ФорумКазиноCryptoBetSports Casino - загальне обговорення

CryptoBetSports Casino - загальне обговорення

6 міс. тому від 5r7z4mrhjk
|
1057 переглядів 15 відповідей |
|
Додати публікацію
6 міс. тому
Тут ви можете обговорити CryptoBetSports Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Привіт всім. Це казино справді одне з найповільніших, я чекаю 11 днів, щоб отримати гроші, нічого не відбувається! Кожен, хто стикається з проблемами, напишіть тут, щоб дізнатися, що насправді відбувається з нами

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

1 тиждень немає відповідей від гуру казино, а незабаром 2 тижні немає відповідей від служби підтримки казино, подобається!

Автоматичний переклад.
Magickdemi
2 міс. тому

Привіт, як зазначено у вашій скарзі, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Якщо цього не станеться, наша команда спробує дослідити ситуацію та з’ясувати, що відбувається. Однак, оскільки казино не надсилало вам жодних оновлень протягом двох тижнів, я сумніваюся, що у вас є щось нове і що вони сказали вам, чому у вас досі немає грошей?

Ваш обліковий запис уже підтверджено?

Ну, як я вже сказав, наша команда спробує допомогти вам у цій ситуації, і я бачив, що Нік відповів вам учора. Отже, тепер, коли ви наблизилися до часу, який ми надаємо казино, мені цікаво, куди це піде, оскільки казино взагалі не спілкується з вами.

Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Немає EMAIL або оновлення! Будь ласка, допоможіть мені, тут це абсурд!

Автоматичний переклад.
Magickdemi
2 міс. тому

Я знаю, що це важко, але вам доведеться набратися терпіння, тому що наша команда робить усе можливе, Нік зв’яжеться з вами, і ми спробуємо зв’язатися з казино.

Сподіваюся, вони зв’яжуться з вами, і зрештою все вирішиться, але я не буду забігати вперед. Доведеться почекати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

file ми Побачимо, що буде цього тижня

Автоматичний переклад.
Magickdemi
2 міс. тому

Що ж, казино все ще робить деякі чеки, але я думаю, що минуло досить багато часу, відколи ви не виграли приголомшливої суми грошей.

У будь-якому разі нам доведеться набратися терпіння, і, сподіваюся, незабаром ви отримаєте інформацію, яка вас порадує. Якщо ні, ми все ще тут і спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, друже, гравець, який покинув це казино. Ви можете виграти один раз, а потім — нудьга. Гуру казино оцінює казино на основі зовнішнього вигляду, а не досвіду чи відгуків гравців, цьому казино потрібна оцінка 1/10, але caisnoguru не хвилює, де б вони могли заробити гроші, колись я довіряв гуру казино, але я більше не покінчив з усім цим лайном, витрачаючи мій час і важко зароблені гроші, вся індустрія казино. Сумні шахраї та дякую, багато гуру казино за відгуки З 0 намірами допомогти гравцям!

Автоматичний переклад.
Magickdemi
1 місяць тому

Хм, я справді не розумію, про що ти зараз говориш? Буквально кілька днів тому наша команда допомогла вам вирішити вашу скаргу щодо цього казино, тож що сталося, що змусило вас так подумати? Чому казино має мати нижчий рейтинг і чому ви більше не довіряєте нам? Я думаю, що це було б краще пояснення, ніж звинувачувати нас у тому, що ми за щось взяли гроші, тому що я взагалі не розумію контексту. 🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тому що ви оцінюєте погані казино на основі зовнішнього вигляду, а не на відгуках чи досвіді.

Автоматичний переклад.
Magickdemi
1 місяць тому

Вибачте, але це дуже не відповідає тому, що ви говорите. На основі зовнішнього вигляду? Як би ми оцінили казино? Коли ми розглядаємо нове казино, очевидно, що важче відразу дати йому дуже позитивну чи негативну оцінку, вам потрібно мати досвід гравців, про яких ви говорите, тому, коли казино потрапляє на нашу сторінку, індекс безпеки буде вдосконалено на основі на час і досвід. Я все ще не розумію сенсу ваших скарг. Ми допомогли вам вирішити скаргу, а тепер ви говорите про те, як ми даємо відгуки на основі зовнішнього вигляду, а не досвіду гравців. Якщо ви програли тут, і це єдина причина, чому ви так вважаєте, мені шкода.

Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як наша команда робить огляди, дивіться тут: https://casino.guru/our-casino-reviews

Автоматичний переклад.
Опубліковано Magickdemi Приховано Radka
Причина: Образлива мова
Magickdemi
1 місяць тому

Вам не вистачає знань, щоб вирішити, чи справді наша команда даних перевіряє належним чином.

Незважаючи на те, що я намагаюся взяти до уваги вашу думку, я все одно хочу, щоб ви знали, що така образлива лексика недопустима.

Я хотів би повідомити вам, що я ненавиджу закриття вашого облікового запису.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Опубліковано Magickdemi Приховано Radka
Причина: Образлива мова
Magickdemi
1 місяць тому

Ми не можемо продовжувати такий діалог, якщо ви висловлюєтеся дуже вульгарно.

Проте вас попередили; тому я виключаю вас з форуму.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого