Я переслав його Ніку, і він сказав, що незабаром зв’яжеться з вами, тож не хвилюйтеся. Таймер буде подовжено, і, сподіваюся, незабаром це буде вирішено.
I've forwarded it to Nick and he said he'll get back to you soon, so don't worry. The timer will be extended and hopefully it will be resolved shortly.
Я бачив, що Нік уже відповів, тому, сподіваюся, тепер усе прискориться. 🙂
I saw that Nick has already replied, so hopefully things will speed up now. 🙂
Він лише дуже ускладнює мене, але я прав, я точно знаю, що вже відповів йому, чекаю ще раз, дякую за відповідь
He only is making me very difficult but i am in my right i know for sure i did already answered back to him i wait now again thank you for your answer
Просто дайте Ніку трохи часу, будь ласка, і він знайде найкраще вирішення вашої справи.
Just give Nick some time, please, and he will get the best resolution to your case.
Дякую, я знаю, що це не найлегше чекати, але через таку кількість скарг важко відповісти одразу, але наша команда намагається зробити це якомога коротшим.
У всякому разі, ви ще нічого нового не почули?
Thanks, I know it's not the easiest thing to wait for but with so many complaints coming in it's hard to reply right away, but our team is trying to make it as short as possible.
Anyway, you still haven't heard anything new?
Дякуємо за оновлення. Я сподіваюся, що вирішення вашої справи буде скоро.
Thank you for the update. I hope the resolution to your case will come soon.
Ніку, мабуть, ти не доклав жодних зусиль, тому що ти працював проти мене з самого початку і дуже ускладнював мені завдання, ти дуже добре знаєш правила, але неважливо, далі це розбереться з ksa, будь ласка, видаліть усі мої скарги та інформацію, будь ласка
Nick, apparently you haven't made any effort because you have been working against me from the start and making it very difficult for me, you know the rules very well, but never mind, it will be sorted out further with the ksa please delete all my complaint and info please
Ой, мені так шкода. Я бачив, що ваше відшкодування стосується деяких юридичних речей у вашій країні, і хоча ми намагаємося допомогти, ми не бачимо глибини цих речей. Сумно, що так вийшло, але KSA, сподіваюся, зможе допомогти вам краще, оскільки вони добре знаються на правових питаннях у вашій країні.
Удачі, і я сподіваюся, що ви розберетеся. Якщо вам хочеться, дайте мені знати, як це відбувається. 🙁
Oh, I'm so sorry. I saw that your refund is about some legal stuff in your country, and although we would try to help, we don't see in the depth of these things. It's sad that it turned out this way but KSA will hopefully be able to help you better since they are proficient in legal matters in your country.
Good luck and I hope you will sort it out. If you feel like it, let me know how it goes. 🙁
Команда розгляду скарг подбає про це, тож вам не потрібно хвилюватися
Це добре, що в Нідерландах діють обмеження, але коли ситуація стає легальною, ми не можемо це вирішити, оскільки у нас тут немає юристів. Особливо, коли сюди приїжджають гравці з різних країн, а юридичні речі скрізь різні.
Ще раз вибачте.
The complaint team will take care of that, so you don't have to worry
It's fine that Netherlands is restricted, but when the situation turns to legality, we are not able to solve it because we don't have any lawyers here. Especially not when players from different countries come here and legal things are different everywhere.
Once again, I'm sorry.
Гаразд, але Нік повинен сказати, що директ, а не блаблабла, а потім, до побачення, він знає, що з самого початку наша країна є країною з обмеженнями, але це добре, я впораюся з цим за допомогою ksa, я поговорю про це пізніше, будь ласка, видаліть всю інформацію від мене, також я піду спробую кудись інакше дякую до побачення
Ok but nick must say that direct not blablabla and than bye he knows that from the beginning our country is a restricted country but its ok i handle it with the ksa i speak theme later about this please delete all info from me also i go try somewhere else thank you bye
Тож йому потрібно було спершу з’ясувати все необхідне, і те, що країна обмежена, не означає, що ми не спробуємо допомогти. Але, як я вже сказав, як тільки він дізнався, що йдеться про законність, він був безсилий у цьому випадку. Сподіваюся, ви з KSA впораєтеся.
So he needed to find out all the essentials first, and just because a country is restricted doesn't mean we wouldn't try to help. But, as I said, once he knew it was about legality, he was powerless in that case. I hope you and KSA can work things out.
nick Я просив вас видалити мою скаргу, щоб не ставати на бік цього. Якщо ви не можете мені допомогти далі, тому що ви не знаєте правил Нідерландського органу з азартних ігор або не знаєте, як з цим боротися, тоді не кажіть цього з вищезазначених причин, тому що ви, я це дуже добре знаю, я навіть надіслав вам докази від адвоката, і ви навіть відредагували його ім’я, тож ви заважали з самого початку, але це не означає, що я не маю на це права, я все ще маю право на відшкодування та вже отримую гроші від іншого онлайн-казино, Я чекаю на це, тому що вони також знають правила, тільки Cuscocasino, мабуть, ще не знає, але це буде передано владі KSA в Нідерландах, яка прийде, це станеться автоматично або, сподіваюся, зі штрафом у мільйони
nick I have asked you to delete my complaint so as not to take sides in this. If you cannot help me further because you do not know the rules of the Dutch Gaming Authority or do not know how to deal with this, then do not say so for the above reasons because you I know it very well, I even sent you the evidence from a lawyer and you even edited his name, so you have been obstructive from the start, but that does not mean that I am not entitled to it I am still entitled to a refund and am already getting money back from another online casino, I am waiting for it because they also know the regulations, only Cuscocasino apparently does not yet, but that will be passed on to the KSA authorities in the Netherlands who will come it will happen automatically or hopefully with a fine of millions
Слухай, як би я не співчував тобі і мені щиро шкода, так воно і є. Я описав і пояснив, у чому проблема і чому ми не можемо вам допомогти. Я не знаю, що ще я можу тобі сказати, бо, на жаль, у мене нічого немає. Наша команда завжди намагається зробити все можливе, але, на жаль, у деяких випадках у нас занадто мало. 😥
Look, as much as I sympathize with you and feel really sorry for you, that's just the way it is. I've described and explained what the problem is and why we can't help you. I'm not sure what more I could tell you because unfortunately I have nothing. Our team always tries to do their best but unfortunately we are too short for some cases. 😥
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.