5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Decode Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я грав тут кілька разів, мені справді подобається платформа та ігри, купони, які вони пропонують гравцям.
Я завжди мав хороший досвід роботи зі службою підтримки клієнтів до мого запиту на зняття коштів.
Я чекаю на запит на зняття коштів, я дотримувався всіх правил і чекаю на схвалення документів перевірки казино.
Я буду інформувати всіх про свій досвід і про те, що відбувається,🤗🙏🤗
I have played here a few times, I truly do love the platform and the games , coupons they offer to players..
I've always had a good experience with customer support previous to my withdraw request.
I'm waiting on a withdrawal request, I followed all the rules and waiting for the verification documents to be approved by the casino.
I will keep everyone updated with my experience and what happens,🤗🙏🤗
Привіт, я щиро радий, що вам подобається казино. Не кожен день гравці приходять сюди і хвалять казино, тому я ще більше ціную, коли хтось пише про свої почуття.
Що стосується купонів, чи є вони зручні для гравців? Щодо вашого зняття, я сподіваюся, що ви зможете успішно підтвердити себе, і тоді це буде лише питанням часу, коли гроші потраплять на ваш рахунок.
Я чекаю на ваш наступний пост і сподіваюся, що він буде таким же позитивним, як і ви. 😊☘️
Hello, I am sincerely glad that you are enjoying the casino. It's not every day that players come here and praise a casino, so I appreciate it all the more when someone writes their feelings.
As for the coupons, do they have them convenient for the players ? Regarding your withdrawal, I hope you will be able to verify yourself successfully and then it will only be a matter of time before the money lands in your account.
I will wait for your next post and hope it will be as positive as you are. 😊☘️
Привіт Яро,
Що стосується купонів, так.. у них дійсно є дивовижний вибір для цього..
Я вносив кошти приблизно 7 разів до запиту на зняття, і я повинен сказати, що RTP здається дуже справедливим у цьому місці, як і в будь-якому іншому реальному казино, яке є цеглою та розчином.. іноді я наближався до проходження гри , кілька разів так і робив, але я продовжував грати, тому що це просто таке веселе місце для гри... Сподіваюся, із запитом усе буде добре, сьогодні вранці я отримав електронний лист із зображенням моєї кредитної картки, що деякі номери було заблоковано, а для інших казино мені довелося це зробити, тому що я не вважаю гарною ідеєю показувати всю вашу інформацію для хакерів тощо. Однак я обурююся фотографіями, яких, сподіваюся, для них достатньо. Схрестіть пальці... Справа в тому, що більшість тих, хто грає в азартні ігри в Інтернеті, часто більше скаржаться, ніж розповідають про позитивний досвід... Я вважаю, що саме тому ця платформа, casino.guru, потрібна. Мені просто хотілося б, щоб люди більше ділилися своїм позитивним досвідом, я бачу забагато негативу або людей, які засмучуються через те, що вони не виграли, і іноді дають погане ім’я казино... у них є проблеми, якщо ви розумієте, що я маю на увазі.. у будь-якому випадку я буду тримати всіх в курсі. Я також зрозумів, що мені потрібно практикувати те, що я проповідую, LOL. У мене був чудовий досвід роботи з red dog і казино Atlantis, і мені потрібно піти і викласти це там, але я сподіваюся, що у вас чудовий день, і я буду тримати всіх в курсі, велике вам спасибі 😊
Hello Jaro,
As far as coupons yes.. they really have an amazing range of choices for that..
I have deposited there about 7 times, previous to the withdraw request, and I must say, the RTP seems very fair at this place like any other real casino that is brick and mortar.. sometimes I'd get close to making through the playthrough, a couple times I did but I kept playing because it's just such a fun place to play... I'm hoping everything goes well with the request, I did get an email this morning saying that with my picture of my credit card, that some of the numbers were blocked and for other casinos that's what I've had to do because I don't think it's a good idea to have all of your information displayed for hackers and whatnot. However I resent pictures that hopefully are sufficient for them. Crossing fingers... The thing is, most who gamble online, often share complaints more than telling about the good experiences... I think that's why this platform, casino.guru is necessary. I just do wish that people would share more of their positive experiences, I see way too many negative or people upset because they didn't win and sometimes give casinos a bad name...they have issues if you know what I mean.. anyway either way I'll keep everyone updated I also realized that I need to practice what I preach LOL I did have a great experience with red dog and casino Atlantis which I need to go and put that out there but I hope you have a wonderful day and I'll keep everyone updated, thank you so much 😊
Так, ви праві, що багато гравців приходять з неприємними враженнями, але є й ті, хто хвалить, і я цьому щиро радий. Тому я сподіваюся, що все пройде гладко, і ви зможете отримати свої гроші. Обов’язково тримайте мене в курсі будь-якої інформації, і якщо вам це цікаво, ви можете написати відгук користувача , коли все піде добре.
Удачі. ☘️
Yes, you are right that many players come with unpleasant experiences, but there are also those who praise and I am sincerely glad for that. So I hope everything goes smoothly and you will be able to get your money. Be sure to keep me updated with anything and if you're interested, you can write a user review when everything goes well.
Good luck. ☘️
Доброго ранку, Яро 🙂
Я прокинувся та побачив, що в моєму обліковому записі в казино DeCode знято депозит за допомогою біткойнів.
Ура!!!
Представники клієнтів залишалися на найвищому рівні протягом усього процесу.
Я виграв 1700 доларів
Треба сказати, це казино законне, 🙂
Дякую, De code casino, і дякую гуру казино, що познайомив мене з ще однією веселою, законною та безпечною грою..
Good Morning Jaro 🙂
I woke up to find the withdraw deposit through bitcoin in my account from DeCode casino..
Yay!!!
The customer reps were still top notch throughout the process.
I won $1,700
I must say, this casino is legit, 🙂
Thank you De code casino, and thank you casino guru for introducing me to another fun, legit, safe to play..
Чудовий виграш, криптовалюта також має бути досить швидкою, тож якщо у вас є гроші на вашому рахунку протягом передбачуваного часу, це ідеально.
Я радий, що у вас усе ще добре, і я бачив, що ви опублікували відгук користувача, тому дякую вам за це.
Сподіваюся, у вас буде все більше комфортних занять. ☘️😊
Nice win, crypto should be pretty fast too, so as long as you have your money in your account for the foreseeable time, it's perfect.
I'm glad you're still doing well and I saw that you posted a user review, so thank you for that.
I hope you will have more and more comfortable sessions. ☘️😊
будь ласка, допоможіть мені вирішити проблему з Decode Casino. Ну це нечесно так робити, вони приймали депозити, давали кешбек, все було добре, як тільки я виграв таку суму, вони відразу зробили блокування, і вони придумали якісь внутрішні перевірки, що рахунок не пройшов . що це в біса? чому вони так довго приймали мої депозити, і як тільки я повернув свої гроші, вони забанили мене. ну це просто смішно, будь ласка, сподіваюся на справедливість і вашу допомогу в розбиранні
please help me with the problem with Decode Casino. Well, it’s not fair to do this, they accepted deposits, gave cashback, everything was fine, as soon as I won that amount, they immediately made a block, and they come up with some kind of internal checks that the account did not pass. what the hell is this? why did they accept my deposits for so long, and as soon as I won back my money they banned me. well, this is just funny, please, I hope for justice and your help in disassembling
Привіт, якщо ви виграли значну суму, то я вважаю, що казино може трохи перевірити ігровий процес. Це не рідкість, тому вам, ймовірно, доведеться просто почекати, поки все закінчиться.
У будь-якому випадку, я розумію, що казино також заблокувало ваш рахунок? Вони дали тобі причину? Ви грали з бонусом чи ні?
Оскільки ви подали скаргу, наша команда спробує вам допомогти, якщо це необхідно. Я бачив, що Домініка відповіла вам у вашій скарзі деякий час тому, тому ви також можете надати їй відповідь на її запитання.
Сподіваюся, це скоро вирішиться.
Hey, if you have won a significant amount, then I believe the casino can do some gameplay checking. It's not something that's uncommon, so you'll probably just have to wait until it's over.
Anyway, do I understand that the casino has also blocked your account? Did they give you a reason? Did you play with any bonus or not?
Since you have opened a complaint, our team will try to help you if necessary. I saw that Dominika replied to you in your complaint a while ago, so you can also provide her with an answer to her questions.
I hope this will be resolved soon.
На диво сказали, що документи фальшиві. Як я пройшов підтвердження спочатку? Чи можу я завантажити свої документи до вас і чи можете ви сказати мені, це ремесло чи оригінал? ну це дурниці
Surprisingly, they said that the documents were fake. How did I get verified initially? Can I upload my documents to you and can you tell me if this is a craft or an original? well this is nonsense
Найкраще залишити ці речі у вашій відкритій скарзі, і наша команда розгляне це під час вирішення вашої ситуації. Я також вважаю досить дивним, що це перший раз, коли ви пройшли перевірку. Тоді ви надсилали ті самі документи?
The best thing to do is to leave these things in the complaint you have open and our team will look into it as they deal with your situation. I also find it quite strange that this is the first time you've been verified. Did you send the same documents then?
Так, звичайно, тільки документи. Пройшов перевірку, вона тривала 14 днів, в підсумку все було добре, прийняли. Але при знятті великої суми з промокоду вони раптом виявилися фальшивими😉😆
Yes, of course, only documents. I passed verification, it lasted 14 days, in the end everything was fine, they accepted. But when withdrawing a large amount from the promo code, they suddenly turned out to be fake😉😆
Да, конечно, одни документы. Верификацию я прошел, длилась 14 дней, в итоге все хорошо, приняли. Но при выводе крупной суммы с промокода, они резко стали подделкой😉😆
Мені дуже цікаво, як це вийде в кінці, і я уважно стежу за вашою скаргою. Це дуже заплутано, і ми побачимо, куди ми дійдемо.
Якщо з часом ви дізналися щось нове, не соромтеся поділитися цим. 🙂
I am quite curious how it will turn out in the end and I will follow your complaint closely. It's quite a tangle and we'll see where we get to.
If you happen to learn something new over time, don't hesitate to share it. 🙂
Звичайно, любий Яро. Я думаю, що якби виграш був з моїх внесених грошей, то проблем не було б, але так як це промокод з депозитів, ми бачимо наступну ситуацію
Of course, dear Jaro. My opinion is that if the winnings were from my deposited money, there would be no problems, but since this is a promo code from deposits, we see the following situation
Конечно уважаемый Jaro. Мое мнение, если бы выигрышь был с моих денег внесенных, проблем бы небыло, а так как это промокод с депозитов, ситуацию мы видим вот такую
Що ж, поки що я б зосередився в першу чергу на перевірці документів, оскільки перевірка часто приходить у казино під час першого зняття коштів, тому іноді не має значення, виграєте ви реальними грошима чи депозитом.
Ми подивимося, куди піде вся ситуація і чи вирішиться вона, або що скаже казино, якщо це потрібно буде включити в розмову.
Мені дуже хочеться знати.
Well, so far I would primarily focus on document verification because verification often comes in casinos on the first withdrawal, so sometimes it doesn't matter if you win with real money or with a deposit.
We'll see where the whole situation goes and if it gets resolved, or what the casino says if it needs to be brought into the conversation.
I'm quite eager to know.
Привіт Яро, я надіслав Домініці свої документи, а також написав свій SSN про всяк випадок.
Hi Jaro, I sent Dominica my documents and also wrote my SSN just in case.
Привет Jaro, я отослал Доминике свои документы и написал так же свой SSN на всякий случай.
Тож давайте почекаємо та подивимося, куди це все піде. Подивимося, що скаже Домініка. 😉
So let's wait and see where this all goes. Let's see what Dominika will have to say. 😉
Яро, привіт, друже! Як справи, будь ласка, скажіть мені, якщо казино не реагує на таймер, що тоді? Я просто новачок, вибачте, що ставлю це запитання🫢🫢😑
Jaro hi buddy! How are you Please tell me, if the casino does not respond to the timer, what then? I'm just a newbie, sorry for asking this question🫢🫢😑
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.