9 міс. тому
Чи є тут якісь новини? Ви отримали свою виплату?
Is there any news here? Have you received your payout?
Gibt es hier Neuigkeiten haben sie ihre Auszahlung erhalten ?
0
Чи є тут якісь новини? Ви отримали свою виплату?
Is there any news here? Have you received your payout?
Gibt es hier Neuigkeiten haben sie ihre Auszahlung erhalten ?
Мені прикро, що це так, але, очевидно, ми нічого не можемо з цим зробити. Оскільки казино все ще обробляє ваше зняття коштів, нам залишається лише почекати та набратися терпіння. Якщо у вас є казино, де ваші гроші виводяться за один день, ви повинні залишатися в них, тому що це не зовсім нормально. Є багато казино, де гроші не виводяться так швидко.
Однак нічого не втрачено, і це, ймовірно, лише питання часу. Якщо проблеми все ще є, ви можете повідомити нас, і ми виконаємо відповідні дії.
I'm sorry that it's like this, but obviously there's nothing we can do about it. With the casino still processing your withdrawal, we just have to wait and be patient. If you have casinos where your withdrawals go through in one day, then you know you have to stay with them, because it's not quite normal. There are a lot of casinos where you don't get withdrawals that fast.
However, nothing is lost and it's probably only a matter of time. If there are still problems you can update us and we will proceed accordingly.
Привіт,
Я почав виплату 14 березня, вони сказали, що потрібні 3 робочі дні, зараз ми на 5 робочий день і нічого, служба підтримки може лише попросити мене набратися терпіння, 126 євро застрягло.
Hi,
i have started a payout on the 14th of March, they said 3 business day needed, now we are on the 5. business day and nothing, customer service can only ask me to be patient, 126 euro is stucked in.
Привіт, я бачу, що у вас та ж проблема, що й у попереднього гравця. Це триває деякий час, і, очевидно, казино має затримку з виплатою. Казино нічого не сказало тобі, крім того, щоб бути терплячим? Слід додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такого процесу, тому, очевидно, нам дійсно потрібно бути терплячими.
Ви також подали скаргу , тож якщо проблеми не виникнуть, наша команда втрутиться через 14 днів.
Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
Hi, I see you have the same problem as the player before you. It's been going on for a while and apparently the casino has a delay in paying out. The casino hasn't told you anything except to be patient ? It should be added that we give casinos 14 days to resolve such a process, so obviously we really have to be patient.
You have also lodged a complaint, so if there are still issues, our team will intervene after the 14 days.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Надзвичайно реальні, я даю їм до 6 вечора, а потім подаду скаргу. 3 робочі дні - це 3 робочі дні, і загальні умови дійсні для обох. Я також не можу оплачувати свої рахунки в якийсь момент
Ridiculously real, I'll give them until 6 p.m. then file a complaint. 3 working days are 3 working days and the general terms and conditions are valid for both. I also can't pay my bills at some point
Lächerlich echt werde denen bis 18uhr Zeit geben dann eine beschwerde einreichen 3 Werktage sind 3 Werktage und Allgemeine Geschäftsbedingungen sind für beide gültig kann auch nicht meine Rechnungen irgendwann zahlen
16 березня я подав запит на виплату, і до цього часу нічого не сталося. Служба підтримки каже, що фінансова команда остаточно перевіряє виплату, а наступна служба підтримки говорить про проблеми, я можу лише порекомендувати всім не реєструватися та грати в Crownplay, дуже погано так ставитися до гравців
On March 16th I requested a payout and nothing has happened to date. The support says that the payout is in the final check by the finance team and the next support is talking about problems, I can only recommend everyone not to register and play with Crownplay, really bad to treat players like that
Am 16 März habe ich eine Auszahlung beantragt bis heute ist nix passiert im Support heisst es einmal die Auszahlung ist in der finalen Prüfung vom Finanz Team und der nächste Support redet von Problemen, kann nur jedem empfehlen sich nicht bei Crownplay zu registrieren und zu spielen , echt mies so mit Spielern umzugehen
Ваше зняття вже оброблено чи виплачено?
Has your withdrawal been processed or paid out yet?
Wurde Ihre Auszahlung bis jetzt bearbeitet oder Ausgezahlt ?
Я думаю, що коли я виграю високі 5000-10000 євро, тоді вони не заплатять, я також не рекомендую вам, дочекайтеся грошей і не вносьте знову
I think when i will win highet like 5000-10000€ then they wont pay, i dont recommend for you either, wait for the money and then dont deposit again
Вітаємо з отриманням ваших грошей.
Я сподіваюся, що отримаю свою виплату, а потім піду з казино сумнівним
Congratulations on receiving your money.
I hope I get my payout and will then leave the casino dubious
Glückwunsch das sie ihr Geld erhalten haben.
Hoffe das ich meine Auszahlung auch bekomme und werde das casino dann verlassen unseriös
Вони заплатили мені на 6 або 7 день, і я зробив це на Skrill. Також я писав для них у чаті щодня, бажаю вам усього найкращого та тримайтеся подалі від сайту, шукайте щось краще, або якщо ви можете грати лише тут, не грайте взагалі. Удачі, брате🍀
They paid me out on the 6 or 7. Day and i made it to skrill. Also I wrote for them on chat every single fcking day, I wish you the best and keep yourseld away from the site, look for something better, or if you can only play here, dont play at all. Good luck bro🍀
Так, дякую, краще не грай, не злися, не втрачай гроші, тобі теж всього найкращого і привіт з Німеччини.
Yes, thanks, it's best not to play, don't get angry, don't lose money, all the best to you too and greetings from Germany.
Ja danke am besten nicht spielen nicht ärgern kein Geld verlieren, dir auch alles gute und einen gruss aus Deutschland.
16 березня я подав запит на виплату, і до цього часу нічого не сталося. Служба підтримки каже, що фінансова команда остаточно перевіряє виплату, а наступна служба підтримки говорить про проблеми, я можу лише порекомендувати всім не реєструватися та грати в Crownplay, дуже погано так ставитися до гравців
On March 16th I requested a payout and nothing has happened to date. The support says that the payout is in the final check by the finance team and the next support is talking about problems, I can only recommend everyone not to register and play with Crownplay, really bad to treat players like that
Am 16 März habe ich eine Auszahlung beantragt bis heute ist nix passiert im Support heisst es einmal die Auszahlung ist in der finalen Prüfung vom Finanz Team und der nächste Support redet von Problemen, kann nur jedem empfehlen sich nicht bei Crownplay zu registrieren und zu spielen , echt mies so mit Spielern umzugehen
Цікаво, ви справді намагалися зв’язатися зі службою підтримки клієнтів, надіславши їм електронний лист, чи просто запитали в чаті про ситуацію?🤔 Інколи в чаті немає повної інформації, знаєте.🤷♀️ Щоразу, коли вам хочеться подати заявку скарга, ми тут, щоб допомогти.
Have you actually tried to check with the customer support by sending them an email, or just asked the live chat about the situation, I wonder?🤔 Sometimes the live chat is not fully informed, you know.🤷♀️ Whenever you feel like filing a complaint, we are here to help.
Привіт, мабуть, я написав від 3 до 5 електронних листів і так і не отримав відповіді, але одного разу вони сказали, що моя виплата скоро надійде, це було в п’ятницю минулого тижня, і я також зробив знімок екрана кожного чату від служби підтримки
Hello, I probably wrote 3 to 5 emails and never received an answer, but once they said my payout would be coming soon and that was on Friday last week and I also took a screenshot of every chat from support
Guten Tag habe bestimmt 3 bis 5 Emails geschrieben und nie eine Antwort erhalten ,doch einmal da hiess es meine Auszahlung kommt bald und das war am Freitag letzte woche und habe jeden chat vom support auch einen Screenshot gemacht
Зробити скріншоти було вдалим кроком. Однак, оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що стосується виведення коштів, якщо це виходить за рамки цього, повідомте нас, і ми спробуємо допомогти.
З іншого боку, приємно, що казино повідомило вам, що незабаром має бути виведено кошти, тож воно принаймні якось повідомляє. Але якщо ви продовжуєте чекати і не почуєте нічого нового, скарга буде доречною.
Тому я почекаю і побачу, як воно розвиватиметься.
It was a good move to take screenshots. However, since we give casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal, if it goes beyond that, let us know and we'll try to help.
On the other hand, it's nice that the casino told you that your withdrawal should be coming soon, so at least it's communicating somehow. But if you keep waiting and don't hear anything new, a complaint will be in order.
So I'll wait and see how it develops.
УВАГА! Будьте обережні з ними! Я попросив виплату 8 днів тому, але так і не отримав, двічі звернувся до служби підтримки crownplay, але все одно нічого, вони надіслали лише інформацію про копіювання та вставлення та завжди просили більше часу. На сайті TOS можна побачити 3 робочі дні для здійснення виплати:
WARNING! Be Careful with them! I asked a payout 8 days ago, but never recieved, asked the crownplay support for help two times, but still nothing, they sent only copy/paste infos and always asked for more time. At the site TOS can see 3 business days to do the payout:
Привіт, мої гроші виплачено, але я закрив свій рахунок, тому що мене не влаштовує підтримка.
Крім того, казино порушує власні умови
Hello, my money was paid out but I closed my account because I am not satisfied with the support.
Furthermore, the casino violates its own terms and conditions
Guten Tag mein geld wurde ausgezahlt aber habe mein Konto geschlossen weil ich nicht zufrieden bin mit dem Support.
Destoweiter verstößt das casino gegen ihre eigenen AGBs
УВАГА! Будьте обережні з ними! Я попросив виплату 8 днів тому, але так і не отримав, двічі звернувся до служби підтримки crownplay, але все одно нічого, вони надіслали лише інформацію про копіювання та вставлення та завжди просили більше часу. На сайті TOS можна побачити 3 робочі дні для здійснення виплати:
WARNING! Be Careful with them! I asked a payout 8 days ago, but never recieved, asked the crownplay support for help two times, but still nothing, they sent only copy/paste infos and always asked for more time. At the site TOS can see 3 business days to do the payout:
Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис у цьому казино, чи це ваше перше зняття? Насправді ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити цей процес, як Томас також пояснив вам у вашій скарзі . Насправді це може зайняти трохи більше часу, коли справа доходить до першого зняття коштів. Іноді це відбувається через те, що казино має пройти всю документацію та все перевірити. Тому, будь ласка, спробуйте трохи терпіти, і давайте подивимося, чи зможе казино обробити ваш платіж протягом цього періоду часу. Наша команда буде готова допомогти вам, коли це буде потрібно. Будь ласка, тримайте нас в курсі, якщо у вас є якісь новини.
Is your account fully verified at this casino, is this your first withdrawal? We actually give casinos 14 full days to get this process done, as Tomas explained to you in your complaint, as well. It can be a bit more time consuming when it comes to the first withdrawal, actually. It is sometimes caused because the casino needs to go thru all the documentation, and get everything checked. So please, try to be little patient, and let's see, if the casino will be able to process your payment during this time frame. Our team will be ready to help you out, whenever there will be need to do it. Keep us updated, if you have any news, please.
Привіт, мої гроші виплачено, але я закрив свій рахунок, тому що мене не влаштовує підтримка.
Крім того, казино порушує власні умови
Hello, my money was paid out but I closed my account because I am not satisfied with the support.
Furthermore, the casino violates its own terms and conditions
Guten Tag mein geld wurde ausgezahlt aber habe mein Konto geschlossen weil ich nicht zufrieden bin mit dem Support.
Destoweiter verstößt das casino gegen ihre eigenen AGBs
Дуже приємно чути, що ви отримали свої гроші. Чи можете ви також оновити свою скаргу , щоб наша команда могла закрити вашу справу? Коли ви говорите, що вони порушують свої власні умови, що ви маєте під цим на увазі, якщо можна запитати? Чекаю на вашу відповідь.🙂
It is really nice to hear, that you got your money. Could you update your complaint, as well, please, so our team can close your case? When you say, they violate their own terms, what do you mean by that, if I may ask? Waiting for your reply.🙂
У положеннях та умовах зазначено 3 робочих дні, а я чекав 7 робочих днів, і, на мою думку, казино порушує власні загальні умови.
Я офіційно не скаржився, просто висловив свою думку тут, на форумі.
З найкращими побажаннями
The terms and conditions say 3 working days and I waited 7 working days and in my opinion the casino is violating its own general terms and conditions.
I have not officially lodged a complaint, just expressed my opinion here in the forum.
Best regards
In den AGB steht 3 Werktage und habe 7 Werktage gewartet und in meinen Augen verstößt das casino gegen den eigenen Allgemeinen Geschäftsbedingungen.
Habe offiziell keine Beschwerde eingelegt nur hier im Forum meine Meinung geäußert.
Mit freundlichen Grüßen
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.