ФорумКазиноCrypto-Games.io Casino - загальне обговорення

Crypto-Games.io Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від Justplayer
|
1594 переглядів 18 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Crypto-Games.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

У мене був чудовий досвід у цьому казино. Примітно, що вони працюють без перевірки KYC, що спростило мій ігровий досвід. Вражаюче те, що будь-який прибуток, який я заробив, зараховувався на мою криптоадресу менш ніж за дві хвилини, що свідчить про ефективну обробку. Важливою подією було спілкування з Ітаном у чаті. Він зарекомендував себе як видатний менеджер, надавав послужливу та оперативну допомогу. Мій досвід був настільки позитивним, що я відчув потребу поділитися своїми думками в огляді.

Автоматичний переклад.
Justplayer
11 міс. тому

привіт Я радий, що ви отримали приємні враження від казино. В якій грі вам вдалося виграти в цьому казино? Чи можна було щось покращити або щось вам не дуже сподобалося? 🤔😊

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я з Бразилії, і нещодавно здійснив виведення коштів із криптоігор, минуло кілька годин, а сума досі не зарахована на мій гаманець, відгуки трохи сумнівні

Автоматичний переклад.
netoflausino
8 міс. тому

Привіт!

На цьому етапі я б сказав, що тільки працівник казино може зняти вашу стурбованість щодо виведення коштів.

У мене, з іншого боку, є лише кілька запитань, щоб дізнатися більше від вас,...

Можливо, ви можете відстежити транзакцію? Б’юся об заклад, що попросити їхньої підтримки не завадить.

Не могли б ви спробувати це і повідомити нам, що відбувається, коли дізнаєтеся?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, хтось нещодавно мав досвід чи проблеми із затримкою виведення коштів із цього казино? Мої кошти все ще очікують на розгляд, після того, як їхня команда підтримки та фінансів сказала мені надати відповідні документи та моє фото. Минуло до 48 годин після запиту на відкликання, але досі немає конкретної відповіді

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
mt260260
6 міс. тому

Привіт! Я бачу, що ви проходите перевірку облікового запису, тому важливо, щоб вона пройшла успішно, і тоді ви зможете зняти свої гроші. Тож я рекомендую вам набратися терпіння та співпрацювати з казино, і, сподіваюся, все пройде гладко. Коли це станеться, ви зможете зняти кошти.

У будь-якому випадку, якщо у вас виникнуть проблеми чи щось подібне, обов’язково повідомте нам, і ми спробуємо допомогти. Я також хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для KYC і зняття коштів.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

привіт Так, це має сенс. Мені просто хотілося б, щоб вони відповідали на мої електронні листи оперативніше та чіткіше, щоб мені було комфортніше в цей час очікування 😬


Дякую за вашу відповідь, але Яро, я дуже ціную це

Автоматичний переклад.
mt260260
6 міс. тому

Це, звичайно, було б бажаним у багатьох випадках. Однак якщо ви надіслали документи, а казино ще не перевірило їх усі, ймовірно, вони не повідомлять вам жодних оновлень. Тільки коли все закінчиться або щось не так, вони до вас доберуться.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це буде зроблено якомога швидше, і ви побачите гроші. Якщо щось станеться, я буду тут. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Гаразд, так, це має сенс, Яро. Дякую

Чи є такий часовий проміжок нормальним для більших вилучень у криптоказино?

Автоматичний переклад.
mt260260
6 міс. тому

Як я вже говорив, ми даємо 14 днів, щоб розібрати все необхідне. Тому ми вважаємо це розумним терміном. Звичайно, якщо виникнуть проблеми, ви можете написати, і ми побачимо, чи зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, тож вони сказали, що мій дорослий паспорт недійсний як засіб перевірки / KYC, оскільки фотографію було зроблено, коли я виглядаю як дитина на фотографії (16 років на момент фотографування) порівняно з моїм поточним особистим профілем. Я вважаю, що погоджуся, якщо вони визнають подібність недостатньою.

Натомість я надав своє видане урядом національне посвідчення особи (з нещодавньою фотографією на ньому) і селфі, яке тримає це посвідчення.

Чекаю відповіді від їхньої фінансової команди та сподіваюся, що це буде вирішено швидко, і я зможу уникнути офіційних скарг.


Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
mt260260
6 міс. тому

Я розумію, тому також сподіваюся, що все буде добре, з ідентифікатором буде добре, і вас успішно верифікують.

Дайте мені знати, спрацювало це чи ні. 😉

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я намагався зняти свої гроші кілька тижнів. Закінчується завжди однаково. Через кілька днів платіж скасовується, а від служби підтримки немає конкретної відповіді. Сьогодні, після чергового скасування платежу, я отримав таку відповідь:


Я хочу поділитися деякою інформацією. Нам просто потрібно більше часу, щоб перевірити вашу справу. Можливо, до кінця цього тижня ви отримаєте платіж. Однак я не можу вказати точну дату, оскільки я не належу до відповідної команди, і ми не маємо доступу до зняття коштів.


Якщо мій платіж скасовано, як мені отримати платіж?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Зараз я бачу, що гроші повністю зникли з рахунку. Якесь шахрайство.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

шахрайство.

Тепер я знаю, чому баланс мого рахунку дорівнює нулю. Я створив обліковий запис більше місяця тому. Я трохи пограв і вирішив зняти свої гроші. Пройшов верифікацію і замовив оплату. До вчорашнього дня він неодноразово отримував відмову. Так, кожні два-чотири дні. Вчора вони конвертували баланс мого рахунку в бонус. Я не використовую бонуси. Я не знав, що відбувається, я натиснув скасувати бонус, і гроші зникли.

file

Вони зробили це вчора після більш ніж місяця. Я вже торгував депозитом давно.


Навіть якщо вони попросять мене зробити депозит ще раз, це не бонусні гроші і не можуть зникнути з рахунку.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Azael
4 міс. тому

Чи бажаєте ви, щоб наша команда розгляду скарг розглянула це? Можливо, ми зможемо знайти рішення, якщо казино буде співпрацювати.

Якщо ви бажаєте, надішліть скаргу сюди , будь ласка, і сподіваємося, що проблема буде вирішена найближчим часом. Повідомте нам про своє рішення.

Автоматичний переклад.
Azael
3 міс. тому

Привіт,


Чи можете ви повідомити своє ім’я користувача казино?

Автоматичний переклад.
Crypto-Games.io Casino
3 міс. тому

Рамзес


Мою зарплату не отримували кілька тижнів. Останній раз це було близько двох тижнів тому. З невідомих мені причин мої гроші були конвертовані в бонус, який я скасував, оскільки не використовую бонуси. Потім мої гроші зникли з рахунку. Баланс мого рахунку дорівнює нулю, і він повинен містити 0,01227868 біткойнів, тобто суму останнього запиту на зняття.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого