ФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 міс. тому від Romi
|
4657 переглядів 112 відповідей |
|
1...3 4 56
Додати публікацію
1 місяць тому

Привіт,

У мене також є проблема, що з 26 березня 2024 року (тобто протягом 10 днів) моя виплата не була оброблена або завершена.

Тут досі написано «в процесі». Чат надсилає заздалегідь написані відповіді і надсилає це вже 5 днів. Я не отримую відповіді на електронну пошту...


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Можливо, вам варто повідомити в казино, що більше ніхто не вносить депозит

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Як не дивно, сьогодні вони заплатили. Можливо, це через рейтинг на сайті Casino Guru 😀

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хто знає хороше казино, яке виплачує дуже швидко. 🙂)

Автоматичний переклад.
manuu732
1 місяць тому

Казино Dama.Nv виплачують протягом 2 днів і, на мій погляд, дуже авторитетні.

CatCasino навіть в той же день!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Моє зняття було 27 березня, я теж закрию свій рахунок після отримання коштів. Я граю в інших місцях, де виплати дуже швидкі, через банківський переказ... однак я грав тут тому, що, будучи резидентом Австралії, постачальники ігор, такі як pragmatic, playngo, quickspin тощо, недоступні для гри через зміни в законодавстві тут, але були доступні для австралійців, щоб грати на Crownplay.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У положеннях та умовах зазначено 3 робочих дні, а я чекав 7 робочих днів, і, на мою думку, казино порушує власні загальні умови.

Я офіційно не скаржився, просто висловив свою думку тут, на форумі.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

можливо просто непорозуміння із закритою скаргою. Дякую за роз'яснення.

У будь-якому разі умови та положення зазвичай передбачають звичайні часові рамки для зняття коштів. Якщо казино відчуває затримки в процесі, його головним інтересом є не зміна умов, а робота над проблемою.

Отже, за нормальних обставин очікувані терміни мають працювати. Чесно кажучи, KYC слідує за вилученнями, і не кожна перевірка є однаковою. Не кажучи вже про додаткову перевірку. 🙁

Так чи інакше, я співчуваю тобі, і я радий, що ти поділився цим з нами.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Як не дивно, сьогодні вони заплатили. Можливо, це через рейтинг на сайті Casino Guru 😀

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чудова новина!! Дякуємо за повідомлення! 👍

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Моє зняття було 27 березня, я теж закрию свій рахунок після отримання коштів. Я граю в інших місцях, де виплати дуже швидкі, через банківський переказ... однак я грав тут тому, що, будучи резидентом Австралії, постачальники ігор, такі як pragmatic, playngo, quickspin тощо, недоступні для гри через зміни в законодавстві тут, але були доступні для австралійців, щоб грати на Crownplay.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сподіваюся, це лише питання часу. Виходячи з попередніх хороших новин, я переконаний, що зрештою все буде добре.

Б'юсь об заклад, що важко знайти доступне казино, яке підтримує більше ніж кілька постачальників ігор для вас, чи не так? 🤔

Тож мені шкода, що ви змушені продовжувати пошуки.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт народ,

Я також подав запит на зняття коштів 29 березня, до цього дня кажуть, що є затримки, бла-бла-бла, я повинен бути впевнений, що я отримаю свої гроші тощо.

Я грав у кількох казино dama або rabidi і помітив, що перша виплата завжди займає трохи більше часу. Після одноразової виплати наступна виплата не займе більше 3 днів. Мене це турбує, і я щодня скандалю в чаті та електронною поштою, але не отримую жодної відповіді електронною поштою, а в чаті завжди те саме.

Автоматичний переклад.
Marco90
1 місяць тому

Зазвичай, коли справа доходить до першого виведення коштів, казино має провести верифікацію рахунку, тому насправді це може бути причиною затримки. Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити цей процес, як Вероніка також пояснила вам у вашій скарзі . У прямому чаті не завжди повідомляють про всі запити на зняття коштів, тому вони не завжди можуть на них відповісти.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Я знаю, що ви відповідаєте іншому гравцеві, але з точки зору верифікації вони не дозволять мені підтвердити мій обліковий запис, а в розділі перевірки зазначено, що мені це не потрібно, що дуже дивно...це буде мій другий зняття коштів, я зробив тестове зняття меншої суми, щоб перевірити, чи виплатять вони (60 австралійських доларів), що вони зробили за 2 дні, неперевірено.. отже, мати кілька скарг щодо цього місця за той самий період часу, не було б це не хвилює? Вони не надсилають усім електронні листи про те, що відбувається, немає зв’язку взагалі... тому, на мій погляд, це не було б надійним місцем для гри чи приєднання. І я досі не отримав своє відкликання.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Залишилося 12 днів, вони ще не виплатили.

Я пишу в службу підтримки кожні 2 дні, а також спілкуюся з ними, але безуспішно

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Але тільки перша виплата, другу виплату ще чекаю через день.

Минуло 12 днів, і згідно з чатом оплата буде здійснена сьогодні ввечері. Я чекаю, що буде.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я теж чекаю виплату вже 10 днів. Я подав запит на виплату 29 березня, і до сьогодні нічого не відбулося.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож сьогодні я отримав обидва платежі.


Я теж новачок на сайті. На кожну виплату йшло рівно 12 днів.

Тож для всіх, хто чекає...це займе приблизно 12 днів.


lg

Автоматичний переклад.
Thaladriel
1 місяць тому

Це чудово чути!! Дякуємо за оновлення.

Автоматичний переклад.
Thaladriel
1 місяць тому

12 днів загальний чи 12 робочих днів?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Загалом 12 днів, виплатив 27.03.24.

Автоматичний переклад.
Thaladriel
1 місяць тому

Зараз понеділок об 11 вечора тут, в Перті, Австралія, і мій виведення грошей також було 27 березня... мабуть, я дам це до середи... до речі, хтось із вас підтвердив? І якщо так, чи просила служба підтримки підтвердити себе чи ви змогли підтвердити через розділ підтвердження у своєму обліковому записі?

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого