ГоловнаФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

 від DiePartei
|
40 488 переглядів 316 відповідей |
|
1...16 17 18
Опубліковано bp54 видалено
Jaro

Так, я подав скаргу, тому що я вважаю, що якщо ви позначили це казино як заощадження зі ставкою, близькою до «одне з найкращих казино», з їхнього боку повинен бути певний професіоналізм. Абсолютно не заохочуючи людей грати більше, надсилаючи принтскрін інших чатів, vip-сервіс vis whatsup - omg.


Я знаю, що Ви, ймовірно, нічого не досягнете щодо моєї скарги - і це не проблема. Я просто хотів висловити свої почуття та досвід, щоб інші люди, особливо нові гравці, могли вибрати кращий варіант казино.


Щодо мого самовиключення – я закрив свій обліковий запис у червні 2024 року (але не згадував жодних проблем), я просто закрив його вручну. Коли я випадковим чином знову перевіряю цей сайт і намагаюся увійти, з'являється повідомлення - ваш обліковий запис заблоковано. І після, коли я розмовляю

в чат сказали - як ми бачимо, ваш обліковий запис відкрито. Так що не знаю…. Що тобі від мене потрібно?

Автоматичний переклад.
Опубліковано bp54 видалено

Я не дуже вірю, що ми можемо щось отримати. Також важливо, як Casino Guru допомагає і бачить у цьому проблему. Подивимося 🙂 залежить від того, наскільки вони толерантні, але коли мова заходить про гроші, ми всі знаємо, як це...

Автоматичний переклад.
Опубліковано bp54 видалено

Коли я надіслав текстове повідомлення в чат служби підтримки про самовиключення з казино, вони ігнорували мої повідомлення. Не відповідаючи на них. Тож ви також можете побачити, наскільки серйозно вони сприймають це… CasinoGuru, що ви скажете на це?

Автоматичний переклад.
Опубліковано bp54 видалено
Опубліковано jjako996 видалено

Вони не повинні вам зараз відповідати.


А тепер почекаймо, що вони скажуть і зроблять.

Автоматичний переклад.
bp54

Але я не знаю, чи хтось із форумчан справді перевіряє це питання.

Автоматичний переклад.

Так, я подав скаргу, тому що я вважаю, що якщо ви позначили це казино як заощадження зі ставкою, близькою до «одне з найкращих казино», з їхнього боку повинен бути певний професіоналізм. Абсолютно не заохочуючи людей грати більше, надсилаючи принтскрін інших чатів, vip-сервіс vis whatsup - omg.


Я знаю, що Ви, ймовірно, нічого не досягнете щодо моєї скарги - і це не проблема. Я просто хотів висловити свої почуття та досвід, щоб інші люди, особливо нові гравці, могли вибрати кращий варіант казино.


Щодо мого самовиключення – я закрив свій обліковий запис у червні 2024 року (але не згадував жодних проблем), я просто закрив його вручну. Коли я випадковим чином знову перевіряю цей сайт і намагаюся увійти, з'являється повідомлення - ваш обліковий запис заблоковано. І після, коли я розмовляю

в чат сказали - як ми бачимо, ваш обліковий запис відкрито. Так що не знаю…. Що тобі від мене потрібно?

Автоматичний переклад.

Звичайно, я вважаю добре, що ви написали на форумі про свою ситуацію. Я не впевнений, чи зможемо ми допомогти вам із відшкодуванням, тому що виходячи з того факту, що підтримка в основному заохочує вас грати, я не думаю, що це буде можливо. Але, можливо, на основі якихось розмов або закритого акаунту це вдасться, але я нічого не обіцяю.

Зрештою, я не вирішую скарги, але я адміністратор форуму, тому наразі ці речі оцінюватиме Томас.

Але коли ваш обліковий запис заблокували, вам просто потрібно було написати в чат, і вони його розблокували?

Автоматичний переклад.

Коли я надіслав текстове повідомлення в чат служби підтримки про самовиключення з казино, вони ігнорували мої повідомлення. Не відповідаючи на них. Тож ви також можете побачити, наскільки серйозно вони сприймають це… CasinoGuru, що ви скажете на це?

Автоматичний переклад.

Якщо ви подали запит на самовиключення, а вони вас проігнорували, це зовсім не хороший знак. Казино повинні поставитися до цього серйозно, а також зробити все можливе, щоб ви більше не грали. Але, як я вже сказав, Томаш зараз займається вашою справою, і він розповість вам усе, що вам потрібно знати про вашу скаргу та всю ситуацію. У нас є певні процедури, на основі яких ми маємо справу з точно такими ж випадками. Сподіваюся, ми зможемо вам якось допомогти.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.
Опубліковано bp54 видалено
Опубліковано bp54 видалено

Те, що ви відповіли, було списано іншому гравцеві, тому не хвилюйтеся, що ваш випадок нікого не зацікавить. Я просто не керую процесом і вашою скаргою, тому вам доведеться почекати, що Томас напише вам.

Автоматичний переклад.
Опубліковано bp54 видалено
Jaro

як я вже говорив раніше, я вніс багато. У чому я точно винен. Але неможливо бути настільки нещасливим з 96% rtps. Ніколи зі мною не траплялося. І так — показувати екрани інших людей, які виграють, — це поганий спосіб спілкування з гравцями, які просто програють.


Якби я міг повернути лише деякі депозити, було б більш ніж чудово. Щодо відкриття рахунку - минулого року я закрив свій рахунок вручну. Не згадуючи їм нічого. Коли я спробував увійти, він був заблокований. Після згадки підтримки, якщо мій обліковий запис заблокований і чому не відкритий, вони просто відповіли: як я бачу, ваш профіль відкритий. Я увійшов без проблем.


Чи є шанс повернути депозит? Мабуть, не правильно? Завжди може бути причина: все залежить від удачі, гравці самі вирішують, хочуть вони грати чи ні... Я все це знаю - просто прикро, коли служба підтримки розповідала вам про виграші інших людей, коли ви вже втратили 3000 євро депозитів... це було неможливо відновити, і я впевнений, що якби я вносив ще й більше, це було б так само. Однак я закрив там свій акаунт назавжди. Також - чи закривати скаргу, якщо немає шансів нічого отримати?

Автоматичний переклад.
Опубліковано bp54 видалено

як я вже говорив раніше, я вніс багато. У чому я точно винен. Але неможливо бути настільки нещасливим з 96% rtps. Ніколи зі мною не траплялося. І так — показувати екрани інших людей, які виграють, — це поганий спосіб спілкування з гравцями, які просто програють.


Якби я міг повернути лише деякі депозити, було б більш ніж чудово. Щодо відкриття рахунку - минулого року я закрив свій рахунок вручну. Не згадуючи їм нічого. Коли я спробував увійти, він був заблокований. Після згадки підтримки, якщо мій обліковий запис заблокований і чому не відкритий, вони просто відповіли: як я бачу, ваш профіль відкритий. Я увійшов без проблем.


Чи є шанс повернути депозит? Мабуть, не правильно? Завжди може бути причина: все залежить від удачі, гравці самі вирішують, хочуть вони грати чи ні... Я все це знаю - просто прикро, коли служба підтримки розповідала вам про виграші інших людей, коли ви вже втратили 3000 євро депозитів... це було неможливо відновити, і я впевнений, що якби я вносив ще й більше, це було б так само. Однак я закрив там свій акаунт назавжди. Також - чи закривати скаргу, якщо немає шансів нічого отримати?

Автоматичний переклад.

Так, це точно неприємно з боку казино переконувати вас продовжувати грати, навіть якщо ви витратили там кілька тисяч. У всякому разі, я бачу, що ти розумієш, що іноді цього недостатньо.

Щодо скарги, ви лише жертвуєте часом, тому не закривайте її, можливо, команда знайде за що вхопитися, а якщо ні, то закриє. Але поки є хоч маленька надія, спробуйте нею скористатися.

Автоматичний переклад.
Опубліковано bp54 видалено

Ну, я б точно не відмінив скаргу і, звичайно, я б, напевно, дозволив нашій команді працювати. Ти мало що зміниш, постійно пишучи їм, і якщо ти поскаржишся хоч раз, я не буду суперечити собі і скажу їм у чаті, наскільки хороше казино. Хіба що переклад був правильний.

Чекайте подальшого розвитку подій.

Автоматичний переклад.
1...16 17 18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого