ФорумКазиноCosmicSlot Casino - загальне обговорення

CosmicSlot Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Realba
|
5835 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

Процес вилучення жахливий. Я не можу повірити цьому сайту. Наступного разу обов’язково використовуватиму сайти Онтаріо. Я все ще чекаю своїх вилучень, але ніхто не відповідає. Чат у прямому ефірі не може допомогти та постійно говорить вам надіслати електронний лист у фінансовий відділ. Фінансовий відділ не відповідає. Я втратив надію, що зможу вивести свої 3 тисячі виграшів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, я не заздрю твоєму становищу. Як бачимо, ви не єдині, хто мав подібні проблеми. Перш ніж прийти грати в це казино, чи намагалися ви перевірити якусь корисну інформацію на нашому веб-сайті, наприклад відгуки користувачів або скарги ? Це джерело іноді може бути більш ніж корисним.

Однак я бачу, що щодо вашого зняття коштів казино все ще лише направляє вас до відповідного відділу. Скільки часу займає процес вилучення, якщо можна запитати? Ваш обліковий запис уже повністю перевірено?

Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Не заплатили??? Kyc навіть не відповідає на електронні листи. У мене є тисячі, які очікують на зняття

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хіба вони не платять, їм важко платити, вони просто люблять брати депозити та кульгаві відмовки.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо не заплатили, скільки часу ви чекали.

Автоматичний переклад.
Whereismymoney
1 рік тому

Минуло 4 місяці, але я наказав їм заблокувати їхні облікові записи, Altacore nv та їхні компанії, усі вони такі, я втратив понад 2 тисячі доларів США на зняття коштів, вони затримують, вони платять деяким людям, але більшість із них не t платити.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Це жахливо. Вони відповіли вчора ввечері, сказавши, що виплачують мені частинами приблизно раз на тиждень. Так розчаровує. У мене ніколи не було проблем з іншими сайтами.

Автоматичний переклад.
Whereismymoney
1 рік тому

Вони відстійні, витоки з цієї компанії.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Ні, я дізнався про ваш сайт лише після того, як почав шукати, чи хтось мав ці проблеми. І так, мій обліковий запис уже повністю перевірено. Відповідний відділ (фінансовий) не відповідає вам, тому чат без жодної причини надає вам електронний лист. Ніхто не знає, як вам допомогти. Вони постійно кажуть, що надіслали електронний лист у фінансовий відділ, але ви не отримали відповіді. Я надсилав їм електронні листи 4 дні поспіль, але жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
Whereismymoney
1 рік тому

Відповідно до скарг це казино платить . Якби вони цього не зробили, ми б отримали величезну кількість скарг, я в цьому впевнений. Єдине, на що ми можемо сподіватися, це те, що казино якось прискорить процес.

Чи можу я знати, коли саме ви подали запит на відкликання?

Згідно з нашою інформацією, ліміти на зняття:

на місяць

10 000 євро

на день

500 євро

Цікаво, де підступ? Маєш ідею?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, нарешті вони мені відповіли. Вони створили план виведення коштів, тож один раз на тиждень. Сьогодні я отримав платіж, але у мене ще багато незавершених. Я припускаю, що їм просто потрібно багато часу, щоб схвалити зняття коштів. Крім того, обмеження не є найбільшим 400 на тиждень, що триватиме вічно, якщо ви хайролер. Але поки я отримую свої гроші. Насправді багато людей скаржаться на процедури зняття коштів в Інтернеті, тому я знайшов цей сайт

Автоматичний переклад.
Whereismymoney
1 рік тому

Я погоджуюсь, що 400 на тиждень – це дуже низький ліміт зняття. Це також залежить від загального виграшу. Можливо, я пропустив це в розмові, але скільки ви виграли в казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, я не заздрю твоєму становищу. Як бачимо, ви не єдині, хто мав подібні проблеми. Перш ніж прийти грати в це казино, чи намагалися ви перевірити якусь корисну інформацію на нашому веб-сайті, наприклад відгуки користувачів або скарги ? Це джерело іноді може бути більш ніж корисним.

Однак я бачу, що щодо вашого зняття коштів казино все ще лише направляє вас до відповідного відділу. Скільки часу займає процес вилучення, якщо можна запитати? Ваш обліковий запис уже повністю перевірено?

Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я зробив Джаро. Я перевірив тут, і вони отримали високу оцінку від персоналу CasinoGuru. Але я дізнався, що це брехливе нечесне казино, яке має лише одну мету — обдурити якомога більше. Тому ні, ми взагалі не можемо довіряти рейтингам.

Автоматичний переклад.
RayMan
1 тиждень тому

Привіт, можливо, було б добре описати ситуацію, яка у вас була тут. Ви відповіли на пост, який я написав рік тому, тому індекс безпеки міг змінитися.

Не могли б ви пояснити мені, що сталося, що ви дотримуєтесь такої думки?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого