як це казино може мати такий хороший результат, це шахрайство, вони приймають лише депозити, зняття коштів, неможливо взяти з них гроші, та сама компанія робить ставки, казино, яке забирає гроші з користувачів
how can this casino have such a good score it's a scam, they only accept deposits withdrawals impossible to take money from them, same company burning bet, casino that takes money from users
Хіба вони не платять, їм важко платити, вони просто люблять брати депозити та кульгаві відмовки.
Didn't they pay they are hard to pay they just like to take deposits and lame excuses.
Pagaram não ,eles são difíceis de pagar só gostam de receber depósitos e desculpas esfarrapadas.
Процес вилучення жахливий. Я не можу повірити цьому сайту. Наступного разу обов’язково використовуватиму сайти Онтаріо. Я все ще чекаю своїх вилучень, але ніхто не відповідає. Чат у прямому ефірі не може допомогти та постійно говорить вам надіслати електронний лист у фінансовий відділ. Фінансовий відділ не відповідає. Я втратив надію, що зможу вивести свої 3 тисячі виграшів
The withdrawal process is horrible. I can't believe this site. Will make sure to use Ontario sites only next time. I am still waiting for my withdrawals and no one responds back. Live Chat can't help and keeps telling you to email the financial dept. The financial department does not respond back. I've lost hope that I will be able to withdraw my 3k winnings
Гей, я не заздрю твоєму становищу. Як бачимо, ви не єдині, хто мав подібні проблеми. Перш ніж прийти грати в це казино, чи намагалися ви перевірити якусь корисну інформацію на нашому веб-сайті, наприклад відгуки користувачів або скарги ? Це джерело іноді може бути більш ніж корисним.
Однак я бачу, що щодо вашого зняття коштів казино все ще лише направляє вас до відповідного відділу. Скільки часу займає процес вилучення, якщо можна запитати? Ваш обліковий запис уже повністю перевірено?
Дайте нам знати.
Hey, I don't envy your situation. As we can see you are not the only one who had similar problems. Before you came to play in this casino, did you try to check some useful information on our website, for example user reviews or complaints ? This source can sometimes be more than helpful.
However, I see that regarding your withdrawal the casino is still only referred you to the appropriate department. How long does the withdrawal process take if I may ask ? Has your account been fully verified yet?
Let us know.
Не заплатили??? Kyc навіть не відповідає на електронні листи. У мене є тисячі, які очікують на зняття
They didn't pay??? Kyc doesn't even respond back to emails. I have thousands pending to be withdrawn
Минуло 4 місяці, але я наказав їм заблокувати їхні облікові записи, Altacore nv та їхні компанії, усі вони такі, я втратив понад 2 тисячі доларів США на зняття коштів, вони затримують, вони платять деяким людям, але більшість із них не t платити.
It's been 4 months, but I ordered them to block their account, Altacore nv is and their companies, all of them are like that, I lost more than 2k Usd in withdrawals, they delay, they pay some people but most of them don't pay.
Faz 4 meses ,mas eu mandei bloquear a conta deles ,altacore n.v está e a empresas deles,todos eles são assim perdi mais de 2k Usd em saques eles atrasando ,eles pagam algumas pessoas mas a maioria eles não pagam.
Це жахливо. Вони відповіли вчора ввечері, сказавши, що виплачують мені частинами приблизно раз на тиждень. Так розчаровує. У мене ніколи не було проблем з іншими сайтами.
That's horrible. They responded back last night saying they are paying me out installments once every week pretty much. So frustrating. I've never had an issue with other sites.
Вони відстійні, витоки з цієї компанії.
They suck, leaks from this company.
Eles são péssimos, vaza desta empresa.
Ні, я дізнався про ваш сайт лише після того, як почав шукати, чи хтось мав ці проблеми. І так, мій обліковий запис уже повністю перевірено. Відповідний відділ (фінансовий) не відповідає вам, тому чат без жодної причини надає вам електронний лист. Ніхто не знає, як вам допомогти. Вони постійно кажуть, що надіслали електронний лист у фінансовий відділ, але ви не отримали відповіді. Я надсилав їм електронні листи 4 дні поспіль, але жодної відповіді.
No I only found out about your site after I started looking to see if anyone else has had these issues. And yes my account is already fully verified. The appropriate department (financial) doesn't respond to you so live chat gives you there email for no reason. No one knows how to help you. They keep saying email financial dept but you don't get a response back I've emailed them 4 days in a row with no response.
Відповідно до скарг це казино платить . Якби вони цього не зробили, ми б отримали величезну кількість скарг, я в цьому впевнений. Єдине, на що ми можемо сподіватися, це те, що казино якось прискорить процес.
Чи можу я знати, коли саме ви подали запит на відкликання?
Згідно з нашою інформацією, ліміти на зняття:
на місяць
10 000 євро
на день
500 євро
Цікаво, де підступ? Маєш ідею?
According to the complaints this casino pays. If they would not, we would experience a massive amount of complaints, I'm sure of that. The only thing we can hope for, is the casino will speed up the process somehow.
May I know when exactly did you submit the withdrawal request?
According to our information, the withdrawal limits goes as:
per month
€10,000
per day
€500
I wonder where the catch is? Do you have an idea?
Так, нарешті вони мені відповіли. Вони створили план виведення коштів, тож один раз на тиждень. Сьогодні я отримав платіж, але у мене ще багато незавершених. Я припускаю, що їм просто потрібно багато часу, щоб схвалити зняття коштів. Крім того, обмеження не є найбільшим 400 на тиждень, що триватиме вічно, якщо ви хайролер. Але поки я отримую свої гроші. Насправді багато людей скаржаться на процедури зняття коштів в Інтернеті, тому я знайшов цей сайт
Yeah they finally responded to me. They set up a withdrawal plan so one withdrawal every week. I got a payment today but I have a lot more pending. I guess they just take long to approve the withdrawals. Also the limit is not the greatest 400 per week which will take forever if you are a high roller. But as long as I get my money. There's actually alot of people complaining about withdrawal procedures online that's how I found this site
Я погоджуюсь, що 400 на тиждень – це дуже низький ліміт зняття. Це також залежить від загального виграшу. Можливо, я пропустив це в розмові, але скільки ви виграли в казино?
I must agree 400 per week is a very low withdrawal limit. It also depends on the total winnings. I may missed it in the conversation, but how much did you win in the casino?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.