1 рік тому
Тут ви можете обговорити CryptoBetSports Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт всім. Це казино справді одне з найповільніших, я чекаю 11 днів, щоб отримати гроші, нічого не відбувається! Кожен, хто стикається з проблемами, напишіть тут, щоб дізнатися, що насправді відбувається з нами
Hello every one. This casino really is one of the slowest out there i wait now for 11 days to Get my withdrawal nothing happens ! Every one who faces problems please post here lets find out what is really happening too us
Привіт, як зазначено у вашій скарзі, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Якщо цього не станеться, наша команда спробує дослідити ситуацію та з’ясувати, що відбувається. Однак, оскільки казино не надсилало вам жодних оновлень протягом двох тижнів, я сумніваюся, що у вас є щось нове і що вони сказали вам, чому у вас досі немає грошей?
Ваш обліковий запис уже підтверджено?
Ну, як я вже сказав, наша команда спробує допомогти вам у цій ситуації, і я бачив, що Нік відповів вам учора. Отже, тепер, коли ви наблизилися до часу, який ми надаємо казино, мені цікаво, куди це піде, оскільки казино взагалі не спілкується з вами.
Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені.
Hi, as mentioned in your complaint we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. If this does not happen our team will try to investigate the situation and find out what is going on. However, since the casino hasn't given you any update for two weeks, I doubt that you have anything new and that they have told you why you still don't have your money?
Your account is already verified ?
Well, as I said, our team will try to help you in this situation and I saw that Nick wrote you back yesterday. So now that you're close to the time we give casinos, I wonder where this will go from here since the casino is not communicating with you at all.
If you have anything new, be sure to let me know.
Я знаю, що це важко, але вам доведеться набратися терпіння, тому що наша команда робить усе можливе, Нік зв’яжеться з вами, і ми спробуємо зв’язатися з казино.
Сподіваюся, вони зв’яжуться з вами, і зрештою все вирішиться, але я не буду забігати вперед. Доведеться почекати.
I know it's tough, but you'll have to be patient, because our team is doing our best and Nick will get back to you and we'll try to contact the casino.
Hopefully they will get back to you and everything will be sorted out eventually, but I won't get ahead of myself. We'll have to wait.
Що ж, казино все ще робить деякі чеки, але я думаю, що минуло досить багато часу, відколи ви не виграли приголомшливої суми грошей.
У будь-якому разі нам доведеться набратися терпіння, і, сподіваюся, незабаром ви отримаєте інформацію, яка вас порадує. Якщо ні, ми все ще тут і спробуємо допомогти.
Well, the casino is still making some checks, but I think it's been quite a while since you have not won a staggering amount of money.
Anyway, we'll have to be patient and hopefully you'll get some information soon that will make you happy. If not we are still here and will try to help.
Привіт, друже, гравець, який покинув це казино. Ви можете виграти один раз, а потім — нудьга. Гуру казино оцінює казино на основі зовнішнього вигляду, а не досвіду чи відгуків гравців, цьому казино потрібна оцінка 1/10, але caisnoguru не хвилює, де б вони могли заробити гроші, колись я довіряв гуру казино, але я більше не покінчив з усім цим лайном, витрачаючи мій час і важко зароблені гроші, вся індустрія казино. Сумні шахраї та дякую, багато гуру казино за відгуки З 0 намірами допомогти гравцям!
Hello fellow gambler stat away from this casino. U mat win once and afther that the suck u dry casino guru reviews casinos based on looks and not by experience or player reviews this casino need 1/10 score but caisnoguru does not care wherever they can make money the will i once trusted casino guru but not anymore im done WITH all this crap wasting my time and hard earned money the whole casino industri Are shady scammers and thx alot casino guru for reviewing WITH 0 intensions of helping players !
Хм, я справді не розумію, про що ти зараз говориш? Буквально кілька днів тому наша команда допомогла вам вирішити вашу скаргу щодо цього казино, тож що сталося, що змусило вас так подумати? Чому казино має мати нижчий рейтинг і чому ви більше не довіряєте нам? Я думаю, що це було б краще пояснення, ніж звинувачувати нас у тому, що ми за щось взяли гроші, тому що я взагалі не розумію контексту. 🤔
Hmm, I don't really know what you're talking about now ? Just a few days ago our team helped you solve your complaint with this casino, so what happened to make you have this opinion ? Why should the casino have a lower rating and why don't you trust us anymore ? I think that would be a better explanation than to accuse us of taking money for something, because I don't understand the context at all. 🤔
Вибачте, але це дуже не відповідає тому, що ви говорите. На основі зовнішнього вигляду? Як би ми оцінили казино? Коли ми розглядаємо нове казино, очевидно, що важче відразу дати йому дуже позитивну чи негативну оцінку, вам потрібно мати досвід гравців, про яких ви говорите, тому, коли казино потрапляє на нашу сторінку, індекс безпеки буде вдосконалено на основі на час і досвід. Я все ще не розумію сенсу ваших скарг. Ми допомогли вам вирішити скаргу, а тепер ви говорите про те, як ми даємо відгуки на основі зовнішнього вигляду, а не досвіду гравців. Якщо ви програли тут, і це єдина причина, чому ви так вважаєте, мені шкода.
Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як наша команда робить огляди, дивіться тут: https://casino.guru/our-casino-reviews
Sorry, but that's pretty out of line with what you're saying. Based on looks ? How would we evaluate the casino ? When we review a new casino it's obviously harder to give it a very positive or negative rating right away, you need to have experiences from the players you are talking about, so when the casino gets on our page, the safety index is further developed based on time and experience. I still don't get the point of your complaining. We helped you resolve a complaint and now you're talking about how we give reviews based on looks and not player experience. If you lost here and that's the only reason why you are of that opinion I'm sorry.
If you want to know more about how our team is doing reviews look here: https://casino.guru/our-casino-reviews
Вам не вистачає знань, щоб вирішити, чи справді наша команда даних перевіряє належним чином.
Незважаючи на те, що я намагаюся взяти до уваги вашу думку, я все одно хочу, щоб ви знали, що така образлива лексика недопустима.
Я хотів би повідомити вам, що я ненавиджу закриття вашого облікового запису.
You lack the pieces of knowledge to decide whether out Data Team is actually doing reviews properly.
Even though I try to take your opinion into consideration, I still need you to know that such abusive language won't be tolerated.
I would like to let you know that I hate your account to be closed.
Ми не можемо продовжувати такий діалог, якщо ви висловлюєтеся дуже вульгарно.
Проте вас попередили; тому я виключаю вас з форуму.
We can't continue in such a dialog if you only express yourself in a very vulgar way.
You have been warned, though; hence, I'm restricting you from the forum.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.