Шановний Ахмеде,
Дякуємо за вашу інформацію. Знімки екрана, які ви надаєте, показують, що коли ви подали запит на закриття облікового запису, ми його закрили. Це свідчить про те, що ми дотримуємося відповідальної гри.
Ваш обліковий запис було повторно відкрито не тому, що ми хотіли це зробити, а тому, що ви кілька разів просили повторно відкрити його.
Ви радісно робили ставки, радісно вносили депозити та весело спілкувалися з нашою підтримкою в прямому ефірі. Ми маємо скріншоти кожного окремого надісланого повідомлення та зображення, опублікуйте ваш запит на закриття облікового запису.
Ми не будемо додавати знімки екрана, щоб зберегти конфіденційність вашої сторони, але, переглянувши знімки екрана, ви погодитеся, що це не наше рішення відкривати обліковий запис, і ви хотіли відкрити його повторно.
Окрім повторного відкриття, ви запросили численні бонуси, безкоштовні обертання, кешбек та використання інших способів оплати.
Ми розуміємо, що залежність від азартних ігор може бути проблемою, але якби ви виграли гроші, цієї дискусії ніколи не було б. По відношенню до нас несправедливо, що через 10 днів після того, як було подано ваш запит на відновлення вашого облікового запису, ви вимагаєте повернення грошей.
Це було б еквівалентно, якби ви виграли, і ми заблокували ваше виведення коштів через запит, який ви вирішили скасувати 10 днів тому. Ми б ніколи цього не зробили.
Хоча ми люди й дбаємо про захист наших гравців, відповідальність за відповідальну гру лежить не лише на казино, але й на самих гравцях, яким ми пропонуємо ресурси, щоб поговорити та отримати допомогу, яка може знадобитися, якщо це стане неконтрольованим .
Ми знаємо, що наша служба підтримки в прямому ефірі дуже приємно провела час, познайомившись з вами, і їй дуже сподобалося з вами спілкуватися. Ми сподіваємося, що з вами та вашим майбутнім все буде добре, і сподіваємося, що ці втрати не завдадуть вам серйозного впливу.
Якщо ви хочете обговорити далі офлайн, де ми можемо поділитися з вами знімками екрана нашого чату, ми можемо зробити це за адресою support@delorocasino.com . Ми не хочемо оприлюднювати ці зображення в Інтернеті.
З найкращими побажаннями,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Dear Ahmed,
Thank you for your information. The screenshots you provide show that when you requested account closure we closed the account. This shows we follow responsible gaming.
The reason your account was reopened was not because we wanted to do so but because you asked multiple times to reopen it.
You were betting happily, depositing happily, and chatting with our live support happily. We have screenshots of every single message and image sent, post your request for account closure.
We will not attach the screenshots to preserve privacy of your part but after seeing the screenshots you would agree that it was not our decision to open the account and you wanted to reopen it.
In addition to reopening, you requested multiple bonuses, free spins, cashback, and the use of other forms of payment methods.
We understand that gambling addiction can be a problem but if you would have won money, this discussion would never happen. It is unfair to us that 10 days after your request to reopen your account was made, you then request money back.
This would be equivalent if you won and we blocked your withdrawal because of the request you decided to overturn 10 days previously. We would never do this.
While we are human and do care about protecting our players, it is not only the casino’s responsibility to practice responsible gaming but it is also on the player themselves which we offer resources to speak to and get the help that one might need if it becomes uncontrollable.
We know our live support had a really nice time getting to know you and really enjoyed speaking with you. We hope everything goes well with you and your future and hope that these losses are not causing a severe impact to you.
If you would like to discuss further offline where we can share screenshots of our chat with you we can do so at support@delorocasino.com. We do not wish to publicize these images online.
Best regards,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Автоматичний переклад.