ГоловнаФорумКазиноDazzlehand Casino - загальне обговорення

Dazzlehand Casino - загальне обговорення

 від quartasalvatore748
|
2 241 переглядів 71 відповідей |
|
1 2...4
Тут ви можете обговорити Dazzlehand Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, шановна команда Casin Guru


Нещодавно я зареєструвався в казино Dazzlehand


У неділю, 17 лютого 2025 року, я розіграв вітальний бонус у розмірі 120% у розмірі 48 євро. Я успішно все реалізував


У неділю, 17 лютого 2025 року, я завантажив документи


ID (посвідчення водія)


Для адреси я завантажив довідку про доходи


Для оплати я завантажив своє підтвердження оплати


та фото банківської картки


На мій подив, документи швидко перевірили


Потім мені повідомили електронною поштою, що моє підтвердження доходу було відхилено для цієї адреси


тому я завантажив свою виписку з банківського рахунку,


потім його було схвалено, тож 18 лютого 2025 року мій обліковий запис було перевірено


електронною поштою. Тепер я подав запит на зняття коштів, який було скасовано. Причина полягала в тому, що я мав завантажити селфі зі своїм посвідченням особи, хоча мій обліковий запис підтверджено.


Тепер я завантажив своє селфі з ідентифікатором, але нічого не сталося. Згідно зі службою підтримки, моє селфі з ідентифікатором мало бути перевірено протягом 24 годин


Зараз 24 години закінчилися, і нічого не сталося


Чат офлайн

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

Привіт, тож єдиною проблемою під час перевірки є селфі з ідентифікатором на даний момент, так? Я вважаю, що було б добре, якби ви трохи почекали, щоб побачити, чи до вас звернеться казино та що вони вам скажуть. Якщо чат офлайн, я спробую надіслати вам електронний лист, щоб дізнатися, чи все гаразд, і якщо ніхто не відповість вам на селфі, і ви нічого не знаєте, наша команда спробує вам допомогти, оскільки у вас є відкрита скарга . Давайте спробуємо дати казино трохи часу, оскільки ви сказали, що інші документи були прийняті досить швидко. Можливо, є причина для невеликої затримки, але це не обов’язково означає, що щось одразу не так.

як ти думаєш Ви можете повідомити мені тим часом, що відбувається з вашою справою.

Автоматичний переклад.

Гаразд, почекаю ще кілька днів

Просто для ІНФО!!!

у моєму профілі сказано, що якщо обліковий запис не буде підтверджено через 30 днів, обліковий запис буде видалено казино👍👍👍


Ми не повинні чекати надто довго

Автоматичний переклад.

Так, я чекаю


Але ми не можемо довго чекати


в профілі казино


Якщо ви не підтвердите свій обліковий запис, його буде видалено через 30 днів

Автоматичний переклад.

Казино вдруге підтвердило мій обліковий запис електронною поштою та прийняло моє ідентифікаційне селфі


Тепер я хотів зняти свої гроші, але мій рахунок заблоковано, і я не можу отримати гроші

чому Не знаю



👎👎👎👎Погане казино ОБЕРЕЖНО!!!! filefile


Автоматичний переклад.

filefile Оновлення 20.02.2025 13:11 Зараз я отримав ще один лист, в якому було схвалено моє ID selfie. Тепер я хотів зняти кошти, а мій рахунок заблокували, я не можу отримати свої гроші



Стережіться шахраїв!!!!

Змінено
Автоматичний переклад.

ОНОВЛЕННЯ

20.02.2025 15:31

Тепер я отримав інформацію від служби підтримки, що я подав запит на заборону всіх казино L:C:S Limited 13.01.2025. Як не дивно, вони написали, що повернуть мій початковий внесок у розмірі 100 доларів на мій банківський рахунок

Мої виграші видалено, а рахунок заблоковано


Так, але це дивно, що ви можете внести депозит, виграти, завантажити документи, а потім вас заблокують.

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

Досить неспокійна ситуація, я бачу.

Але чи просили ви про таку заборону? Якщо так, то мені все одно здається дивним, що казино в основному якось із цим впоралося лише зараз. Однак, якщо ви попросили це в іншому казино в цій групі, а потім зіграли з тим фактом, що казино повинно було провести перевірку, щоб дізнатися, хто ви, і система викинула їх, що ви попросили щось подібне, то вони, ймовірно, не зробили нічого поганого. Ви просили забанити вас у казино лише з цієї групи чи ви маєте на увазі бан у всіх казино взагалі?

Автоматичний переклад.

привіт Яро


На думку казино, я мав подати запит на бан для всієї групи 13 січня 2025 року.



Я пам’ятаю, що я попросив забанити дочірнє казино Scibet Casino


Але у всій групі не можу згадати


Минув місяць, я граю в такій кількості онлайн-казино, що й не пам’ятаю


Але серйозно, я б так і зробив

Якби я тільки не вніс гроші в Dazzlehand, це не мало б сенсу.


Попри все це я зміг внести депозит, виграти документи file перевірити, а потім прийшов блок



як ти думаєш Чи варто мені все одно писати скаргу електронною поштою до ігрового органу?



Але Dazzlehand — це МАГАЗИН СОКІВ

Змінено
Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

Чи є у вас електронний лист або знімок екрана, коли ви запитували його в Scibet Casino? Звичайно, є казино або ліцензії, де, якщо ви бажаєте бути виключеним, ви будете виключені з усієї групи. Зазвичай це навпаки, і ви повинні виключити себе з будь-якого казино навіть у тій самій групі, але є випадки, коли це не правило, і ви будете виключені з усієї групи. Це, мабуть, найважливіше, що потрібно з’ясувати, а також чи дійсно ви про це просили. Тому що якщо ви це зробите, то скарга до влади може бути марною.

Автоматичний переклад.

На жаль, я не отримав електронного листа, коли заблокував себе в Scibet.


Але, як я вже сказав, я не пам’ятаю, щоб усю групу заблокували.


Якби я дозволив собі забанити участь у всій групі, я б не був таким дурним, щоб внести гроші в одне з казино групи.


Можливо, я все одно повинен повідомити про це


Мені повернуть 2 мої депозити. Тим не менш, мені дозволили внести депозит і успішно реалізувати бонус


2 листи для перевірки моїх документів, а потім блокування


541€ пішли!!


Що б ти зробив Яро?

Звіт Управління азартними іграми Мальти?


Змінено
Автоматичний переклад.

Dazzlehand, будь обережний, якщо хочеш грати з бонусом, у будь-якому випадку виграш обмежений 100 ЄВРО!

Якщо ви внесете 50 євро, виконаєте вимоги ставок, деякий час пограєте як ідіот, то ви виграєте ще максимум на 50 євро!

Не грайте в цьому казино!

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

Привіт,

Як сказав Джаро, дуже важливо з'ясувати, як саме і де ви самовиключилися. Я вважаю, що, не розібравши це заздалегідь, з таким звітом ви далеко не заїдете.

Я б негайно попросив службу підтримки надати транскрипцію повідомлення, що показує ваш запит від 13 січня 2025 року. Або будь-що інше, що доводить, що ви виключили з усієї групи.

Ви можете спробувати це?


Я щойно переглянув його умови й не знайшов нічого про закриття облікового запису в усій групі. Я б сказав, що варто запитати про деталі.

Автоматичний переклад.
BorisO

Привіт!

Не дуже зручний бонус. Ви дізналися про це після того, як взяли його або до того, як прийняли такий бонус? Щоб бути впевненим, ми говоримо про максимальний ліміт виграшу, який для мене є досить несправедливим, чи про максимальний ліміт, який можна зняти з бонусу?


Автоматичний переклад.

Привіт Радка


Так, хороша ідея


Я щойно написав у службу підтримки, щоб запитати, чи готові вони надіслати мені електронний лист або стенограму

Змінено
Автоматичний переклад.
quartasalvatore748

Я думаю, що це було правильне рішення; давайте подивимося, що запропонує казино. Я повернуся в понеділок і зроблю все можливе, щоб перевірити вас.

Автоматичний переклад.

Дякую, Радка


Я впевнений, що ніколи більше не побачу своїх грошей, але ми все одно можемо написати скаргу до грального органу. Якщо казино не надає жодних доказів або не коментує їх



Ще раз дякую ВСІМ ВАМ

Автоматичний переклад.
Radka

Я не бачив жодних умов, які б вказували, що максимальний виграш становить 100 євро, але власний баланс становив 235 євро, а коли оборот було виконано, баланс зменшився до 100 євро!

Рахунок потрібно закрити відразу після виплати грошей!

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка


Казино надіслало мені це

file

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого