1 рік тому
Тут ви можете обговорити Crashino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи справді це казино анонімне? Через скаргу, яку подав гравець, я не можу зареєструватися тут, я не можу знайти жодного хорошого анонімного казино
Is this casino truly anonymous? A complaint a player filed is what prevents me from registering here, I can't find any good anonymous casino
Привіт,
Наскільки я можу судити, це не значиться серед анонімних казино. Не соромтеся перевірити цей фільтр:
Ось результат, який ви отримаєте:
https://casino.guru/top-online-casinos#tab=РЕКОМЕНДОВАНО&sp_ano=true
Ви маєте рацію, можливість використання криптовалюти не означає, що казино є анонімним.
Hello there,
As far as I can tell, this one is not listed among the anonymous casinos. Feel free to check out this filter:
This is the result you'll get:
https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED&sp_ano=true
You are correct, the possibility of using cryptocurrencies doesn't mean the casino is anonymous.
Привіт, Радка. Я запитав, тому що знайшов його за допомогою анонімного фільтра казино, знайшов 39 (рекомендовано 4), але було 14 у «щойно відкритих», серед них був цей сайт Crashino з анонімним фільтром.
Hi, Radka. I asked because I found it using the anonymous casino filter, found 39 (4 recommended), but there were 14 in "newly opened", among them it was this Crashino site with the anonymous filter checked
Привіт, SunsetGaze – тепер я бачу.
Зараз я запитую, які властивості налаштовано на відображення казино як анонімні. Перевірив отриманий результат, Крашино немає - тільки 13 нововідкритих:
Чесно кажучи, зараз ми маємо справу з деякими системними помилками. якщо я можу здогадатися, це був інший 🙁.
Чи можете ви перевірити, чи бачите ви зараз 14 нещодавно відкритих анонімних казино?
Hi SunsetGaze - I see now.
Asking myself now which properties are set to display casinos as anonymous. I checked the result I get, and Crashino is not there - only 13 newly opened ones:
Honestly, we are dealing with some system bugs nowadays. if I may guess, this was another one 🙁.
Can you check whether you still see 14 newly opened anonymous casinos now?
Так, 14 нещодавно відкритих все ще видно (серед них Crashino), тому так, я припускаю, що це лише помилка
Yes, 14 newly opened still visible (Crashino among them), so yes I suppose it's only a bug
Гаразд, я спробую усунути помилку.
Вибачте за неприємності. 🙏
Здається, це була помилка з мого боку. Тепер я отримую той самий результат, що й ти.
У будь-якому разі Crashino підтвердив, що вони не є анонімним видом казино, чи не так? Чи потрібна верифікація?
Ok, I'll try to get the bug sorted out.
Sorry for the trouble. 🙏
Seems it was a bug on my side. Now I'm getting the same result as you.
Anyway, Crashino confirmed they are not an anonymous kind of casino, right? Is the Verification needed?
3.10. Ми маємо право проводити процедури перевірки "KYC" (Знай свого клієнта), і доступ до вашого облікового запису може бути заблоковано або закрито, якщо ми визначимо, що ви надали неправдиву або оманливу інформацію.
Довелося перевірити їх T&C і підтвердити, що казино не є анонімним. Крім того, це зовсім не біда, помилки є нормальним явищем, фільтр слід використовувати лише як посібник, гравці повинні проводити власні дослідження на кожному сайті, дякую за постійну пильність, Радко
3.10. We have the right to carry out "KYC" (Know Your Customer) verification procedures and access to your Account may be blocked or closed if we determine that you have supplied false or misleading information.
Had to check their T&C and can confirm the casino is not anonymous. Also, not a trouble at all, bugs are normal, a filter should just be used as a guide, players should make their own research on each site, thanks for always being vigilant Radka
Хм, зрозумів. Вам також дякую!
Тепер мені цікаво, чи використовує казино це правило як варіант, лише якщо є певна причина, чи KYC виконується щоразу.
Спробую ще більше сунути носа в цю тему. Ми не маємо наміру надавати неправдиву інформацію.
Якщо я натраплю на якусь корисну інформацію з цього приводу, я нею поділюся.
Hmm, got it. Thank you too!
Now I wonder whether the casino uses this rule as an option in case there is a particular reason only or whether the KYC is carried out every time.
I'll try to stick my nose further into this topic. We do not intend to provide incorrect information.
If I come across any handy information in this regard, I'll share it.
У цьому казино було 3 моїх відсутніх депозиту, і після 4-го депозиту я навіть не можу зв’язатися зі службою підтримки, і тепер мій депозит просто зник, тому що я навіть не можу зв’язатися з їхньою службою підтримки, і іноді після звернення в службу підтримки я чекаю 24 години, щоб отримати депозити видно на їхньому сайті. Я не рекомендую це казино, тому що знаю, що у них навіть проблеми з виведенням. Дуже важко довіряти цьому казино.
There were 3 my missing deposits in this casino and after 4th deposit I can't even contact the support now and now my deposit just disappeared, because I can't even reach their support and sometimes after contacting support I wait 24 hours to get deposits visible on their site. I don't recommend this casino, because I know that they even have problems with withdrawal. Very hard to trust this casino.
Це досить дивно з моєї точки зору. Ви запитували, чи є у них якісь технічні проблеми з сайтом, коли ви не бачите своїх депозитів? Я розумію, що це дратує, коли виникають подібні проблеми, і навіть чат або служба підтримки не реагують швидко. Я також бачив відгуки користувачів про це казино, де гравці мали подібну проблему. Іноді інформація може бути корисною і тут, якщо ви вирішили грати в конкретному казино.
Ви також згадали, що вони також мають проблеми зі зняттям коштів. У вас є досвід роботи з ними? Чи були у вас проблеми з невиплатою знятих коштів?
У будь-якому разі ви перевірили його індекс безпеки ? Тут ви можете побачити, наприклад, що казино не має ліцензії, ви це помітили? Нові казино самі по собі більш ризиковані, тому я поділяю вашу думку, що я був би обережним, якби пішов туди грати.
Звичайно, є багато кращих варіантів, коли справа доходить до гри в казино. Які ваші? Чи є у вас улюблені казино, де ви не маєте подібних турбот?
That's quite strange from my point of view. Did you ask if they have any technical problems with the site when you can't see your deposits? I understand that it's annoying when similar problems occur and even chat or support doesn't respond promptly. I have also seen user reviews for this casino where players have had a similar problem. Sometimes information can be useful here too, if you are deciding to play in particular casino.
You as well mentioned that they also have a issue with withdrawals too. Do you have experience with them ? Have you ever had a problem with withdrawals not being paid out ?
Anyway have you checked out its safety index ? Here you can see that casino is not licensed for example, did you notice that? Fresh casinos themselves are riskier and so I share your opinion that I would be cautious if I went there to play.
There are certainly many better options when it comes to playing in a casino. What are yours? Do you have any favourites casinos where you don't have similar worries ?
Привіт, я помітила, що вони не приймають шведських гравців (Ой!)🤪, але я грав і знімав кілька разів без жодних проблем.
Але головна причина, чому я пишу, це те, що я хотів би, щоб Casino Guru ще раз перевірив це казино. Кілька днів тому вони оновили свій веб-сайт і свої T&C, також здається, що вони отримали ліцензію Curacao. І вони більше не використовують стороннього постачальника платежів "FulgurPay"
Hello I missed that they were not accepting Swedish players (Whoops)🤪 yet I have played and withdrew several times with no issues whatsoever.
But the main reason I write is that I'd like Casino Guru to review the casino again. A couple days ago they updated their website and their T&C, also it seems that they have acquired a Curacao license. And they are no Longer using third party Payment provider "FulgurPay"
Привіт, я думаю, що в цьому випадку було б краще не грати тут, оскільки цілком можливо, що якщо ви виграєте більшу суму, казино зможе забрати ваш виграш у вас. Я маю на увазі, що якщо казино не приймає шведських гравців, у майбутньому можуть виникнути проблеми, від яких ви можете вберегтися.
У будь-якому випадку, я не можу не сказати це, але ви бачили індекс безпеки цього казино? Він досить низький, і я хотів би ще раз попередити вас, перш ніж робити депозит у цьому казино, окрім того факту, що воно не приймає шведських гравців.
Щодо ліцензії, чи не могли б ви зробити скріншот, що вона у них є?
Незважаючи на це, дякую за інформацію, і я передам її нашій групі обробки даних, яка її перегляне. Побачимо, що вони дізнаються
Hi, I think in this case it would be best not to play here because it is quite possible that if you win a bigger amount, the casino will be able to take your winnings away from you. I mean, if the casino doesn't accept Swedish players, there might be problems in the future that you can save yourself from.
Anyway, I can't help but say this, but have you seen the safety index of this casino ? It is quite low and I would like to warn you again before depositing in this casino, besides the fact that it does not accept Swedish players.
As for the license, could you take a screenshot that they have it ?
Regardless, thank you for the information and I will pass it on to our data team who will take a look at it. We'll see what they find out
До оновлення казино не можна було отримати доступ без VPN, але тепер Швеція більше не обмежена (відповідно до T&C та списку обмежених країн)
Щодо їх нової ліцензії, у мене є знімок екрана. Дозвольте команді перевірити та підтвердити його.
Before the update the casino could not accessed without VPN but now Sweden is no longer restricted (according to the T&C and the list of restricted countries)
Regarding their newly acquired licence I have a screenshot here. Let the team review and authenticate it.
О Я бачу. Однак я б також був обережним щодо використання VPN у майбутньому і завжди намагався перевіряти Умови використання, щоб дізнатися, чи це дозволено, або звертатися до служби підтримки.
У будь-якому випадку, дякуємо за знімок екрана, і наша команда розгляне його. 🙂
Oh, I see. However, I would also be cautious about using a VPN in the future and always try to check the Terms and Conditions to see if it is allowed, or check with support.
Anyway, thank you for the screenshot and our team will look into it. 🙂
Привіт і дякую за цю інформацію. Я помітив, що було кілька відгуків користувачів про це казино, тож принаймні ми дізнаємось, чи буде у них мотивація та що за цим стоїть.
У будь-якому випадку, ви також граєте в цьому казино?
Hi and thank you for this information, I noticed that there were several user reviews on this casino, so at least we will know if they will be motivated and what is behind it.
Anyway, do you play in this casino as well ?
Так, я розумію, що пропонувати бонус в обмін на відгук навіть не відповідає нашим правилам, тому ще раз дякую за цю корисну інформацію. Якщо ви зустрінете щось подібне в майбутньому, не соромтеся повідомити нас. 🙂
Yes I understand and offering a bonus in exchange for a review is not even according to our rules, so thank you again for this useful information. If you come across something similar in the future, feel free to let us know. 🙂
Я кілька разів грав у цьому казино з грудня минулого року. Різноманітність ігор цілком пристойна. Єдина проблема, з якою я зіткнувся, полягав у тому, що мене запитували про KYC, коли я хотів відкликати після кількох разів відкликання. Оскільки звідти все працює гладко для мене.
I have played on this casino several times since last year in December. The variety of games is quite fair. Only problem I faced was being asked for KYC when I wanted to withdraw after several times withdrawing. As from there everything is working smooth for me.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.