ФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

1 рік тому від DiePartei
|
23648 переглядів 256 відповідей |
|
1...12 13
Sabine1984
4 дн. тому

Ми можемо підтримувати зв’язок, якщо вам потрібна моя електронна адреса

Автоматичний переклад.
dcharlet05
4 дн. тому

Мій ash_ashleyangel на hotmail com

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

file 🤣🚨

Автоматичний переклад.
Sabine1984
3 дн. тому

Привіт,

Ви цілком праві, хоча це не єдина причина, чому казино звернулися до Коста-Ріки чи Анхуана.

Однак це специфічне казино працює за ліцензією Anjuan. Ми також вважаємо це слабкою ліцензією. З іншого боку, багато казино вважають за краще залишатися повністю неліцензійними, доки вимоги та варіанти подання запитів на ліцензію згідно з новим законом Кюрасао не стануть чіткими та доступними. Інший варіант - придбати найбільш обговорювані альтернативи - Коста-Ріка або Анжуан...

Б'юся об заклад, служба підтримки казино не готова пояснити це гравцям. Я сподіваюся, що ця розмова продемонструє, що завжди краще говорити всю історію, а не просто якусь зручну фразу, наприклад.

У будь-якому випадку я впевнений, що більшість із вас із задоволенням ознайомляться зі списком.

https://anjouangaming.com/license-register/


Автоматичний переклад.
4 дн. тому

https://www.trustpilot.com/review/casino.guru?stars=1

Щодо інших чуток🙂

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Я бачив докази — спілкування через розбрат і спілкування в додатку WhatsApp — від групи людей, але виявилося, що це лише один чи двоє змовників.

Питання полягало в тому, чи платите ви Casino Guru? відповідь з "іншого аккаунта": так!

Це я називаю доказами! 😂 Шкода, що не можу показати скріншот...

Ми дізналися про це, коли він подав кілька скарг на те саме казино через різні облікові записи Casino Guru. Ми сприйняли це як жарт; пояснювати, що для TP було б пеклом.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Я побачив дякую 😚

Я дуже добре розумів, як це працює. Я не здивований.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Якщо можна, ви новий учасник, і я думаю, що ви просто формуєте свою думку виключно під враженням інших. Як щодо того, щоб ви витратили трохи часу, щоб справді зрозуміти, що ми робимо? 🙂

Так, казино платять нам через комісійні, і якщо казино демонструє явну несправедливість щодо гравців, ми припиняємо співпрацю. Однак ми продовжуємо залишати огляд видимим, щоб інформувати гравців про події, серед іншого.

Я пропоную вам прочитати це, щоб ви дійсно зрозуміли, як це працює 👈


Автоматичний переклад.
Radka
3 дн. тому

file Чи можете ви пояснити мені, чому мій відгук очікує на розгляд 3 дні 🤭

Автоматичний переклад.
dcharlet05
3 дн. тому

Привіт, через вихідні кожен перевіряється вручну. Я вважаю, що ви отримали автоматично згенерований електронний лист із поясненнями. Перевірте свою електронну пошту 🙂


Автоматичний переклад.
Helena75000
3 дн. тому

Це справді цікаво, скільки французьких гравців раптово прочитали та дійшли до цієї теми, використовуючи ту саму дикцію, що й наш друг тут. 🙂

Ну, висловлюйте свої думки. Б’юсь об заклад, що представник казино має багато чого додати.

Якщо ви особисто зіткнулися з чимось несправедливим, надішліть безкоштовну скаргу - це спосіб довести, що казино помиляється.

https://casino.guru/complaints/create

Будь ласка, не публікуйте свої так звані скарги на цьому форумі; це просто пости.

В іншому випадку це лише загальні звинувачення. Я вважаю, що те саме стосується «непорозуміння» навколо фальшивої ліцензії Anjuan. 🙂

Автоматичний переклад.
Опубліковано dcharlet05 Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
Radka
3 дн. тому

Можливо, вам варто сказати своїм друзям, щоб вони припинили брехати, вони не на Кюрасао!

file

file Я, звичайно, чув список

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Шановний dcharlet05,


Сподіваюся, ви гарно провели вихідні. Якщо є конкретне питання, яке ви хотіли б обговорити, ми запрошуємо вас надіслати нам електронний лист .


Бажаю всього найкращого!


З повагою,

Казино Дель Оро

Змінено автором 3 дн. тому
Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Із золота

Поясніть нам, чому ви закрили мій обліковий запис у п’ятницю без причини? Оскільки ви не відповідаєте на електронні листи. Ви тут більш чуйні, тому що боїтеся за свою репутацію😅 Однак, якщо ви найкраще казино, як ви кажете, претензій бути не повинно ...

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Можливо, вам варто сказати своїм друзям, щоб вони припинили брехати, вони не на Кюрасао!

file

file Я, звичайно, чув список

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт,

Зосередьтеся на своєму написанні та опублікуйте кожну інформацію лише один раз для мене. Можливо, я сміливий запитати...

Я вважаю цілком очевидним, що тільки персонал казино може відповісти на ваш наступний ввічливий пост. Чи дійсно нам потрібно продовжувати кружляти туди-сюди?

Я вже казав вам, що казино має ліцензію відповідно до ліцензійного органу Anjuan. Відверто кажучи, я не маю повноважень відповідати на ваші запитання, пов’язані з підтримкою казино, оскільки я не працюю в жодному казино. Я залишу це для самого казино.

Крім того, будь ласка, використовуйте кнопку відповіді, коли відповідаєте представнику. дякую


Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Із золота

Поясніть нам, чому ви закрили мій обліковий запис у п’ятницю без причини? Оскільки ви не відповідаєте на електронні листи. Ви тут більш чуйні, тому що боїтеся за свою репутацію😅 Однак, якщо ви найкраще казино, як ви кажете, претензій бути не повинно ...

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я не впевнений, що ця публікація є просто загальнодоступною відповіддю, але принаймні у мене є деякі зауваження:

Ви далекі від точності, коли стверджуєте: «Якщо ви найкраще казино, як ви кажете, претензій бути не повинно». Це лише звичайне загальне спрощення.

Насправді, гравці частіше скаржаться, коли казино збільшується; це лише базова математика, тому більш важливим аспектом цієї концепції має бути те, чи співпрацювало казино для вирішення скарги, чи воно взагалі не виявляло занепокоєння.

У зв’язку з цим, чи не могли б ви сказати мені, що заважало вам подати офіційну скаргу? Мені цікаво дізнатися, у чому полягає проблема в цьому випадку.

Автоматичний переклад.
7 год. тому

Я намагався зв’язатися з Casino del Oro протягом трьох днів, але досі не отримав відповіді, і служба підтримки відсилає мене

Автоматичний переклад.
7 год. тому

шановний модератор! чому так багато постів видалено? що ти намагаєшся приховати? file

Автоматичний переклад.
1...12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого