ГоловнаФорумКазиноDbosses Casino - загальне обговорення

Dbosses Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Dizzaya
|
10 441 переглядів 48 відповідей |
|
1 2 3
Maldadorog
2 р. тому

Здравствуйте,

його рейтинг заснований на таких ключових моментах:

file

Ми просто не можемо змінити рейтинг казино, тому що гравець нічого не отримав від безкоштовних обертань.

Сподіваюся, ви розумієте 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт,


Хто-небудь знає, чому раптом dbosses casino та інші казино з тієї ж групи перебувають на технічному обслуговуванні з 18:00. Це говорить незабаром, але це 5 годин тому. Хтось знає що??

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гей, чоловіче, ти чудовий, і незабаром ти зможеш побачити це знову. А тепер для мене це за замовчуванням, тому ні

Автоматичний переклад.
benzj044
2 р. тому

Здравствуйте,

здається, зараз працює. Ви можете отримати доступ до сайту зараз?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, добрий день, мені щось виплатили 4 дні тому, але нічого не сталося. Наразі я зняв 5 разів, але все було добре. 4 дні тому у мене щось зняли, і мені сказали, що я повинен провести перевірку та надати всі необхідні документи, а потім сказали, що я отримаю електронний лист протягом 48 годин, але я цього не зробив не отримав, я знову зв’язався з ними і завжди отримував ту саму відповідь. минуло приблизно 84 години з моменту подачі документів. і досі не перевірено.

Автоматичний переклад.
emranmucic8
2 р. тому

Привіт,

Я вважаю, що ви повинні дати казино деякий час для перевірки, лише після того, як ваше виведення коштів буде передано фінансовому відділу.

Можливо, зараз у казино не вистачає персоналу, тому процес йде не так гладко.

Ми надаємо всім казино 14 повних днів для перевірки та зняття коштів.

Чи не могли б ви бути такими добрими і трохи почекати?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

не реєструйтесь і не платіть у цьому казино. Це шахрайство.

Автоматичний переклад.
dbosses-victim
1 рік тому

Відверто кажучи, ми більше нічого не можемо отримати від вас, щоб пояснити, оскільки це ваш наступний заблокований обліковий запис.

Причина: нецензурна лексика у скарзі.

🙁


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як можна дати такому казино такий рейтинг?

Безкінечні оберти без кінця і без виграшу!!

Це має бути гарне казино???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, вони шахраї. Як тільки ви виграєте, вас забанять, і вони не виплатять. Я був би обережним. Незабаром вони також перейдуть на ліцензію Khanawakee.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

не реєструйтесь і не платіть у цьому казино. Це шахрайство.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так. Я теж це можу підтвердити. Дуже сумно, що рейтинг тут також базується лише на грошах і партнерських відносинах. Я сподіваюся, що хтось відкриє справді незалежну сторінку огляду казино

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, добрий день, мені щось виплатили 4 дні тому, але нічого не сталося. Наразі я зняв 5 разів, але все було добре. 4 дні тому у мене щось зняли, і мені сказали, що я повинен провести перевірку та надати всі необхідні документи, а потім сказали, що я отримаю електронний лист протягом 48 годин, але я цього не зробив не отримав, я знову зв’язався з ними і завжди отримував ту саму відповідь. минуло приблизно 84 години з моменту подачі документів. і досі не перевірено.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви отримали свої гроші? Чи зміг вам допомогти Casino Guru?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так. Я теж це можу підтвердити. Дуже сумно, що рейтинг тут також базується лише на грошах і партнерських відносинах. Я сподіваюся, що хтось відкриє справді незалежну сторінку огляду казино

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, що ви явно не розумієте, як ми працюємо. Індекс безпеки не продається, його ніколи не було.

Цей додатковий кілька облікових записів знову забанено.

Ми не підтримуємо тут шахрайство.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, багато чого змінилося, оскільки у вас більше немає ліцензії mga. способів депозиту стало дуже мало. будь ласка, оновіть це.

Дякую

Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Привіт знову!

Не могли б ви конкретизувати свій запит? В огляді сказано : «Kahnawake (Kahnawake Gaming Commission)»

І все ж я міг би підказати про методи депозиту, які ви згадали. Просто майте на увазі, що ми перераховуємо всі методи, доступні в усьому світі, немає можливості зберігати їх окремо для певних країн - наскільки мені сказали.

Буду чекати вашої відповіді.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, skrill і paysafe видалено. Тому для мене це вже не актуально.


Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Привіт!

Обидва зникли локально лише у вашій країні чи радше у всьому світі? 🤔

На жаль, це те, що ми не можемо легко відстежити самостійно. Дякую за інформацію – я пересилаю її групі даних.

Можливо, тут змінилося ще щось, про що варто згадати?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт

В Австрії їх уже немає

Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Ага! Так локально. Я ціную, що ви знайшли час, щоб поділитися!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

До речі, цінна інформація, дякую

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Skrill і Paysafe повернулися в Австрію. Я заплатив сьогодні без проблем


Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого