ФорумКазиноCusco Casino - загальне обговорення

Cusco Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

8 міс. тому від kupertief1
|
4444 переглядів 41 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
6 міс. тому

filefile 0 секунд там

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Claudiajayden
6 міс. тому

Я переслав його Ніку, і він сказав, що незабаром зв’яжеться з вами, тож не хвилюйтеся. Таймер буде подовжено, і, сподіваюся, незабаром це буде вирішено.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file Я сподіваюся, що так

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Claudiajayden
5 міс. тому

Я бачив, що Нік уже відповів, тому, сподіваюся, тепер усе прискориться. 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Він лише дуже ускладнює мене, але я прав, я точно знаю, що вже відповів йому, чекаю ще раз, дякую за відповідь

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Claudiajayden
5 міс. тому

Просто дайте Ніку трохи часу, будь ласка, і він знайде найкраще вирішення вашої справи.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Час так, звичайно, чекаю, дякую

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Claudiajayden
5 міс. тому

Дякую, я знаю, що це не найлегше чекати, але через таку кількість скарг важко відповісти одразу, але наша команда намагається зробити це якомога коротшим.

У всякому разі, ви ще нічого нового не почули?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ні, я не чув нічого нового, cuscocasino не відповів мені ні в чаті, ні на мої електронні листи

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Claudiajayden
5 міс. тому

Дякуємо за оновлення. Я сподіваюся, що вирішення вашої справи буде скоро.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Сподіваюся, я все ще чекаю, дякую

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ніку, мабуть, ти не доклав жодних зусиль, тому що ти працював проти мене з самого початку і дуже ускладнював мені завдання, ти дуже добре знаєш правила, але неважливо, далі це розбереться з ksa, будь ласка, видаліть усі мої скарги та інформацію, будь ласка

Автоматичний переклад.
Claudiajayden
5 міс. тому

Ой, мені так шкода. Я бачив, що ваше відшкодування стосується деяких юридичних речей у вашій країні, і хоча ми намагаємося допомогти, ми не бачимо глибини цих речей. Сумно, що так вийшло, але KSA, сподіваюся, зможе допомогти вам краще, оскільки вони добре знаються на правових питаннях у вашій країні.

Удачі, і я сподіваюся, що ви розберетеся. Якщо вам хочеться, дайте мені знати, як це відбувається. 🙁

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ви всі знаєте, що вони неправі, тому що Нідерланди є обмеженою країною

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Але видаліть мою скаргу скрізь, я розберусь із ksa

Автоматичний переклад.
Claudiajayden
5 міс. тому

Команда розгляду скарг подбає про це, тож вам не потрібно хвилюватися

Це добре, що в Нідерландах діють обмеження, але коли ситуація стає легальною, ми не можемо це вирішити, оскільки у нас тут немає юристів. Особливо, коли сюди приїжджають гравці з різних країн, а юридичні речі скрізь різні.

Ще раз вибачте.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гаразд, але Нік повинен сказати, що директ, а не блаблабла, а потім, до побачення, він знає, що з самого початку наша країна є країною з обмеженнями, але це добре, я впораюся з цим за допомогою ksa, я поговорю про це пізніше, будь ласка, видаліть всю інформацію від мене, також я піду спробую кудись інакше дякую до побачення

Автоматичний переклад.
Claudiajayden
5 міс. тому

Тож йому потрібно було спершу з’ясувати все необхідне, і те, що країна обмежена, не означає, що ми не спробуємо допомогти. Але, як я вже сказав, як тільки він дізнався, що йдеться про законність, він був безсилий у цьому випадку. Сподіваюся, ви з KSA впораєтеся.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

nick Я просив вас видалити мою скаргу, щоб не ставати на бік цього. Якщо ви не можете мені допомогти далі, тому що ви не знаєте правил Нідерландського органу з азартних ігор або не знаєте, як з цим боротися, тоді не кажіть цього з вищезазначених причин, тому що ви, я це дуже добре знаю, я навіть надіслав вам докази від адвоката, і ви навіть відредагували його ім’я, тож ви заважали з самого початку, але це не означає, що я не маю на це права, я все ще маю право на відшкодування та вже отримую гроші від іншого онлайн-казино, Я чекаю на це, тому що вони також знають правила, тільки Cuscocasino, мабуть, ще не знає, але це буде передано владі KSA в Нідерландах, яка прийде, це станеться автоматично або, сподіваюся, зі штрафом у мільйони

Автоматичний переклад.
Claudiajayden
5 міс. тому

Слухай, як би я не співчував тобі і мені щиро шкода, так воно і є. Я описав і пояснив, у чому проблема і чому ми не можемо вам допомогти. Я не знаю, що ще я можу тобі сказати, бо, на жаль, у мене нічого немає. Наша команда завжди намагається зробити все можливе, але, на жаль, у деяких випадках у нас занадто мало. 😥

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого