2 р. тому
Тут ви можете обговорити Da Vinci's Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я намагався спілкуватися через англійський чат, так як вам відповідають на пошту, це не в прямому ефірі.. а англійською, ну так і не відповіли. Виявляється, я вніс депозит і отримав 100-відсотковий бонус, але з цікавим фактом... ні. Він жодним чином не показує прогрес бонусу, і немає нікого, хто б відповів на ваші запитання. Щодо положень та умов, я прочитав їх англійською мовою, наразі це здається правильним, але вони не показують бонусний прогрес, це дивно.. і те, що не відповідає, ще більш дивно. Я все ще сумніваюся в цьому казино. Я сподіваюся, що Casino Guro ретельно розслідує цю справу, щоб надати кращу пораду, оскільки, коли я зайшов у казино, я спочатку виправив тут рахунок і дані перед внесенням депозиту, і це те, скільки людей, які вам довіряють, повинні це зробити
Hello, I tried to communicate through the English chat since they answer you by mail, it is not live.. and in English, well, they never answered. It turns out that I deposited and I had a 100 percent bonus but with a curious fact... no It shows you the progress of the bonus in no way and there is no one to answer your questions. Regarding the terms and conditions, I read it in English, it seems correct so far but they do not show bonus progress, that is strange.. and what Do not answer, even more strange. I still question this casino. I hope that Casino Guro will thoroughly investigate this case to provide better advice, since when I entered a casino I first fixed the score here and the data before depositing and This is how many people who trust you should do it
hola intente comunicarme por el chat en ingles ya que te contestan por correo no es en vivo .. y en ingles bueno aun asi nunca contestaron .. resulta que depocite y tuve un bono del 100 por ciento pero con un dato curioso ... no te muestra de ninguna manera el progreso del bono y no hay nadie que se encargue de sacarte las dudas .. con respecto a los terminos y condiciones lo lei en ingles parece correcto hasta ahora pero no muestran progreso de bono eso es raro .. y que no contesten aun mas raro todavia lo pongo en duda a este casino .. espero que casino guro investigue a fondo este caso para brindar un mejor asesoramiento ya que yo al entrar a un casino primero me fijo la puntuacion aca y los datos antes de depocitar y asi lo debe hacer mucha gente que confia en ustedes
Привіт,
дякую за ваш внесок!
Хоча я розумію, що служба підтримки повинна виконувати свою роботу та надавати вказівки, з іншого боку, якщо ви знаєте відсоток суми бонусу та вимоги до ставок, зробити розрахунок не буде так важко - як крайній засіб, звичайно.
Ну, якщо ви перевірили огляд казино, ви побачили - серед мінусів - що:
«Підтримка в чаті недоступна цілодобово і без вихідних»
Отже, я думаю, це підходить 🙁.
Проте, якщо ви відчуваєте погане поводження, надішліть скаргу. Дізнайтеся більше про процес тут .
Hello there,
thank you for your input!
Though I understand that the support should do its job and provide guidance, on the other hand, if you know the bonus amount percentage and the wagering requirement, it should not be so hard to make a calculation - as the last resort, of course.
Well, if you checked the casino review, you saw - among the cons - that:
"Live chat support is not available 24/7"
So, I guess it fits 🙁.
If you feel mistreated, however, please submit a complaint. Learn more about the process here.
Усі казино показують хід бонусу. Крім того, з початку п’ятниці я надіслав електронний лист, і ми закінчуємо в неділю, але вони не відповіли.. Я маю на увазі, казино, яке пропонує бонус і не дозволяє вам бачити прогрес будь-яким чином.. Я не знаю, дивно .. Я думаю, що це не проходить через питання здійснення розрахунку, тому що якщо ви прочитаєте умови та положення, ви зрозумієте, що це казино не дуже прозоре, якщо ви хочете і без виправдання ... немає жодного іншого казино, яке б не показувало прогрес бонусу, виведення коштів дуже сумнівне, тому, якщо ви трохи помилитеся чи щось інше, ви втратите все, що створили... тому я залишаю Думка людей згідно з моїм досвідом, щоб вони були обережні, і мені здається, що оцінка гуру казино занадто висока для цього казино. З повагою
All the casinos show the progress of the bonus.. Also, since early Friday I sent an email and we are finishing Sunday and they didn't answer.. I mean, a casino that offers a bonus and doesn't let you see the progress in any way.. I don't know, weird .. I think that it does not go through the question of making a calculation because if you read the terms and conditions you will realize that this casino is not very transparent if you want and without justification ... there is no other casino that does not show the progress of the bonus, withdrawals are very doubtful, so if you make a mistake by a little or whatever, you lose everything you generate... that's why I leave people's opinion according to my experience so that they be careful and it seems to me that the score casino guru is too high for this casino. Regards
Todos los casinos muestran el progreso del bono .. además desde el viernes temprano que envié mail y ya estamos terminando el domingo y no contestaron .. osea un casino que ofrece un bono y no te deja ver el progreso de ninguna manera .. nose raro .. creo que no pasa por la cuestión de hacer un cálculo porque si usted Lee los términos y condiciones se va a dar cuenta que este casino al ser poco transparente si quiere y sin justificación..no existe otro casino que no muestre el progreso del bono los retiros son muy dudosos así si te llegas a equivocar por poco o lo que fuere perdés todo lo que generas te .. por eso yo les dejo a la ge te la opinión según mi experiencia para que tengan cuidado y me parece que la puntuación de casino guru es demaciado alta para este casino . Saludos
Привіт,
спочатку люб'язне нагадування: будь ласка, скористайтеся кнопкою "відповісти", інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂
Щодо бонусу, я згоден з вами, це не переконлива стратегія, як підтримати гравців і змусити їх почуватися бажаними. І тому я подав скаргу. Знаєте, ми не можемо просто знизити рейтинг лише через ваші дописи, нам потрібно спочатку розібратися, саме тоді надходять скарги.
Я вважаю, що вам слід прочитати більше про центр вирішення проблем , а потім вирішити, чи хочете ви подати скаргу . Ось наслідки:
«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити , вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу , тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».
Тобі вирішувати. 🤔
Hello,
first a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Regarding the bonus, I agree with you, this is not a convincing strategy for how to support players and make them feel wanted. And that's why I suggested the complaint. You know, we can't simply lower the rating solely because of your posts, we need to investigate first, this is when the complaints come in.
I guess that you should read more about the resolution center and then decide whether you'd like to place the complaint. These are the consequences:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
It's up to you. 🤔
Привіт, Радка. Я дійсно рекомендую це дослідити. Сьогодні вони відповіли через 3 дні і навіть не відповіли на моє запитання. Вони вітали мене в нашому казино. ЛОЛ. непрезентабельний Ну, у будь-якому разі, я не збираюся туди повертатися, але я зв’язався з вами, щоб ви могли допомогти іншим, щоб вони не зробили такої ж помилки, як я. З повагою
Hi, Radka. I really recommend investigating it. Today they answered after 3 days and they didn't even answer my question. They welcomed me to our casino. LOL. unpresentable Well, anyway, I'm not going to go back there, but I contacted you so that you can help others so that they don't make the same mistake as me. Regards
hola radka la verdad recomiendo investigarlo hoy contestaron despues de 3 dias y ni siquiera respondieron a mi pregunta me pusieron bienvenido a nuestro casino . jaja. impresentables . bueno en fin no voy a volver a entrar ahi pero me comunique con ustedes para que ayuden a los demas a que no cometan el mismo error que yo saludos
Привіт,
це чудово, але спочатку нам потрібно, щоб ви представили деякі підказки, бажано шляхом подання скарги .
Ось чому я знайшов час, щоб належним чином пояснити наслідки несправедливої поведінки.
«Я вважаю, що вам слід прочитати більше про центр вирішення проблем , а потім вирішити, чи хочете ви розмістити його скарга ».
Я не можу самостійно нічого розслідувати, вибачте.
Hello,
that's great, but first, we need you to present some clues preferably by submitting the complaint.
That's why I took the time to properly explain the consequences of unfair behavior.
"I guess that you should read more about the resolution center and then decide whether you'd like to place the complaint."
I can't investigate anything on my own, I'm sorry.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.