Так, я подав скаргу, тому що я вважаю, що якщо ви позначили це казино як заощадження зі ставкою, близькою до «одне з найкращих казино», з їхнього боку повинен бути певний професіоналізм. Абсолютно не заохочуючи людей грати більше, надсилаючи принтскрін інших чатів, vip-сервіс vis whatsup - omg.
Я знаю, що Ви, ймовірно, нічого не досягнете щодо моєї скарги - і це не проблема. Я просто хотів висловити свої почуття та досвід, щоб інші люди, особливо нові гравці, могли вибрати кращий варіант казино.
Щодо мого самовиключення – я закрив свій обліковий запис у червні 2024 року (але не згадував жодних проблем), я просто закрив його вручну. Коли я випадковим чином знову перевіряю цей сайт і намагаюся увійти, з'являється повідомлення - ваш обліковий запис заблоковано. І після, коли я розмовляю
в чат сказали - як ми бачимо, ваш обліковий запис відкрито. Так що не знаю…. Що тобі від мене потрібно?
Yes, I opened a complaint because I think that if you marked this casino as save with a rate near "one of the best casino" there need to be some profesionalism from their side. Defenetely not encouraging people to play more, sending printscreen of other chats, vip service vis whatsup - omg.
I know You probably wont achieve anything regarding my complaint - and there is no a problem. I just wanted to express my feelings and my experience so that other people, especially new players can decide for better casino option.
Regarding my self exclusion - I did close my account on June 2024 (but didnt mention any problems), I just closed it manually. When I check this site randomly again and try to log in it was written - you account has been blocked. And after when I talk
to the chat they said - as we can see your account is open. So dont know…. What would you need from me?