2 р. тому
Тут ви можете обговорити Crazy Luck Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи вдавалося комусь колись перемогти їх? Вони праві, вони розлучаються в чаті, поки ви граєте, пропонують вам світ! Ну, через 20 днів мені погрожували сьогодні, що вони закриють мій рахунок, я втрачу свої $$!! Вони роблять все, що хочуть, немає керівного органу, немає дійсного регулятора, немає дійсної ліцензії, тому я можу повідомляти щомісяця імена чат-агентів змінюються, але я переконаний, що це одна чи дві людини на ім’я Ліза, яка також працює в казино winbig21. Я вказав, що вони гра вони грають, як там, не пов'язані, але подивіться, я вносив депозит 13 разів за тиждень до нашої ери, я думав, що отримаю $$, комусь потрібно щось зробити, це не так!! Як я пояснив, я ділова людина, якщо щось ламається, я виправляю або купую новий!! Вони намагалися сказати, що ми можемо давати або приймати будь-які платежі, тому моя мама ввійшла в систему вгадала, через які 60 секунд вони попросили її внести депозит!! Брехня за брехнею кожну зміну і день
Has anyone ever had success beating them? They are right they bust in chat while u play offer you the world! Well after 20 days now I was threatened today they close my account I'll lose my $$!! They do whatever they want to no governing body no valid regulator no valid liscence so I can tell every month the chat agents names change but I'm convinced it's same one or two pep one named Lisa who works also at winbig21 casino I pointed out they play they play like there not related but look I deposited 13 times in week bc I thaught I'd get $$ someone needs to do something it's not right!! As I've explained I'm business person if something breaks I fix or get new one!! They tried say we can give or take any payments so had my mom login guess what 60 seconds in they asked her to deposit!! Lie after lie on every single shift and day
У них надзвичайно велика кількість невирішених скарг, і вони в 3 різних чорних списках. Я не думаю, що вдалося перемогти їх. Швидше, що вони обіграють усіх, хто туди прийде грати. https://casino.guru/crazy-luck-casino-review#tab=js-tab-reputation
They've got extremely high amount of unresolved complaints and they're on 3 different blacklists. I don't think anyway had any success beating them. It's more likely that they beat everyone who comes to play there. https://casino.guru/crazy-luck-casino-review#tab=js-tab-reputation
Привіт, я не можу закликати достатньо гравців не грати в цьому казино! Я виграв понад 1000 доларів, але зміг зняти лише 280 доларів. Це було за їхніми умовами та умовами бонусу.. Як би там не було, я зрозумів, це було дрібним шрифтом. але я чекаю на свою виплату з серпня…це жахливий січень!!! 6 місяців!!! До цього дня я заходжу принаймні раз на тиждень, щоб потурбувати їх, і щоразу вони кажуть: «Я надішлю вашу справу до фінансового відділу, і ви отримаєте виплату протягом 2-3 робочих днів. КОЖНИЙ @%#$@ #% часу!! Це казино - проклятий жарт!! Не витрачайте свій час і гроші!!!
Hi there, I can’t urge players enough to not play at this casino! I won over $1,000 but could only withdraw $280. It was in their terms and condition of the bonus..whatever, I get it, it was in the fine print. but I have been waiting on my payout since August …it’s freaking January!!! 6 months!!! To this day I check in at least once a week to bother them and every damn time they say "I will send your case to the finance department and you should have your payout within 2-3 business days.. EVERY @%#$@#% time!! This casino is a damn joke!! Don’t waste your time or money!!!
Отже, ви знаєте Лізу Мак Семюел Кевін Марко Дженні?? Вони змінюють назви
So u know Lisa Mac Samuel Kevin Marco Jenny?? They change names
Подавати скарги пропонують звернутись до шахрайської комісії, Cypress тощо, блефуйте їх, якщо нічого іншого, якщо вони думають, що ви відмовляєтеся від відпустки, вони впевнені, що ви перевірите, вибачте, що чути (місце майже керує Ліза, яка працює в багатьох різних казино, як вона мені сказала і моя мама, я вклав твої виплати b4, і я запевняю, що ти отримав його на рахунок за 6 годин!! Період!! Ліза має багато різних варіантів для входу в систему імена, які вона може вибирати!! Я отримав 300 сторінок доказів відвертої брехні, сказаної мені місяць були проблеми з процесором!
File complaints offer to turn in to scamming commision Cypress etc bluff them if nothing else if they think you'll roll over leave they sure will test you sorry to hear( place is pretty much ran by Lisa who works throughout many different casinos she told me and my mom I put in for your payouts b4 and I assure you got it in account in 6 hours!! Period!! Lisa has many different login choices of names to disquise herself!! I got 300 pages of proof of outright lies told me month had processor issues!
Я теж зробив би майже все, тільки те, що гірше за них, - це авангардні традиції!!
Me too would do almost anything only one that's worse than them is fiz avantgarde tradition!!
Ви коли-небудь отримували виплату від Crazy Luck?
Have you ever gotten a payout from Crazy Luck?
3, але в один період вони заборгували мені 1538 разів, загрозливо відкриваючи справу тут 25 днів (найдовша виплата) за час моїх 25 років гри, вони справжня близька сестра winbig21, і ви побачите ту саму бадьорість тощо!
3 but at one period they owed me 1538 took alt hasstle alot threatening opened case here 25 days( longest payout) at time in my 25 years playing they are real close sister to winbig21 u will see same pep etc there!
Тож 6 на winbig21 4 на божевільну удачу, я провів місяці так скажені й розчаровані!! І мав смерть та пожежу в окремому будинку під час проходження через депозит 16x навіть використав куб.см, на який вони стягували зі мене відсотки
So 6 at winbig21 4 at crazy luck I spent months so mad so frustrated!! And had death and separate house fire while going thru deposited 16x even used cc which they charged me interest on
Я читаю обговорення тут, і все, що я можу сказати, це те, що казино має погану репутацію, згідно з нашим веб-сайтом, неспроста. Загалом, поганий досвід, який гравці описують про різні казино тут, на форумі, пов’язаний з казино, які мають поганий рейтинг на нашому веб-сайті.
Якщо ви хочете уникнути цього в майбутньому або принаймні зменшити ймовірність того, що ви зіткнетеся з подібними проблемами в іншому казино, спробуйте вибрати будь-яке казино з нашого списку, яке має гарну або навіть ідеальну репутацію 😕
I'm reading the discussion here and all I can say is that the casino has a bad reputation according to our website for a reason. Generally speaking, the bad experience that players describe about various casinos here on the forum are related to casinos that have bad rating on our website.
If you want to avoid this in the future or at least lower the chances that you'll face similar issues in another casino, try to choose any casino from our list that has good or even perfect reputation 😕
Вони нарешті зарахували мій депозит через 3 тижні. Вони стверджували, що це була помилка Zelle. Я не дуже впевнений. Потім вони сказали мені вимагати виплати. Повернено максимум 50 доларів США та 25 доларів США. Колись у мене було 2300 доларів, і я знав, що це максимум 50 доларів, тому я просто зіграв банкрол до 75 доларів. Ми побачимо, чи справді відбудеться виплата. Минув лише день чи два, тому я дам їм шанс. Я не знав про цей сайт раніше, тому дякую, Гуру. Я обов'язково перевірю тут спочатку в майбутньому.
They did finally credit my deposit after 3 weeks. They claimed it was a Zelle error. I'm not so sure. They then told me to request payout . $50 max and $25 deposit returned. I had $2300 at one point and knew that it was $50 max so I just played bankroll down to $75. We'll see if the payout actually happens. Only been a day or two so Ill give them a chance. I didn't know about this site before, so thanks, Guru. I will definitely check here first in the future.
3 тижні для кредитування депозиту? Це неймовірно!
У будь-якому випадку, якщо вам коли-небудь знадобиться допомога, просто повідомте нам, і ми спробуємо це зробити.
Звичайно, було б дуже вдячно, якби ви могли перевірити казино, перш ніж грати там 😉, ми б хотіли, щоб усі це зробили.
3 weeks for credit a deposit? That's incredible!
Anyway, if you ever need some help, just let us know and we will try it.
Of course, it would be much appreciated if you could check casinos before playing there 😉, that's what we would like everybody to do.
Так. Я зробив депозит 01.08, і, нарешті, коли вони побачили, що я не збираюся йти (я прямо сказав їм це), я запросив когось відповідального для розслідування, і це нарешті було опубліковано 19.08. Тепер я чекаю на виплату, тому результат ще невідомо. Абсолютно кожен повинен спочатку перевірити тут - я не знав про цей сайт раніше, інакше знав би. Я шукав, куди можна подати скаргу, і з’явився Casino Guru. Так радий, що знайшов вас!
Yes. I deposited on 8/1 and finally after they saw I was not going away ( I told them that explicitly) I got someone in charge to investigate and it finally posted on 8/19. Now I am waiting on payout so that outcome remains to be seen . Absolutely everyone should check here first - I wasn't aware of this site before or I would have. I searched for somewhere to file a complaint and Casino Guru popped up. So glad I found you!
Привіт,
як вам вдалося зв'язатися з кимось із начальників, будь ласка? Я б сказав, що надто часто це досить складне завдання, тому хтось інший може вважати ваш коментар дуже корисним.
Сподіваюся, ваша скарга буде закрита як вирішена 🤞, будь ласка, регулярно інформуйте нас.
Hello,
how did you manage to get in touch with someone in charge, please? I'd say that far too often this is quite a challenging task so some other may find your comment very useful.
I hope that your complaint will be closed as resolved 🤞, kindly update us frequently.
Казино Crazy Luck було одним із перших казино, яким я користувався, коли вперше почав використовувати онлайн-казино (до того, як я провів будь-яке дослідження... Повірте мені, я більше не роблю такої помилки, я завжди досліджую!) Найсмішніше те, що хоча..після більше року очікування мого зняття коштів і буквального турбування їх через чат принаймні кілька разів на місяць (БІЛЬШЕ РОКУ) я нарешті здався і вирішив зробити розворот, щоб я міг просто грати з виграшами, які я мав, мені було дуже нудно і я повністю відмовився. тож я грав до того моменту, коли в мене залишилося приблизно 140,00 доларів, і вирішив, ха-ха, я спробую зняти 140 доларів... хіба ти не знаєш... через два тижні вони були на моєму рахунку в готівковій програмі. Вони фактично здалися та дали це мені!! Я не міг у це повірити! Тож... чесно кажучи, я навіть не знаю, що з цим робити!
Crazy Luck Casino was one of the first casinos I used when I first started using online casinos (before I had done any research... Trust me I don't make that mistake anymore, I always do my research!) The funny thing is though..after over a year of waiting on my withdrawal and literally bothering them via chat at least a few times a month (FOR OVER A YEAR) I finally gave up and decided to do a reversal so I could just play with the winnings I had, I was really bored and had completely given up. so I played to the point where I was down to like $140.00 left and decided, for hahas, I would try to withdraw the $140... wouldn't ya know..two weeks later it was in my cash app account. They actually gave in and gave it to me!! Son of a gun, I couldn't believe it! So...honestly, I don't even know what to make of it!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.