ФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

8 міс. тому від Romi
|
18408 переглядів 180 відповідей |
|
1...6 7 8...10
Nyra85
5 міс. тому

Так круто! Зараз приступимо до цього! Дякуємо за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
Jackb
5 міс. тому

Нічого страшного, удачі😁

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я вніс 130 бразильських реалів із 200% бонусом, продовження бонусу становило 11 000 бразильських реалів, я зробив виграш і мав 1400 бразильських реалів на балансі, мій ролловер був 40%, у мене залишилося 60%, раптом мій рахунок став нульовим, у мене було 1279,48, Я пішов у чат, і мені сказали, що термін дії бонусу закінчився через 24 години, тому мій обліковий запис було скинуто. баланс, але з перекиданням, заснованим на моїх виграшах, а не на початковому бонусі, з тим, що мій перехід збільшився до 21 000 бразильських реалів, з того, що я бачив, це казино використовує багато засобів, щоб ускладнити зняття ваших виграшів і збільшити перекидання, якщо необхідно, вони роблять не дотримується позовів і умов.

Автоматичний переклад.
ericleo
5 міс. тому

Коли справа доходить до бонусів, насправді не є чимось незвичайним, що термін дії бонусу закінчується. Тому дуже важливо заздалегідь прочитати умови кожного з них, щоб уникнути подібних проблем.

Як давно ви граєте в цьому казино?


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це другий раз, коли це казино робить це, crowplay, внесіть депозит до закінчення 24-годинного бонусу, здається, у них стався збій системи, коли закінчилася акція бонусу на депозит, обліковий запис скинуто, тож у вас є 24 години для депозитів і гри протягом 24 годин я зайшов у чат, і вони повернули мій виграш у вигляді бонусу, але ролловер розраховується на основі вашого виграшу, тобто ролловер початкового депозиту стає ролловером вашого депозиту плюс виграш, у У цьому випадку я виграв 1260 бразильських реалів, ролловер збільшився до 22 000 бразильських реалів, але початковий бонусний ролловер становив 11 000 бразильських реалів, коли я пройшов середину ролловеру, вони спричинили цей збій у системі та змінили мій ролловер.

Навіть із поверненням у 22 000 бразильських реалів мені все одно вдалося перевести готівку та зняти 557 бразильських реалів, але якби перекидання становило 11 000, що було за умовами, я б зняв більше.

Я граю в цьому казино недовго, і зняття коштів очікується вже 3 дні.

Я ще не відкрив скаргу, але якщо це займе більше 5 днів, я відкрию скаргу.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
ericleo
5 міс. тому

Насправді це дуже добре, що вони змогли якось це виправити, я б сказав.

Можна запитати, чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено?

Просто дружнє нагадування для вас, що наша група розгляду скарг зможе втрутитися після 14-денного терміну, щоб ви були поінформовані про це.

Сподіваюся, ви зможете отримати гроші до цього. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Насправді вони виправили це лише після того, як я сказав, що поскаржуся сюди, навіть тоді вони виправили це подвійним бонусом. Мій обліковий запис не підтверджено, оскільки він йому на даний момент не потрібен, тому я зачекаю 14 днів.

Автоматичний переклад.
ericleo
5 міс. тому

Будемо чекати гарних новин тут.😉

Який спосіб оплати ви використали для зняття коштів, якщо ви не проти?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я використовував метод pix Brasil.

Автоматичний переклад.
ericleo
5 міс. тому

Насправді це єдине, що ви можете використовувати, чи не так? Я не помітив твоєї країни.

Будемо чекати новин.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це не єдиний, яким я можу користуватися, я можу використовувати skrill, astropay і т.д., дякую за увагу, сподіваюся, у мене не буде проблем з виведенням.

Автоматичний переклад.
ericleo
5 міс. тому

Ой, гаразд, моя біда. Обов'язково дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

доброго ранку

Починаючи з 5 серпня, у мене є незавершене зняття з CROWNPLAY. Вони розповідають мені багато історій, кажуть, що у них довга черга на розмитнення (якщо всі платять, вони підуть до біса), а вони не платять

Вони заблокували чат і не відповідають на листи.

Чесно кажучи, мої електронні листи не дуже ввічливі, але вони повинні заплатити мені мої гроші, а якщо вони цього не зроблять, вони злодії. Чи є хтось, хто може мені допомогти? дякую

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене було знято 500 бразильських реалів на цьому сайті, я чекав 10 днів і не отримав їх, я пішов за оцінкою Casinoguro, яка вище середнього, я не знаю, як Casinoguro обчислює ці бали, є сайти, які оцінка низька, і я отримую гроші за 1 день, для нас має бути обмежена кількість днів для отримання вилучень, казино платять, коли хочуть, і отримують наші гроші негайно, казино знають, що чим довше вони платять, тим менше ресурсів, вам доведеться грати в інших казино. Це тактика поганих казино. Я граю на сайтах, які платять негайно, наприклад BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, серед інших, я думаю, що Casinoguro має викласти зауваження щодо зняття коштів, наприклад, це казино виведення відбувається негайно, це казино займає 5 днів l, інше займає 30 днів, це інше зазвичай не виплачує виграші.

Є кілька дуже поганих казино, через які ми боїмося грати та розважатися, деякі казино забирають радість від розваг і виграшів, радість і веселощі втрачаються, коли казино чекають оплати, гроші залишаються там, через 5 днів вони запит на перевірку, потрібно ще 7 днів, щоб підтвердити рахунок, і ще 10, щоб заплатити і заплатити, тому я граю тільки в казино, які швидко платять, я більше ніколи не грав у Crownplay.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

доброго ранку

Починаючи з 5 серпня, у мене є незавершене зняття з CROWNPLAY. Вони розповідають мені багато історій, кажуть, що у них довга черга на розмитнення (якщо всі платять, вони підуть до біса), а вони не платять

Вони заблокували чат і не відповідають на листи.

Чесно кажучи, мої електронні листи не дуже ввічливі, але вони повинні заплатити мені мої гроші, а якщо вони цього не зроблять, вони злодії. Чи є хтось, хто може мені допомогти? дякую

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я бачу, що вам вдалося відкрити скаргу , тому ми побачимо, що наша команда зможе вирішити. Однак я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів, щоб визначити все, що їм потрібно зробити, щоб надіслати вам гроші.

У будь-якому випадку, що вам сказали в казино про причину, чому вони ще не надіслали вам гроші? Це ваше перше зняття?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене було знято 500 бразильських реалів на цьому сайті, я чекав 10 днів і не отримав їх, я пішов за оцінкою Casinoguro, яка вище середнього, я не знаю, як Casinoguro обчислює ці бали, є сайти, які оцінка низька, і я отримую гроші за 1 день, для нас має бути обмежена кількість днів для отримання вилучень, казино платять, коли хочуть, і отримують наші гроші негайно, казино знають, що чим довше вони платять, тим менше ресурсів, вам доведеться грати в інших казино. Це тактика поганих казино. Я граю на сайтах, які платять негайно, наприклад BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, серед інших, я думаю, що Casinoguro має викласти зауваження щодо зняття коштів, наприклад, це казино виведення відбувається негайно, це казино займає 5 днів l, інше займає 30 днів, це інше зазвичай не виплачує виграші.

Є кілька дуже поганих казино, через які ми боїмося грати та розважатися, деякі казино забирають радість від розваг і виграшів, радість і веселощі втрачаються, коли казино чекають оплати, гроші залишаються там, через 5 днів вони запит на перевірку, потрібно ще 7 днів, щоб підтвердити рахунок, і ще 10, щоб заплатити і заплатити, тому я граю тільки в казино, які швидко платять, я більше ніколи не грав у Crownplay.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мені здається, я знаю, чому ви так думаєте, але скажу лише про те, що це не є сильним показником, який вплине на індекс безпеки. Багато факторів можуть вплинути на зняття коштів, які можуть спричинити затримку, і це не обов’язково провина казино. Важливо також пам’ятати, що багато гравців можуть швидко зняти кошти, і їм не потрібно згадувати про це тут, і більшість часу гравці просто приходять скаржитися. Що, з одного боку, я можу зрозуміти, тому що якби я довго чекав на свої гроші, я б нервував.

Але перевірка, технічні проблеми, сторонні постачальники, способи оплати – усе це може вплинути на тривалість усього виведення. Отже, хоча я розумію, чому ви маєте таку думку, ви, ймовірно, не матимете обмежень щодо того, коли вам слід виводити кошти в будь-якому казино.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт Яро,

минуло 9 робочих днів, і статус схваленого зняття. Що вони мені відповіли? Що у них кілометрова черга, масовий запит на виплати. Я боюся, що вони підуть до біса, якщо їм заплатять. Але страху немає: це фігня. Насправді вони не платять, вони не хочуть платити. Нарешті, факт, який був би смішний, якби він не був таким жалюгідним, як казино, про яке йде мова: з support@crownplay Вас запрошують до контакту support@rabona .

У них плутаються ідеї. І так, це моє перше зняття. І в усякому разі останнє. Навіть не фальшивий депозит, вони цього заслуговують!!!!

Ми не можемо дозволити, щоб ці казино працювали безкарно на шкоду тим, хто є чесним.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я кажу, Джаро, що ваші результати трохи заплутали, тому що є казино, які мають низькі результати й виплачують, а є казино, які мають високі результати й не виплачують. Якщо є кілька факторів, які заважають виплаті, то вам доведеться глибше вивчити ці фактори та переоцінити бали казино на основі цих факторів.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Яро,

минуло 9 робочих днів, і статус схваленого зняття. Що вони мені відповіли? Що у них кілометрова черга, масовий запит на виплати. Я боюся, що вони підуть до біса, якщо їм заплатять. Але страху немає: це фігня. Насправді вони не платять, вони не хочуть платити. Нарешті, факт, який був би смішний, якби він не був таким жалюгідним, як казино, про яке йде мова: з support@crownplay Вас запрошують до контакту support@rabona .

У них плутаються ідеї. І так, це моє перше зняття. І в усякому разі останнє. Навіть не фальшивий депозит, вони цього заслуговують!!!!

Ми не можемо дозволити, щоб ці казино працювали безкарно на шкоду тим, хто є чесним.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гаразд, тоді ми почекаємо ще кілька днів і, сподіваюся, все владнається, а якщо ні, ми зв’яжемося з казино. Я знаю, що чекати неприємно, але, з іншого боку, цілком нормально, що в казино може бути довга черга. Той факт, що ви маєте статус схваленого відкликання, мене трохи заспокоює, тож я впевнений, що ви його отримаєте.

Якщо щось буде, я буду тут.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я кажу, Джаро, що ваші результати трохи заплутали, тому що є казино, які мають низькі результати й виплачують, а є казино, які мають високі результати й не виплачують. Якщо є кілька факторів, які заважають виплаті, то вам доведеться глибше вивчити ці фактори та переоцінити бали казино на основі цих факторів.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тому я сказав, що виплата не є частиною рейтингу. У будь-якому казино можуть трапитися технічні проблеми або щось інше, що може сповільнити виплату. Деякі казино можуть виплатити гравцеві майже відразу, тому було б неправильно узагальнювати такі речі. Те, що казино мають менші результати, не означає, що їм не потрібно платити гравцям. Але в цілому може виникнути низка інших проблем, з якими вам доведеться мати справу. Все завжди пояснюється в Індексі безпеки.

Крім того, якщо ви хочете побачити, як ми перевіряємо казино, ви можете подивитися тут Як ми перевіряємо онлайн-казино

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого