ГоловнаФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Romi
|
28 113 переглядів 208 відповідей |
|
1...3 4 5...11

Привіт,

У мене також є проблема, що з 26 березня 2024 року (тобто протягом 10 днів) моя виплата не була оброблена або завершена.

Тут досі написано «в процесі». Чат надсилає заздалегідь написані відповіді і надсилає це вже 5 днів. Я не отримую відповіді на електронну пошту...


Автоматичний переклад.

Можливо, вам варто повідомити в казино, що більше ніхто не вносить депозит

Автоматичний переклад.

Як не дивно, сьогодні вони заплатили. Можливо, це через рейтинг на сайті Casino Guru 😀

Автоматичний переклад.

Хто знає хороше казино, яке виплачує дуже швидко. 🙂)

Автоматичний переклад.
manuu732

Казино Dama.Nv виплачують протягом 2 днів і, на мій погляд, дуже авторитетні.

CatCasino навіть в той же день!

Автоматичний переклад.

Моє зняття було 27 березня, я теж закрию свій рахунок після отримання коштів. Я граю в інших місцях, де виплати дуже швидкі, через банківський переказ... однак я грав тут тому, що, будучи резидентом Австралії, постачальники ігор, такі як pragmatic, playngo, quickspin тощо, недоступні для гри через зміни в законодавстві тут, але були доступні для австралійців, щоб грати на Crownplay.

Автоматичний переклад.

У положеннях та умовах зазначено 3 робочих дні, а я чекав 7 робочих днів, і, на мою думку, казино порушує власні загальні умови.

Я офіційно не скаржився, просто висловив свою думку тут, на форумі.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.

Привіт,

можливо просто непорозуміння із закритою скаргою. Дякую за роз'яснення.

У будь-якому разі умови та положення зазвичай передбачають звичайні часові рамки для зняття коштів. Якщо казино відчуває затримки в процесі, його головним інтересом є не зміна умов, а робота над проблемою.

Отже, за нормальних обставин очікувані терміни мають працювати. Чесно кажучи, KYC слідує за вилученнями, і не кожна перевірка є однаковою. Не кажучи вже про додаткову перевірку. 🙁

Так чи інакше, я співчуваю тобі, і я радий, що ти поділився цим з нами.

Автоматичний переклад.

Як не дивно, сьогодні вони заплатили. Можливо, це через рейтинг на сайті Casino Guru 😀

Автоматичний переклад.

Чудова новина!! Дякуємо за повідомлення! 👍

Автоматичний переклад.

Моє зняття було 27 березня, я теж закрию свій рахунок після отримання коштів. Я граю в інших місцях, де виплати дуже швидкі, через банківський переказ... однак я грав тут тому, що, будучи резидентом Австралії, постачальники ігор, такі як pragmatic, playngo, quickspin тощо, недоступні для гри через зміни в законодавстві тут, але були доступні для австралійців, щоб грати на Crownplay.

Автоматичний переклад.

Сподіваюся, це лише питання часу. Виходячи з попередніх хороших новин, я переконаний, що зрештою все буде добре.

Б'юсь об заклад, що важко знайти доступне казино, яке підтримує більше ніж кілька постачальників ігор для вас, чи не так? 🤔

Тож мені шкода, що ви змушені продовжувати пошуки.

Автоматичний переклад.

Привіт народ,

Я також подав запит на зняття коштів 29 березня, до цього дня кажуть, що є затримки, бла-бла-бла, я повинен бути впевнений, що я отримаю свої гроші тощо.

Я грав у кількох казино dama або rabidi і помітив, що перша виплата завжди займає трохи більше часу. Після одноразової виплати наступна виплата не займе більше 3 днів. Мене це турбує, і я щодня скандалю в чаті та електронною поштою, але не отримую жодної відповіді електронною поштою, а в чаті завжди те саме.

Автоматичний переклад.
Marco90

Зазвичай, коли справа доходить до першого виведення коштів, казино має провести верифікацію рахунку, тому насправді це може бути причиною затримки. Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити цей процес, як Вероніка також пояснила вам у вашій скарзі . У прямому чаті не завжди повідомляють про всі запити на зняття коштів, тому вони не завжди можуть на них відповісти.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi

Я знаю, що ви відповідаєте іншому гравцеві, але з точки зору верифікації вони не дозволять мені підтвердити мій обліковий запис, а в розділі перевірки зазначено, що мені це не потрібно, що дуже дивно...це буде мій другий зняття коштів, я зробив тестове зняття меншої суми, щоб перевірити, чи виплатять вони (60 австралійських доларів), що вони зробили за 2 дні, неперевірено.. отже, мати кілька скарг щодо цього місця за той самий період часу, не було б це не хвилює? Вони не надсилають усім електронні листи про те, що відбувається, немає зв’язку взагалі... тому, на мій погляд, це не було б надійним місцем для гри чи приєднання. І я досі не отримав своє відкликання.

Автоматичний переклад.

Залишилося 12 днів, вони ще не виплатили.

Я пишу в службу підтримки кожні 2 дні, а також спілкуюся з ними, але безуспішно

Автоматичний переклад.
Radka

Але тільки перша виплата, другу виплату ще чекаю через день.

Минуло 12 днів, і згідно з чатом оплата буде здійснена сьогодні ввечері. Я чекаю, що буде.

Автоматичний переклад.

Привіт, я теж чекаю виплату вже 10 днів. Я подав запит на виплату 29 березня, і до сьогодні нічого не відбулося.

Автоматичний переклад.

Тож сьогодні я отримав обидва платежі.


Я теж новачок на сайті. На кожну виплату йшло рівно 12 днів.

Тож для всіх, хто чекає...це займе приблизно 12 днів.


lg

Автоматичний переклад.
Thaladriel

Це чудово чути!! Дякуємо за оновлення.

Автоматичний переклад.
Thaladriel

12 днів загальний чи 12 робочих днів?

Автоматичний переклад.

Загалом 12 днів, виплатив 27.03.24.

Автоматичний переклад.
Thaladriel

Зараз понеділок об 11 вечора тут, в Перті, Австралія, і мій виведення грошей також було 27 березня... мабуть, я дам це до середи... до речі, хтось із вас підтвердив? І якщо так, чи просила служба підтримки підтвердити себе чи ви змогли підтвердити через розділ підтвердження у своєму обліковому записі?

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого