ФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

8 міс. тому від Romi
|
18699 переглядів 180 відповідей |
|
1...8 9 10
2 міс. тому

Доброго вечора, я грав тут у Crown Play, і я чекаю своїх грошей 10 днів, і вони працюють наді мною день у день, що у них багато роботи, у мене є копії розмов, які я хочу взяти легально дію

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт!

Я не хочу вас лякати, але ви повинні побачити скаргу іншого гравця та дописи в цій темі. Влаштовуйся, будь ласка. Це казино має досить затримку з виплатами; Мені шкода, що ти наступний.

Щоб ви зрозуміли, ви не можете вживати жодних «юридичних дій» тут, але за допомогою скарги наші колеги спробують розсудити казино, якщо їм не вдалося виплатити протягом 14 повних днів. Я уявляю, що часовий проміжок досить довгий, але тут це так. Тому, незважаючи на те, що я ненавиджу це говорити, я рекомендую набратися терпіння.



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ну я вже не вірю, що виплатять. Вже майже місяць, неймовірно. Наступного тижня вони, ймовірно, переведуть його назад на рахунок гравця, щоб усе почалося спочатку.

Я також скасував повний обмін

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вибачте, але такі казино, як CROWNPLAY AND AFFILIATES, є НЕПЛАТИЧНИМИ КАЗИНО. У НИХ БАГАТО ЗАПИТІВ ВІД ОБДУРЕНИХ ГРАВЦІВ. ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК. ВОНИ НЕ ПЛАТЯТЬ

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ну я вже не вірю, що виплатять. Вже майже місяць, неймовірно. Наступного тижня вони, ймовірно, переведуть його назад на рахунок гравця, щоб усе почалося спочатку.

Я також скасував повний обмін

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Давайте почекаємо, чи казино зв’яжеться з нашою командою щодо вашої скарги. Сподіваюся, незабаром з’являться деякі оновлення.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вибачте, але такі казино, як CROWNPLAY AND AFFILIATES, є НЕПЛАТИЧНИМИ КАЗИНО. У НИХ БАГАТО ЗАПИТІВ ВІД ОБДУРЕНИХ ГРАВЦІВ. ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК. ВОНИ НЕ ПЛАТЯТЬ

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вибачте за всю ситуацію та за те, що вашу скаргу було закрито за вашим запитом, і наша команда не мала шансу її вирішити. На жаль, ми не мали можливості побачити, як і чи буде казино співпрацювати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

добрий вечір

неприйнятне казино сьогодні вони внесли мої перші гроші через 5 робочих днів, але вони також відхилили зняття. Крім того, я був заблокований службою підтримки, і я не можу зайти

Автоматичний переклад.
apapapdopoulos
2 міс. тому

привіт

Мені прикро чути про ці ваші проблеми в цьому конкретному казино.

Чи можу я запитати, в чому саме була проблема з вашим депозитом? Десь застрягло?🤔

Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Вибачте за стільки запитань, але дуже важливо знати цю інформацію, щоб ми могли краще зрозуміти ситуацію.🙏

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

добрий вечір! Я маю отримати гроші від CrownPlay, і минуло більше 7 днів з моменту їх отримання.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У мене є 3 відкриті зняття коштів у Crownplay, і поки що на мій банківський рахунок не надійшло грошей. Минуло 7 днів з моменту аналізу суми як "ЗАТВЕРДЕНО". Я вже зв’язався з ними, і вони сказали мені бути терплячим.

Автоматичний переклад.
pedroalbertini12
2 міс. тому


Мій досвід був негативним. Вони мене роздратували і через 15 днів все одно сказали, щоб я терпів, тому що у них було багато запитів, які потрібно було задовольнити. Я скасував зняття коштів і зіграв знову. Я більше не міг. Помиріться з цим. Вони не платять. Я сподіваюся, що для вас це буде інакше.


Автоматичний переклад.
pedroalbertini12
2 міс. тому

Привіт, я розумію, що виведення коштів уже перевірено та позначено як схвалене, так? У цьому випадку я б сказав, що найрозумніше – це почекати та подивитися, як це розвиватиметься і чи гроші потраплять на ваш рахунок.

Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що їм потрібно, щоб надіслати гроші гравцеві, і якщо вони цього не зроблять, ви можете знову зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Тож ти думаєш, що втримаєшся?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Сьогодні ця сума надійшла на мій банківський рахунок. Зараз залишилося ще 2 вилучення. Дякуємо Яро за розуміння!

Автоматичний переклад.
AMARISSA
2 міс. тому

Сьогодні мені заплатили, тепер залишилося 2 зняття!

Автоматичний переклад.
pedroalbertini12
2 міс. тому

Так хороші новини. Я твердо вірю, що наступні два вилучення будуть однаково успішними. Не соромтеся знову повідомити мені, коли це станеться.

Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Доброго времени суток! Подскажите пожалуйста, почему отклонили мой отзыв на казино R7? Я там играю и являюсь активным игроком.

svek0ndratjeva
2 міс. тому

Привіт,

дякую за звернення. Щоб схвалити ваш відгук користувача заднім числом, будь ласка, надайте знімки екрана, на яких показано вашу ідентифікацію та активність облікового запису казино:


1) видиме ім’я користувача або електронна адреса

2) історію внесення чи зняття коштів або будь-що інше, що свідчить про активне використання облікового запису, наприклад історію вашої ігрової діяльності


Ми цінуємо вашу співпрацю.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Добрый день. Я вам отправляла на почту подтверждение личности игрока. Как долго ждать ответ?

svek0ndratjeva
2 міс. тому

Привіт, у нас була конференція наприкінці минулого тижня, тож я сподіваюся, що ми дійдемо до неї сьогодні. Дякуємо за ваше терпіння.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Привет! Хорошо, жду. Спасибо за ответ.

2 тиж. тому

добрий вечір! Хтось робив запит на зняття коштів у цьому казино? Я зняв кошти вчора та подав запит банківським переказом на картку visa/mastercard!

тепер я входжу, щоб побачити хід мого виведення, і я бачу revolut через банківський переказ! Як це можливо?


У чаті кажуть, що проблем немає, але мені це все дуже дивно! file картка, яку я просив вилучити, не Revolut, а віза!

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого