ГоловнаФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від Romi
|
25 226 переглядів 208 відповідей |
|
1...7 8 9...11

Ви кажете: «ось чому я сказав, що оплата не є частиною рейтингу», але оплата є найважливішою річчю для гравців.

Автоматичний переклад.
ericleo

Так, я це розумію, але як можна відстежити таку річ, коли в кожному казино вона може бути різною? Це стандартно, що щось може статися, і якщо ми це перевірили, і для нас нічого не сталося, тоді гравець приходив туди і стикався з проблемами, як би це виглядало, якби ми написали, що в казино є швидке виведення коштів, принаймні ми стикалися з таким . У кожного гравця може бути різний досвід, і я не думаю, що це було б правильно мати так. Сподіваюся, ви розумієте, що я кажу.

Автоматичний переклад.

привіт всім,

Я подав запит на зняття 500 євро 13 серпня 2024 року о 10:31.

Відтоді нічого не сталося. Я спілкуюся з ними щодня через чат і завжди отримую однакові відповіді.

Мені доводиться чекати, а виплата затримується. Я не перевірений, тому що це не потрібно.



Автоматичний переклад.
christopherriegel91

Привіт Крістофер,

заспокойся бо ВОНИ ВАМ НЕ БУДУТЬ ПЛАТИТИ. Вони скажуть вам, що вони завалені зняттями, що у них «черга» і що ви повинні зберігати спокій.

Якби у них справді був хвіст, то кажуть, що пішли б черевом догори. Насправді CROWNPLAY НЕ ОПЛАЧУЄ.

ЦЕ БЕЗДОК, ЯКИЙ НЕ КОТУЄ ВАМ НІ ЦЕНТА. ТІКАТИ.

Але я сподіваюся, що я не правий для вас. до побачення

Автоматичний переклад.

привіт всім,

Я подав запит на зняття 500 євро 13 серпня 2024 року о 10:31.

Відтоді нічого не сталося. Я спілкуюся з ними щодня через чат і завжди отримую однакові відповіді.

Мені доводиться чекати, а виплата затримується. Я не перевірений, тому що це не потрібно.



Автоматичний переклад.

Привіт, це єдина причина, чому вам повідомили про це казино? Думаю, цього буде недостатньо, але я бачив, як кілька гравців нещодавно писали, тож, очевидно, вони зіткнулися з деякими з цих проблем.

Ось чому я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів, і ви наближаєтеся до цього часу. Якщо тим часом нічого не станеться, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією та подати скаргу.

Тож наберіться терпіння деякий час, і ми побачимо, чи щось зміниться, добре?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, це єдина причина 🙁.

Мені нічого не залишається, як чекати 🙂

Автоматичний переклад.
christopherriegel91

Це прикро, але, як ви сказали, ми почекаємо та побачимо, чи щось розвиватиметься в кращому напрямку. Ви грали з бонусом чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, я.. все виконав!

Автоматичний переклад.

Я боюся, що казино CROWNPLAY все одно не виплачує виграші. Вони використовують тактику виснаження, поки, щоб позбутися від них, ви не граєте на зняття. Я вважаю це казино несправедливим і використовую його неправильно, коли хотів би використати ефективніші слова. Мене вчили не брати не мої гроші. Ми не всі однакові. CROWNPLAY доц

Автоматичний переклад.

Так, я.. все виконав!

Автоматичний переклад.

Звичайно, давайте подивимося, чи придумає казино щось нове і виплатить вам ваші гроші. Я вже згадував 14 днів, тому, якщо нічого не станеться, дайте мені знати, і ми спробуємо допомогти.

Бажаю міцних нервів.

Автоматичний переклад.

Вони також брешуть мені і обманюють. Я грав у Crown Play Casino, виграв 500 євро і чекав виплати 21 день. Гроші були перераховані назад на мій рахунок гравця вдруге сьогодні.

Це злочин і шахрайство.

Тримайтеся подалі від цієї групи казино

Автоматичний переклад.
waldhofitter

Мені дуже шкода, що ти змушений пройти через усе це. Однак вони дали вам якісь пояснення щодо цього?

Сподіваємось, ми зможемо допомогти з вашою скаргою та незабаром з’ясуємо причину.

Щоразу, коли у вас будуть якісь новини щодо цього, будь ласка, зверніться.


Автоматичний переклад.

Спочатку вони сказали, що це помилка мого постачальника платіжних послуг, але після того, як я подзвонив у свій банк, тепер виникли технічні проблеми.

На мій погляд, це злочин і шахрайство

Автоматичний переклад.

Їх треба зупинити, хто продовжує грати, той сам винен

Автоматичний переклад.
waldhofitter

Іноді такі речі трапляються, можуть виникати технічні проблеми, але 3 тижні неможливості заплатити гравцеві – це занадто багато навіть для мене. У вас не було альтернативи зняти?

Автоматичний переклад.

На жаль, ні.

У вас немає можливості зв'язатися з казино?


Автоматичний переклад.
waldhofitter

Безумовно, наша команда з розгляду скарг спробує зв’язатися з ними у вашій скарзі. Будь ласка, запасіться терпінням, і, сподіваємося, незабаром ми дізнаємося деякі новини щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.

Дякую, мені цікаво, щодня різні виправдання від казино. Зараз кілька разів обіцяли перерахувати гроші вручну, але нічого не відбувається

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я грав тут у Crown Play, і я чекаю своїх грошей 10 днів, і вони працюють наді мною день у день, що у них багато роботи, у мене є копії розмов, які я хочу взяти легально дію

Автоматичний переклад.

Дякую, мені цікаво, щодня різні виправдання від казино. Зараз кілька разів обіцяли перерахувати гроші вручну, але нічого не відбувається

Автоматичний переклад.

Як ви думаєте, чи використовує це казино платіжні доручення у вихідні? Я намагаюся з’ясувати, коли найкраще очікувати новин — бажано останніх хороших новин!

Як я бачив у скарзі, ви дуууууже довго боретеся! Моліться, щоб наступний тиждень приніс вам гроші.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого