10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Cusco Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино Куско також зручне для мобільних пристроїв. Ви можете грати в усі ігри на своєму смартфоні чи планшеті без необхідності завантажувати програму. Мобільний веб-сайт такий же зручний, як і настільний веб-сайт.
Казино Куско дуже зручно для користувачів. Веб-сайт добре організований і простий у навігації. Ви можете легко шукати ігри за типом, постачальником або темою. Ігри доступні кількома мовами, включаючи голландську.
Casino Cusco is also mobile friendly. You can play all games on your smartphone or tablet without having to download an app. The mobile website is as user-friendly as the desktop website.
Casino Cusco is very user friendly. The website is well-organized and easy to navigate. You can easily search for games by type, provider or theme. The games are available in several languages, including Dutch.
Це чудово! А як щодо інших якостей, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?
Чи є підтримка корисною, умови написані чітко? KYC обробляється обережно, але швидко?
Наперед дякую 🙂
That's great! What about the other qualities, if you don't mind me asking?
Is support helpful, terms written clearly? KYC handled with care yet swiftly?
Thanks in advance 🙂
Електронна пошта казино Cusco та працівники чату в прямому ефірі не відповідають на мій запит минулого місяця на мій запит повернути мої гроші, ситуація триває вже місяць, я надав усі свої дані та нічого не отримав назад, не електронною поштою і нічого через живий чат вони не бажають співпрацювати з моїм запитом на відшкодування від місяця тому, це стосується суми в 580 євро, яку вони не можуть прийняти, тому що я голландський гравець, вони діють нелегально, у них немає дозволу це, і крім того, я внесений до списку cruks, і мене знають як проблемного гравця, вони знають про це, вони вказують через TrustPilot, що вони готові співпрацювати електронною поштою, якщо я надішлю електронний лист безпосередньо їм, по-перше, вони явно дали неправильну адресу електронної пошти, але Я вже надсилав туди електронного листа потрібній особі раніше, я вже подав запит і надіслав усе щодо даних, потім ви надсилаєте їм ще кілька електронних листів на їхній запит тут через Trustpilot, що вони хочуть співпрацювати, але досі немає відповіді на мій електронні листи взагалі, і навіть якщо ви знову запитуєте про це в чаті, den також не бажає відповідати через чат і кілька разів роздруковував це за останній місяць, до цього дня я все ще не отримав гроші повернуто, жодних оновлень не отримали відшкодування електронною поштою та не отримали жодної допомоги через живу підтримку. Єдине рішення, щоб змусити мене припинити повідомляти про це, це якомога швидше повернути гроші на номер мого банківського рахунку. Це стосується всіх моїх депозитів близько 580 євро. попереднього місяця березня, які були внесені, і тому вони спіймали проблемного гравця без ліцензії від cruks і, знаючи це, будьте обережні, люди, вони шахраї
Дата проведення: 20 березня 2024 року
Cusco casino email and employees on the live chat do not respond to my request from last month to my request to refund my money, the situation has been going on for a month, I gave all my details and received nothing back, not via the email and nothing via live chat they are not willing to cooperate with my refund request from a month ago it concerns an amount of 580 euros that they are not allowed to accept because I am a Dutch player they are operating illegally they do not have a permit for this and in addition I am listed in cruks and I am known as a problem player they know about this they indicate via trustpilot that they are willing to cooperate via email if I send an email directly to them firstly they expressly gave the wrong email address but I had already emailed the right person there before, I had already submitted the request and sent everything in terms of data, then you send them a few more emails at their request here via Trustpilot that they want to cooperate, but still no response to my emails at all and not even if you ask for it again in the live chat, den is also not willing to answer via the live chat and have made several print screens of this in the past month, to this day I have still not received my money back, no updates received a refund via email and did not receive any help via live support. The only solution to get me to stop reporting this is that I get my money back on my bank account number as soon as possible. It concerns all my deposits around 580 euros. the previous month of March that were deposited and they therefore caught a problem player without a license from a cruks and knowing this, be careful people, they are scammers
Date of experience: March 20, 2024
Cusco casino email en medewerkers op de live chat reageren niet terug op mijn verzoek van de vorige maand op mijn verzoek om mijn geld terug te betalen de situatie speelt al een maand heb al mijn gegevens gegeven en niks maar dan ook niks terug gekregen niet via de email en niks via live chat ze zijn niet bereid om mee te werken aan mijn terugbetaling verzoek van een maand geleden het gaat om een bedrag van twv 580 euro die ze niet mogen aannemen omdat ik een Nederlandse speler ben ze zijn illegaal bezig ze hebben geen vergunning hiervoor en daarnaast sta ik in cruks vermeld en ben ik bekend als probleemspeler zij weten hiervan ze geven via trustpilot aan dat ze bereid zijn mee te werken via de email als ik een email direct stuur naar ze ten 1ste gaven ze express een verkeerd email adress maar ik had de juiste al eerder gemaild daar al het verzoek neergelegd en alles heen gestuurd aan gegevens vervolgens stuur je dus op hun verzoek hier via trustpilot dat ze mee willen werken opnieuw een paar emails maar dan nog word er totaal niet op mijn emails terug gereageerd en ook dus niet als je er weer om vraagt bij de live chat den is ook niet bereid tot antwoorden via de live chat en heb meerdere printscreens hiervan gemaakt de afgelopen maand ik heb tot op de dag van vandaag nog altijd mijn geld niet terug gekregen geen updates via de email terug gekregen en geen hulp via live support gekregen de enige oplossing om mij hiermee te laten stoppen met dit aan te geven is dat ik zo snel mogelijk mijn geld terug op mijn bankrekeningnummer krijg het gaat om al mijn stortingen rond de 580 euro van de vorige maand maart die gestort zijn en ze dus zonder vergunning van een cruks een probleemspeler gepakt hebben en hiervan wetende zijn pas dus goed op mensen zij zijn oplichters
Datum van ervaring: 20 maart 2024
Мені дуже прикро через цю вашу ситуацію. Якщо можна запитати, коли саме ви відкрили рахунок у цьому казино? Наскільки я бачу, казино працює під керівництвом Gaming Curaçao (GC ), але не приймає гравців з Нідерландів.🤔
Я сподіваюся, що наша команда зможе допомогти з цією проблемою у вашій скарзі , де вони насправді чекають від вас відповідей. Будь ласка, оновіть їх, коли це можливо, щоб вони могли продовжити розгляд вашої справи.
I am really sorry about this situation of yours. When exactly have you open an account at this casino, if I may ask? As far as I can see, the casino operates under the Gaming Curaçao (GC), but does not accept players from the Netherlands.🤔
I hope our team will be able to help out with this issue in your complaint, where they are actually waiting for some answers from you. Please update them whenever possible, so they can move forward with your case.
Вони відповіли лише тоді, коли всі можуть ознайомитися з ситуацією, але нічого в моїх електронних листах і моєї розмови в їхній живій службі підтримки та повідомлення, що я залишаю позаду, вони збрехали, що готові мені допомогти, вони не хочуть мені допомагати вже місяць нічого мені не надсилають повернутися до моїх електронних листів або чату
They answered only when everybody can read with the situation but nothing at my emails and nothing with my conversation at their live support and message what i leave behind they lied that they are willing to help me they dont wanna help me already a month nothing send me back at my emails or live chat
Мені дуже прикро через всю ситуацію. Сподіваємось, наша команда незабаром зв’яжеться з казино, щоб вирішити цю проблему.
I am really sorry about the whole situation. Hopefully, our team will get in touch with the casino soon to solve it.
Завдяки поганому, досі немає відповідей ні в живій службі підтримки, ні з їхньої електронної пошти, а також не протягом 24 годин, які я дав темі, немає нічого з теми, яка повертається мені з цього кускоказино, я сподіваюся, що ви та ваша команда вирішите це питання, дякую за вашу допомогу
Thanks to bad there still no answers not at live support not from their email also not in the 24 hours what i gived theme there s nothing from theme back to me from this cuscocasino i hope also you and your team resolve this thanks for your help
Іноді затримка може бути спричинена перевантаженням запитів на зняття коштів або навіть коли в казино не вистачає персоналу, тому будьте трохи терплячі. Ми завжди раді допомогти.
Sometimes a delay can be caused by overloaded withdrawal requests or even when a casino is understaffed, so please try to be a little patient. We are always glad to help.
Так, я чекаю вже майже 1,5 місяця, але досі немає відповіді від cuscocasino, я думаю, вони заблокували мені підтримку та електронну пошту, я сподіваюся, що вони повернуть мені гроші незабаром через пару днів, тому що я вже досить довго чекаю, зараз це час
Yes ive wait already 1.5month almost and still not answers from cuscocasino i think they blocked me from support and email i hope they refund me soon in a couple days because i wait already long enough its time now
Звичайно, я розумію ваше розчарування, але, на жаль, зараз нічого особливого не можна зробити. Просто зачекайте, щоб побачити, що наша команда скарг зможе зробити у вашій справі.
I surely understand your frustration here, but unfortunately, there is nothing much to be done right now. Just wait to see what our complaint team will be able to do about your case.
Але тримайте це приватно, будь ласка, на ньому моє ім’я. Це було 20 березня після перевірки, я більше не чув тему електронною поштою чи в чаті
But hold this private please theres my name on it this was from 20 march after the verification i never heard theme anymore by email or live chat
Побачте також Ніка, будь ласка, тому що він закриє справу і скаже, що я не маю права на повернення своїх грошей, тому що я також не просив самовиключення, але ось доказ, будь ласка, допоможіть мені повернути гроші з 20 березня, зараз 5 травня після моєї верифікації це займає багато часу, ніж я більше не чув тему електронною поштою, а служба підтримки не відповідає мені лише тоді, коли всі можуть прочитати повідомлення Trustpilot про те, що я повинен спочатку зв’язатися електронною поштою, вони навмисно надсилають туди неправильну адресу електронної пошти, але я вже надіслав на хорошу адресу електронної пошти, і після перевірки на початку мені більше не відповідав, єдине, що спочатку полягало в тому, щоб переглянути це та надіслати мені оновлення, але більше не отримати відповіді, і досі не повернути мені гроші від усіх депозити назад ніж
let see nick also please because he would shut the case and say that i did not have the right for my money back because i also not asked for self exclusion but here is proof please help me with my money back from 20 march its now 5 May it takes to long after my verification back than i not heard theme anymore by email and by support they not answering me only when everybody can read the say with trustpilot that i must take contact by email first they send there a wrong emailadress on purpose but i had already send to the good emailadress and after the verification in the beginning not response me anymore the only thing in the beginning was to look to it and should send me an update but never get an answer anymore and still not have my refund back from all deposits back than
Будь ласка, не публікуйте на форумі скріншоти з вашим іменем, якщо ви не хочете, щоб хтось бачив вашу інформацію. Ми не можемо контролювати або приховувати те, що там видно.
Мені дуже шкода через всю ситуацію, і наша команда з розгляду скарг разом із Ніком, безперечно, роблять усе можливе, щоб вирішити вашу справу. Майте на увазі, що вони можуть допомогти всім, лише якщо є якась можливість це зробити, і вони не можуть змінити жодних подій, які там відбуваються. Сподіваюся, найближчим часом у вашій справі буде найкраще вирішення.
Please do not post any screenshots on the forum with your name visible if you do not wish anyone to see your information. We are not able to control or hide what is visible there.
I am really sorry about the whole situation and our complaint team, together with Nick is surely doing whatever is possible to get your case solved. Please bear in mind that they can help everyone only if there is some possibility to do that, and they cannot change any events that happened there. I hope there will be the best resolution possible in your case soon.
Спробуйте зберігати спокій, будь ласка. Я вважаю, що ви дуже напружені, тому спробуйте зосередитися на тому, щоб залишатися позитивними.
Нік докопається до суті, але поки що я думаю, було б розумно не переоцінювати можливий результат. 🙏
Ми повинні спробувати забезпечити відповідь представника казино на скаргу; це найважливіше. Просто дайте Ніку виконати свою роль і спробуйте трохи розслабитися.
Try to stay calm, please. I imagine you're quite stressed out, so try to focus on staying positive.
Nick will get to the bottom of this, but for now, I think it would be wise not to overestimate the possible outcome. 🙏
We must try to ensure the casino representative will respond to the complaint; that matters the most. Just let Nick do his part, and try to relax a bit.
Іноді, на жаль, розкриття справи може зайняти трохи більше часу.
Sometimes, unfortunately, the case can take a bit longer to get solved, you know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.