1 рік тому
Тут ви можете обговорити Damslots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, гуру казино. Я зареєструвався на damslots пару днів тому, і наразі я виграв понад 300 фунтів стерлінгів, поклавши 100 фунтів стерлінгів, а коли я спробував зняти гроші, з’явилося повідомлення, що мені потрібно підтвердити свій обліковий запис, тому я надіслав їм електронний лист кажу, чи можете ви підтвердити мій обліковий запис, надішліть їм документи тощо, і я все ще не отримав відповіді, чи можете ви мені допомогти, будь ласка
З повагою
Hi casino guru I signed up to damslots a couple of days ago and so far I’ve won over £300 after putting £100 down and when I tried to withdraw the money it says I need to verify my account so I sent them a email saying can you verify my account please sent them the docs etc and I’ve still yet to get a response can you help me please
kind regards
Привіт,
Я дуже хотів би вам допомогти, на жаль, ми надаємо казино 14 повних днів, щоб підтвердити обліковий запис і завершити виведення коштів, перш ніж ми втрутимося. Це тому, що перший KYC (знай свого клієнта) і пов’язані з ним виведення коштів зазвичай найдовші.
Дізнайтеся більше про наш центр розгляду скарг прямо тут .
Я б запропонував надсилати електронний лист раз на кілька днів, я думаю, було б краще грати в казино, яке надає живий чат.
Чи можу я знати, коли ви подали заявку на відкликання?
Просто примітка, збирайте виграші та спробуйте замість цього знайти більш пристойне казино (бажано з ліцензією Великобританії), я перевірив репутацію, і це близько до катастрофи:
https://casino.guru/damslots-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Повідомте мені, будь ласка, як ви продовжите процедуру KYC.
Hello there,
I'd really like to help you, sadly we allow casinos 14 full days to verify the account and complete the withdrawal before we step in. It's because the first KYC (know your customer) and associated withdrawals are usually the longest.
Read more about our complaint resolution center right here.
I'd suggest sending the email once a few days, would be better to play in a casino that provides live chat, I guess.
May I know when did you submit the withdrawal, please?
Just a kind note, collect the winnings and try to find a more decent casino instead (preferably UK-licensed), I checked the reputation, and it is close to a disaster:
https://casino.guru/damslots-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Let me know how you proceed with the KYC, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.