ГоловнаФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від Romi
|
27 155 переглядів 208 відповідей |
|
1...9 10 11
vasileior

Привіт, я хотів запитати вас, чи зв’язувалися ви з ними, щоб підтвердити той факт, що ви бачите це інакше. Якби вам сказали, що все гаразд, я б, очевидно, спробував у це повірити, але я впевнений, що ви записали все, що вони вам написали на випадок будь-яких проблем. Ви сказали їм, що хочете, щоб він повернувся до вас, коли ви його ввели, і чи це станеться?

Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці, я виграв 6763 долари, і я розумію, що можна вивести максимум 750 доларів за раз, але перші 750 доларів було знято 19 грудня. Все ще очікує, хтось може допомогти?

Автоматичний переклад.
Aydindjemil

Насправді це чекало досить довго.

Чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено, чи вас попросили спочатку пройти його?

Наша команда розгляду скарг незабаром розгляне вашу скаргу та повідомить вам, що робити далі. Будь ласка, залишайтеся на місці.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, там написано, що "мій обліковий запис вимагає перевірки". Насолоджуйтесь нашими іграми"

Автоматичний переклад.
Aydindjemil

Я правильно розумію, що це потребує перевірки? Казино також запитувало документи?

У мене є певне відчуття, що з того, що пішло після речення з перевіркою, а отже, насолоджуйтеся іграми, було схоже, що перевірка вам не потрібна.

Чи не могли б ви мені це пояснити? 🙂

Автоматичний переклад.

Так, чітко зазначено, що мій обліковий запис "не потребує перевірки, насолоджуйтесь нашими іграми"



Автоматичний переклад.

file додається

Автоматичний переклад.
Aydindjemil

Я теж так думав. Гаразд, а ти все ще не маєш грошей? Якщо ні, наша команда спробує допомогти, а Нік — це вирішувач, тож я вірю, що незабаром це буде вирішено.

Автоматичний переклад.
Jaro

Ні, ще нічого. Постійно кажуть, що затримка...

сподіваюся, незабаром буде вирішено.

Автоматичний переклад.
Aydindjemil

Так, класично, тоді, хоча мені неприємно це говорити, нам просто доведеться почекати.

Автоматичний переклад.

У мене є 3 вилучення з crownplay, які очікують на розгляд більше 2 тижнів! що я можу зробити Я спілкувався з ними незліченну кількість разів, і вони продовжували говорити, що продовжать платіж, але вони цього не роблять!

Автоматичний переклад.
artemismnr

Привіт Artemismnr,

моє перше зняття 750 австралійських доларів зайняло 25 днів. Зрештою вони продовжують платіж, просто це займає дуже багато часу. Мені знадобиться майже цілий рік, щоб зняти 6800 AUD.


вони дозволяють знімати лише 750 австралійських доларів за раз.


удачі

Автоматичний переклад.

У мене є 3 вилучення з crownplay, які очікують на розгляд більше 2 тижнів! що я можу зробити Я спілкувався з ними незліченну кількість разів, і вони продовжували говорити, що продовжать платіж, але вони цього не роблять!

Автоматичний переклад.

Гей, це все, що вони тобі сказали? Я маю на увазі, що це небагато, якщо ви чекали на гроші два тижні. Я також бачу, що гравець описує вам свій досвід, тому це може зайняти деякий час. Але я точно пішов би вперед і подав би нам скаргу за цим посиланням, оскільки два тижні — це саме той час, який ми даємо казино для вирішення цього процесу.

Я також хотів би поставити вам наступне запитання, ви грали з бонусом?

Автоматичний переклад.

Так, я грав із бонусом у 5 євро, який вони мені дали, і отримав 400! Через 5 хвилин 375 євро зникли і залишилося лише 25 євро, які більше не відповідали бонусу! Тож я грав із ними та виграв 1280 євро! Вони нічого не внесли! Будь ласка, як мені подати скаргу? Так, єдині відповіді, які вони дають, це те, що мої гроші в безпеці та що вони пересилають запит до відповідного відділу, щоб я міг отримати пріоритет! Але це ніколи не можливо! Перше зняття очікується з 19.01.25!

Автоматичний переклад.

Привіт, я потрапив у дуже неприємну ситуацію на Crownplay. Перші зняття пройшли успішно, тепер у мене проблеми з початку грудня:

  • 03/12/24 я зробив запит на виведення коштів на суму 185,00 євро, а 30/12 вони сказали мені скасувати його та зробити запит знову, оскільки минуло занадто багато часу;
  • 01.12.25 я зробив наступний запит на зняття 395,00 євро (усі гроші, які я маю на своєму ігровому рахунку), і на сьогоднішній день не отримав кредит.

Вони завжди відповідають мені заздалегідь сформульованими реченнями, так і не досягнувши рішення. Чи є ще хтось у моїй такій ситуації?

Автоматичний переклад.

Так, я грав із бонусом у 5 євро, який вони мені дали, і отримав 400! Через 5 хвилин 375 євро зникли і залишилося лише 25 євро, які більше не відповідали бонусу! Тож я грав із ними та виграв 1280 євро! Вони нічого не внесли! Будь ласка, як мені подати скаргу? Так, єдині відповіді, які вони дають, це те, що мої гроші в безпеці та що вони пересилають запит до відповідного відділу, щоб я міг отримати пріоритет! Але це ніколи не можливо! Перше зняття очікується з 19.01.25!

Автоматичний переклад.

Звичайно, дякую за відповідь. Спочатку я подумав, що проблема в тому, що бонус має максимальний виведення, тому у вас залишилося лише 25. З іншого боку, як тільки бонус закінчиться, все має бути добре.

Що стосується скарги, скористайтеся цим посиланням , і ви можете відкрити її тут. Ми постараємося допомогти, але я був би радий, якби казино відповіло і повідомило вам більше, а головне – надішле вам гроші.

Я буду тримати кулаки.🤞

Автоматичний переклад.

Привіт, я потрапив у дуже неприємну ситуацію на Crownplay. Перші зняття пройшли успішно, тепер у мене проблеми з початку грудня:

  • 03/12/24 я зробив запит на виведення коштів на суму 185,00 євро, а 30/12 вони сказали мені скасувати його та зробити запит знову, оскільки минуло занадто багато часу;
  • 01.12.25 я зробив наступний запит на зняття 395,00 євро (усі гроші, які я маю на своєму ігровому рахунку), і на сьогоднішній день не отримав кредит.

Вони завжди відповідають мені заздалегідь сформульованими реченнями, так і не досягнувши рішення. Чи є ще хтось у моїй такій ситуації?

Автоматичний переклад.

Привіт, вибачте за ситуацію, в якій ви опинилися.

Що стосується допомоги, я бачу, що ви вже встигли відкрити скаргу , тому ми спробуємо вам допомогти.

Що сказали вам у казино про те, що зняття коштів триває так довго? Мені здається, цього буде недостатньо, що мені доведеться повторно вводити свій рахунок після місяця очікування грошей.

А поки чекаю на відповідь.

Автоматичний переклад.
Jaro

Вони відповідають, виправдовуючись, кажучи, що їхній фінансовий відділ працює без вихідних, і у них багато запитів на зняття коштів, тому й виникають затримки. Вони запрошують мене зачекати, кажучи, що запит на зняття коштів триває, і вони не бачать жодного типу блокування.

Автоматичний переклад.
Swaggygaffo

Так, звичайно. Я б сказав, що з цієї причини може статися затримка, і в казино може бути багато вилучень. Але я не думаю, що це займе до місяця, і це було б для мене неймовірним. Тож тепер ми почекаємо та подивимося, як просувається скарга, і, сподіваюся, зможемо допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.

Вчора вони зробили депозит 1280! Мій банк просто не прийняв інші 500, тому їх було скасовано, тож я знову подав запит на зняття! Наскільки я бачу, вони точно з’являться знову через 20 днів, але вони все одно зробили такий крок, тож питання закрито!

Автоматичний переклад.
1...9 10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого