як і їхня підтримка, і тепер можливість чату в прямому ефірі також зникла. Речі найвищого рівня.
The casino rep seems to be ignoring me as much as their support is, and now the option for live chat is gone too. Top tier stuff.
Що ми говоримо? Я готовий посперечатися, що представник казино допоможе нам усім зрозуміти підхід.
Я також не хочу ігнорувати вас, але, сподіваюся, ви усвідомлюєте, що я закінчив свої можливості для коментарів щодо цього. Вибачте 🙁
What do we say? I am willing to wager that the casino representative will help us all comprehend the approach.
I do not mean to ignore you either, but I hope you realize that I am at the end of my options for comments on this. I'm sorry 🙁
Шановна Радко,
Для мене було б надзвичайно проблематично, якби я не міг покладатися на інформацію на вашій платформі.
Казино часто недооцінюють, наскільки їх інформація може мотивувати гравців грати там. Казино Deloro зробить собі погану послугу, якщо не дотримуватиметься наданої вам інформації - це може коштувати багатьом гравцям.
Якби був ліміт на зняття 1000 євро на день, я б нічого туди не вносив. Який сенс вкладати великі суми, якщо виведення настільки обмежене?
Це може бути прийнятним для звичайних гравців, але казино навряд чи може вижити лише звичайними користувачами.
З повагою
Гарних вихідних
Dear Radka,
It would be extremely problematic for me if I could not rely on the information on your platform.
Casinos often underestimate how much their information can motivate players to play there. Deloro Casino would be doing itself a disservice by not complying with the information provided to you - it could cost many players.
If there was a withdrawal limit of 1,000 euros per day, I wouldn't deposit anything there. What's the point of investing large sums if the withdrawal is so limited?
This may be acceptable for casual players, but a casino can hardly survive with casual users alone.
Best regards
Have a nice weekend
Liebe Radka,
es wäre für mich äußerst problematisch, wenn ich mich auf die Informationen auf Ihrer Plattform nicht verlassen kann.
Casinos unterschätzen oft, wie stark ihre Angaben Spieler dazu motivieren können, dort zu spielen. Deloro Casino würde sich keinen Gefallen tun, wenn es die angegebenen Informationen bei Ihnen nicht einhält – das könnte viele Spieler kosten.
Würde ein Auszahlungslimit von 1.000 Euro pro Tag bestehen, würde ich dort gar nicht erst einzahlen. Was nützt es, hohe Summen zu investieren, wenn die Auszahlung so stark begrenzt ist?
Für Gelegenheitsspieler mag das vielleicht akzeptabel sein, aber ein Casino kann mit Gelegenheitsnutzern allein kaum bestehen.
Beste Grüße
Schönes Wochenende
Лол, вони не відповідатимуть. Це неліцензоване казино, яке обманює гравців. Вони не обговорюватимуть це тут, на форумі, в електронній пошті чи чаті.
Я також бачив, як мій варіант чату видалено з веб-сайту казино.
Це шахрайство. Досі не можу зрозуміти, чому Casinoguru дозволяє їм використовувати свій логотип на своєму веб-сайті і навіть дозволяє їм відповідати тут, як Deloro — чудове казино. Все дивно.
Але будьте певні, є люди, які працюють над цією проблемою, і незабаром вони отримають офіційний лист. 🙂 😀
Треба лише набратися терпіння.
Але авторитет помічений. Dutch і юридичний відділ, де вони нібито мають ліцензію. Дозвольте мені сказати це вони! не сприйняв це легковажно за підробку своїх ліцензійних документів.
@delorocasino до скорої зустрічі 😀
Lol they will not respond. They are a unlicensed casino decieving players. They will not discuss that here in forum, in email or chat.
Ive also seen my chat option been deleted from the casino website.
Its a scam. Still cant understand why casinoguru let them use their logo on their website and even let them respond here like Deloro is a great casino. All weird.
But rest assure there are people working on this problem and soon they will get a official letter. 🙂 😀
Just need to be patience.
But the authority has been noticed. Dutch and the legal department of where they pretend to have a liscense. Let me say this they! did not take it lightly for faking their liscense papers.
@delorocasino see you sooon 😀
Шановна Радко,
Для мене було б надзвичайно проблематично, якби я не міг покладатися на інформацію на вашій платформі.
Казино часто недооцінюють, наскільки їх інформація може мотивувати гравців грати там. Казино Deloro зробить собі погану послугу, якщо не дотримуватиметься наданої вам інформації - це може коштувати багатьом гравцям.
Якби був ліміт на зняття 1000 євро на день, я б нічого туди не вносив. Який сенс вкладати великі суми, якщо виведення настільки обмежене?
Це може бути прийнятним для звичайних гравців, але казино навряд чи може вижити лише звичайними користувачами.
З повагою
Гарних вихідних
Dear Radka,
It would be extremely problematic for me if I could not rely on the information on your platform.
Casinos often underestimate how much their information can motivate players to play there. Deloro Casino would be doing itself a disservice by not complying with the information provided to you - it could cost many players.
If there was a withdrawal limit of 1,000 euros per day, I wouldn't deposit anything there. What's the point of investing large sums if the withdrawal is so limited?
This may be acceptable for casual players, but a casino can hardly survive with casual users alone.
Best regards
Have a nice weekend
Liebe Radka,
es wäre für mich äußerst problematisch, wenn ich mich auf die Informationen auf Ihrer Plattform nicht verlassen kann.
Casinos unterschätzen oft, wie stark ihre Angaben Spieler dazu motivieren können, dort zu spielen. Deloro Casino würde sich keinen Gefallen tun, wenn es die angegebenen Informationen bei Ihnen nicht einhält – das könnte viele Spieler kosten.
Würde ein Auszahlungslimit von 1.000 Euro pro Tag bestehen, würde ich dort gar nicht erst einzahlen. Was nützt es, hohe Summen zu investieren, wenn die Auszahlung so stark begrenzt ist?
Für Gelegenheitsspieler mag das vielleicht akzeptabel sein, aber ein Casino kann mit Gelegenheitsnutzern allein kaum bestehen.
Beste Grüße
Schönes Wochenende
привіт знову
Як ви вже бачили на власні очі, представник казино люб'язно підтвердив, що:
Наш ліміт не становить 1 тис./день – у нас є багато VIP-персон, які не мають обмежень, у нас є багато VIP-персон, які мають 20 тис./день, усе залежить від користувача.
Ми є дуже гнучким казино з нашими лімітами, тому якщо гравець просить підняти суму, це можна зробити протягом 24-48 годин.
Згідно з широкою заявою представника, ми навряд чи можемо дати гравцям точні обмеження. Якщо я не помиляюся, ви ні в якому разі не були новим гравцем, тому ваші ліміти можуть бути змінені, як пояснив представник. Тому я хотів би побачити розумну шкалу, наприклад, з максимальним лімітом виведення для «китів», хайроллерів і елітних гравців зі спеціальними VIP-рангами — і лімітом для гравця, який щойно зареєструвався.
Немає способу «передбачити» межі в таких ситуаціях, як я сподіваюся, це зрозуміло. мені шкода
Hi again.
As you already saw with our own eyes, the casino representative kindly confirmed that:
Our limit is not 1k/day - we have many VIPs that have no limit, we have many VIPs that have 20k/day it all depends on the user.
We are a very flexible casino with our limits so if a player requests to raise it, it can be done within 24-48 hours.
According to the representative's broad statement, we can scarcely give players exact limits. If I'm not mistaken, you were not a new player in any way, so your limits were subject to change - as explained by the rep. Therefore, I would like to see a reasonable scale, for instance, with a maximum withdrawal limit for "whales" high rollers and elite players with special VIP ranks—and a limit for a player who has just registered.
There is no way to "predict" the limits in such situations, as I hope is clear. I'm sorry.
Привіт шановна Радко,
На жаль, я не можу повністю розділити вашу думку. У таких обмеженнях на зняття зазвичай вказується, що виплата залежить від рівня VIP або, принаймні, визначається іншим способом.
Я також не розумію, чому не публікують мій відгук і скаргу. Я лише описав свій досвід так, як я його пережив. Чому я не можу оцінити казино? Здається трохи підозрілим. Звичайно, я розумію, якщо ви хочете захистити своїх партнерів, але я думаю, що Casino Guru може втратити довіру, якщо воно перестане бути прозорим і справедливим щодо гравців.
З повагою,
Hello dear Radka,
Unfortunately, I can't entirely share your opinion. With such withdrawal limits, it is usually stated that the payout depends on the VIP level or at least it is defined in another way.
I also don't understand why my review and complaint are not published. I only described my experiences as I had them. Why am I not able to rate the casino? It seems a little suspect. Of course I understand if you want to protect your partners, but I think that Casino Guru could lose trust if it is no longer transparent and fair towards players.
Best regards,
Hallo liebe Radka,
leider kann ich eure Meinung nicht ganz teilen. Bei solchen Auszahlungslimits wird in der Regel angegeben, dass die Auszahlung vom VIP-Level abhängt oder es wird zumindest auf eine andere Art definiert.
Ich verstehe auch nicht, warum meine Bewertung und Beschwerde nicht freigeschaltet werden. Ich habe doch lediglich meine Erfahrungen so geschildert, wie ich sie gemacht habe. Warum ist es mir nicht möglich, das Casino zu bewerten? Es wirkt ein wenig suspekt. Natürlich habe ich Verständnis dafür, wenn ihr eure Partner schützen wollt, aber ich denke, dass Casino Guru an Vertrauen verlieren könnte, wenn es den Spielern nicht mehr transparent und fair gegenübersteht.
Liebe Grüße,
Бачите, що я маю на увазі 🙂. Партнерство все говорить... немає справедливої загрози.
See what I mean 🙂. Partnership says it all... no fair threatment.
Вибіркові відповіді також від Делоро. Відповідає лише на елементарні речі, які не є суттєвими щодо відсутності ліцензії тощо.
Selective answers also from Deloro. Only responds to basic things not substantive about not having a license etc.
Selectieve andwoorden ook van Deloro. Reageert alleen op basic dingen niet inhoudelijk over geen licentie hebben etc.
Можливо, вам варто скористатися ситуацією, коли представник казино активний у цій темі, і поставити питання, на які ви хотіли б отримати відповідь, безпосередньо. Давайте подивимося, що ми можемо дізнатися.
що ти кажеш
Perhaps you should take advantage of the situation that the casino representative is active in this thread and ask questions you would like to know answers to directly. Let's see what we can find out.
What do you say?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.