Я вніс 130 бразильських реалів із 200% бонусом, продовження бонусу становило 11 000 бразильських реалів, я зробив виграш і мав 1400 бразильських реалів на балансі, мій ролловер був 40%, у мене залишилося 60%, раптом мій рахунок став нульовим, у мене було 1279,48, Я пішов у чат, і мені сказали, що термін дії бонусу закінчився через 24 години, тому мій обліковий запис було скинуто. баланс, але з перекиданням, заснованим на моїх виграшах, а не на початковому бонусі, з тим, що мій перехід збільшився до 21 000 бразильських реалів, з того, що я бачив, це казино використовує багато засобів, щоб ускладнити зняття ваших виграшів і збільшити перекидання, якщо необхідно, вони роблять не дотримується позовів і умов.
I deposited 130 BRL with a 200% bonus, the bonus rollover was 11,000 BRL, I made winnings and had 1,400 BRL in balance, my rollover was at 40%, I had 60% left, suddenly my account was zero, I had 1,279.48, I went to chat and they told me that the bonus expired in 24 hours, so my account was reset. balance but with the rollover based on my winnings not on the initial bonus, with that my rollover increased to 21,000 BRL, from what I saw this Casino uses many means to make it difficult to withdraw your winnings and increase the rollover if necessary, they do not respect the suits and conditions.
Depositei 130 BRL com bônus de 200%, o rollover do bônus era de 11.000 BRL, obtive ganhos e fiquei com 1.400 BRL de saldo, meu rollover estava em 40% faltava 60%, de repente minha conta zerou, estava com 1.279,48, fui no chat eles me disseram que o bônus expirava em 24 horas por isso minha conta foi zerada, no chat eu disse que é impossível você bater o resolver do bônus em 24 horas, e que iria fazer uma reclamação do casinoguru, após isso devolveram meu saldo mas com o rollover baseado no meus ganhos não no bônus inicial, com isso meu rollover aumentou para 21.000 BRL, pelo que eu vi esse Casino utiliza de muitos meios para dificultar o saque dos seus ganhos e aumentam o rollover de precisarem, não respeitam os ternos e condições.
Коли справа доходить до бонусів, насправді не є чимось незвичайним, що термін дії бонусу закінчується. Тому дуже важливо заздалегідь прочитати умови кожного з них, щоб уникнути подібних проблем.
Як давно ви граєте в цьому казино?
When it comes to bonuses, it is actually not that unusual that a bonus will expire. That is why it is very important to read the terms of each one beforehand, so this kind of issue can be avoided.
How long have you been playing at this casino?
Це другий раз, коли це казино робить це, crowplay, внесіть депозит до закінчення 24-годинного бонусу, здається, у них стався збій системи, коли закінчилася акція бонусу на депозит, обліковий запис скинуто, тож у вас є 24 години для депозитів і гри протягом 24 годин я зайшов у чат, і вони повернули мій виграш у вигляді бонусу, але ролловер розраховується на основі вашого виграшу, тобто ролловер початкового депозиту стає ролловером вашого депозиту плюс виграш, у У цьому випадку я виграв 1260 бразильських реалів, ролловер збільшився до 22 000 бразильських реалів, але початковий бонусний ролловер становив 11 000 бразильських реалів, коли я пройшов середину ролловеру, вони спричинили цей збій у системі та змінили мій ролловер.
Навіть із поверненням у 22 000 бразильських реалів мені все одно вдалося перевести готівку та зняти 557 бразильських реалів, але якби перекидання становило 11 000, що було за умовами, я б зняв більше.
Я граю в цьому казино недовго, і зняття коштів очікується вже 3 дні.
Я ще не відкрив скаргу, але якщо це займе більше 5 днів, я відкрию скаргу.
This is the second time this Casino has done this, crowplay, deposit before the 24-hour bonus expires, it seems that they have a system crash when the deposit bonus promotion ends, the account resets, so you have 24 hours to deposits and play within 24 hours, I entered the chat and they returned my winnings in the form of a bonus, but the rollover is calculated based on your winnings, that is, the rollover of the initial deposit becomes the rollover of your deposit plus the winnings, in this case I won 1,260 BRL, the rollover increased to 22,000 BRL, but the initial bonus rollover was 11,000 BRL, when I was halfway through the rollover, they caused this crash in the system, and changed my rollover.
Even with a rollover of 22,000 BRL I still managed to cash out and withdraw 557 BRL but if the rollover was 11,000 which was in the terms I would have withdrawn more.
I have been playing at this Casino for a short time and the withdrawal has been pending for 3 days.
I haven't opened a complaint yet but if it takes more than 5 days I will open a complaint.
Já é a segunda vez que esse Casino faz isso, crowplay, depósito antes de expirar o bônus de 24 horas, parece que eles tem uma pane no sistema quando acaba a promoção do bônus para o depósito a conta zera, então você tem 24 horas para depósitos e jogar em 24 horas, entrei no chat eles devolveram meus ganhos em forma de bônus, mas o rollover calculam em cima dos seus ganhos, ou seja o rollover do depósito inicial para a ser o rollover do seu depósito mais os ganhos, no caso ganhei 1.260 BRL o rollover passou para 22.000 BRL, mas o rollover do bonus inicial era 11.000 BRL, quando estava na metade do rollover fizeram essa pane no sistema, e alteram meu rollover.
Mesmo com rollover de 22.000 BRL ainda consegui bater e sacar 557 BRL mas se o rollover fosse 11.000 que estava nos termos teria sacado mais.
Jogo nesse Casino a pouco tempo estou com o saque pendente tem 3 dias.
Ainda não abri uma reclamação mas se passar de 5 dias abrirei uma reclamação.
Насправді це дуже добре, що вони змогли якось це виправити, я б сказав.
Можна запитати, чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено?
Просто дружнє нагадування для вас, що наша група розгляду скарг зможе втрутитися після 14-денного терміну, щоб ви були поінформовані про це.
Сподіваюся, ви зможете отримати гроші до цього. Будь ласка, тримайте нас в курсі.
It is actually really good that they were able to fix it somehow, I would say.
May I ask if your account is fully verified there?
Just a friendly reminder for you, that our complaint team will be able to intervene after the 14-day time frame, so you are informed about this.
I hope you will be able to get the money before that. Please keep us updated.
Насправді вони виправили це лише після того, як я сказав, що поскаржуся сюди, навіть тоді вони виправили це подвійним бонусом. Мій обліковий запис не підтверджено, оскільки він йому на даний момент не потрібен, тому я зачекаю 14 днів.
In fact, they only fixed this after I said I would complain here, even then they fixed it with double the bonus rollover. My account has not been verified as it does not need it at the moment, so I will wait 14 days.
Na verdade eles só consertaram isso depois que falei que reclamaria aqui, mesmo assim consertaram com rollover do bônus o dobro. Minha conta não foi verificada pois não necessita no momento, então vou aguardar 14 dias.
Будемо чекати гарних новин тут.😉
Який спосіб оплати ви використали для зняття коштів, якщо ви не проти?
We'll be waiting for the good news here.😉
Which payment method have you used for your withdrawal, if you don't mind?
Насправді це єдине, що ви можете використовувати, чи не так? Я не помітив твоєї країни.
Будемо чекати новин.
That is actually the only one you can use, isn't that right? I haven't noticed the country of yours.
We'll wait for the news.
Це не єдиний, яким я можу користуватися, я можу використовувати skrill, astropay і т.д., дякую за увагу, сподіваюся, у мене не буде проблем з виведенням.
It's not the only one I can use, I can use skrill, astropay, etc., thanks for your attention, I hope I don't have any problems with the withdrawal.
Não é o único que posso utilizar posso utilizar skrill, astropay, etc, obrigado pela atenção espero que eu não tenho problemas com o saque.
Ой, гаразд, моя біда. Обов'язково дайте нам знати, будь ласка.
Oh, okay, my bad. Surely let us know, please.
доброго ранку
Починаючи з 5 серпня, у мене є незавершене зняття з CROWNPLAY. Вони розповідають мені багато історій, кажуть, що у них довга черга на розмитнення (якщо всі платять, вони підуть до біса), а вони не платять
Вони заблокували чат і не відповідають на листи.
Чесно кажучи, мої електронні листи не дуже ввічливі, але вони повинні заплатити мені мої гроші, а якщо вони цього не зроблять, вони злодії. Чи є хтось, хто може мені допомогти? дякую
Good morning,
I have had a withdrawal pending with CROWNPLAY since August 5th. They tell me a lot of stories, they tell me they have a long queue to clear (if everyone pays they'll go to hell) and they don't pay
They blocked the chat and do not respond to emails.
Honestly my emails are not exactly polite, but they have to pay me my money and if they don't, they are thieves. Is there anyone who can help me? Thanks
Buongiorno,
dal 5 agosto ho in pending un prelevamento con CROWNPLAY. Mi raccontano un sacco di storie, mi dicono che hanno una lunga coda da smaltire (se pagano tutti vanno in malora) e non pagano
Hanno bloccato la chat e non rispondono alle mail.
Sinceramente le mie mail non sono proprio da educande, ma loro i miei soldi me li devono pagare e se non lo fanno, sono ladri. C'è qualcuno che mi può aiutare? Grazie
У мене було знято 500 бразильських реалів на цьому сайті, я чекав 10 днів і не отримав їх, я пішов за оцінкою Casinoguro, яка вище середнього, я не знаю, як Casinoguro обчислює ці бали, є сайти, які оцінка низька, і я отримую гроші за 1 день, для нас має бути обмежена кількість днів для отримання вилучень, казино платять, коли хочуть, і отримують наші гроші негайно, казино знають, що чим довше вони платять, тим менше ресурсів, вам доведеться грати в інших казино. Це тактика поганих казино. Я граю на сайтах, які платять негайно, наприклад BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, серед інших, я думаю, що Casinoguro має викласти зауваження щодо зняття коштів, наприклад, це казино виведення відбувається негайно, це казино займає 5 днів l, інше займає 30 днів, це інше зазвичай не виплачує виграші.
Є кілька дуже поганих казино, через які ми боїмося грати та розважатися, деякі казино забирають радість від розваг і виграшів, радість і веселощі втрачаються, коли казино чекають оплати, гроші залишаються там, через 5 днів вони запит на перевірку, потрібно ще 7 днів, щоб підтвердити рахунок, і ще 10, щоб заплатити і заплатити, тому я граю тільки в казино, які швидко платять, я більше ніколи не грав у Crownplay.
I had a withdrawal of 500 BRL on this site, I waited for 10 days and I didn't receive it, I went by Casinoguro's score which is above average, I don't know how Casinoguro calculates these scores, there are sites that the score is low and I receive the money in 1 day, there should be a limit of days for us to receive the withdrawals, the casinos pay when they want and receive our money immediately, the casinos know that the longer they take to pay the less resources you will have to play in other casinos, This is a tactic of bad casinos, I'm playing on sites that pay immediately, for example BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, among others, I think Casinoguro should put observations regarding withdrawals, for example this Casino the withdrawal is immediate, this Casino the withdrawal takes 5 days l, this other takes 30 days, this other usually does not pay the winnings.
There are some very bad casinos that make us afraid to play and have fun, some casinos take the joy out of fun and winnings, the joy and fun is lost when the casinos wait to pay, the money stays there, after 5 days, they request verification, it takes another 7 days to verify the account, and another 10 to pay and pay, that's why I only play at casinos that pay quickly, I never played at Crownplay again.
Tinha um saque de 500 BRL nesse site esperei por 10 dias e não recebi, fui pela nota do Casinoguro que está acima da média, não sei como o Casinoguro calcula essas notas, tem site que a nota é baixa e recebo o dinheiro em 1 dia, deveria ter um limite de dias para recebermos os saques, os casinos pagam quando eles querem e recebem nosso dinheiro de imediato, os casinos sabem que quanto mais demorarem para pagar menos recursos voce terá para jogar em outros casinos, então pela demora os jogadores acabam revertendo os saques, isso é uma tática dos casinos ruins, estou jogando em sites que pagam de imediato, por exemplo BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, entre outros, acho que o Casinoguro deveria colocar observações referente a saques, por exemplo esse Casino o saque é imediato, esse Casino o saque demora 5 dias l, esse outro demora 30 dias, esse outro costuma não pagar os ganhos.
Tem uns casinos muitos ruins que nos deixa com receio de jogar e se divertir, alguns casinos tiram a alegria da diversão e dos ganhos, a alegria e diversão se perde quando os casinos enrolam para pagar, fica o dinheiro parado lá, depois de 5 dias, solicitam a verificação, demora mais 7 dias para verificarem a conta, e mais 10 para se pagarem e se pagarem, por isso jogo apenas em casinos que pagam rápido, nunca mais joguei nesse Crownplay.
доброго ранку
Починаючи з 5 серпня, у мене є незавершене зняття з CROWNPLAY. Вони розповідають мені багато історій, кажуть, що у них довга черга на розмитнення (якщо всі платять, вони підуть до біса), а вони не платять
Вони заблокували чат і не відповідають на листи.
Чесно кажучи, мої електронні листи не дуже ввічливі, але вони повинні заплатити мені мої гроші, а якщо вони цього не зроблять, вони злодії. Чи є хтось, хто може мені допомогти? дякую
Good morning,
I have had a withdrawal pending with CROWNPLAY since August 5th. They tell me a lot of stories, they tell me they have a long queue to clear (if everyone pays they'll go to hell) and they don't pay
They blocked the chat and do not respond to emails.
Honestly my emails are not exactly polite, but they have to pay me my money and if they don't, they are thieves. Is there anyone who can help me? Thanks
Buongiorno,
dal 5 agosto ho in pending un prelevamento con CROWNPLAY. Mi raccontano un sacco di storie, mi dicono che hanno una lunga coda da smaltire (se pagano tutti vanno in malora) e non pagano
Hanno bloccato la chat e non rispondono alle mail.
Sinceramente le mie mail non sono proprio da educande, ma loro i miei soldi me li devono pagare e se non lo fanno, sono ladri. C'è qualcuno che mi può aiutare? Grazie
Привіт, я бачу, що вам вдалося відкрити скаргу , тому ми побачимо, що наша команда зможе вирішити. Однак я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів, щоб визначити все, що їм потрібно зробити, щоб надіслати вам гроші.
У будь-якому випадку, що вам сказали в казино про причину, чому вони ще не надіслали вам гроші? Це ваше перше зняття?
Hello, I see you have managed to open a complaint so we will see what our team can manage to sort out. However, I would like to say that we give the casinos 14 days to sort out everything they need to do to send you the money.
Anyway, what did the casino tell you about the reason they haven't sent you the money yet? Is this your first withdrawal ?
У мене було знято 500 бразильських реалів на цьому сайті, я чекав 10 днів і не отримав їх, я пішов за оцінкою Casinoguro, яка вище середнього, я не знаю, як Casinoguro обчислює ці бали, є сайти, які оцінка низька, і я отримую гроші за 1 день, для нас має бути обмежена кількість днів для отримання вилучень, казино платять, коли хочуть, і отримують наші гроші негайно, казино знають, що чим довше вони платять, тим менше ресурсів, вам доведеться грати в інших казино. Це тактика поганих казино. Я граю на сайтах, які платять негайно, наприклад BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, серед інших, я думаю, що Casinoguro має викласти зауваження щодо зняття коштів, наприклад, це казино виведення відбувається негайно, це казино займає 5 днів l, інше займає 30 днів, це інше зазвичай не виплачує виграші.
Є кілька дуже поганих казино, через які ми боїмося грати та розважатися, деякі казино забирають радість від розваг і виграшів, радість і веселощі втрачаються, коли казино чекають оплати, гроші залишаються там, через 5 днів вони запит на перевірку, потрібно ще 7 днів, щоб підтвердити рахунок, і ще 10, щоб заплатити і заплатити, тому я граю тільки в казино, які швидко платять, я більше ніколи не грав у Crownplay.
I had a withdrawal of 500 BRL on this site, I waited for 10 days and I didn't receive it, I went by Casinoguro's score which is above average, I don't know how Casinoguro calculates these scores, there are sites that the score is low and I receive the money in 1 day, there should be a limit of days for us to receive the withdrawals, the casinos pay when they want and receive our money immediately, the casinos know that the longer they take to pay the less resources you will have to play in other casinos, This is a tactic of bad casinos, I'm playing on sites that pay immediately, for example BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, among others, I think Casinoguro should put observations regarding withdrawals, for example this Casino the withdrawal is immediate, this Casino the withdrawal takes 5 days l, this other takes 30 days, this other usually does not pay the winnings.
There are some very bad casinos that make us afraid to play and have fun, some casinos take the joy out of fun and winnings, the joy and fun is lost when the casinos wait to pay, the money stays there, after 5 days, they request verification, it takes another 7 days to verify the account, and another 10 to pay and pay, that's why I only play at casinos that pay quickly, I never played at Crownplay again.
Tinha um saque de 500 BRL nesse site esperei por 10 dias e não recebi, fui pela nota do Casinoguro que está acima da média, não sei como o Casinoguro calcula essas notas, tem site que a nota é baixa e recebo o dinheiro em 1 dia, deveria ter um limite de dias para recebermos os saques, os casinos pagam quando eles querem e recebem nosso dinheiro de imediato, os casinos sabem que quanto mais demorarem para pagar menos recursos voce terá para jogar em outros casinos, então pela demora os jogadores acabam revertendo os saques, isso é uma tática dos casinos ruins, estou jogando em sites que pagam de imediato, por exemplo BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, entre outros, acho que o Casinoguro deveria colocar observações referente a saques, por exemplo esse Casino o saque é imediato, esse Casino o saque demora 5 dias l, esse outro demora 30 dias, esse outro costuma não pagar os ganhos.
Tem uns casinos muitos ruins que nos deixa com receio de jogar e se divertir, alguns casinos tiram a alegria da diversão e dos ganhos, a alegria e diversão se perde quando os casinos enrolam para pagar, fica o dinheiro parado lá, depois de 5 dias, solicitam a verificação, demora mais 7 dias para verificarem a conta, e mais 10 para se pagarem e se pagarem, por isso jogo apenas em casinos que pagam rápido, nunca mais joguei nesse Crownplay.
Мені здається, я знаю, чому ви так думаєте, але скажу лише про те, що це не є сильним показником, який вплине на індекс безпеки. Багато факторів можуть вплинути на зняття коштів, які можуть спричинити затримку, і це не обов’язково провина казино. Важливо також пам’ятати, що багато гравців можуть швидко зняти кошти, і їм не потрібно згадувати про це тут, і більшість часу гравці просто приходять скаржитися. Що, з одного боку, я можу зрозуміти, тому що якби я довго чекав на свої гроші, я б нервував.
Але перевірка, технічні проблеми, сторонні постачальники, способи оплати – усе це може вплинути на тривалість усього виведення. Отже, хоча я розумію, чому ви маєте таку думку, ви, ймовірно, не матимете обмежень щодо того, коли вам слід виводити кошти в будь-якому казино.
I think I know why you think this way, but I will say this much, that it is not a strong indicator that would interfere with the safety index. A lot of factors can go into the withdrawals that can cause a delay and it's not necessarily the casino's fault. It is also important to remember that many players can have withdrawals quickly and not have to mention it here and most of the time players just come to complain. Which on the one hand I can understand because if I waited a long time for my money, I would be nervous.
But verification, technical problems, 3rd party providers, payment methods, all of that can affect the length of the whole withdrawal. So while I can see why you have that opinion, you probably won't have a limit on when you should get your withdrawal at any casino.
Привіт Яро,
минуло 9 робочих днів, і статус схваленого зняття. Що вони мені відповіли? Що у них кілометрова черга, масовий запит на виплати. Я боюся, що вони підуть до біса, якщо їм заплатять. Але страху немає: це фігня. Насправді вони не платять, вони не хочуть платити. Нарешті, факт, який був би смішний, якби він не був таким жалюгідним, як казино, про яке йде мова: з support@crownplay Вас запрошують до контакту support@rabona .
У них плутаються ідеї. І так, це моє перше зняття. І в усякому разі останнє. Навіть не фальшивий депозит, вони цього заслуговують!!!!
Ми не можемо дозволити, щоб ці казино працювали безкарно на шкоду тим, хто є чесним.
Hi Jaro,
it's been 9 working days and the withdrawal is in approved status. What did they answer me? That they have a kilometer-long queue, a massive request for payments. I fear they will go to hell if they pay them. But there is no fear: it's bullshit. In fact they don't pay, they don't want to pay. Finally, a fact that would be laughable if it weren't as miserable as the casino in question: from support@crownplay you are invited to contact support@rabona .
They have confused ideas. And yes, it is my first withdrawal. And in any case the last. Not even a fake deposit, they deserve it!!!!
We cannot allow these casinos to operate with impunity to the detriment of those who are honest.
Ciao Jaro,
sono 9 giorni lavorativi e il prelevamento è in stato approvato. Che cosa mi hanno risposto? Che hanno una coda chilometrica, una massiccia richiesta di pagamenti. Temo andranno in malora se li pagano. Ma non c'è paura: sono balle. Di fatto non pagano, non vogliono pagare. Da ultimo un fatto per cui ci sarebbe da ridere se non fosse misero come il casinò in questione: da support@crownplay si è invitati a rivolgersi a support@rabona.
Hanno le idee confuse. E si, è il mio primo prelievo. E in ogni caso ultimo. Manco un deposito finto, meritano!!!!
Non è possibile lasciare che questi casinò agiscano impunemente a discapito di quelli che sono onesti.
Я кажу, Джаро, що ваші результати трохи заплутали, тому що є казино, які мають низькі результати й виплачують, а є казино, які мають високі результати й не виплачують. Якщо є кілька факторів, які заважають виплаті, то вам доведеться глибше вивчити ці фактори та переоцінити бали казино на основі цих факторів.
I'm saying, Jaro, that your scores are a bit confusing, because there are casinos that have low scores and pay out, and there are casinos that have high scores and don't pay out. If there are several factors that interfere with payout, then you'll have to look more deeply into what those factors are, and re-evaluate the casinos' scores based on those factors.
Estou dizendo Jaro que as notas de vocês são um pouco confusas, pois tem Casino que a nota é baixa e paga e tem Casino que a nota é alta e não pagam, se tem vários fatores que interferem no pagamento então terão que analisar mais profundamente quais são esses fatores, e reavaliar as notas dos casinos com esses fatores.
Привіт Яро,
минуло 9 робочих днів, і статус схваленого зняття. Що вони мені відповіли? Що у них кілометрова черга, масовий запит на виплати. Я боюся, що вони підуть до біса, якщо їм заплатять. Але страху немає: це фігня. Насправді вони не платять, вони не хочуть платити. Нарешті, факт, який був би смішний, якби він не був таким жалюгідним, як казино, про яке йде мова: з support@crownplay Вас запрошують до контакту support@rabona .
У них плутаються ідеї. І так, це моє перше зняття. І в усякому разі останнє. Навіть не фальшивий депозит, вони цього заслуговують!!!!
Ми не можемо дозволити, щоб ці казино працювали безкарно на шкоду тим, хто є чесним.
Hi Jaro,
it's been 9 working days and the withdrawal is in approved status. What did they answer me? That they have a kilometer-long queue, a massive request for payments. I fear they will go to hell if they pay them. But there is no fear: it's bullshit. In fact they don't pay, they don't want to pay. Finally, a fact that would be laughable if it weren't as miserable as the casino in question: from support@crownplay you are invited to contact support@rabona .
They have confused ideas. And yes, it is my first withdrawal. And in any case the last. Not even a fake deposit, they deserve it!!!!
We cannot allow these casinos to operate with impunity to the detriment of those who are honest.
Ciao Jaro,
sono 9 giorni lavorativi e il prelevamento è in stato approvato. Che cosa mi hanno risposto? Che hanno una coda chilometrica, una massiccia richiesta di pagamenti. Temo andranno in malora se li pagano. Ma non c'è paura: sono balle. Di fatto non pagano, non vogliono pagare. Da ultimo un fatto per cui ci sarebbe da ridere se non fosse misero come il casinò in questione: da support@crownplay si è invitati a rivolgersi a support@rabona.
Hanno le idee confuse. E si, è il mio primo prelievo. E in ogni caso ultimo. Manco un deposito finto, meritano!!!!
Non è possibile lasciare che questi casinò agiscano impunemente a discapito di quelli che sono onesti.
Гаразд, тоді ми почекаємо ще кілька днів і, сподіваюся, все владнається, а якщо ні, ми зв’яжемося з казино. Я знаю, що чекати неприємно, але, з іншого боку, цілком нормально, що в казино може бути довга черга. Той факт, що ви маєте статус схваленого відкликання, мене трохи заспокоює, тож я впевнений, що ви його отримаєте.
Якщо щось буде, я буду тут.
Okay then, we'll wait a few more days and hopefully everything will be sorted out and if not, we'll contact casino. I know it's not nice to wait but on the other hand it's quite normal that a casino can have a long queue. The fact that you have a withdrawal in the approved status would be a bit reassuring to me, so I'm sure you'll get it.
If there is something I will be here.
Я кажу, Джаро, що ваші результати трохи заплутали, тому що є казино, які мають низькі результати й виплачують, а є казино, які мають високі результати й не виплачують. Якщо є кілька факторів, які заважають виплаті, то вам доведеться глибше вивчити ці фактори та переоцінити бали казино на основі цих факторів.
I'm saying, Jaro, that your scores are a bit confusing, because there are casinos that have low scores and pay out, and there are casinos that have high scores and don't pay out. If there are several factors that interfere with payout, then you'll have to look more deeply into what those factors are, and re-evaluate the casinos' scores based on those factors.
Estou dizendo Jaro que as notas de vocês são um pouco confusas, pois tem Casino que a nota é baixa e paga e tem Casino que a nota é alta e não pagam, se tem vários fatores que interferem no pagamento então terão que analisar mais profundamente quais são esses fatores, e reavaliar as notas dos casinos com esses fatores.
Тому я сказав, що виплата не є частиною рейтингу. У будь-якому казино можуть трапитися технічні проблеми або щось інше, що може сповільнити виплату. Деякі казино можуть виплатити гравцеві майже відразу, тому було б неправильно узагальнювати такі речі. Те, що казино мають менші результати, не означає, що їм не потрібно платити гравцям. Але в цілому може виникнути низка інших проблем, з якими вам доведеться мати справу. Все завжди пояснюється в Індексі безпеки.
Крім того, якщо ви хочете побачити, як ми перевіряємо казино, ви можете подивитися тут Як ми перевіряємо онлайн-казино
That's why I said that payout is not part of the rating. In any casino, technical problems or anything else can happen that can slow down the payout. Some casinos can pay out a player almost immediately, so it would be wrong to generalize such things. Just because casinos have some smaller score doesn't mean they don't have to pay out players. But overall, there may be a number of other problems that you would have to deal with. Everything is always explained in the Safety index.
Alternatively, if you want to see how we review casino you can look here- How we review online casinos
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.