ФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

6 міс. тому від Romi
|
13417 переглядів 176 відповідей |
|
1...7 8 9
Додати публікацію
1 місяць тому

Привіт Яро,

минуло 9 робочих днів, і статус схваленого зняття. Що вони мені відповіли? Що у них кілометрова черга, масовий запит на виплати. Я боюся, що вони підуть до біса, якщо їм заплатять. Але страху немає: це фігня. Насправді вони не платять, вони не хочуть платити. Нарешті, факт, який був би смішний, якби він не був таким жалюгідним, як казино, про яке йде мова: з support@crownplay Вас запрошують до контакту support@rabona .

У них плутаються ідеї. І так, це моє перше зняття. І в усякому разі останнє. Навіть не фальшивий депозит, вони цього заслуговують!!!!

Ми не можемо дозволити, щоб ці казино працювали безкарно на шкоду тим, хто є чесним.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гаразд, тоді ми почекаємо ще кілька днів і, сподіваюся, все владнається, а якщо ні, ми зв’яжемося з казино. Я знаю, що чекати неприємно, але, з іншого боку, цілком нормально, що в казино може бути довга черга. Той факт, що ви маєте статус схваленого відкликання, мене трохи заспокоює, тож я впевнений, що ви його отримаєте.

Якщо щось буде, я буду тут.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я кажу, Джаро, що ваші результати трохи заплутали, тому що є казино, які мають низькі результати й виплачують, а є казино, які мають високі результати й не виплачують. Якщо є кілька факторів, які заважають виплаті, то вам доведеться глибше вивчити ці фактори та переоцінити бали казино на основі цих факторів.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тому я сказав, що виплата не є частиною рейтингу. У будь-якому казино можуть трапитися технічні проблеми або щось інше, що може сповільнити виплату. Деякі казино можуть виплатити гравцеві майже відразу, тому було б неправильно узагальнювати такі речі. Те, що казино мають менші результати, не означає, що їм не потрібно платити гравцям. Але в цілому може виникнути низка інших проблем, з якими вам доведеться мати справу. Все завжди пояснюється в Індексі безпеки.

Крім того, якщо ви хочете побачити, як ми перевіряємо казино, ви можете подивитися тут Як ми перевіряємо онлайн-казино

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви кажете: «ось чому я сказав, що оплата не є частиною рейтингу», але оплата є найважливішою річчю для гравців.

Автоматичний переклад.
ericleo
1 місяць тому

Так, я це розумію, але як можна відстежити таку річ, коли в кожному казино вона може бути різною? Це стандартно, що щось може статися, і якщо ми це перевірили, і для нас нічого не сталося, тоді гравець приходив туди і стикався з проблемами, як би це виглядало, якби ми написали, що в казино є швидке виведення коштів, принаймні ми стикалися з таким . У кожного гравця може бути різний досвід, і я не думаю, що це було б правильно мати так. Сподіваюся, ви розумієте, що я кажу.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт всім,

Я подав запит на зняття 500 євро 13 серпня 2024 року о 10:31.

Відтоді нічого не сталося. Я спілкуюся з ними щодня через чат і завжди отримую однакові відповіді.

Мені доводиться чекати, а виплата затримується. Я не перевірений, тому що це не потрібно.



Автоматичний переклад.
christopherriegel91
1 місяць тому

Привіт Крістофер,

заспокойся бо ВОНИ ВАМ НЕ БУДУТЬ ПЛАТИТИ. Вони скажуть вам, що вони завалені зняттями, що у них «черга» і що ви повинні зберігати спокій.

Якби у них справді був хвіст, то кажуть, що пішли б черевом догори. Насправді CROWNPLAY НЕ ОПЛАЧУЄ.

ЦЕ БЕЗДОК, ЯКИЙ НЕ КОТУЄ ВАМ НІ ЦЕНТА. ТІКАТИ.

Але я сподіваюся, що я не правий для вас. до побачення

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт всім,

Я подав запит на зняття 500 євро 13 серпня 2024 року о 10:31.

Відтоді нічого не сталося. Я спілкуюся з ними щодня через чат і завжди отримую однакові відповіді.

Мені доводиться чекати, а виплата затримується. Я не перевірений, тому що це не потрібно.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, це єдина причина, чому вам повідомили про це казино? Думаю, цього буде недостатньо, але я бачив, як кілька гравців нещодавно писали, тож, очевидно, вони зіткнулися з деякими з цих проблем.

Ось чому я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів, і ви наближаєтеся до цього часу. Якщо тим часом нічого не станеться, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією та подати скаргу.

Тож наберіться терпіння деякий час, і ми побачимо, чи щось зміниться, добре?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Так, це єдина причина 🙁.

Мені нічого не залишається, як чекати 🙂

Автоматичний переклад.
christopherriegel91
1 місяць тому

Це прикро, але, як ви сказали, ми почекаємо та побачимо, чи щось розвиватиметься в кращому напрямку. Ви грали з бонусом чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Так, я.. все виконав!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я боюся, що казино CROWNPLAY все одно не виплачує виграші. Вони використовують тактику виснаження, поки, щоб позбутися від них, ви не граєте на зняття. Я вважаю це казино несправедливим і використовую його неправильно, коли хотів би використати ефективніші слова. Мене вчили не брати не мої гроші. Ми не всі однакові. CROWNPLAY доц

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, я.. все виконав!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Звичайно, давайте подивимося, чи придумає казино щось нове і виплатить вам ваші гроші. Я вже згадував 14 днів, тому, якщо нічого не станеться, дайте мені знати, і ми спробуємо допомогти.

Бажаю міцних нервів.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вони також брешуть мені і обманюють. Я грав у Crown Play Casino, виграв 500 євро і чекав виплати 21 день. Гроші були перераховані назад на мій рахунок гравця вдруге сьогодні.

Це злочин і шахрайство.

Тримайтеся подалі від цієї групи казино

Автоматичний переклад.
waldhofitter
3 тиж. тому

Мені дуже шкода, що ти змушений пройти через усе це. Однак вони дали вам якісь пояснення щодо цього?

Сподіваємось, ми зможемо допомогти з вашою скаргою та незабаром з’ясуємо причину.

Щоразу, коли у вас будуть якісь новини щодо цього, будь ласка, зверніться.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Спочатку вони сказали, що це помилка мого постачальника платіжних послуг, але після того, як я подзвонив у свій банк, тепер виникли технічні проблеми.

На мій погляд, це злочин і шахрайство

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Їх треба зупинити, хто продовжує грати, той сам винен

Автоматичний переклад.
waldhofitter
3 тиж. тому

Іноді такі речі трапляються, можуть виникати технічні проблеми, але 3 тижні неможливості заплатити гравцеві – це занадто багато навіть для мене. У вас не було альтернативи зняти?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

На жаль, ні.

У вас немає можливості зв'язатися з казино?


Автоматичний переклад.
waldhofitter
3 тиж. тому

Безумовно, наша команда з розгляду скарг спробує зв’язатися з ними у вашій скарзі. Будь ласка, запасіться терпінням, і, сподіваємося, незабаром ми дізнаємося деякі новини щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Дякую, мені цікаво, щодня різні виправдання від казино. Зараз кілька разів обіцяли перерахувати гроші вручну, але нічого не відбувається

Автоматичний переклад.
1...7 8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого