ГоловнаФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

 від Romi
|
31 137 переглядів 232 відповідей |
|
1...11 12

Привіт, сьогодні я отримав електронний лист від служби підтримки

,, Дякуємо, що звернулися до нашої служби підтримки клієнтів CrownPlay.

Зверніть увагу, що наш фінансовий відділ знає про затримку виплат, оскільки ми затримуємо всі виплати через велику кількість запитів.

Не варто хвилюватися, виплата пройде, просто це може зайняти трохи більше часу, ніж очікувалося.


𝐄𝐒 𝐢𝐬 𝐯𝐨𝐧 𝐡𝐚𝐧𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐖𝐢𝐜𝐡𝐭𝐢𝐠𝐤𝐞𝐢𝐭, 𝐳𝐮 𝐛𝐞 𝐫𝐞𝐫𝐭𝐢𝐠𝐞𝐧, 𝐝𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐥𝐞 𝐙𝐚𝐡𝐥𝐮𝐧𝐠𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐚𝐤𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐧, 𝐞𝐢𝐧𝐬𝐜𝐡𝐥𝐢𝐞𝐬𝐬𝐥𝐢𝐜𝐡 𝐄𝐢𝐧𝐳𝐚𝐡𝐥𝐮𝐧𝐠𝐞𝐧 𝐮𝐧𝐝 𝐀𝐮𝐬𝐳𝐚𝐡𝐥𝐮𝐧𝐠𝐞𝐧, 𝐝𝐞𝐛𝐥𝐢𝐜𝐡 𝐯𝐨𝐧 𝐝𝐞𝐧 𝐙𝐚𝐡𝐥𝐮𝐧𝐠𝐬𝐚𝐧𝐛𝐢𝐞𝐭𝐞𝐫𝐧 𝐛𝐞𝐞𝐢𝐧𝐟𝐥𝐮𝐬𝐬𝐭 𝐰𝐞𝐫𝐝𝐞𝐧 𝐤𝐚𝐧𝐭, 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐠𝐞𝐬𝐞𝐡𝐞𝐧𝐞𝐧 𝐕𝐞𝐫𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐫𝐮𝐧𝐠𝐞𝐧𝐧.,,

так мені написали

Автоматичний переклад.
abduoezzzzz

Я розумію, що це засмучує; однак з такої відповіді нема чого ще зробити. Скажімо так, керівництво казино має використовувати всі інструменти, щоб якомога швидше впоратися із затримкою. Наприклад, сплатити перенесення суми відразу, щоб гравці могли відчувати менший стрес. Не впевнений, чи це застосовно, оскільки, якщо велике робоче навантаження здається єдиною причиною, розділення зняття може спричинити ще гіршу затримку,...

Ну, я думаю, що ці ситуації є складними для обох сторін. 🙁 Сподіваюся, це триватиме недовго!

Автоматичний переклад.
Radka

Поняття не маю, гроші ще обробляються. Сайт такий сумнівний, без жартів. Я вже майже місяць чекаю грошей і навіть не маю відповіді.

Автоматичний переклад.
abduoezzzzz

У цьому випадку я дуже сподіваюся, що наша команда зможе допомогти та вирішити вашу скаргу якомога швидше.

Це ваш перший запит на зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Romi

Доброго ранку, ні, там нічого немає…

Автоматичний переклад.
Romi

Так, це мій перший запит на зняття коштів. Я не знаю, що робити далі. Статус грошей все ще очікує.

Автоматичний переклад.
abduoezzzzz

Будь ласка, наберіться терпіння, і наша команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.
Romi

Добре, дуже дякую.

Автоматичний переклад.

У мене на сайті застряг баланс 5000 євро. вони постійно відкладають його оплату. завжди обмінюються електронними листами. мені терміново потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
zarteck322

Це звучить дуже напружено, мати такий великий баланс і отримувати розпливчасті відповіді, безумовно, не нормально.

Крім того, щоб краще зрозуміти вашу справу, скільки часу ви чекали на відкликання?

Чи повідомило вам казино якусь конкретну причину або графік затримки?

Щойно ми отримаємо трохи більше інформації, ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам!


Автоматичний переклад.

Я отримую ці відповіді вже 2 місяці. Ні. Ви просто повинні зняти гроші вручну, і вони знову і знову відкладають це. Вони вже попросили мене надати кілька криптовалютних гаманців, які я сприяв, і вони все ще не поспішають. Так, будь ласка, допоможіть.

Автоматичний переклад.
zarteck322

Щоб уточнити, казино попросило вас створити та надати кілька криптовалютних гаманців, і, незважаючи на це, вони досі не обробили ваше зняття? Це звучить дуже тривожно, особливо якщо вони знову і знову відкладали щось.

На даний момент, оскільки ми вже так довго чекали без жодного рішення, я наполегливо рекомендую подати нам офіційну скаргу. Наша команда може детальніше розглянути це питання та спробувати допомогти вам вирішити цю проблему.

Бажаємо вам удачі, сподіваємося, що ми зможемо допомогти вам просунути справу вперед. 🙂

Автоматичний переклад.

так це правильно. я намагаюся, ти можеш показати мені, куди я можу подати скаргу в crownplay? я не можу знайти казино на вашому сайті.

Автоматичний переклад.
zarteck322

Скаргу ви можете відкрититут за цим посиланням ⬅️

Якщо ви не можете знайти казино, ви ввели його в рядок пошуку, і нічого не з’явилося? Ви можете вибрати інше казино і в тексті написати те, з яким у вас є проблеми. Наша команда виправить це в скарзі.

Автоматичний переклад.
1...11 12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого