ГоловнаФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від Romi
|
27 268 переглядів 208 відповідей |
|
1...4 5 6...11
Thaladriel

Гаразд, я заплатив 29 березня, тому, сподіваюся, він прийде завтра чи післязавтра

Автоматичний переклад.

Привіт, я просто хочу коротко поділитися своїм досвідом роботи з Crownplay. Я зареєструвався в Crownplay 10 днів тому, вніс 50 євро зі своєї Mastercard, почав грати і, як і очікувалося, все програв. Але шок стався через 3 дні, коли я подивився на свій рахунок, 3 x 50 євро було списано знову, гроші пішли до Польщі, 50 євро до Лондона та 50 євро до Кенії, плюс іноземні збори в кожному випадку. У мене була заблокована банківська картка, і у мене були проблеми лише через те, що картку зламали, я намагався зв’язатися з Crownplay, але не зміг додзвонитися. Для мене це був досвід в 200 євро.

Автоматичний переклад.

Я знаю, що ви відповідаєте іншому гравцеві, але з точки зору верифікації вони не дозволять мені підтвердити мій обліковий запис, а в розділі перевірки зазначено, що мені це не потрібно, що дуже дивно...це буде мій другий зняття коштів, я зробив тестове зняття меншої суми, щоб перевірити, чи виплатять вони (60 австралійських доларів), що вони зробили за 2 дні, неперевірено.. отже, мати кілька скарг щодо цього місця за той самий період часу, не було б це не хвилює? Вони не надсилають усім електронні листи про те, що відбувається, немає зв’язку взагалі... тому, на мій погляд, це не було б надійним місцем для гри чи приєднання. І я досі не отримав своє відкликання.

Автоматичний переклад.

Цілком розумію вашу точку зору, звичайно, дивно, що стільки затримок. Це, звичайно, може бути викликано багатьма аспектами, наприклад, занадто великою кількістю запитів на зняття коштів або тим, що в казино може бути недостатньо персоналу, я б сказав. Я просто сподіваюся, що в цьому немає нічого іншого, чи не так? Я бачив вашу скаргу , і наша команда втрутиться після 14-денного періоду, який ми зазвичай надаємо казино для здійснення платежів. Згодом ми дізнаємося, чи потрібно вам проходити процес верифікації, чи казино дійсно не потребує цього. Я просто сподіваюся, що це не займе багато часу. Тим часом, будь ласка, повідомляйте нам про будь-які зміни у вашій справі, ми будемо тут чекати.

Автоматичний переклад.

Залишилося 12 днів, вони ще не виплатили.

Я пишу в службу підтримки кожні 2 дні, а також спілкуюся з ними, але безуспішно

Автоматичний переклад.

привіт Я щойно побачив це оновлення у вашій скарзі : «Вони щойно виплатили після 12 днів очікування, багатьох електронних листів і багатьох онлайн-чатів. Мені справді потрібно було боротися за гроші, сайт не запропоновано».

Отже, вітаємо, навіть якщо вам довелося чекати трохи довше, ніж ви хотіли б. Ти збираєшся переїхати кудись ще?

Автоматичний переклад.

Тож сьогодні я отримав обидва платежі.


Я теж новачок на сайті. На кожну виплату йшло рівно 12 днів.

Тож для всіх, хто чекає...це займе приблизно 12 днів.


lg

Автоматичний переклад.

Чудові новини, дякую, що поділилися. Мені здається, що тут число 12. Який спосіб оплати ви використовували, якщо можна запитати? Цікаво, чи продовжите ви грати в цьому казино після цього досвіду?🤔

Автоматичний переклад.

Привіт, я теж чекаю виплату вже 10 днів. Я подав запит на виплату 29 березня, і до сьогодні нічого не відбулося.

Автоматичний переклад.

Привіт. Оскільки я читаю інші дописи тут, зазвичай потрібно 12 днів, щоб отримати оплату. Тож сподіваємося, що ваші кошти незабаром надійдуть. В іншому випадку наша команда з розгляду скарг обов’язково допоможе вам. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.

Привіт, я просто хочу коротко поділитися своїм досвідом роботи з Crownplay. Я зареєструвався в Crownplay 10 днів тому, вніс 50 євро зі своєї Mastercard, почав грати і, як і очікувалося, все програв. Але шок стався через 3 дні, коли я подивився на свій рахунок, 3 x 50 євро було списано знову, гроші пішли до Польщі, 50 євро до Лондона та 50 євро до Кенії, плюс іноземні збори в кожному випадку. У мене була заблокована банківська картка, і у мене були проблеми лише через те, що картку зламали, я намагався зв’язатися з Crownplay, але не зміг додзвонитися. Для мене це був досвід в 200 євро.

Автоматичний переклад.

Привіт. Мені дуже прикро чути, що ви мали такий досвід. Ви намагалися зв’язатися з цим у своєму банку? Можливо, спробувати повернути платіж? Я вважаю, що на це може бути якийсь шанс. Чи могли б ви це зробити, і повідомте нам, будь ласка, як це пройшло? На мій погляд, казино дійсно може бути не «винним».🤷‍♀️

Ми обов’язково будемо тут чекати на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.

Щойно отримав електронний лист о 12:17 за всесвітнім часом про те, що моє зняття завершено. Буду чекати, якщо сьогодні гроші надійдуть на мій банківський рахунок.

Це був дуже невдалий досвід, і, на жаль, ми не повернемося до Crownplay через брак професіоналізму та багато інших причин.


Автоматичний переклад.
Nyra85

чудово Чекаємо на оновлення.🤞

Твоє рішення, мабуть, найкраще, я вважаю.

Автоматичний переклад.
Romi

Гроші надійшли приблизно через 5 годин після надсилання електронного листа.

Автоматичний переклад.
Nyra85

Чудова новина. Я радий, що у вас є гроші.

Проте чи можна було б це зазначити у поданій вами скарзі ? Це був би хороший спосіб для нашої команди закрити його.

Вітаю та сподіваюся, що у вас буде все добре. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro

Зроблю😊

Автоматичний переклад.
Nyra85

Дуже дякую 🙂

Автоматичний переклад.

Тож чекаю на оплату вже 3 робочі дні. Почекаю ще 2 дні, а якщо ні, то подам скаргу. Умови є умови... їх мають дотримуватися всі.

Автоматичний переклад.
Minimei

Привіт,

Без сумніву! Просто положення та умови, які включають інші «виключення» та заяву «компанія залишає за собою право змінювати ці положення та умови в будь-який час без попереднього повідомлення», зазвичай не враховують непередбачені затримки.

Але я згоден, що всі повинні дотримуватися правил.

Однак важливо зазначити, що ми даємо казино цілих 14 днів, щоб вирішити питання KYC, історію ігор і виплати. Це означає, що навіть якщо ви подаєте скаргу, цей термін має бути застосований. Лише після того, як казино не дотримається цього терміну, команда втрутиться.

Якщо говорити про це, ви повністю підтверджені, будь ласка?

Було б чудово пояснити цю частину, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі.


Автоматичний переклад.
Radka

Тим не менш, я вважаю, що 14 днів це занадто довго, і ніхто не відповідає на електронні листи.

Під час перевірки було сказано, що перевірка більше не потрібна.

Автоматичний переклад.
Minimei

Це терміни, які наша команда розгляду скарг дає казино для продовження платежу, перш ніж вони втручаються. Сподіваюся, ви зможете отримати свої гроші швидше.

Автоматичний переклад.
Dome9999

Скільки саме часу вам знадобилося?

Автоматичний переклад.

Привіт, я зняв гроші в казино Crownplay 19.04. і до сьогодні 2.5. Мені не заплатили, а процес виведення ще триває.

Я повільно пишу через день в онлайн-чат, на електронну пошту. Вони лише обіцяють і запевняють, що їхня команда активно працює над прискоренням процесу та забезпеченням максимально швидкої виплати грошей. Я вже не знаю, що робити.

Автоматичний переклад.
Janourecek

Привіт, вибачте за незручності, з якими ви зіткнулися.

Оскільки це триває вже досить довго, я, ймовірно, пішов би до того, щоб подати нам скаргу, тому що я бачу, що єдина причина, яку ви отримали від казино, чому у вас ще немає грошей, це бути пацієнт. Цього, напевно, було б недостатньо для мене, якби я вже чекав так довго, як ти.

Однак у вас уже є підтверджений обліковий запис тут чи ні? Ви завантажували гроші за допомогою бонусу?

Звичайно, ви можете подати скаргу, яку я згадавтут, за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти.

Ви підете на це?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого