1 рік тому
Тут ви можете обговорити Craze Play Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт CasinoGuru та Crazeplay.
07.09.2023 я відкрив обліковий запис на crazeplay і взяв частину їхньої вітальної пропозиції, мені пощастило і я виграв 9300 євро після того, як ставка була зроблена.
Через чотири дні вони попросили кілька документів KYC, і все було надіслано, обліковий запис підтверджено, але платіж не надійшов.
20/09 вони щойно надіслали мені цей лист:
Повідомляємо вам, що після внутрішнього розслідування керівництво вирішило закрити ваш рахунок.
Якщо після перевірки з’ясується, що ви брали або намагалися взяти участь у маніпулятивній ігровій стратегії, щоб отримати вигоду від бонусу, наданого вам від казино, ми маємо право відмовити, утримати, відкликати або відкликати ваше право до будь-якої рекламної акції, виграшу чи бонусу, або припинити зв’язок із нашим веб-сайтом та/або заблокувати ваш обліковий запис.
Ми відхилили ваше зняття, відняли ваш баланс і повернули ваш депозит тим самим методом.
З повагою,
Платіжний касир
Це зовсім несправедливо, я не маніпулював і не робив щось не так. Як вони можуть це зробити?
Hello CasinoGuru and Crazeplay.
on 07.09.2023 i opened an account at crazeplay, and took a part of their welcome offer, i was lucky and won 9300€ after the wager was done.
Four days later they asked for some KYC documents, and all was sent, and the account got verified, but the payment didnt come.
20/09 they just sent me this mail:
We are writing to inform you that after an internal investigation, Management has decided to close your account.
If, after an audit, it transpires that you participated, or attempted to participate, in a manipulative game strategy to take advantage from the bonus being rewarded to you from the casino, we hold the right to deny, withhold, revoke or withdraw your entitlement to any promotion, winnings or bonus, or terminate your association with our website and/or block your account.
We have declined your withdrawal, subtracted your balance and refunded your deposit back to the same method.
Kind regards,
Payments Cashier
This is not fair at all, i havent manipulated or done something wrong. How can they just do this?
Привіт, я хотів би почати з висловлення співчуття вашій проблемі. У цьому випадку ми могли б скористатися деяким поясненням від казино, яке було б більш конкретним, оскільки те, що вони написали, є досить загальним. Ви також знаєте, яку маніпулятивну стратегію використовували?
У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що ви не зробили нічого поганого і нічого не порушили під час гри в казино, я б рекомендував вам подати скаргу, де наші експерти розберуться у вашій справі та спробують вам допомогти. Просто натисніть тут:https://casino.guru/complaints/all
Я думаю, що це може бути найрозумнішим кроком, якщо ви скажете, що з вашого боку все було добре.
Що ти сказав?
Hi, I would like to start by expressing my sympathy for your problem. In this case we could use some explanation from the casino which would be more specific, because what they wrote is quite general. Do you also know what manipulative strategy you used ?
Anyway, if you think that you have done nothing wrong and you have not violated anything while playing in the casino, I would recommend you to file a complaint where our experts will look into your case and try to help you. Just click here: https://casino.guru/complaints/all
I think that might be the most sensible step, if you say that everything on your side was fine.
What do you say?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.