ФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 міс. тому від Romi
|
4578 переглядів 112 відповідей |
|
1...5 6
Додати публікацію
Jaro
2 тиж. тому

Привіт, сьогодні знову написала вранці з онлайн чату і мені написали чекати до кінця дня, що працюють над виходом з договору. Що я отримаю 100% грошей.

Але нічого не відбувається. Я також сфотографував екранні сторінки.

Написали, що не потрібно верифікувати обліковий запис. Грав без бонусу.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго ранку... Натомість я зняв 311fr з 25.04.2024... Я щодня спілкуюся з ними в онлайн-чаті, і вони завжди кажуть мені, що тобі потрібно почекати і бути терплячим... минуло багато днів і досі немає новин щодо ОБРОБКИ ЗНЯТТЯ... Я зараз більш ніж у відчаї!... Я також хочу зазначити, що я вже зробив 3 зняття через цей безлад, але зараз я не розумію, чому вони це роблять ось так... чи не могли б ви мені допомогти... я в розпачі і більше не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, сьогодні знову написала вранці з онлайн чату і мені написали чекати до кінця дня, що працюють над виходом з договору. Що я отримаю 100% грошей.

Але нічого не відбувається. Я також сфотографував екранні сторінки.

Написали, що не потрібно верифікувати обліковий запис. Грав без бонусу.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Звичайно, дуже дякую за вашу відповідь.

Однак, що це означає, що вони працюють над виходом з контракту? з якого конкретно? Казино постійно повторює одне й те саме, тому я б серйозно подумав про те, щоб подати скаргу, тож якщо вас зацікавила моя попередня відповідь, я опублікував посилання, за яким ви можете її подати.

Добре, що у вас є скріншоти, і якщо вони вам знадобляться, ви б використали їх у скарзі.

Я вважаю, що це був би найрозумніший крок, оскільки ви не можете йти далі.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго ранку... Натомість я зняв 311fr з 25.04.2024... Я щодня спілкуюся з ними в онлайн-чаті, і вони завжди кажуть мені, що тобі потрібно почекати і бути терплячим... минуло багато днів і досі немає новин щодо ОБРОБКИ ЗНЯТТЯ... Я зараз більш ніж у відчаї!... Я також хочу зазначити, що я вже зробив 3 зняття через цей безлад, але зараз я не розумію, чому вони це роблять ось так... чи не могли б ви мені допомогти... я в розпачі і більше не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, я бачу, що він у подібній ситуації, як і гравець перед вами, і я вам у цьому не заздрю. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, але я все одно бачу, що ви вже подали скаргу .

Казино не повідомило вам, чому це займає більше часу, ніж зазвичай? Було б добре, якби саме казино прокоментувало ці випадки, тому що просто сказати вам про терпіння, мабуть, недостатньо.

У вас не було жодного оновлення з п'ятниці?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, я бачу, що він у подібній ситуації, як і гравець перед вами, і я вам у цьому не заздрю. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, але я все одно бачу, що ви вже подали скаргу .

Казино не повідомило вам, чому це займає більше часу, ніж зазвичай? Було б добре, якби саме казино прокоментувало ці випадки, тому що просто сказати вам про терпіння, мабуть, недостатньо.

У вас не було жодного оновлення з п'ятниці?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго ранку... практично в суботу ввечері я востаннє зв'язався з чатом.. і тепер вони відповідають простим копіюванням і вставкою, кажучи, щоб терпіти і що зняття майже в кінці обробки... але нічого не переїзд!... Коротше кажучи, немає причин для всього цього

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я виграв 750 австралійських доларів у казино Crownplay понад 2 місяці тому, я пішов, щоб зняти кошти на свій рахунок, а потім виявив, що більше не можу отримати доступ до свого облікового запису через вимогу перевірки. Я надіслав необхідні документи на вказану електронну адресу, але з тих пір нічого не чув , я звертаюся до служби підтримки клієнтів 24/7, але вони взагалі не допомагають

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Що мені робити, чи це просто шахрайство, і я повинен здатися чи продовжувати чекати?

Автоматичний переклад.
haydenpace1
2 тиж. тому

У цьому випадку я дійсно рекомендую подати скаргу тут, до нашої команди. На перевірку чекати дуже довго, і я впевнений, що наша команда докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Будь ласка, перейдіть за цим посиланням , коли вирішите подати скаргу, і повідомте нам, якщо вам потрібна допомога з цим.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго ранку... практично в суботу ввечері я востаннє зв'язався з чатом.. і тепер вони відповідають простим копіюванням і вставкою, кажучи, щоб терпіти і що зняття майже в кінці обробки... але нічого не переїзд!... Коротше кажучи, немає причин для всього цього

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Було б чудово скоро побачити їхній прогрес. Виходячи з факту, який я знайшов у вашій скарзі, попередні платежі зайняли деякий час, але врешті-решт вони були здійснені. Як на мене, це звучить так, ніби в казино виникла якась затримка. Звичайно, використання відповідей «копіювати/вставити» не дуже зручно чи корисно, але працівники казино зазвичай використовують цей підхід, коли чекають подальших оновлень. 🤷‍♀️

Будемо сподіватися на краще!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго ранку... Я можу підтвердити, що виграш 311 франків надійшов на мій банківський рахунок сьогодні... Я б сказав, що минуло 11/12 днів після того, як я зняв гроші

Автоматичний переклад.
Dome9999
1 тиждень тому

Дякуємо за це чудове оновлення. Дуже добре, що ви отримали гроші, хоча це зайняло трохи більше часу, ніж вам хотілося б, чи не так? Чи збираєтеся ви зараз залишатися в цьому казино? Що ви вважаєте?

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Доброго ранку... так, я б сказав, що трохи розчарований часом виведення коштів, інакше мені дуже подобається казино

Автоматичний переклад.
Dome9999
1 тиждень тому

Якщо ви хочете поділитися своїм досвідом, перейдіть за цим посиланням , де ви можете написати свій відгук про це казино. Це дійсно може допомогти іншим.😉

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого