ФорумКазиноDa Vinci's Casino - загальне обговорення

Da Vinci's Casino - загальне обговорення

2 р. тому від anapaul5023
|
2387 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Da Vinci's Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, я намагався спілкуватися через англійський чат, так як вам відповідають на пошту, це не в прямому ефірі.. а англійською, ну так і не відповіли. Виявляється, я вніс депозит і отримав 100-відсотковий бонус, але з цікавим фактом... ні. Він жодним чином не показує прогрес бонусу, і немає нікого, хто б відповів на ваші запитання. Щодо положень та умов, я прочитав їх англійською мовою, наразі це здається правильним, але вони не показують бонусний прогрес, це дивно.. і те, що не відповідає, ще більш дивно. Я все ще сумніваюся в цьому казино. Я сподіваюся, що Casino Guro ретельно розслідує цю справу, щоб надати кращу пораду, оскільки, коли я зайшов у казино, я спочатку виправив тут рахунок і дані перед внесенням депозиту, і це те, скільки людей, які вам довіряють, повинні це зробити

Автоматичний переклад.
Pandurolia2022
1 рік тому

Привіт,

дякую за ваш внесок!

Хоча я розумію, що служба підтримки повинна виконувати свою роботу та надавати вказівки, з іншого боку, якщо ви знаєте відсоток суми бонусу та вимоги до ставок, зробити розрахунок не буде так важко - як крайній засіб, звичайно.

Ну, якщо ви перевірили огляд казино, ви побачили - серед мінусів - що:

«Підтримка в чаті недоступна цілодобово і без вихідних»

Отже, я думаю, це підходить 🙁.

Проте, якщо ви відчуваєте погане поводження, надішліть скаргу. Дізнайтеся більше про процес тут .


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Усі казино показують хід бонусу. Крім того, з початку п’ятниці я надіслав електронний лист, і ми закінчуємо в неділю, але вони не відповіли.. Я маю на увазі, казино, яке пропонує бонус і не дозволяє вам бачити прогрес будь-яким чином.. Я не знаю, дивно .. Я думаю, що це не проходить через питання здійснення розрахунку, тому що якщо ви прочитаєте умови та положення, ви зрозумієте, що це казино не дуже прозоре, якщо ви хочете і без виправдання ... немає жодного іншого казино, яке б не показувало прогрес бонусу, виведення коштів дуже сумнівне, тому, якщо ви трохи помилитеся чи щось інше, ви втратите все, що створили... тому я залишаю Думка людей згідно з моїм досвідом, щоб вони були обережні, і мені здається, що оцінка гуру казино занадто висока для цього казино. З повагою

Автоматичний переклад.
Pandurolia2022
1 рік тому

Привіт,

спочатку люб'язне нагадування: будь ласка, скористайтеся кнопкою "відповісти", інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂

Щодо бонусу, я згоден з вами, це не переконлива стратегія, як підтримати гравців і змусити їх почуватися бажаними. І тому я подав скаргу. Знаєте, ми не можемо просто знизити рейтинг лише через ваші дописи, нам потрібно спочатку розібратися, саме тоді надходять скарги.

Я вважаю, що вам слід прочитати більше про центр вирішення проблем , а потім вирішити, чи хочете ви подати скаргу . Ось наслідки:

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити , вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу , тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Тобі вирішувати. 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радка. Я дійсно рекомендую це дослідити. Сьогодні вони відповіли через 3 дні і навіть не відповіли на моє запитання. Вони вітали мене в нашому казино. ЛОЛ. непрезентабельний Ну, у будь-якому разі, я не збираюся туди повертатися, але я зв’язався з вами, щоб ви могли допомогти іншим, щоб вони не зробили такої ж помилки, як я. З повагою

Автоматичний переклад.
Pandurolia2022
1 рік тому

Привіт,

це чудово, але спочатку нам потрібно, щоб ви представили деякі підказки, бажано шляхом подання скарги .

Ось чому я знайшов час, щоб належним чином пояснити наслідки несправедливої поведінки.

«Я вважаю, що вам слід прочитати більше про центр вирішення проблем , а потім вирішити, чи хочете ви розмістити його  скарга ».

Я не можу самостійно нічого розслідувати, вибачте.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого