ФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

8 міс. тому від Romi
|
18436 переглядів 180 відповідей |
|
1...5 6 7...10
Jaro
6 міс. тому

Привіт, сьогодні знову написала вранці з онлайн чату і мені написали чекати до кінця дня, що працюють над виходом з договору. Що я отримаю 100% грошей.

Але нічого не відбувається. Я також сфотографував екранні сторінки.

Написали, що не потрібно верифікувати обліковий запис. Грав без бонусу.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго ранку... Натомість я зняв 311fr з 25.04.2024... Я щодня спілкуюся з ними в онлайн-чаті, і вони завжди кажуть мені, що тобі потрібно почекати і бути терплячим... минуло багато днів і досі немає новин щодо ОБРОБКИ ЗНЯТТЯ... Я зараз більш ніж у відчаї!... Я також хочу зазначити, що я вже зробив 3 зняття через цей безлад, але зараз я не розумію, чому вони це роблять ось так... чи не могли б ви мені допомогти... я в розпачі і більше не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, сьогодні знову написала вранці з онлайн чату і мені написали чекати до кінця дня, що працюють над виходом з договору. Що я отримаю 100% грошей.

Але нічого не відбувається. Я також сфотографував екранні сторінки.

Написали, що не потрібно верифікувати обліковий запис. Грав без бонусу.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Звичайно, дуже дякую за вашу відповідь.

Однак, що це означає, що вони працюють над виходом з контракту? з якого конкретно? Казино постійно повторює одне й те саме, тому я б серйозно подумав про те, щоб подати скаргу, тож якщо вас зацікавила моя попередня відповідь, я опублікував посилання, за яким ви можете її подати.

Добре, що у вас є скріншоти, і якщо вони вам знадобляться, ви б використали їх у скарзі.

Я вважаю, що це був би найрозумніший крок, оскільки ви не можете йти далі.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго ранку... Натомість я зняв 311fr з 25.04.2024... Я щодня спілкуюся з ними в онлайн-чаті, і вони завжди кажуть мені, що тобі потрібно почекати і бути терплячим... минуло багато днів і досі немає новин щодо ОБРОБКИ ЗНЯТТЯ... Я зараз більш ніж у відчаї!... Я також хочу зазначити, що я вже зробив 3 зняття через цей безлад, але зараз я не розумію, чому вони це роблять ось так... чи не могли б ви мені допомогти... я в розпачі і більше не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я бачу, що він у подібній ситуації, як і гравець перед вами, і я вам у цьому не заздрю. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, але я все одно бачу, що ви вже подали скаргу .

Казино не повідомило вам, чому це займає більше часу, ніж зазвичай? Було б добре, якби саме казино прокоментувало ці випадки, тому що просто сказати вам про терпіння, мабуть, недостатньо.

У вас не було жодного оновлення з п'ятниці?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я бачу, що він у подібній ситуації, як і гравець перед вами, і я вам у цьому не заздрю. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, але я все одно бачу, що ви вже подали скаргу .

Казино не повідомило вам, чому це займає більше часу, ніж зазвичай? Було б добре, якби саме казино прокоментувало ці випадки, тому що просто сказати вам про терпіння, мабуть, недостатньо.

У вас не було жодного оновлення з п'ятниці?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго ранку... практично в суботу ввечері я востаннє зв'язався з чатом.. і тепер вони відповідають простим копіюванням і вставкою, кажучи, щоб терпіти і що зняття майже в кінці обробки... але нічого не переїзд!... Коротше кажучи, немає причин для всього цього

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я виграв 750 австралійських доларів у казино Crownplay понад 2 місяці тому, я пішов, щоб зняти кошти на свій рахунок, а потім виявив, що більше не можу отримати доступ до свого облікового запису через вимогу перевірки. Я надіслав необхідні документи на вказану електронну адресу, але з тих пір нічого не чув , я звертаюся до служби підтримки клієнтів 24/7, але вони взагалі не допомагають

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що мені робити, чи це просто шахрайство, і я повинен здатися чи продовжувати чекати?

Автоматичний переклад.
haydenpace1
6 міс. тому

У цьому випадку я дійсно рекомендую подати скаргу тут, до нашої команди. На перевірку чекати дуже довго, і я впевнений, що наша команда докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Будь ласка, перейдіть за цим посиланням , коли вирішите подати скаргу, і повідомте нам, якщо вам потрібна допомога з цим.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго ранку... практично в суботу ввечері я востаннє зв'язався з чатом.. і тепер вони відповідають простим копіюванням і вставкою, кажучи, щоб терпіти і що зняття майже в кінці обробки... але нічого не переїзд!... Коротше кажучи, немає причин для всього цього

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Було б чудово скоро побачити їхній прогрес. Виходячи з факту, який я знайшов у вашій скарзі, попередні платежі зайняли деякий час, але врешті-решт вони були здійснені. Як на мене, це звучить так, ніби в казино виникла якась затримка. Звичайно, використання відповідей «копіювати/вставити» не дуже зручно чи корисно, але працівники казино зазвичай використовують цей підхід, коли чекають подальших оновлень. 🤷‍♀️

Будемо сподіватися на краще!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго ранку... Я можу підтвердити, що виграш 311 франків надійшов на мій банківський рахунок сьогодні... Я б сказав, що минуло 11/12 днів після того, як я зняв гроші

Автоматичний переклад.
Dome9999
6 міс. тому

Дякуємо за це чудове оновлення. Дуже добре, що ви отримали гроші, хоча це зайняло трохи більше часу, ніж вам хотілося б, чи не так? Чи збираєтеся ви зараз залишатися в цьому казино? Що ви вважаєте?

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Доброго ранку... так, я б сказав, що трохи розчарований часом виведення коштів, інакше мені дуже подобається казино

Автоматичний переклад.
Dome9999
6 міс. тому

Якщо ви хочете поділитися своїм досвідом, перейдіть за цим посиланням , де ви можете написати свій відгук про це казино. Це дійсно може допомогти іншим.😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Всім привіт,

Нещодавно зареєструвався на crownplay і трохи виграв, переглянув коментарі та побачив, наскільки повільно можуть бути виплати, що трохи розчаровує.

Але просто дивлячись, чи багато людей з Австралії забралися?

Якщо так, під час введення банківських реквізитів

Він запитує розрахунковий номер, чи це буде мій банківський свіфт-код?

І Iban або код банку, чи це буде мій bsb і номер рахунку разом?

Заздалегідь спасибі

Автоматичний переклад.
Jackb
5 міс. тому

Привіт, Якб

Кліринговий номер — це ваш bsb, а обліковий запис — номер вашого рахунку, тут максимальне зняття становить 750 доларів... Я перестав грати тут, коли отримав свої гроші... але я вірно граю в казино Woo і казино Chan, оскільки вони дозволяють австралійцям грати в прагматичні слоти ...надшвидке зняття коштів..не вкладайте більше своїх грошей сюди..це лише моя думка.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Nyra85
5 міс. тому

Чудово, я не був у цьому впевнений, коли я запитав у банку, вони сказали, що це зазвичай підійде разом, так приємно почути від когось, хто це зробив, і це спрацювало...

Просто цікаво, скільки часу знадобилося, щоб отримати ваші гроші?

І так, я більше нічого не вкладаю, доки мої гроші не будуть очищені як мінімум

Автоматичний переклад.
Jackb
5 міс. тому

Моє зняття зайняло 14 днів, занадто довго для мене, у мене не вистачає на це терпіння, лол, сподіваюся, ви отримаєте свої гроші швидше, ніж пізніше, але, як ви бачите в цій темі, ви приєднаєтесь до нас у цьому очікуванні😂

Автоматичний переклад.
Nyra85
5 міс. тому

file Вибачте за біль, але я розмовляв зі своїм банком, і вони сказали, що вам потрібен код Swift для переказу за кордон..?

Але ви сказали, що де був розрахунковий номер, ви використовували свій bsb, а де написано IBAN або банк, ви використовували номер свого рахунку? Ура


Автоматичний переклад.
Jackb
5 міс. тому

Ні, вам не потрібен Swift-код, я не знаю, звідки банк взяв інформацію, лол, але я знімав гроші в кількох казино з однаковою схемою банківських переказів і жодного разу не вводив Swift-код.

Просто введіть його, як я вам сказав, і надішліть його... це не спрацювало, коли ви спробували?

Автоматичний переклад.
Jackb
5 міс. тому

Назва банку: наприклад COMMONWELTH BANK

Кліринговий номер: 062948

Iban або банк: 12345678

Власник рахунку: ваше ім'я

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого