ГоловнаФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Romi
|
27 267 переглядів 208 відповідей |
|
12 3 4...11
Wochik

Чи є тут якісь новини? Ви отримали свою виплату?

Автоматичний переклад.
manuu732

Мені прикро, що це так, але, очевидно, ми нічого не можемо з цим зробити. Оскільки казино все ще обробляє ваше зняття коштів, нам залишається лише почекати та набратися терпіння. Якщо у вас є казино, де ваші гроші виводяться за один день, ви повинні залишатися в них, тому що це не зовсім нормально. Є багато казино, де гроші не виводяться так швидко.

Однак нічого не втрачено, і це, ймовірно, лише питання часу. Якщо проблеми все ще є, ви можете повідомити нас, і ми виконаємо відповідні дії.

Автоматичний переклад.

Привіт,


Я почав виплату 14 березня, вони сказали, що потрібні 3 робочі дні, зараз ми на 5 робочий день і нічого, служба підтримки може лише попросити мене набратися терпіння, 126 євро застрягло.

Автоматичний переклад.
markoxdarko

Привіт, я бачу, що у вас та ж проблема, що й у попереднього гравця. Це триває деякий час, і, очевидно, казино має затримку з виплатою. Казино нічого не сказало тобі, крім того, щоб бути терплячим? Слід додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такого процесу, тому, очевидно, нам дійсно потрібно бути терплячими.

Ви також подали скаргу , тож якщо проблеми не виникнуть, наша команда втрутиться через 14 днів.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
markoxdarko

Надзвичайно реальні, я даю їм до 6 вечора, а потім подаду скаргу. 3 робочі дні - це 3 робочі дні, і загальні умови дійсні для обох. Я також не можу оплачувати свої рахунки в якийсь момент

Автоматичний переклад.

16 березня я подав запит на виплату, і до цього часу нічого не сталося. Служба підтримки каже, що фінансова команда остаточно перевіряє виплату, а наступна служба підтримки говорить про проблеми, я можу лише порекомендувати всім не реєструватися та грати в Crownplay, дуже погано так ставитися до гравців

Автоматичний переклад.
markoxdarko

Ваше зняття вже оброблено чи виплачено?

Автоматичний переклад.

Так, але я більше не використовую цей сайт🙂

Автоматичний переклад.

Я думаю, що коли я виграю високі 5000-10000 євро, тоді вони не заплатять, я також не рекомендую вам, дочекайтеся грошей і не вносьте знову

Автоматичний переклад.
markoxdarko

Вітаємо з отриманням ваших грошей.

Я сподіваюся, що отримаю свою виплату, а потім піду з казино сумнівним

Автоматичний переклад.

Вони заплатили мені на 6 або 7 день, і я зробив це на Skrill. Також я писав для них у чаті щодня, бажаю вам усього найкращого та тримайтеся подалі від сайту, шукайте щось краще, або якщо ви можете грати лише тут, не грайте взагалі. Удачі, брате🍀

Автоматичний переклад.
markoxdarko

Так, дякую, краще не грай, не злися, не втрачай гроші, тобі теж всього найкращого і привіт з Німеччини.

Автоматичний переклад.

16 березня я подав запит на виплату, і до цього часу нічого не сталося. Служба підтримки каже, що фінансова команда остаточно перевіряє виплату, а наступна служба підтримки говорить про проблеми, я можу лише порекомендувати всім не реєструватися та грати в Crownplay, дуже погано так ставитися до гравців

Автоматичний переклад.

Цікаво, ви справді намагалися зв’язатися зі службою підтримки клієнтів, надіславши їм електронний лист, чи просто запитали в чаті про ситуацію?🤔 Інколи в чаті немає повної інформації, знаєте.🤷‍♀️ Щоразу, коли вам хочеться подати заявку скарга, ми тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, мабуть, я написав від 3 до 5 електронних листів і так і не отримав відповіді, але одного разу вони сказали, що моя виплата скоро надійде, це було в п’ятницю минулого тижня, і я також зробив знімок екрана кожного чату від служби підтримки

Автоматичний переклад.
manuu732

Зробити скріншоти було вдалим кроком. Однак, оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що стосується виведення коштів, якщо це виходить за рамки цього, повідомте нас, і ми спробуємо допомогти.

З іншого боку, приємно, що казино повідомило вам, що незабаром має бути виведено кошти, тож воно принаймні якось повідомляє. Але якщо ви продовжуєте чекати і не почуєте нічого нового, скарга буде доречною.

Тому я почекаю і побачу, як воно розвиватиметься.

Автоматичний переклад.

УВАГА! Будьте обережні з ними! Я попросив виплату 8 днів тому, але так і не отримав, двічі звернувся до служби підтримки crownplay, але все одно нічого, вони надіслали лише інформацію про копіювання та вставлення та завжди просили більше часу. На сайті TOS можна побачити 3 робочі дні для здійснення виплати:


Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, мої гроші виплачено, але я закрив свій рахунок, тому що мене не влаштовує підтримка.

Крім того, казино порушує власні умови

Автоматичний переклад.

УВАГА! Будьте обережні з ними! Я попросив виплату 8 днів тому, але так і не отримав, двічі звернувся до служби підтримки crownplay, але все одно нічого, вони надіслали лише інформацію про копіювання та вставлення та завжди просили більше часу. На сайті TOS можна побачити 3 робочі дні для здійснення виплати:


Автоматичний переклад.

Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис у цьому казино, чи це ваше перше зняття? Насправді ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити цей процес, як Томас також пояснив вам у вашій скарзі . Насправді це може зайняти трохи більше часу, коли справа доходить до першого зняття коштів. Іноді це відбувається через те, що казино має пройти всю документацію та все перевірити. Тому, будь ласка, спробуйте трохи терпіти, і давайте подивимося, чи зможе казино обробити ваш платіж протягом цього періоду часу. Наша команда буде готова допомогти вам, коли це буде потрібно. Будь ласка, тримайте нас в курсі, якщо у вас є якісь новини.

Автоматичний переклад.

Привіт, мої гроші виплачено, але я закрив свій рахунок, тому що мене не влаштовує підтримка.

Крім того, казино порушує власні умови

Автоматичний переклад.

Дуже приємно чути, що ви отримали свої гроші. Чи можете ви також оновити свою скаргу , щоб наша команда могла закрити вашу справу? Коли ви говорите, що вони порушують свої власні умови, що ви маєте під цим на увазі, якщо можна запитати? Чекаю на вашу відповідь.🙂

Автоматичний переклад.
Romi

У положеннях та умовах зазначено 3 робочих дні, а я чекав 7 робочих днів, і, на мою думку, казино порушує власні загальні умови.

Я офіційно не скаржився, просто висловив свою думку тут, на форумі.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
12 3 4...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого