ГоловнаФорумКазиноDazzlehand Casino - загальне обговорення

Dazzlehand Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від quartasalvatore748
|
1 716 переглядів 60 відповідей |
|
12 3 4
quartasalvatore748

Більше я нічого не пропонував; це нормально

Тепер ми чекаємо, поки казино надасть стенограму; коли ви його отримаєте, надайте його Ніку.

Автоматичний переклад.

добре, я так


Ще раз дякуємо за ваше терпіння та допомогу


Але сумніваюся, що отримаю свій виграш


але казино могло б заплатити мені принаймні половину, що було б справедливо, адже вони не заблокували мій рахунок заздалегідь


Тоді я був би готовий трохи покращити свій рейтинг до позитивного


Почекаємо і побачимо

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Радка отримала підтвердження та електронний лист


Але я не можу зрозуміти, що я хотів заблокувати себе для всієї групи



Більше нічого не розумію filefile

Змінено автором
Автоматичний переклад.

привіт Радка

Я давно не чув про вас


Майкл взявся за справу


Чи можете ви дати мені електронну адресу Майкла?


Я не знаю, як ще йому написати

Автоматичний переклад.

Я зробив депозит через jeton і виграв невелику суму, 100 євро. І я хочу зняти. У мене було два варіанти вибору: банківський переказ і MiFinity. Тож я скористався банківським переказом, але отримав відмову, оскільки мені потрібно використати метод, яким я користувався для внесення депозиту, тобто jeton. Але вони кажуть, що вони не пропонують жетон як метод виведення для мене лише два, які я бачу. Вони хочуть, щоб я вніс більше будь-яким із цих методів, щоб отримати свої гроші. Але я не можу використовувати банківський переказ як будь-який спосіб депозиту, і я закрив свій рахунок MiFinity. Отже, згідно з ними, я не можу отримати свої гроші? Як вони можуть це робити, коли вони отримали ліцензію MGA? Тому, якщо ви хочете отримувати гроші, тримайтеся подалі від цих шахраїв. ps мій обліковий запис повністю перевірено.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

привіт Радка

Я давно не чув про вас


Майкл взявся за справу


Чи можете ви дати мені електронну адресу Майкла?


Я не знаю, як ще йому написати

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я був трохи невдалий — мої вибачення. Ви завжди можете знайти електронні листи в скарзі; завжди дивіться тему скарг, щоб залишатися на зв’язку зі своїм спеціалістом зі скарг. Щоразу, коли вам важко, будь ласка.

Міхал:


На жаль, здається, казино не відповіло на скаргу. Я щиро сподіваюся, що це зміниться, тому що Міхал не зможе просунутися далі без співпраці.


Автоматичний переклад.
needhie

Привіт,

добре, не кожен варіант завжди доступний для кожної країни, і я розумію, що хтось автоматично очікує, що перший використаний варіант залишиться недоторканим, але я б не сказав, що у вас поки що немає шансу відмовитися. У більшості випадків вам спочатку потрібно перевірити варіант виведення коштів, використовуючи його для невеликого депозиту. Це те, що запропонувало вам казино?

У будь-якому випадку, ви впевнені, що не можете використовувати банківський переказ? Що вам заважає це зробити? Можливо, криптова транзакція була б для вас варіантом?

Я хотів би допомогти, тож залишаймося на зв’язку.


Автоматичний переклад.
Radka

Ну, шкода, якщо казино не реагує

Якщо ви не відповісте, я все одно повідомлю про це органам азартних ігор, щоб ви отримали попередження

Навіть якщо я не отримаю свої гроші, я все одно хочу, щоб вони зробили синьку на оці 🙂

а потім я сподіваюся, що команда Casin Guru ще більше знизить індекс казино

Змінено автором
Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

Однозначно, не просто шкода, але й дуже поганий сигнал для всієї спільноти гравців, я б сказав.

Хоча, як ви бачите, казино надають подвійний 7-денний термін, щоб повернутися до розглядуваної справи. Як бачите, суть полягає в тому, щоб переконатися, що ми зробили все, щоб вирішити проблему. Це також зазначено в інструкції, тому, я так розумію, для вас це було несподіванкою, але у компанії інший термін. Багато людей сприймають це як негативний результат, але ми визнаємо це останнім шансом вирішити проблему.

Якщо вони не зможуть зв’язатися, буде розпочато переслідування відповідно до серйозності проблеми, яку демонструє спірна сума.

Давайте залишатися оптимістами до кінця.


Автоматичний переклад.
Radka

привіт Радка


Я вважаю, що 7-денний час відповіді перебільшений


потім ви пишете туди-сюди


треба чекати 7 днів


потім інший повинен чекати 7 днів


В кінці пишеш 1-2 місяці на проблему


Як на мене, скаргу можна закрити

Про це я вже писав у скарзі


Мені набридло казино Dazzlehand



Управління азартних ігор вже було поінформовано, і вони вже зв’язалися зі мною


Мені вже байдуже, отримаю я свої гроші чи ні


Тим часом я більше не сподіваюся отримати свої гроші


Головне, щоб гральний авторитет знав


Я італієць

У мене мало терпіння з таким покидьком казино

Мене хвилює лише помста

А ще зараз напишу в новини Мальти, може кого зацікавить моя історія


Я хочу, щоб репутація Dazzlehand Casino була зруйнована


Ще раз дякую

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

Привіт!

Погоджуюсь, 7 днів - це довгий термін, але він має своє значення.

По-перше, щоб розглянути всі подані скарги, ми могли використати навіть 10 днів. У нинішній ситуації я навіть не можу уявити, щоб керівники асоційованих команд думали про меншу тривалість. Крім того, ми повинні дати казино достатньо часу, щоб представити свою точку зору, перш ніж буде справедливо сказати, що «їм байдуже».

Отже, все буде залишатися таким ще досить довго.

Незважаючи на те, що процес подання скарги не стосується помсти чи помсти, я все одно сподіваюся, що ви якось будете задоволені.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт


Радка, я теж на це сподіваюся


Адміністрація азартних ігор швидко реагує та вже створила квиток для моєї справи

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

Це вже щось. По суті, Мальта відповіла, повідомивши вам, що вони створили квиток. Щось ще рухається?

Автоматичний переклад.
Radka

Ні, ще ні. Вони просто перенаправили мене на одну зі своїх сторінок, де я міг подати свою скаргу, а тикет уже відкрито. Давайте подивимося, що тут відбувається.

або в ігровому органі 🙂

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

О, на кілька хвилин я подумав, що водночас ви отримали щось на зразок особистої відповіді. Погано, я був перезбуджений. Проте я все ще сподіваюся, що ліцензійний орган допоможе вам там, де ми — з усією чесністю та відчуттям реальності — дуже ймовірно, не змогли. 🙁


Автоматичний переклад.
Radka

Якщо казино не відповідає

Допоможіть мені та іншим і встановіть індекс Dazzlehand на мінус, він все ще має 5,5 з 10 балів

Як на мене, занадто багато для казино.


Що ніхто більше не матиме проблем із казино в майбутньому і більше не робитиме депозитів у казино

як я

Змінено автором
Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

Зокрема, так працює процедура. Якщо будь-яке казино не розглядає скаргу, і я б сказав, що ми даємо їм достатньо часу для співпраці, виходячи з несплаченої суми, індекс безпеки казино відповідно знижується.

Але я хотів би, щоб кінець для вас був набагато щасливішим. 🙁

Автоматичний переклад.

Радко, не завжди щасливий кінець 🙁


Щасливий кінець буває тільки в кіно


Я думаю, що більше не станеться


Я заздалегідь дякую Вам

і вся команда Casin Guru


До побачення

Змінено автором
Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

Хммм, краще бути реалістом - я бачу! 🙂

Залишилося 4 дні, подивимось, мабуть.

Дякую за теплі слова. Не соромтеся повернутися в будь-який час.


Автоматичний переклад.
Radka

навіть якщо казино знову зв’яжеться з вами


вони точно скажуть НІ


тоді я мав би відповісти

і почекайте ще 7 днів


тоді казино має щось сказати

потім потрібно почекати ще 7 днів



Але не думаю, що вони б щось платили, інакше б уже зробили.

Ми чуємо один одного


до побачення

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого