ГоловнаФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

1 рік тому від DiePartei
|
27 940 переглядів 265 відповідей |
|
1...12 13 14
Sabine1984
1 місяць тому

Ми можемо підтримувати зв’язок, якщо вам потрібна моя електронна адреса

Автоматичний переклад.
dcharlet05
1 місяць тому

Мій ash_ashleyangel на hotmail com

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file 🤣🚨

Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 місяць тому

Привіт,

Ви цілком праві, хоча це не єдина причина, чому казино звернулися до Коста-Ріки чи Анхуана.

Однак це специфічне казино працює за ліцензією Anjuan. Ми також вважаємо це слабкою ліцензією. З іншого боку, багато казино вважають за краще залишатися повністю неліцензійними, доки вимоги та варіанти подання запитів на ліцензію згідно з новим законом Кюрасао не стануть чіткими та доступними. Інший варіант - придбати найбільш обговорювані альтернативи - Коста-Ріка або Анжуан...

Б'юся об заклад, служба підтримки казино не готова пояснити це гравцям. Я сподіваюся, що ця розмова продемонструє, що завжди краще говорити всю історію, а не просто якусь зручну фразу, наприклад.

У будь-якому випадку я впевнений, що більшість із вас із задоволенням ознайомляться зі списком.

https://anjouangaming.com/license-register/


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

https://www.trustpilot.com/review/casino.guru?stars=1

Щодо інших чуток🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я бачив докази — спілкування через розбрат і спілкування в додатку WhatsApp — від групи людей, але виявилося, що це лише один чи двоє змовників.

Питання полягало в тому, чи платите ви Casino Guru? відповідь з "іншого аккаунта": так!

Це я називаю доказами! 😂 Шкода, що не можу показати скріншот...

Ми дізналися про це, коли він подав кілька скарг на те саме казино через різні облікові записи Casino Guru. Ми сприйняли це як жарт; пояснювати, що для TP було б пеклом.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я побачив дякую 😚

Я дуже добре розумів, як це працює. Я не здивований.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Якщо можна, ви новий учасник, і я думаю, що ви просто формуєте свою думку виключно під враженням інших. Як щодо того, щоб ви витратили трохи часу, щоб справді зрозуміти, що ми робимо? 🙂

Так, казино платять нам через комісійні, і якщо казино демонструє явну несправедливість щодо гравців, ми припиняємо співпрацю. Однак ми продовжуємо залишати огляд видимим, щоб інформувати гравців про події, серед іншого.

Я пропоную вам прочитати це, щоб ви дійсно зрозуміли, як це працює 👈


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

file Чи можете ви пояснити мені, чому мій відгук очікує на розгляд 3 дні 🤭

Автоматичний переклад.
dcharlet05
1 місяць тому

Привіт, через вихідні кожен перевіряється вручну. Я вважаю, що ви отримали автоматично згенерований електронний лист із поясненнями. Перевірте свою електронну пошту 🙂


Автоматичний переклад.
Helena75000
1 місяць тому

Це справді цікаво, скільки французьких гравців раптово прочитали та дійшли до цієї теми, використовуючи ту саму дикцію, що й наш друг тут. 🙂

Ну, висловлюйте свої думки. Б’юсь об заклад, що представник казино має багато чого додати.

Якщо ви особисто зіткнулися з чимось несправедливим, надішліть безкоштовну скаргу - це спосіб довести, що казино помиляється.

https://casino.guru/complaints/create

Будь ласка, не публікуйте свої так звані скарги на цьому форумі; це просто пости.

В іншому випадку це лише загальні звинувачення. Я вважаю, що те саме стосується «непорозуміння» навколо фальшивої ліцензії Anjuan. 🙂

Автоматичний переклад.
Опубліковано dcharlet05 Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
Radka
1 місяць тому

Можливо, вам варто сказати своїм друзям, щоб вони припинили брехати, вони не на Кюрасао!

file

file Я, звичайно, чув список

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановний dcharlet05,


Сподіваюся, ви гарно провели вихідні. Якщо є конкретне питання, яке ви хотіли б обговорити, ми запрошуємо вас надіслати нам електронний лист .


Бажаю всього найкращого!


З повагою,

Казино Дель Оро

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Із золота

Поясніть нам, чому ви закрили мій обліковий запис у п’ятницю без причини? Оскільки ви не відповідаєте на електронні листи. Ви тут більш чуйні, тому що боїтеся за свою репутацію😅 Однак, якщо ви найкраще казино, як ви кажете, претензій бути не повинно ...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Можливо, вам варто сказати своїм друзям, щоб вони припинили брехати, вони не на Кюрасао!

file

file Я, звичайно, чув список

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

Зосередьтеся на своєму написанні та опублікуйте кожну інформацію лише один раз для мене. Можливо, я сміливий запитати...

Я вважаю цілком очевидним, що тільки персонал казино може відповісти на ваш наступний ввічливий пост. Чи дійсно нам потрібно продовжувати кружляти туди-сюди?

Я вже казав вам, що казино має ліцензію відповідно до ліцензійного органу Anjuan. Відверто кажучи, я не маю повноважень відповідати на ваші запитання, пов’язані з підтримкою казино, оскільки я не працюю в жодному казино. Я залишу це для самого казино.

Крім того, будь ласка, використовуйте кнопку відповіді, коли відповідаєте представнику. дякую


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Із золота

Поясніть нам, чому ви закрили мій обліковий запис у п’ятницю без причини? Оскільки ви не відповідаєте на електронні листи. Ви тут більш чуйні, тому що боїтеся за свою репутацію😅 Однак, якщо ви найкраще казино, як ви кажете, претензій бути не повинно ...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не впевнений, що ця публікація є просто загальнодоступною відповіддю, але принаймні у мене є деякі зауваження:

Ви далекі від точності, коли стверджуєте: «Якщо ви найкраще казино, як ви кажете, претензій бути не повинно». Це лише звичайне загальне спрощення.

Насправді, гравці частіше скаржаться, коли казино збільшується; це лише базова математика, тому більш важливим аспектом цієї концепції має бути те, чи співпрацювало казино для вирішення скарги, чи воно взагалі не виявляло занепокоєння.

У зв’язку з цим, чи не могли б ви сказати мені, що заважало вам подати офіційну скаргу? Мені цікаво дізнатися, у чому полягає проблема в цьому випадку.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Pascal59 Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
Pascal59
1 місяць тому

Шановний користувач.

Створення кількох облікових записів для створення фіктивних розмов, які нібито ведуть велику кількість людей, а не невелику групу чи одну особу, суперечить нашим умовам використання. Публікації, які містять явно неправильне тлумачення або неправдиву інформацію, будуть приховані. Ми зібрали достатньо доказів, щоб заборонити кожен із цих облікових записів.

Крім того, як я особисто повідомив вас в електронному листі, представник казино стверджує — і надає докази — що система ніколи не вказувала вашу адресу електронної пошти чи будь-яку іншу інформацію, яку ви надали, коли надсилали відгук користувача щодо цього казино. У електронному листі вас просили надати знімки екрана, які підтверджують ваш обліковий запис казино, але, як не дивно, замість того, щоб підкоритися, ви висловили занепокоєння з приводу того, що подібний обліковий запис публікує неправдиву інформацію на форумі.

На підставі відповідної інформації я також блокую ваш обліковий запис за порушення правил спільноти.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вони шахраї, зробіть щось із цим казино, вони шахраї, вони крадуть у людей, вони грають із власними доходами, вони шахраї, зробіть щось із цим казино.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Шахрай казино і я кажу це з власного досвіду

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вони шахраї. Нічого хорошого в Делоро немає..

Не витрачайте свої гроші тут, я повторюю, не витрачайте свої гроші тут..


Їхня підтримка клієнтів на початку поводиться так добре, але коли вони вас обманюють, вони одразу перемикаються, як монстри.


Вони так вміють спочатку прикидатися добрими, поки не вдарять, тоді ти побачиш справжніх монстрів

Автоматичний переклад.
1...12 13 14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого