ГоловнаФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від Romi
|
28 484 переглядів 208 відповідей |
|
1...5 6 7...11
Jaro

Привіт, сьогодні знову написала вранці з онлайн чату і мені написали чекати до кінця дня, що працюють над виходом з договору. Що я отримаю 100% грошей.

Але нічого не відбувається. Я також сфотографував екранні сторінки.

Написали, що не потрібно верифікувати обліковий запис. Грав без бонусу.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку... Натомість я зняв 311fr з 25.04.2024... Я щодня спілкуюся з ними в онлайн-чаті, і вони завжди кажуть мені, що тобі потрібно почекати і бути терплячим... минуло багато днів і досі немає новин щодо ОБРОБКИ ЗНЯТТЯ... Я зараз більш ніж у відчаї!... Я також хочу зазначити, що я вже зробив 3 зняття через цей безлад, але зараз я не розумію, чому вони це роблять ось так... чи не могли б ви мені допомогти... я в розпачі і більше не знаю, що робити

Автоматичний переклад.

Привіт, сьогодні знову написала вранці з онлайн чату і мені написали чекати до кінця дня, що працюють над виходом з договору. Що я отримаю 100% грошей.

Але нічого не відбувається. Я також сфотографував екранні сторінки.

Написали, що не потрібно верифікувати обліковий запис. Грав без бонусу.

Автоматичний переклад.

Звичайно, дуже дякую за вашу відповідь.

Однак, що це означає, що вони працюють над виходом з контракту? з якого конкретно? Казино постійно повторює одне й те саме, тому я б серйозно подумав про те, щоб подати скаргу, тож якщо вас зацікавила моя попередня відповідь, я опублікував посилання, за яким ви можете її подати.

Добре, що у вас є скріншоти, і якщо вони вам знадобляться, ви б використали їх у скарзі.

Я вважаю, що це був би найрозумніший крок, оскільки ви не можете йти далі.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку... Натомість я зняв 311fr з 25.04.2024... Я щодня спілкуюся з ними в онлайн-чаті, і вони завжди кажуть мені, що тобі потрібно почекати і бути терплячим... минуло багато днів і досі немає новин щодо ОБРОБКИ ЗНЯТТЯ... Я зараз більш ніж у відчаї!... Я також хочу зазначити, що я вже зробив 3 зняття через цей безлад, але зараз я не розумію, чому вони це роблять ось так... чи не могли б ви мені допомогти... я в розпачі і більше не знаю, що робити

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що він у подібній ситуації, як і гравець перед вами, і я вам у цьому не заздрю. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, але я все одно бачу, що ви вже подали скаргу .

Казино не повідомило вам, чому це займає більше часу, ніж зазвичай? Було б добре, якби саме казино прокоментувало ці випадки, тому що просто сказати вам про терпіння, мабуть, недостатньо.

У вас не було жодного оновлення з п'ятниці?

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що він у подібній ситуації, як і гравець перед вами, і я вам у цьому не заздрю. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, але я все одно бачу, що ви вже подали скаргу .

Казино не повідомило вам, чому це займає більше часу, ніж зазвичай? Було б добре, якби саме казино прокоментувало ці випадки, тому що просто сказати вам про терпіння, мабуть, недостатньо.

У вас не було жодного оновлення з п'ятниці?

Автоматичний переклад.

Доброго ранку... практично в суботу ввечері я востаннє зв'язався з чатом.. і тепер вони відповідають простим копіюванням і вставкою, кажучи, щоб терпіти і що зняття майже в кінці обробки... але нічого не переїзд!... Коротше кажучи, немає причин для всього цього

Автоматичний переклад.

Я виграв 750 австралійських доларів у казино Crownplay понад 2 місяці тому, я пішов, щоб зняти кошти на свій рахунок, а потім виявив, що більше не можу отримати доступ до свого облікового запису через вимогу перевірки. Я надіслав необхідні документи на вказану електронну адресу, але з тих пір нічого не чув , я звертаюся до служби підтримки клієнтів 24/7, але вони взагалі не допомагають

Автоматичний переклад.

Що мені робити, чи це просто шахрайство, і я повинен здатися чи продовжувати чекати?

Автоматичний переклад.
haydenpace1

У цьому випадку я дійсно рекомендую подати скаргу тут, до нашої команди. На перевірку чекати дуже довго, і я впевнений, що наша команда докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Будь ласка, перейдіть за цим посиланням , коли вирішите подати скаргу, і повідомте нам, якщо вам потрібна допомога з цим.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку... практично в суботу ввечері я востаннє зв'язався з чатом.. і тепер вони відповідають простим копіюванням і вставкою, кажучи, щоб терпіти і що зняття майже в кінці обробки... але нічого не переїзд!... Коротше кажучи, немає причин для всього цього

Автоматичний переклад.

Було б чудово скоро побачити їхній прогрес. Виходячи з факту, який я знайшов у вашій скарзі, попередні платежі зайняли деякий час, але врешті-решт вони були здійснені. Як на мене, це звучить так, ніби в казино виникла якась затримка. Звичайно, використання відповідей «копіювати/вставити» не дуже зручно чи корисно, але працівники казино зазвичай використовують цей підхід, коли чекають подальших оновлень. 🤷‍♀️

Будемо сподіватися на краще!

Автоматичний переклад.

Доброго ранку... Я можу підтвердити, що виграш 311 франків надійшов на мій банківський рахунок сьогодні... Я б сказав, що минуло 11/12 днів після того, як я зняв гроші

Автоматичний переклад.
Dome9999

Дякуємо за це чудове оновлення. Дуже добре, що ви отримали гроші, хоча це зайняло трохи більше часу, ніж вам хотілося б, чи не так? Чи збираєтеся ви зараз залишатися в цьому казино? Що ви вважаєте?

Автоматичний переклад.
Romi

Доброго ранку... так, я б сказав, що трохи розчарований часом виведення коштів, інакше мені дуже подобається казино

Автоматичний переклад.
Dome9999

Якщо ви хочете поділитися своїм досвідом, перейдіть за цим посиланням , де ви можете написати свій відгук про це казино. Це дійсно може допомогти іншим.😉

Автоматичний переклад.

Всім привіт,

Нещодавно зареєструвався на crownplay і трохи виграв, переглянув коментарі та побачив, наскільки повільно можуть бути виплати, що трохи розчаровує.

Але просто дивлячись, чи багато людей з Австралії забралися?

Якщо так, під час введення банківських реквізитів

Він запитує розрахунковий номер, чи це буде мій банківський свіфт-код?

І Iban або код банку, чи це буде мій bsb і номер рахунку разом?

Заздалегідь спасибі

Автоматичний переклад.
Jackb

Привіт, Якб

Кліринговий номер — це ваш bsb, а обліковий запис — номер вашого рахунку, тут максимальне зняття становить 750 доларів... Я перестав грати тут, коли отримав свої гроші... але я вірно граю в казино Woo і казино Chan, оскільки вони дозволяють австралійцям грати в прагматичні слоти ...надшвидке зняття коштів..не вкладайте більше своїх грошей сюди..це лише моя думка.

Змінено
Автоматичний переклад.
Nyra85

Чудово, я не був у цьому впевнений, коли я запитав у банку, вони сказали, що це зазвичай підійде разом, так приємно почути від когось, хто це зробив, і це спрацювало...

Просто цікаво, скільки часу знадобилося, щоб отримати ваші гроші?

І так, я більше нічого не вкладаю, доки мої гроші не будуть очищені як мінімум

Автоматичний переклад.
Jackb

Моє зняття зайняло 14 днів, занадто довго для мене, у мене не вистачає на це терпіння, лол, сподіваюся, ви отримаєте свої гроші швидше, ніж пізніше, але, як ви бачите в цій темі, ви приєднаєтесь до нас у цьому очікуванні😂

Автоматичний переклад.
Nyra85

file Вибачте за біль, але я розмовляв зі своїм банком, і вони сказали, що вам потрібен код Swift для переказу за кордон..?

Але ви сказали, що де був розрахунковий номер, ви використовували свій bsb, а де написано IBAN або банк, ви використовували номер свого рахунку? Ура


Автоматичний переклад.
Jackb

Ні, вам не потрібен Swift-код, я не знаю, звідки банк взяв інформацію, лол, але я знімав гроші в кількох казино з однаковою схемою банківських переказів і жодного разу не вводив Swift-код.

Просто введіть його, як я вам сказав, і надішліть його... це не спрацювало, коли ви спробували?

Автоматичний переклад.
Jackb

Назва банку: наприклад COMMONWELTH BANK

Кліринговий номер: 062948

Iban або банк: 12345678

Власник рахунку: ваше ім'я

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого