ФорумКазиноCusco Casino - загальне обговорення

Cusco Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

7 міс. тому від kupertief1
|
3555 переглядів 41 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
4 міс. тому

nick Я просив вас видалити мою скаргу, щоб не ставати на бік цього. Якщо ви не можете мені допомогти далі, тому що ви не знаєте правил Нідерландського органу з азартних ігор або не знаєте, як з цим боротися, тоді не кажіть цього з вищезазначених причин, тому що ви, я це дуже добре знаю, я навіть надіслав вам докази від адвоката, і ви навіть відредагували його ім’я, тож ви заважали з самого початку, але це не означає, що я не маю на це права, я все ще маю право на відшкодування та вже отримую гроші від іншого онлайн-казино, Я чекаю на це, тому що вони також знають правила, тільки Cuscocasino, мабуть, ще не знає, але це буде передано владі KSA в Нідерландах, яка прийде, це станеться автоматично або, сподіваюся, зі штрафом у мільйони

Автоматичний переклад.
Claudiajayden
4 міс. тому

Слухай, як би я не співчував тобі і мені щиро шкода, так воно і є. Я описав і пояснив, у чому проблема і чому ми не можемо вам допомогти. Я не знаю, що ще я можу тобі сказати, бо, на жаль, у мене нічого немає. Наша команда завжди намагається зробити все можливе, але, на жаль, у деяких випадках у нас занадто мало. 😥

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Добре, будь ласка, видаліть усе, дякую

Автоматичний переклад.
Опубліковано Claudiajayden видалено
Claudiajayden
4 міс. тому

Я написав йому, але він, ймовірно, буде працювати завтра, тому це може зайняти деякий час.

Піклуватися.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого