Доброго вечора, я грав тут у Crown Play, і я чекаю своїх грошей 10 днів, і вони працюють наді мною день у день, що у них багато роботи, у мене є копії розмов, які я хочу взяти легально дію
Good evening, I have played in crown play here and I have been waiting for my money for 10 days and they are working on me from day to day that they have a lot of work, I have copies of the conversations I want to take legal action
Καλησπέρα έχω παίξει στο crown play έδω και 10 μέρες περιμένω τα λεφτά μου και με δουλεύουν από μέρα σε μέρα ότι έχουν πολύ δουλειά ,έχω αντίγραφα από τις συνομιλίες θέλω να κινηθώ νομικα
Привіт!
Я не хочу вас лякати, але ви повинні побачити скаргу іншого гравця та дописи в цій темі. Влаштовуйся, будь ласка. Це казино має досить затримку з виплатами; Мені шкода, що ти наступний.
Щоб ви зрозуміли, ви не можете вживати жодних «юридичних дій» тут, але за допомогою скарги наші колеги спробують розсудити казино, якщо їм не вдалося виплатити протягом 14 повних днів. Я уявляю, що часовий проміжок досить довгий, але тут це так. Тому, незважаючи на те, що я ненавиджу це говорити, я рекомендую набратися терпіння.
Hi there!
I don't want to scare you, but you should see the other player's complaint plus posts in this thread. Suit yourself, please. This casino is quite delayed with the payouts; I'm sorry to see you're the next.
Just for you to understand, you can't take any "legal actions" here, but through the complaint, our colleagues will try to reason with the casino once they failed to pay out within 14 full days. I imagine the time frame is quite long, yet this is how it works here. Thus, despite I hate to say it, I recommend being patient.