ФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 міс. тому від Romi
|
4659 переглядів 112 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
Thaladriel
1 місяць тому

Гаразд, я заплатив 29 березня, тому, сподіваюся, він прийде завтра чи післязавтра

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я просто хочу коротко поділитися своїм досвідом роботи з Crownplay. Я зареєструвався в Crownplay 10 днів тому, вніс 50 євро зі своєї Mastercard, почав грати і, як і очікувалося, все програв. Але шок стався через 3 дні, коли я подивився на свій рахунок, 3 x 50 євро було списано знову, гроші пішли до Польщі, 50 євро до Лондона та 50 євро до Кенії, плюс іноземні збори в кожному випадку. У мене була заблокована банківська картка, і у мене були проблеми лише через те, що картку зламали, я намагався зв’язатися з Crownplay, але не зміг додзвонитися. Для мене це був досвід в 200 євро.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я знаю, що ви відповідаєте іншому гравцеві, але з точки зору верифікації вони не дозволять мені підтвердити мій обліковий запис, а в розділі перевірки зазначено, що мені це не потрібно, що дуже дивно...це буде мій другий зняття коштів, я зробив тестове зняття меншої суми, щоб перевірити, чи виплатять вони (60 австралійських доларів), що вони зробили за 2 дні, неперевірено.. отже, мати кілька скарг щодо цього місця за той самий період часу, не було б це не хвилює? Вони не надсилають усім електронні листи про те, що відбувається, немає зв’язку взагалі... тому, на мій погляд, це не було б надійним місцем для гри чи приєднання. І я досі не отримав своє відкликання.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Цілком розумію вашу точку зору, звичайно, дивно, що стільки затримок. Це, звичайно, може бути викликано багатьма аспектами, наприклад, занадто великою кількістю запитів на зняття коштів або тим, що в казино може бути недостатньо персоналу, я б сказав. Я просто сподіваюся, що в цьому немає нічого іншого, чи не так? Я бачив вашу скаргу , і наша команда втрутиться після 14-денного періоду, який ми зазвичай надаємо казино для здійснення платежів. Згодом ми дізнаємося, чи потрібно вам проходити процес верифікації, чи казино дійсно не потребує цього. Я просто сподіваюся, що це не займе багато часу. Тим часом, будь ласка, повідомляйте нам про будь-які зміни у вашій справі, ми будемо тут чекати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Залишилося 12 днів, вони ще не виплатили.

Я пишу в службу підтримки кожні 2 дні, а також спілкуюся з ними, але безуспішно

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт Я щойно побачив це оновлення у вашій скарзі : «Вони щойно виплатили після 12 днів очікування, багатьох електронних листів і багатьох онлайн-чатів. Мені справді потрібно було боротися за гроші, сайт не запропоновано».

Отже, вітаємо, навіть якщо вам довелося чекати трохи довше, ніж ви хотіли б. Ти збираєшся переїхати кудись ще?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож сьогодні я отримав обидва платежі.


Я теж новачок на сайті. На кожну виплату йшло рівно 12 днів.

Тож для всіх, хто чекає...це займе приблизно 12 днів.


lg

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чудові новини, дякую, що поділилися. Мені здається, що тут число 12. Який спосіб оплати ви використовували, якщо можна запитати? Цікаво, чи продовжите ви грати в цьому казино після цього досвіду?🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я теж чекаю виплату вже 10 днів. Я подав запит на виплату 29 березня, і до сьогодні нічого не відбулося.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт. Оскільки я читаю інші дописи тут, зазвичай потрібно 12 днів, щоб отримати оплату. Тож сподіваємося, що ваші кошти незабаром надійдуть. В іншому випадку наша команда з розгляду скарг обов’язково допоможе вам. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я просто хочу коротко поділитися своїм досвідом роботи з Crownplay. Я зареєструвався в Crownplay 10 днів тому, вніс 50 євро зі своєї Mastercard, почав грати і, як і очікувалося, все програв. Але шок стався через 3 дні, коли я подивився на свій рахунок, 3 x 50 євро було списано знову, гроші пішли до Польщі, 50 євро до Лондона та 50 євро до Кенії, плюс іноземні збори в кожному випадку. У мене була заблокована банківська картка, і у мене були проблеми лише через те, що картку зламали, я намагався зв’язатися з Crownplay, але не зміг додзвонитися. Для мене це був досвід в 200 євро.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт. Мені дуже прикро чути, що ви мали такий досвід. Ви намагалися зв’язатися з цим у своєму банку? Можливо, спробувати повернути платіж? Я вважаю, що на це може бути якийсь шанс. Чи могли б ви це зробити, і повідомте нам, будь ласка, як це пройшло? На мій погляд, казино дійсно може бути не «винним».🤷‍♀️

Ми обов’язково будемо тут чекати на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Щойно отримав електронний лист о 12:17 за всесвітнім часом про те, що моє зняття завершено. Буду чекати, якщо сьогодні гроші надійдуть на мій банківський рахунок.

Це був дуже невдалий досвід, і, на жаль, ми не повернемося до Crownplay через брак професіоналізму та багато інших причин.


Автоматичний переклад.
Nyra85
1 місяць тому

чудово Чекаємо на оновлення.🤞

Твоє рішення, мабуть, найкраще, я вважаю.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Гроші надійшли приблизно через 5 годин після надсилання електронного листа.

Автоматичний переклад.
Nyra85
1 місяць тому

Чудова новина. Я радий, що у вас є гроші.

Проте чи можна було б це зазначити у поданій вами скарзі ? Це був би хороший спосіб для нашої команди закрити його.

Вітаю та сподіваюся, що у вас буде все добре. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Зроблю😊

Автоматичний переклад.
Nyra85
1 місяць тому

Дуже дякую 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Тож чекаю на оплату вже 3 робочі дні. Почекаю ще 2 дні, а якщо ні, то подам скаргу. Умови є умови... їх мають дотримуватися всі.

Автоматичний переклад.
Minimei
3 тиж. тому

Привіт,

Без сумніву! Просто положення та умови, які включають інші «виключення» та заяву «компанія залишає за собою право змінювати ці положення та умови в будь-який час без попереднього повідомлення», зазвичай не враховують непередбачені затримки.

Але я згоден, що всі повинні дотримуватися правил.

Однак важливо зазначити, що ми даємо казино цілих 14 днів, щоб вирішити питання KYC, історію ігор і виплати. Це означає, що навіть якщо ви подаєте скаргу, цей термін має бути застосований. Лише після того, як казино не дотримається цього терміну, команда втрутиться.

Якщо говорити про це, ви повністю підтверджені, будь ласка?

Було б чудово пояснити цю частину, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі.


Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Тим не менш, я вважаю, що 14 днів це занадто довго, і ніхто не відповідає на електронні листи.

Під час перевірки було сказано, що перевірка більше не потрібна.

Автоматичний переклад.
Minimei
3 тиж. тому

Це терміни, які наша команда розгляду скарг дає казино для продовження платежу, перш ніж вони втручаються. Сподіваюся, ви зможете отримати свої гроші швидше.

Автоматичний переклад.
Dome9999
2 тиж. тому

Скільки саме часу вам знадобилося?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, я зняв гроші в казино Crownplay 19.04. і до сьогодні 2.5. Мені не заплатили, а процес виведення ще триває.

Я повільно пишу через день в онлайн-чат, на електронну пошту. Вони лише обіцяють і запевняють, що їхня команда активно працює над прискоренням процесу та забезпеченням максимально швидкої виплати грошей. Я вже не знаю, що робити.

Автоматичний переклад.
Janourecek
2 тиж. тому

Привіт, вибачте за незручності, з якими ви зіткнулися.

Оскільки це триває вже досить довго, я, ймовірно, пішов би до того, щоб подати нам скаргу, тому що я бачу, що єдина причина, яку ви отримали від казино, чому у вас ще немає грошей, це бути пацієнт. Цього, напевно, було б недостатньо для мене, якби я вже чекав так довго, як ти.

Однак у вас уже є підтверджений обліковий запис тут чи ні? Ви завантажували гроші за допомогою бонусу?

Звичайно, ви можете подати скаргу, яку я згадавтут, за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти.

Ви підете на це?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого