nick Я просив вас видалити мою скаргу, щоб не ставати на бік цього. Якщо ви не можете мені допомогти далі, тому що ви не знаєте правил Нідерландського органу з азартних ігор або не знаєте, як з цим боротися, тоді не кажіть цього з вищезазначених причин, тому що ви, я це дуже добре знаю, я навіть надіслав вам докази від адвоката, і ви навіть відредагували його ім’я, тож ви заважали з самого початку, але це не означає, що я не маю на це права, я все ще маю право на відшкодування та вже отримую гроші від іншого онлайн-казино, Я чекаю на це, тому що вони також знають правила, тільки Cuscocasino, мабуть, ще не знає, але це буде передано владі KSA в Нідерландах, яка прийде, це станеться автоматично або, сподіваюся, зі штрафом у мільйони
nick I have asked you to delete my complaint so as not to take sides in this. If you cannot help me further because you do not know the rules of the Dutch Gaming Authority or do not know how to deal with this, then do not say so for the above reasons because you I know it very well, I even sent you the evidence from a lawyer and you even edited his name, so you have been obstructive from the start, but that does not mean that I am not entitled to it I am still entitled to a refund and am already getting money back from another online casino, I am waiting for it because they also know the regulations, only Cuscocasino apparently does not yet, but that will be passed on to the KSA authorities in the Netherlands who will come it will happen automatically or hopefully with a fine of millions