1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Dazzlehand Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, шановна команда Casin Guru
Нещодавно я зареєструвався в казино Dazzlehand
У неділю, 17 лютого 2025 року, я розіграв вітальний бонус у розмірі 120% у розмірі 48 євро. Я успішно все реалізував
У неділю, 17 лютого 2025 року, я завантажив документи
ID (посвідчення водія)
Для адреси я завантажив довідку про доходи
Для оплати я завантажив своє підтвердження оплати
та фото банківської картки
На мій подив, документи швидко перевірили
Потім мені повідомили електронною поштою, що моє підтвердження доходу було відхилено для цієї адреси
тому я завантажив свою виписку з банківського рахунку,
потім його було схвалено, тож 18 лютого 2025 року мій обліковий запис було перевірено
електронною поштою. Тепер я подав запит на зняття коштів, який було скасовано. Причина полягала в тому, що я мав завантажити селфі зі своїм посвідченням особи, хоча мій обліковий запис підтверджено.
Тепер я завантажив своє селфі з ідентифікатором, але нічого не сталося. Згідно зі службою підтримки, моє селфі з ідентифікатором мало бути перевірено протягом 24 годин
Зараз 24 години закінчилися, і нічого не сталося
Чат офлайн
Hello, dear Casin Guru team
I recently registered with the Dazzlehand Casino
I played a 120% welcome bonus of €48 on Sunday, February 17th, 2025. I implemented everything successfully
On Sunday, February 17th, 2025, I uploaded documents
ID (driver's license)
For address, I uploaded proof of income
For payment, I uploaded my proof of payment
and bank card photo
To my surprise, the documents were quickly verified
I was then informed by email that my proof of income had been rejected for the address
so I uploaded my bank statement,
then it was approved, so my account was verified on February 18th, 2025
by email. Now I requested a withdrawal, which was canceled. The reason was that I should upload a selfie with my ID, even though my account was verified.
Now I uploaded my ID selfie but nothing happened. According to support my ID selfie should have been checked within 24 hours
Now the 24 hours are over and nothing has happened
Chat is offline
Привіт, тож єдиною проблемою під час перевірки є селфі з ідентифікатором на даний момент, так? Я вважаю, що було б добре, якби ви трохи почекали, щоб побачити, чи до вас звернеться казино та що вони вам скажуть. Якщо чат офлайн, я спробую надіслати вам електронний лист, щоб дізнатися, чи все гаразд, і якщо ніхто не відповість вам на селфі, і ви нічого не знаєте, наша команда спробує вам допомогти, оскільки у вас є відкрита скарга . Давайте спробуємо дати казино трохи часу, оскільки ви сказали, що інші документи були прийняті досить швидко. Можливо, є причина для невеликої затримки, але це не обов’язково означає, що щось одразу не так.
як ти думаєш Ви можете повідомити мені тим часом, що відбувається з вашою справою.
Hey, so the only problem that is in the verification is the selfie with ID at the moment yes? I think it would be good if you wait a little longer to see if the casino gets to you and what they tell you. If the chat is offline I would try to email you to see if everything went ok and if no one answers you in the selfie and you don't know anything, then our team will try to help you since you have an open complaint. Let's try to give the casino some time, since you say the other documents were accepted fairly quickly. Maybe there is a reason for some small delay, but it doesn't necessarily mean something is immediately wrong.
What do you think? You can inform me in the meantime what is happening with your case.
Гаразд, почекаю ще кілька днів
Просто для ІНФО!!!
у моєму профілі сказано, що якщо обліковий запис не буде підтверджено через 30 днів, обліковий запис буде видалено казино👍👍👍
Ми не повинні чекати надто довго
Ok I'll wait a few more days
Just for INFO!!!
in my profile it says if the account is not verified after 30 days the account will be deleted by the casino👍👍👍
We must not wait too much time
Ok ich warte noch paar Tage
Nur zur INFO !!!
in meinem.Profil steht wird das Account nach 30 Tagen nicht verfiziert wird das Account vom Casino Gelöscht👍👍👍
Zuviel zeit dürfen wir nicht warten
Так, я чекаю
Але ми не можемо довго чекати
в профілі казино
Якщо ви не підтвердите свій обліковий запис, його буде видалено через 30 днів
Yes, I'm waiting
But we cannot wait too long
in the casino's profile
If you do not verify your account, it will be deleted after 30 days
Ja ich warte
zulaange dürfen wir aber nicht warten
im.Profil des Casinos steht
Verfiziert man seit Account nicht wird nach 30 Tagen der Account Gelöscht
Казино вдруге підтвердило мій обліковий запис електронною поштою та прийняло моє ідентифікаційне селфі
Тепер я хотів зняти свої гроші, але мій рахунок заблоковано, і я не можу отримати гроші
чому Не знаю
👎👎👎👎Погане казино ОБЕРЕЖНО!!!!
The casino has verified my account for the second time via email and accepted my ID selfie
Now I wanted to withdraw my money and my account is blocked and I can't get to the money
Why? No idea
👎👎👎👎Bad Casino BEWARE!!!!
Das Casino hat per Email zum 2 Mal meine Account verfiziert und mein ID Selfie Akzeptiert
nun Wollte ich mein Geld auszahlen und mein Account ist Gesperrt ich komm nicht ans Geld ran
Warum? Keine ahnung
👎👎👎👎Schlechtes Casino VORSICHT !!!!
Оновлення 20.02.2025 13:11 Зараз я отримав ще один лист, в якому було схвалено моє ID selfie. Тепер я хотів зняти кошти, а мій рахунок заблокували, я не можу отримати свої гроші
Стережіться шахраїв!!!!
Update 20.02.2025 13:11 Now I received another email in which my ID selfie was approved. Now I wanted to withdraw and my account was blocked, I can't get my money
Beware of scammers!!!!
Update 20.02.2025 13:11 Uhr Jetzt erhielt ich eine weitere E-Mail, in der mein Ausweis-Selfie genehmigt wurde. Nun wollte ich auszahlen und mein Konto wurde gesperrt, ich komme nicht an mein Geld
Vorsicht vor Betrügern!!!!
ОНОВЛЕННЯ
20.02.2025 15:31
Тепер я отримав інформацію від служби підтримки, що я подав запит на заборону всіх казино L:C:S Limited 13.01.2025. Як не дивно, вони написали, що повернуть мій початковий внесок у розмірі 100 доларів на мій банківський рахунок
Мої виграші видалено, а рахунок заблоковано
Так, але це дивно, що ви можете внести депозит, виграти, завантажити документи, а потім вас заблокують.
UPDATE
20.02.2025 15:31
Now I was informed by support that I had requested a ban on all Casinos L:C:S Limited on 13.01.2025. Strangely, they wrote that they would refund my initial deposit of $100 to my bank account
My winnings were deleted and my account blocked
Yes, but it's strange that you can deposit, win, upload documents and then get blocked.
UPDATE
20.02.2025 15:31
Nun wurde mir vom support mit geteilt das ich am 13.01.2025 Eine sperre an alle Casinos L:C:S Limited beantragt hatte,Seltsam sie schreiben das sie mein Anfangs einzahlung von 100$ zurückerstatten aufs Bankkonto
Mein gewinn wurde gelöscht und meinAccount geperrt
Schon aber seltsam das man einzahlen,gewinnen dokumente hochladen kann und dan gesperrt wird.
Досить неспокійна ситуація, я бачу.
Але чи просили ви про таку заборону? Якщо так, то мені все одно здається дивним, що казино в основному якось із цим впоралося лише зараз. Однак, якщо ви попросили це в іншому казино в цій групі, а потім зіграли з тим фактом, що казино повинно було провести перевірку, щоб дізнатися, хто ви, і система викинула їх, що ви попросили щось подібне, то вони, ймовірно, не зробили нічого поганого. Ви просили забанити вас у казино лише з цієї групи чи ви маєте на увазі бан у всіх казино взагалі?
Quite a turbulent situation, I see.
But did you ask for such a ban? If so, I still find it strange that the casino basically dealt with it somehow only now. However, if you asked for it at another casino in this group and then you played here with the fact that the casino had to do a verification to basically know who you are and the system threw them out that you asked for something like that, then they probably did not do wrong. Did you ask to be banned from casinos only from this group or do you mean banned from all casinos in general?
привіт Яро
На думку казино, я мав подати запит на бан для всієї групи 13 січня 2025 року.
Я пам’ятаю, що я попросив забанити дочірнє казино Scibet Casino
Але у всій групі не можу згадати
Минув місяць, я граю в такій кількості онлайн-казино, що й не пам’ятаю
Але серйозно, я б так і зробив
Якби я тільки не вніс гроші в Dazzlehand, це не мало б сенсу.
Попри все це я зміг внести депозит, виграти документи перевірити, а потім прийшов блок
як ти думаєш Чи варто мені все одно писати скаргу електронною поштою до ігрового органу?
Але Dazzlehand — це МАГАЗИН СОКІВ
hello Jaro
Well according to the casino I should have requested a ban for the whole group on January 13th, 2025.
I remember that I asked for a ban at the sister casino Scibet Casino
But in the whole group I can not remember
It's been a month, I play in so many online casinos that I don't remember
But seriously, I would have done that
If only I hadn't deposited money into Dazzlehand, it wouldn't make sense.
Despite all this I was able to deposit, win documents verify and then came the block
What do you think? Should I still write a complaint email to the gaming authority?
But Dazzlehand is a JUICE SHOP
hallo Jaro
Gut laut Casino soll ich am 13.01.2025 eine sperre für die ganze gruppe Beantragt haben.
Ich kann mich erinnern das ich im Schwester Casino Scibet Casino eine sperre gebeten habe
Aber in der Ganzen gruppe Kann ich mich nicht erinnern
Ist ja auch 1 Monat her ich spiele in soviele Online Casinos das weis ich nicht mehr
Aber ganz im.Ernst hätte ich das gemacht
Hätte ich doch nicht bei Dazzlehand eingezahlt das macht kein Sinn.
Trotzdem all dem Konnte ich Einzahlen,Gewinnen dokumente verfizieren und dan kam erst die sperre
Was Meinst du soll ich Trotzdem der Spielbehörde eine Beschwerd Email schreiben??
Aber Dazzlehand ist ein SAFTLADEN
Чи є у вас електронний лист або знімок екрана, коли ви запитували його в Scibet Casino? Звичайно, є казино або ліцензії, де, якщо ви бажаєте бути виключеним, ви будете виключені з усієї групи. Зазвичай це навпаки, і ви повинні виключити себе з будь-якого казино навіть у тій самій групі, але є випадки, коли це не правило, і ви будете виключені з усієї групи. Це, мабуть, найважливіше, що потрібно з’ясувати, а також чи дійсно ви про це просили. Тому що якщо ви це зробите, то скарга до влади може бути марною.
Do you have any email or screenshot of it when you requested it at Scibet Casino? Of course there are casinos or licenses where if you wish to be excluded you will be excluded from the whole group. Usually it is the other way around and you have to exclude yourself from any casino even in the same group, but there are cases where this is not the rule and you will be excluded from the whole group. This is probably the most important thing to find out and also whether you really asked for it. Because if you do, then a complaint to the authority may be pointless.
На жаль, я не отримав електронного листа, коли заблокував себе в Scibet.
Але, як я вже сказав, я не пам’ятаю, щоб усю групу заблокували.
Якби я дозволив собі забанити участь у всій групі, я б не був таким дурним, щоб внести гроші в одне з казино групи.
Можливо, я все одно повинен повідомити про це
Мені повернуть 2 мої депозити. Тим не менш, мені дозволили внести депозит і успішно реалізувати бонус
2 листи для перевірки моїх документів, а потім блокування
541€ пішли!!
Що б ти зробив Яро?
Звіт Управління азартними іграми Мальти?
Unfortunately I didn't get the email when I blocked myself from Scibet.
But as I said, I can't remember having the whole group blocked.
If I had allowed myself to be banned from the entire group, I wouldn't have been so stupid as to deposit money into one of the group's casinos.
Maybe I should report it anyway
I will be refunded 2 deposits that I made. Nevertheless, I was allowed to deposit and successfully implement the bonus
2 verification emails about my documents and then the block
541€ are gone!!
What would you do Jaro?
Malta Gaming Authority Report?
Leider hab ich die Email nicht ,als ich mich bei Scibet hab Sperren laassen.
Aber wie gesagt in der Ganzen Gruppe sperren lasseb kann ich mich nicht erinnern.
Hätte ich mich in der ganzen gruppe sperren Lassen,Wäre ich doch nicht so blöd und hätte in einem Casino der gruppe eingezahlt.
Vielleicht sollte ich das trotzdem Melden
Mir werden 2 Einzahlungen die ich getätigt habe erstattet.Trotzdem wurde zugelassen das ich einzahle,bonus erfolgreich umsetze
2 mal verfizierung Email über meine Dokumente und dan erst die Sperre
es sind 541€ Weg !!
Was würdest du tun Jaro?
Malta Gaming Autority Melden?
Dazzlehand, будь обережний, якщо хочеш грати з бонусом, у будь-якому випадку виграш обмежений 100 ЄВРО!
Якщо ви внесете 50 євро, виконаєте вимоги ставок, деякий час пограєте як ідіот, то ви виграєте ще максимум на 50 євро!
Не грайте в цьому казино!
Dazzlehand, be careful if you want to play with a bonus, anyway the winnings are limited to 100 EURO!
If you deposit 50 euros, pass the wagering requirements, play like an idiot for a while, then you win a maximum of 50 euros more!
Do not play at this casino!
Dazzlehand, akta Er om ni vill spela med bonus, hur som helst vinsten är begränsad till 100 EURO!
Om du sätter in 50 euro, klarar omsättningen, spelar som en idiot ett tag, sen vinner du max 50 euro till!
Spela inte på detta casino!
Привіт,
Як сказав Джаро, дуже важливо з'ясувати, як саме і де ви самовиключилися. Я вважаю, що, не розібравши це заздалегідь, з таким звітом ви далеко не заїдете.
Я б негайно попросив службу підтримки надати транскрипцію повідомлення, що показує ваш запит від 13 січня 2025 року. Або будь-що інше, що доводить, що ви виключили з усієї групи.
Ви можете спробувати це?
Я щойно переглянув його умови й не знайшов нічого про закриття облікового запису в усій групі. Я б сказав, що варто запитати про деталі.
Hello,
as Jaro said, it is crucial to find out how exactly and where you self-excluded. Without having that sorted out in advance, you won't get very far with such a report, I guess.
I would right away ask the support for providing communication transcription showing your request from January 13th, 2025. Or anything else proving you have excluded from the whole group.
Can you try that?
I just browsed its terms and found nothing about closing an account within the whole group. I'd say it's worth asking for details.
Привіт!
Не дуже зручний бонус. Ви дізналися про це після того, як взяли його або до того, як прийняли такий бонус? Щоб бути впевненим, ми говоримо про максимальний ліміт виграшу, який для мене є досить несправедливим, чи про максимальний ліміт, який можна зняти з бонусу?
Hey there!
Not a very convenient bonus. Did you find out after you took it or before you accepted such bonus? Just to be sure, are we talking about the maximum win limit, which is quite unfair for me, or the maximum withdrawable limit from a bonus?
Привіт Радка
Так, хороша ідея
Я щойно написав у службу підтримки, щоб запитати, чи готові вони надіслати мені електронний лист або стенограму
Hello Radka
Yes, good idea
I just wrote to support to ask if they would be willing to send me the email or transcript
Hallo Radka
Ja Gute Idee
ich hab gerade das support angeschrieben ob sie bereit wären mir die Email.oder Transkript zu senden
Я думаю, що це було правильне рішення; давайте подивимося, що запропонує казино. Я повернуся в понеділок і зроблю все можливе, щоб перевірити вас.
I think it was a good decision; let's see what the casino is going to provide. I'll be back on Monday and will certainly do my best to check on you.
Дякую, Радка
Я впевнений, що ніколи більше не побачу своїх грошей, але ми все одно можемо написати скаргу до грального органу. Якщо казино не надає жодних доказів або не коментує їх
Ще раз дякую ВСІМ ВАМ
Thank you Radka
I am sure that I will never see my money again, but we can still write a complaint to the gaming authority. If the casino does not provide any evidence or does not comment on it
Thanks Again To ALL OF YOU
Danke Radka
ich bin mir aber sicher das ich mein Geld nicht mehr sehen werde,Aber trotzdem können wir ne Beschwerde an die Spielbehörde schreiben.Sollte das Casino weder ein beweis liefern oder sich nicht dazu äusern
Danke Noch Mal An Euch ALLEN
Я не бачив жодних умов, які б вказували, що максимальний виграш становить 100 євро, але власний баланс становив 235 євро, а коли оборот було виконано, баланс зменшився до 100 євро!
Рахунок потрібно закрити відразу після виплати грошей!
I haven't seen any terms and conditions that say the max win is 100 euros but the own balance was 235 euros and when the turnover was met the balance decreased to 100 euros!
Account should be closed immediately after they pay out money!
Jag har inte sett villkor som säger att max vinst är 100 euro men självsaldo var 235 euro och när omsättningen uppfylldes saldo minskade till 100 Euro!
Konto ska stängas direkt efter att dom betalar ut pengar!
Привіт Радка
Казино надіслало мені це
Hello Radka
The casino sent me this
Hallo Radka
Das Hat mir das Casino gesendet
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.