ФорумКазиноDaVincis Gold Casino - загальне обговорення

DaVincis Gold Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Lolowink1
|
2844 переглядів 12 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити DaVincis Gold Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Зараз я проходжу тривалий процес зняття коштів. Я виграв 2500 доларів, що для них, здається, багато. Я випадково використав бонус без макс. Спочатку вони сказали мені, що вони можуть робити два зняття 500 доларів на тиждень. Тепер все до одного. Я отримав свій перший минулого тижня, тому чекаю ще цього тижня, тиждень 01.03.22. Вони будуть робити лише один раз на тиждень, і я не отримав відповіді, чи є якісь конкретні дні між ними. Вони відповіли на кілька моїх листів, але більшість ігнорують. Я хотів би просто отримати свою одноразову суму, тому що таким чином, здається, я не виграв багато, це як би всмоктується в мій оборотний капітал. Вони перестали відповідати на мої запити, коли буде наступний. Мені потрібно ввести їх у їхню систему, і дозволено лише два незавершених. Просто це такий довгий, затягнутий процес. Можна подумати, що вони захочуть покінчити з цим.

Автоматичний переклад.
Lolowink1
2 р. тому

Здравствуйте,

Вибачте, але те, що ви тут описуєте, відповідає недолікам, про які ми попереджаємо 🙁:

file

Дякую, що поділилися, інші гравці оцінять ваш пост, я впевнений.

Будь ласка, наберіться терпіння і якщо у вас виникне враження, що щось не так, повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це місце абсолютно найгірше. Вони є втіленням слова покидьки. Мені дали «безкоштовну фішку» (з цими клоунами нічого безкоштовного не дається) за 10,00 доларів із швидкістю проходження 35×. Тож я продовжив грати, і ось, я перевищив грати. Тоді я пішов зняти свій ліміт виграшу в 100,00 доларів США. Тоді один із їхніх підпаристів сказав мені жарт представника служби підтримки клієнтів. «Мені довелося зробити депозит, щоб зняти гроші та підтвердити свій рахунок». Зауважте, що я вже вносив кошти у цих клоунів. Але після мого останнього депозиту було занадто багато часу без депозиту. Тож потрібно було додатково 25,00. (Смішно, що їм не потрібно перевіряти, коли ви вносите депозит, тоді все гаразд.) Тож я отримую електронний лист про те, що моє зняття скасовано. Тож я заходжу на це $hitshow і не бачу 100,00 доларів. Тоді я розмовляю з одним із «зіркових» представників служби підтримки клієнтів на ім’я Ніколь. Вона знову повідомляє мені, що моє зняття було скасовано, а кошти анульовано. Я запитую, де були мої гроші, які я виграв (мої запитувані 100,00 доларів США та плюс 200,00 доларів, які магічним чином зникли після запиту на зняття грошей). Ніколь, мабуть, дуже зайнята сьогодні, люди, тому що я все ще чекаю, коли вона мені відповість!!🙄 🙄🤔. Тож зрештою це місце – повний жарт!! У решті цивілізованого світу (і там, де люди мають мораль) це називається пограбуванням! Я знаю, я знаю... це була безкоштовна фішка, як я вже сказав раніше, "нічого безкоштовного" з цими клоунами. Суму в $, яку я там витратив, я повинен отримати кілька «безкоштовних» фішок. Якщо хтось нічого не скаже, він продовжить обманювати людей. Я лише одна людина, уявіть усіх інших, хто теж попався на це! Дозвольте це зрозуміти... о, і я не міг надіслати електронною поштою чи скопіювати свою тему чату з Ніколь!

Автоматичний переклад.
peckderek22
2 р. тому

Привіт,

Треба сказати, що це схоже на сумнівне, неліцензійне казино у своїй найкращій формі...

Я погоджуюся з тим, що казино перевіряють гравців лише тоді, коли надсилається заявка на зняття коштів, це бізнес-стандарт. Варто зазначити, що гідні казино дозволяють гравцям перевіряти обліковий запис у будь-який час, коли гравець вважає це за потрібне. Крім того, якщо ви обираєте спосіб оплати, який ніколи раніше не використовував, зазвичай це призводить до підтвердження депозиту, це нормально, але знову ж таки я не переконаний, що це так. Чому вам потрібно робити депозит, щоб отримати виграш, який ви отримали від безкоштовної фішки, якщо ви не нещодавно зареєстрований гравець?

Коли мова заходить про те, що ваші кошти були анульовані – я не знаю, що сталося.

Бажаєте подати скаргу? 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ось доказ, що вони це отримали. Але вони сказали, що не отримали


https://blockchair.com/bitcoin/transaction/6ac2962a7e8ddcad05f3e352ccb6a9d28e17601e24af2b1726e7bfd53360669d

Автоматичний переклад.
cobra562
3 міс. тому

Привіт!

Найкраще, що ви зараз можете зробити, це відповісти на скаргу, я вважаю. Перейдіть за цим посиланням 👈 і оновіть Томаша, будь ласка. Не забудьте також надіслати це посилання. Б’юсь об заклад, що це суттєво.

Мушу визнати, я не впізнав жодної проблеми. У вас є підказки?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ні, вони сказали, що ніколи цього не отримували. Але coinbase каже інакше

Автоматичний переклад.
cobra562
3 міс. тому

Тож найрозумніше наразі – почекати й подивитися, що ми зможемо дізнатися зі скарги. Я бачу, що ви досі не відповіли Томасу, чи можна це зробити?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я відповів Томасу, а представники казино та coinbase — дебіли. Вони не могли б оштрафувати своїх задніх, якщо програли. Біткойн збирається зруйнувати цей світ, як Гарріс із верблюжої ноги. Мене менше хвилює майбутнє, оскільки воно не вплине на мене. Але це торкнеться всіх маленьких дітей та їхнього майбутнього. Досить погано, що школи нічого не навчають дітей. Тож майбутнє виглядає як безлад. Але я не буде живий для цього. Ні 70% з вас.

Автоматичний переклад.
cobra562
3 міс. тому

Ви досягли чогось далі у справі? Що сказали вам казино та coinbase?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Ні, ніколи не робив. У мене просто гроші

Автоматичний переклад.
cobra562
2 міс. тому

Сумно, але я бачив, що Пітер зв'язався з казино і намагався допомогти. Мені дуже цікаво, як це вийде, просто дайте мені знати, коли у вас буде щось нове. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого