ФорумКазиноCYBER.BET Я подав запит на зняття коштів, але мені відмовили у вирахуванні з мого рахунку.

CYBER.BET Я подав запит на зняття коштів, але мені відмовили у вирахуванні з мого рахунку.

1 рік тому від rinibon
|
2396 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я почав з активації вітального бонусу, в якому я повинен був досягти суми 500 000, щоб мати можливість завершити його і, таким чином, мати можливість зняти те, що ви виграли, якщо ви не виконаєте його, ВИ НЕ МОЖЕТЕ ЙОГО ЗНЯТИ, сторінка не дозволяє вам і каже вам, що ви повинні його завершити. І скільки вам потрібно, щоб цього досягти? Коли я завершив це, у мене на рахунку було 190 000, і коли я спробував їх зняти, у мене не виникло проблем, оскільки це було досягнуто. Я активував інший бонус безкоштовних обертань (який вони дали мені за незручності, про які я коментую нижче). У мене виникли проблеми з 3 іграми, у яких вони не дали мені вказаний виграш у них,

одна сума була 33 000, інша 8 000 і ще 9 000.

Маю зазначити, що довідкова служба вкрай некомпетентна, мені довелося 3 рази повідомляти, де я повинен був надіслати скріншот (ніби я бачив майбутнє і припускав, що гра може не дати мені призу в ньому, якби знати, що таке трапляється, хто б грав, щоб програти гроші?) Так, остання гра, яка видала мені помилку, якщо я міг захопити вікно, тому що в перший раз, коли я був уважним, щоб це сталося... вони не відповіли мені, вони сказали мені, що вони будуть через 2 або 4 години, потім наступного дня, потім через 2 дні і так далі... поки вони явно не сказали, що немає запису, який я грав у вказаний час. Люди вкрай нешанобливі та зовсім не володіють знаннями мови. Вони також погано обробляють інформацію, оскільки один сказав мені, що вони переглянуть відео гри, а після цього інший агент сказав мені, що такого немає.

Повертаючись до питання про казино через кілька днів після запиту на виведення коштів, минуло кілька днів, і мені сказали, що це в процесі. Заходжу в рахунок і виявляється, що у мене 69 420. Я подумав... вони дали мені приз за помилку в грі? і 190 000 мають бути в процесі, тому вони не з’являються) і ні... Вони знижували гроші на бонус безкоштовних обертань (який не дав мені майже ніякого прибутку, і мені довелося завершити ще 500 000, але тільки в цій грі) і я питаю...чому вони забрали мої гроші, коли я вже зробив висновок, тому вони дозволили мені виконати дію, як я вже пояснював, на сторінці НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ВИВЕДЕННЯ, якщо у вас є активний бонус . Але, звичайно, вони кажуть, що це через бонус безкоштовних обертань і кінець. Твоє слово проти мого....Дуже легко чекати кілька днів і не виводити кошти, доки не закінчиться термін дії іншого бонусу, і знижувати його.

Я ніколи не мав такого поганого досвіду зі ставками та послугами. У мене є скріншоти чату та журналів.

Я щиро сподіваюся, що вони не продовжать в цій букмекерській конторі, тому що це ГРАБІНКА


filefilefilefile

Тут мені чітко вказано, що для ЩЕ ОДНОГО ЗНЯТТЯ мені потрібно було досягти суми іншого бонусу, який вони дали мені за незручності.

але для зняття, яке я зробив раніше, не було проблем, і навіть при цьому вони врахували його.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
rinibon
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що ця ситуація досить складна, і я міг би використати більш прямий опис для кращої орієнтації. Чи не могли б ви підсумувати всі питання в хронологічному порядку, будь ласка? Я відчуваю, що це може допомогти.

Але я боюся, що коли мова заходить про технічну помилку, яку ви описали, ваша історія ігор має довести, що ви дійсно грали в ці ігри, інакше нема чого перевіряти.

Крім того, я розумію лише англійську, тож ці принтскріни мені не потрібні 🙁.

Крім того, якщо ви впевнені, що казино помиляється, не соромтеся подати скаргу - просто натисніть це посилання, а потім вставте туди все, що маєте. Наша команда розгляду скарг розгляне це.

Я сподіваюся, що ми проллємо світло на це питання.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

Так, у моїй історії видно, що я грав у ігри, які мали помилки

Собаки сказали, що немає записів про те, що я робив грошові перекази в той час і дату.

Я надіслав зображення 1 із них, де є дата й час, але вони не дали мені відповіді.


Вибачте, що ви не можете писати англійською, бо це не дуже добре.

Тільки Google міг перекласти це.


-По-перше, гра не додала заробіток в грі під назвою "Throne of camelot"

Вони сказали, що вимагатимуть відеозапис вистави, щоб це додало мені більше впевненості, але потім я знову запитав, щоб дізнатися, як це відбувається, і вони сказали мені, що відео не існує, що ця інформація була неправильною.

Я сказав йому переглянути мою історію, тому що гра з’являється, але це не допомогло.

- запросити виведення грошей

-Потім вони сказали, що вони дали мені кілька безкоштовних обертань для проблем, і вони змусили мене чекати кілька днів протягом усього цього.

-У мене виникли проблеми, тому що гра "Solar queen Megaways" знову не виплатила мені приз

- Те, що говорять зображення, стосується того, що я згадую:

Спочатку він повідомляє, що у мене є активний бонус, і тому я не можу зняти гроші.

тоді я кажу йому, що виводив гроші раніше (сторінки не дозволяють виводити гроші, якщо ви не заповнюєте загальну суму бонусу, вони загалом становлять 500 000), і у мене не було проблем

а потім агент каже мені, що я правий, що моє зняття триває, але якщо я хочу зробити ЩЕ РЕЗУЛЬТАТНЕ зняття, я повинен закінчити інший бонус, поки що все добре.

потім кілька днів (як я вже сказав, вони ніколи не дотримуються дат і перевищують їх, здається, навмисно, щоб не платити прибуток або поки не закінчиться термін дії бонусів, я не знаю)

Мені повідомляється, що я не можу зняти кошти, оскільки в мене немає достатньої суми, оскільки вони зняли з мене гроші.



Казино не несе відповідальності за помилки гри.

премію не виплачує.

не звільняє зняття грошей

не відповідає термінам оплати або відповідям


Автоматичний переклад.
rinibon
1 рік тому

Привіт,

дякую за це резюме, мабуть, воно допомогло мені зрозуміти.

Я також бачу, що скаргу надіслано та розглянуто. Я вважаю, що ви також повинні скопіювати цю останню публікацію для співскаржника, тому що, як я бачу, в описі скарги наразі відсутня багато інформації, яку ви вже опублікували тут, на форумі. Якщо ви згодні, скопіюйте публікацію, а потім клацніть/торкніться цього посилання, а потім вставте тіло публікації в ланцюжок скарги.

Не впевнений, яка ваша рідна мова, але чи помітили ви, що можете вибрати, наприклад, іспанську замість англійської, якщо хочете?

Для цього поміняйте мови в налаштуваннях мови в правому верхньому куті - ліворуч від зображення облікового запису:

file

Не соромтеся спробувати це.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається, заблоковано для перегляду, я не можу додати цю публікацію до скарги.

моя основна мова іспанська.

Автоматичний переклад.
rinibon
1 рік тому

Вітаю! Кожну публікацію, яку ви створюєте в ланцюжку скарг, потрібно спочатку перевірити. Ми робимо це, щоб гарантувати, що жодна особиста чи конфіденційна інформація не стане видимою для громадськості.

Чому ви думаєте, що не можете додати цю публікацію до скарги? Ви отримуєте якісь помилки під час такої спроби?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

скопіюйте та вставте останнє повідомлення з додатковою інформацією безпосередньо в relamo

Автоматичний переклад.
rinibon
1 рік тому

Дякую тобі за це. Я дійсно думаю, що Petronela знайде це корисним.

Поки чекаємо подальших оновлень. 👌

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого