2 р. тому
Тут ви можете обговорити DaVincis Gold Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Зараз я проходжу тривалий процес зняття коштів. Я виграв 2500 доларів, що для них, здається, багато. Я випадково використав бонус без макс. Спочатку вони сказали мені, що вони можуть робити два зняття 500 доларів на тиждень. Тепер все до одного. Я отримав свій перший минулого тижня, тому чекаю ще цього тижня, тиждень 01.03.22. Вони будуть робити лише один раз на тиждень, і я не отримав відповіді, чи є якісь конкретні дні між ними. Вони відповіли на кілька моїх листів, але більшість ігнорують. Я хотів би просто отримати свою одноразову суму, тому що таким чином, здається, я не виграв багато, це як би всмоктується в мій оборотний капітал. Вони перестали відповідати на мої запити, коли буде наступний. Мені потрібно ввести їх у їхню систему, і дозволено лише два незавершених. Просто це такий довгий, затягнутий процес. Можна подумати, що вони захочуть покінчити з цим.
I’m going through the L O N G withdrawal process now. I won $2500 which seems to be a lot for them. I happened to use a bonus with no max. First they told me that they can do two $500 withdrawals per week. Now it’s down to one. I received my first one last week, so I’m waiting for another this week, the week of 3/1/22. They will do only one per week, and I haven’t received an answer if there’s any specific days waiting in between. They’ve answered a few of my emails, but ignore most. I wish I could just get my lump sum because this way, it doesn’t seem like I won much, it kind of gets sucked up into my working capital. They have stopped responding to my requests of when is the next one. I have to enter them into their system and only two pending are allowed. It’s just such a long, drawn out process. You’d think they’d want to get it over with.
Здравствуйте,
Вибачте, але те, що ви тут описуєте, відповідає недолікам, про які ми попереджаємо 🙁:
Дякую, що поділилися, інші гравці оцінять ваш пост, я впевнений.
Будь ласка, наберіться терпіння і якщо у вас виникне враження, що щось не так, повідомте нам про це.
Hello,
I'm sorry but what you describe here fits with the cons we warn about 🙁:
Thank you for sharing, the other players will appreciate your post, I'm sure.
Please, be patient and if you get the impression that something is wrong, let us know.
Це місце абсолютно найгірше. Вони є втіленням слова покидьки. Мені дали «безкоштовну фішку» (з цими клоунами нічого безкоштовного не дається) за 10,00 доларів із швидкістю проходження 35×. Тож я продовжив грати, і ось, я перевищив грати. Тоді я пішов зняти свій ліміт виграшу в 100,00 доларів США. Тоді один із їхніх підпаристів сказав мені жарт представника служби підтримки клієнтів. «Мені довелося зробити депозит, щоб зняти гроші та підтвердити свій рахунок». Зауважте, що я вже вносив кошти у цих клоунів. Але після мого останнього депозиту було занадто багато часу без депозиту. Тож потрібно було додатково 25,00. (Смішно, що їм не потрібно перевіряти, коли ви вносите депозит, тоді все гаразд.) Тож я отримую електронний лист про те, що моє зняття скасовано. Тож я заходжу на це $hitshow і не бачу 100,00 доларів. Тоді я розмовляю з одним із «зіркових» представників служби підтримки клієнтів на ім’я Ніколь. Вона знову повідомляє мені, що моє зняття було скасовано, а кошти анульовано. Я запитую, де були мої гроші, які я виграв (мої запитувані 100,00 доларів США та плюс 200,00 доларів, які магічним чином зникли після запиту на зняття грошей). Ніколь, мабуть, дуже зайнята сьогодні, люди, тому що я все ще чекаю, коли вона мені відповість!!🙄 🙄🤔. Тож зрештою це місце – повний жарт!! У решті цивілізованого світу (і там, де люди мають мораль) це називається пограбуванням! Я знаю, я знаю... це була безкоштовна фішка, як я вже сказав раніше, "нічого безкоштовного" з цими клоунами. Суму в $, яку я там витратив, я повинен отримати кілька «безкоштовних» фішок. Якщо хтось нічого не скаже, він продовжить обманювати людей. Я лише одна людина, уявіть усіх інших, хто теж попався на це! Дозвольте це зрозуміти... о, і я не міг надіслати електронною поштою чи скопіювати свою тему чату з Ніколь!
This place is the absolute worst. They are the epitome of the word scumbags. I was given a "free chip" (nothing is free with these clowns) for $10.00, with a playthrough of 35×. So I proceeded to play, and low and behold.....I actually exceeded the playthrough. So I then went to withdrawl my $100.00 limit of winnings. I was then told by one of their sub-par, joke of a customer service reps. "That I had to make a deposit to withdrawl and to verify my acct." Now mind you I've deposited with these clowns in the past. But since my last deposit, there had been too large of span without a deposit. So an additional 25.00 was required. (Funny how they don't need to verify when you are depositing, all is well then.) So I get an email saying my withdrawal was reversed. So I go login to this $hitshow and boom no $100.00 dollars. So I then speak to one of the "stellar" customer service reps named Nicole. She again informs me that my withdrawal has been canceled, and funds were voided. I ask where my money was that I had won (my requested $100.00 and the $200.00 plus that magically disappeared after requesting a withdrawal.) Nicole must be really busy today folks because I'm still waiting on her to get back to me!!🙄🙄🤔. So in the end this place is a complete joke!! In the rest of the civilized world (and where people have morals) this is called robbery! I know I know....it was a free chip, as I said earlier "nothing is free" with these clowns. The ammount of $ i have spent there, i should get several "free" chips.If some1 doesn't say anything, they will continue to scam people. I'm only one person, imagine all the others who fell for it too! Let that sink in......oh and I couldn't email or copy my chat thread with Nicole!
Привіт,
Треба сказати, що це схоже на сумнівне, неліцензійне казино у своїй найкращій формі...
Я погоджуюся з тим, що казино перевіряють гравців лише тоді, коли надсилається заявка на зняття коштів, це бізнес-стандарт. Варто зазначити, що гідні казино дозволяють гравцям перевіряти обліковий запис у будь-який час, коли гравець вважає це за потрібне. Крім того, якщо ви обираєте спосіб оплати, який ніколи раніше не використовував, зазвичай це призводить до підтвердження депозиту, це нормально, але знову ж таки я не переконаний, що це так. Чому вам потрібно робити депозит, щоб отримати виграш, який ви отримали від безкоштовної фішки, якщо ви не нещодавно зареєстрований гравець?
Коли мова заходить про те, що ваші кошти були анульовані – я не знаю, що сталося.
Бажаєте подати скаргу? 🙂
Hi there,
I must say that this seems exactly like a questionable, unlicensed casino at its top form...
I can accept that casinos only verify players when the withdrawal is submitted, that's a business standard. Worth mentioning that decent casinos allow players to verify the account anytime the player sees that suitable. Furthermore, in case you opt for a payment option you have never used before usually leads to a confirmational deposit, that's normal, yet again I'm not convinced that this is the case. Why would you need to deposit to get the winnings you gained from the free chip if you are not a newly registered player?
When it comes to the fact that your funds were voided - I have no idea what has happened.
Care to submit a complaint? 🙂
Ось доказ, що вони це отримали. Але вони сказали, що не отримали
https://blockchair.com/bitcoin/transaction/6ac2962a7e8ddcad05f3e352ccb6a9d28e17601e24af2b1726e7bfd53360669d
Here is proof they got it.But the said they didn't get it
https://blockchair.com/bitcoin/transaction/6ac2962a7e8ddcad05f3e352ccb6a9d28e17601e24af2b1726e7bfd53360669d
Привіт!
Найкраще, що ви зараз можете зробити, це відповісти на скаргу, я вважаю. Перейдіть за цим посиланням 👈 і оновіть Томаша, будь ласка. Не забудьте також надіслати це посилання. Б’юсь об заклад, що це суттєво.
Мушу визнати, я не впізнав жодної проблеми. У вас є підказки?
Hello!
The best you can do for now is respond to the complaint, I reckon. Follow this link 👈 and update Tomas, please. Make sure to send this link too. I bet it's significant.
I have to admit, I did not recognize any sort of issue. Do you have any clues?
Тож найрозумніше наразі – почекати й подивитися, що ми зможемо дізнатися зі скарги. Я бачу, що ви досі не відповіли Томасу, чи можна це зробити?
So the most sensible thing to do for now is to wait and see what we can find out in the complaint. I see that you still haven't answered Tomas, would it be possible to do so ?
Я відповів Томасу, а представники казино та coinbase — дебіли. Вони не могли б оштрафувати своїх задніх, якщо програли. Біткойн збирається зруйнувати цей світ, як Гарріс із верблюжої ноги. Мене менше хвилює майбутнє, оскільки воно не вплине на мене. Але це торкнеться всіх маленьких дітей та їхнього майбутнього. Досить погано, що школи нічого не навчають дітей. Тож майбутнє виглядає як безлад. Але я не буде живий для цього. Ні 70% з вас.
I answered Tomas and the reps at casino and coinbase are morons.They couldn't fine thier rear if they lost it.Bitcoin is going to ruin this world as for camel toe Harris. I can care less about the future as it won't effect me.But it will all the young kids and thier futures.Its bad enough that schools aren't teaching kids anything.So the future looks like a mess of one.But I won't be alive for it.Neither will 70% of you.
Ви досягли чогось далі у справі? Що сказали вам казино та coinbase?
Did you get any further in the case ? What did the casino and coinbase tell you ?
Сумно, але я бачив, що Пітер зв'язався з казино і намагався допомогти. Мені дуже цікаво, як це вийде, просто дайте мені знати, коли у вас буде щось нове. 🙂
Sad, but I saw that Peter contacted the casino and tried to help. I'm very curious how it will turn out, just let me know when you have something new. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.