ГоловнаФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

1 рік тому від DiePartei
|
27 848 переглядів 265 відповідей |
|
1...13 14
Donrexee
3 тиж. тому

Так, зі мною теж це сталося, але я думаю, що вони отримають свою винагороду.

Я не розумію всіх цих казино, на жаль, є кілька таких, які не мають совісті.

Навіть якщо у нас є проблеми з нашою ігровою поведінкою, ми все одно люди.



Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вони шахраї, зробіть щось із цим казино, вони шахраї, вони крадуть у людей, вони грають із власними доходами, вони шахраї, зробіть щось із цим казино.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Дуже часто гравці схильні неправильно використовувати термін «шахрайство». Тож, щоб дати нам усім хоча б певне уявлення про вашу конкретну ситуацію, чи можу я знати, як саме вас ошукали?

Я б сказав, що якщо ви прагнете когось звинуватити, ви також повинні описати провал, чи не згодні?

Ми тут для вас.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Шахрай казино і я кажу це з власного досвіду

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Що з тобою сталося, будь ласка? Я бачив вашу скаргу, і ви вимагали її повністю видалити.

Будь ласка, тим часом сталося щось підозріле? Я хотів би знати!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вони шахраї. Нічого хорошого в Делоро немає..

Не витрачайте свої гроші тут, я повторюю, не витрачайте свої гроші тут..


Їхня підтримка клієнтів на початку поводиться так добре, але коли вони вас обманюють, вони одразу перемикаються, як монстри.


Вони так вміють спочатку прикидатися добрими, поки не вдарять, тоді ти побачиш справжніх монстрів

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт

Чи можете ви, будь ласка, показати знімок екрана або описати, як служба підтримки перетворилася на монстрів? Оскільки ви, здається, не єдиний з такою думкою, тим більше ви всі поділяєте найкраще для прояснення ситуації. Надішліть нам електронний лист зі знімками екрана, якщо хочете. Вам буде цікаво?

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Я надіслав усе, коли інцидент був свіжим.. Я просканую свою пошту, щоб побачити, чи можу я надіслати для отримання знімків екрана.


Тим часом ви не звернулися до мене, тому що сказали, що не займаєтеся справами щодо ставок на спорт.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Donrexee
2 тиж. тому

На жаль, ми не розглядаємо скарги щодо спортивних ставок. Це правильно. У нас немає відділу для цього, ви знаєте.

Я вважаю, що насправді Радка мав на увазі те, що ви показали нам кілька скріншотів із чату зі службою підтримки, щоб побачити, як вони поводилися, як ви їх назвали, «монстри».

Автоматичний переклад.
1...13 14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого