ФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

12 міс. тому від DiePartei
|
17154 переглядів 174 відповідей |
|
1 2 3...9
11 міс. тому

Шановна Радко,

Дякуємо за ваш відгук, оскільки він дуже цінується. Щоб завершити це обговорення, ми розблокували його обліковий запис, оскільки він вважав, що в рулетці були неправильно зіграні руки, і ми сказали йому знайти дату й час, щоб ми могли зв’язатися з evolution. За цей час він вніс більше, щоб грати. Він розуміє нашу політику та розуміє, що він не надсилав KYC.


Ми вдячні за допомогу та обговорення, щоб сердечно вирішити це питання.


Веселих свят від Del Oro Casino and Sportsbook Team!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Казино без мого дозволу видалило з мого балансу 250 доларів, які я виграв, коли отримав бонус за матч.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я вважаю, що казино точно слід було підійти до цього раніше та скасувати бонус, але я також бачив відповідь казино, і в основному ви не втратили грошей, що, з іншого боку, добре.

Я вірю, що казино буде обережно ставитися до таких випадків у майбутньому, як і ви, якщо продовжите грати тут.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Шановна Радко,


Ми повністю згодні, і тепер у нас є інше технічне рішення. Ми вважали і вважаємо, що найкраще рішення, коли справа доходить до наших учасників, це поговорити з ними та повідомити їм ситуацію, щоб вони почувалися комфортно, але ми припускаємо, що в цьому випадку скасування бонусу значно покращило б ситуацію.


«З усіх інших саме казино відхилило всі пропозиції щодо компенсації. Ви розумієте, що ваш запит не має юридичної сили?»


Ми не впевнені, яку компенсацію він хоче. Якби він програв гроші під час парі, ми б компенсували його, чого б не зробили більшість казино, але він виграв гроші. Причина того, що 250 доларів було вилучено, тому що це були бонусні гроші, отримані під час ставки, яку він уже зробив і отримав один раз. Це був би його другий бонус у 250 доларів, який він отримав.


Справа не в грошах, це питання справедливості по відношенню до решти громади та питання принципу.


«Казино видалило з мого балансу 250 доларів, які я виграв, коли отримав бонус за матч, без мого дозволу».


Приблизно за 5 днів до того, як він виконав вимогу щодо ставок, ми сказали йому, що зробимо це. Це не було несподіванкою, але ми попросили його скасувати це самостійно, а не нам робити це за нього. Ми також пояснили, що компенсуємо йому, якщо він втратить гроші, а він цього не зробив. Його зняття було миттєвим, і він виграв багато грошей у нашому казино та зміг зняти 1500 доларів. Я впевнений, що багатьом казино, я впевнений, важко було б це зробити на початку.


У нас є учасники, які приходять у наше казино з 10 доларами США, а залишають із собою 1000 доларів США, і вони шоковані тим, що змогли зняти ці гроші через попередній поганий досвід, який вони мали. Ми надзвичайно чесне казино, і у нас є учасники, які відвідали 1000 інших казино, але вони приходять у наше казино щодня.


Ми не розуміємо компенсацію, яку вимагають для andandjonnyx.


З найкращими побажаннями,

Del Oro Casino and Sportsbook Team

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я розумію ваше ставлення до цієї ситуації. Я думаю, що буде краще, якщо в майбутньому такий бонус буде скасований і, звичайно, з поясненням, щоб уникнути непорозумінь.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Шановна Радко,

Дякуємо за ваш відгук, оскільки він дуже цінується. Щоб завершити це обговорення, ми розблокували його обліковий запис, оскільки він вважав, що в рулетці були неправильно зіграні руки, і ми сказали йому знайти дату й час, щоб ми могли зв’язатися з evolution. За цей час він вніс більше, щоб грати. Він розуміє нашу політику та розуміє, що він не надсилав KYC.


Ми вдячні за допомогу та обговорення, щоб сердечно вирішити це питання.


Веселих свят від Del Oro Casino and Sportsbook Team!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я радий, що ця справа врешті-решт була вирішена і ви з гравцем знайшли спільну мову. Сподіваюся, відтепер усе буде гладко.

Гарного вам відпочинку. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

file

Я втратив $250,00.

Звичайно, ці $250 не були виграні відразу; його було виграно, ризикнувши тисячами доларів у ставках.


Той факт, що я отримав позитивний баланс, не виправдовує казино за неохайність і змушення користувача робити ставки на тисячі доларів.

Кожна гра в казино зазвичай має франшизу, і в середньому користувач програє гроші.


Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

Шановний andandjonnyx,


Це вже обговорювалося з самого початку, що цей бонус у розмірі 250 доларів США буде скасовано, але ви не скасуєте його, тому нам довелося просто видалити його вручну. Як раніше зазначала Радка, можливо, видалення бонусу з вашого рахунку на початку було б кращим варіантом замість того, щоб намагатися прийти до консенсусу та правильного міркування між нами. Ми вважали, що було б найбільш справедливим поговорити про це заздалегідь, оскільки інші учасники були б раді, що ми обговорюємо це, а не просто видаляємо це з їхнього облікового запису. Наше переконання здається помилковим у вашому випадку.


Раніше ви вже використали бонус у розмірі 250 доларів США, і в електронному листі та на форумі casinoguru вже обговорювалося, що це суперечить нашій політиці, і було згадано вам на початку ставок.


Коментувати ваше «змушування користувача робити ставки на тисячі доларів», це не сила. Це чітко зазначено в нашому бонусі, який містить лише кілька речень. Вимога ставок є звичайною практикою в 100% казино, щоб гарантувати, що люди не просто отримують безкоштовні гроші.


Ось ваш депозит у розмірі 498 доларів США та зняття 1732 доларів США, включаючи 250 доларів США, які я зняв, тому 1234 долари США було знято на ваш банківський рахунок.

file



Ми сподіваємось, що ви гарно проведете канікули в Японії, і повідомте нам, якщо потрібні додаткові роз’яснення. Завжди ласкаво просимо до нашої спільноти 🙂


З найкращими побажаннями,

Del Oro Casino and Sportsbook Team

Автоматичний переклад.
DelOro Casino
11 міс. тому

Ні, дискусії не було з самого початку.

Ви спочатку просили мене добровільно скасувати.

Я був вільний скасовувати чи не скасовувати.

У казино була можливість прийняти мою пропозицію компенсації, яку вони відхилили.

Якщо ви наполягаєте на тому, що ми обговорювали це з самого початку, опублікуйте тут японський електронний лист, який ви мені надіслали.


Однак спочатку казино дозволило мені не скасовувати й отримувати бонус, але потім заявило, що це було порушенням їхніх умов, коли я фактично зробив ставки на кілька тисяч доларів і отримав бонус.


Я в люті через це.

Ти розумієш?

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

я скажу це ще раз!

гравець несе відповідальність грати, він також відповідає за виведення грошей. Коли гравець перевіряє кнопку виведення грошей, з цього моменту ви як казино несете відповідальність піклуватися про виграші гравців і блокувати їх використання. Гравці не мають можливості бути пацієнтами після годинної гри .скажімо, ви банк, я даю вам гроші, щоб зберегти їх для себе, але ви кладете їх біля вхідних дверей зовні .це те саме тут .мені байдуже, якщо казино просить документи, навіть якщо це вимагає один місяць, поки гроші в безпеці .ваша відповідальність на нульовому рівні .що ми можемо очікувати від ліцензії, яка коштує туалетного паперу .потім я спробував заморозити обліковий запис, щоб запобігти самому собі грати, але це також було відкладено, на жаль .я раджу гравцям тримайтеся подалі від казино, які не блокують баланс для захисту.

Автоматичний переклад.
Anonymized487
11 міс. тому

Шановний Sardapoor1963,


Ви попросили нас зняти блокування з вашого облікового запису, тому ми зробили те, що ви просили, а потім продовжили дуже довгу та мирну розмову з нашою підтримкою. Ви також подали свій KYC, і вас знову приєднали до спільноти, як ви хотіли.


Мало того, ви хотіли продовжувати грати й фактично попросили нас встановити ліміт депозиту на вашому рахунку після програшу, щоб ви могли робити депозит щодня, але в межах ліміту, який ми зараз встановлюємо для вас.


Оскільки ця ситуація, здається, є постійною проблемою, коли ви втрачаєте гроші, а потім приходите на обговорення, ми заблокували ваш обліковий запис, доки в цьому обговоренні не буде сказано про зняття блокування, і ви добре знаєте, що в казино це можливо як виграти, так і програти гроші. Використання принизливих термінів не є необхідним і не винагороджується в нашій спільноті. У нас є неймовірна спільнота членів по всьому світу, які поважають і шанують ігровий процес, і ми сподіваємося, що ви також будете це робити.


Щодо ліцензії Кюрасао, то це не туалетний папір. Це дуже регламентовано, і його нелегко придбати.


З найкращими побажаннями,

Del Oro Casino and Sportsbook Team

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

люди, які читають це, знають, які люди керують цим сайтом. це повна афера, все, що ви запитуєте, займає 48, щоб переконатися, що ви не отримаєте готівку як азартний гравець. вони чекали із закриттям облікового запису, але я втратив свої гроші. вони зроблять усе щоб відстрочити ваше виведення готівки. так, у Кюрасао діють закони про туалетний папір, вони нічого не роблять .оплата .хворий і багаторівневий через таку злочинну поведінку. я міг внести 1000 євро і програти, поки я багато разів просив закрити рахунок після того, як я втратив магічно підтримка закрила рахунок .залишайтеся Зрозуміло, що в цьому казино вони заохочують вас зберігати депозит і грати, і працюють лише за ваші гроші. На жаль, казино є десь там, де ви нічого не можете зробити. У моїй країні вам це точно не зійде з рук, і ви заплатите всі мої втрати. для мене більше немає злочинних казино в Кюрасао, якими керують вультери, які моляться на проблемних гравців. Слава Богу, ви закрили обліковий запис, але дуже пізно. Голландським гравцям я кажу це: не лізьте сюди, ви не отримаєте своїх грошей !!!

Казино вказує, що Нідерланди обмежені, але вони заохочують гравців використовувати VPN

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized487
11 міс. тому

Гаразд, я маю втрутитися:

Резервувати кошти гравців, поки не буде здійснено зняття коштів, не є бізнес-стандартом. Було б чудово, але це, скажімо так, необов'язково.

Згоден, не всім це підходить, але все ж,

Якщо вам це не подобається, не грайте в таких казино. Ви доросла людина, тому попросіть про чат або підтримку, перш ніж ви повністю переконаєтеся грати в такому казино; кожен може зробити це заздалегідь.

Запитайте, як вони обробляють зняття коштів і блокування рахунків.

Крім того, ми вважаємо навіть 72 години розумним терміном для блокування облікового запису. Якщо ви не можете протриматися менше 3 днів, пропоную вам припинити гру. Тому що в багатьох казино ви зіткнетеся з вищезгаданими налаштуваннями.

Тепер, коли ви це знаєте, я сподіваюся, що ви зосередитесь на своєму відповідальному та безпечнішому підході до азартних ігор. Ось що важливо:

https://casino.guru/problem-gambling-diagnosis

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ви помиляєтеся. Ви говорите про бізнес-стандарт у слабких ліцензіатів. Я багато разів просив казино Мальти та Гібралтару заморозити обліковий запис, щоб захистити мої виграші, вони всі зробили це негайно. В одному казино я виграв 9000 євро, і вона сказала мені, що це буде знадобилося 10 днів, щоб піти, кинув перевірку та виведення готівки, тому я подав запит на блокування облікового запису, і вона негайно подала заявку, яка була за ліцензією Гібралтару. Усі казино Кюрасао, більшість із них мають тактику затримки, щоб переконатися, що гравці не виводять готівку. Вони всі користуються проблемними гравцями .у мене немає проблем із перевіркою, але принаймні я виконую запит гравців щодо заморозки облікового запису.вони дуже хочуть заблокувати вас, якщо ви злитесь у чаті, але якщо у вас є гроші на обліковому записі, вони не застосовуватимуть це правило.подвійний стандарт. Казино без відповідальних ігрових інструментів не повинні навіть існувати. Це залежить від людей у підтримці. Деяким це байдуже, а деякі є хорошими людьми, які піклуються про гравців. Я багато разів запитував у чаті, чому вона не закрила мій обліковий запис, вона ніколи не відповідала .наприкінці вона каже мені, що я створюю проблеми з депозитом у 100 євро, який я програв. ні, я втратив 5600 євро. після всього цього рахунок закрито, вони дозволили мені внести 900 євро, щоб грати в нього. як таке ліцензоване казино??

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

«Завершіть цю дискусію, ми розблокували його обліковий запис, тому що він вважав, що він неправильно зіграв руки в рулетку, і ми сказали йому знайти дату та час, щоб ми могли зв’язатися з evolution. За цей час він вніс більше, щоб грати. Він розуміє нашу політику та те, що він не подавав KYC».

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Шановна Радко,

Цей користувач Sardapoor1963 неодноразово просив службу підтримки знову відкрити його обліковий запис, щоб продовжувати робити ставки, а потім він намагається подати скаргу, що ми не закриваємо облікові записи. Коли він зіткнувся з цією скаргою, він написав: «Я зніму це, якщо буду в хорошому настрої». Будь ласка, зрозумійте, що ці скарги безпідставні, і ми віримо, що буде зроблено правильно, видаливши їх.


Ось скріншоти, на яких він кілька разів просить повторно відкрити обліковий запис.

filefile

Ми віримо, що як тільки ви прочитаєте розмову, ми зможемо рухатися вперед і покласти крапку в цій постійній дискусії.


Веселих свят і нового року!


Дякую тобі,

Управління казино та букмекерськими ставками Del Oro

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

тепер я подам до суду на вашу компанію за розміщення дуже приватних речей публічно без моєї згоди.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

хтось може пояснити мені, чому моя скарга на це казино зникла? я мав намір довести, що це казино не піклується про відповідальну гру і що вони просто перемикаються з відкриття та закриття облікового запису. як їм заманеться. якщо у вас є баланс, вони скажуть вам доведеться чекати 48 годин, і крім цього вони миттєво блокують вас, вони не потрапили в пастку, тому що знали, що скаргу відкрито.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

тепер вони показують їм справжнє обличчя шахрая. вони блокують чат і не відтворюють електронні листи. я дізнався, що вони додали галочку на сторінці підтвердження, щоб заплутати гравців. Якщо ви завантажуєте зображення на сторінку підтримки, галочка просто не потрібна завантажуйте .які злодії. протягом 2 днів вони блокують мої зняття 5600 євро для так званої перевірки, але вони беруть 900 євро депозитів, коли рахунок має бути закритий і без перевірки. це казино є фредом тут і має бути в чорному списку. і ще одне те, що вони позначають справжні відгуки на Trust Pilot, щоб зберегти 5 зірок, які всі отримують заборгованість і винагороджують бонусами

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я грав у казино і робив ставки на цьому сайті. Я player500937. Раніше при виведенні коштів Делоро наносив комісію близько 3%. Це багато, але це можна стерпіти, коли ти виграєш. Але знову ж таки, при виведенні замість 700$ я отримав 540$. На 23% менше. Я звернувся в службу підтримки, і мені сказали, що тепер вони стягують комісію за зняття, оскільки вони платять податки в Росії. справді? Податок за транзакцію в криптовалюті?! В Росії?! 23%?! Це божевільна брехня! Не зв'язуйтесь з ними, вони візьмуть ваші гроші і обдурять вас!!!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Шановна Радко,

Цей користувач Sardapoor1963 неодноразово просив службу підтримки знову відкрити його обліковий запис, щоб продовжувати робити ставки, а потім він намагається подати скаргу, що ми не закриваємо облікові записи. Коли він зіткнувся з цією скаргою, він написав: «Я зніму це, якщо буду в хорошому настрої». Будь ласка, зрозумійте, що ці скарги безпідставні, і ми віримо, що буде зроблено правильно, видаливши їх.


Ось скріншоти, на яких він кілька разів просить повторно відкрити обліковий запис.

filefile

Ми віримо, що як тільки ви прочитаєте розмову, ми зможемо рухатися вперед і покласти крапку в цій постійній дискусії.


Веселих свят і нового року!


Дякую тобі,

Управління казино та букмекерськими ставками Del Oro

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Я думаю, що буде можливість прокоментувати скаргу, щоб наша команда оцінила все необхідне, якщо ви надасте їй докази. Побачимо, як усе вийде.

Приємного Вам відпочинку. 🙂

Автоматичний переклад.
1 2 3...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого