ФорумКазиноCoolCasino.io - загальне обговорення

CoolCasino.io - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Konstantin1982
|
8877 переглядів 74 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
davko
1 рік тому

Добрий вечір! Я пропоную вам подати скаргу тут, у casino guru, і водночас повідомити свого юриста! Дуже важливо збирати інформацію! Я чекаю з 22.06.2023, а вони просто знущаються з мене!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Про яке казино ви маєте на увазі?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Quick.bet

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Привіт, так, я бачив, як просувається ваша скарга. Схоже, казино не хоче втручатися в цю справу, і дуже шкода, тому що це, на мій погляд, дрібниця. Я також бачив, що ви вже надіслали кілька документів щодо вашого нового банківського рахунку. Я абсолютно не розумію, де може бути проблема в казино.

У будь-якому випадку, мені цікаво, чи дасть вам відповідь казино, чи ви знову марно чекатимете, поки вони попросять у вас те, що ви вже надсилали 4 рази.

Будь ласка, не забудьте тримати мене в курсі, оскільки я хотів би побачити, що придумає казино цього разу.

Автоматичний переклад.
davko
1 рік тому

Привіт. Чи перевіряли ви в службі підтримки чи в чаті, чому ваше виведення коштів затримується? Іноді можуть виникати проблеми з боку постачальника платежів, і тому це може зайняти більше часу.

Однак, якщо казино не пояснило причину, і ви вважаєте, що це помилка з їхнього боку, я рекомендую вам подати скаргу, просто натисніть тут, щоб відкрити її . Я також додав посібник із корисною інформацією, яка може бути корисною для вас щодо скарги: https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning


Ви думаєте, що підете на це?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Quick.bet, вони кажуть, що зняття розглядається, і я можу це зрозуміти (отримав максимальний виграш на слоті). Потрібно зачекати 2 тижні, перш ніж я зможу подати скаргу щодо затримки платежів.

Запитав службу підтримки 3 рази, і вони сказали, що це на розгляді, і все, що я можу зробити, це чекати. Сподіваюся, вони скоро дадуть мені інформацію..

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

???Скільки скарг я маю подати??

Автоматичний переклад.
davko
1 рік тому

Ви надіслали електронний лист? Вам відповіли?

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Так, мені відповіли, що потрібно почекати.

Скарга, яку написав Яро, була для мене 🙂, але мені потрібно почекати 2 тижні, перш ніж я зможу її подати.

Автоматичний переклад.
davko
1 рік тому

ОК! Xexex!!

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Оскільки він винен мені гроші, а мені не заплатили, чому б йому не втрутитися? Це несправедливо! Якщо кожне казино дотримується такої самої поведінки щодо своїх клієнтів і каже, що просто надішліть мені документи і не платить, я вважаю, що це реклама казино в цілому! Світ почне сумніватися і перестане довіряти!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
davko
1 рік тому

Звичайно розумію. З одного боку, я радий, що вам вдалося отримати, очевидно, великий виграш, а з іншого боку, мені цікаво, як казино відреагує на вашу ситуацію. Можливо, вам доведеться почекати, і я сподіваюся, що ви зможете отримати розумну відповідь.

Що стосується скарги, ви маєте рацію. Однак, якщо нової інформації не буде, ви можете подати скаргу. Наразі я бажаю вам удачі та сподіваюся, що ви отримаєте свій виграш.

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Відкривати скаргу, як писав Давко, було не для вас.

Я так само вважаю, що це несправедливо, але ми намагаємося зробити все, щоб вирішити вашу ситуацію. Я також сподіваюся, що це буде вирішено, але я не можу це прискорити чи гарантувати.

Я вважаю, що це був ваш останній подібний досвід роботи з казино, тому що я втомився б мати справу з цією ситуацією. Бажаю, щоб у підсумку все склалося добре.

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Чи надсилали ви скаргу постачальнику ліцензії щодо вашої справи? емта? Або гуру казино роблять це, якщо це не вирішено?

Автоматичний переклад.
davko
1 рік тому

добрий ранок! Ні, ще ні! Я хочу спочатку завершити процес подання скарги тут, у casino guru!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всім доброго вечора! Як ви бачите, минуло цілих 40 днів, а Coolcasinoio досі не зміг надіслати мені мої гроші, незважаючи на зусилля гуру-казино, куди я подав свою скаргу, ці люди все ще не співпрацюють і, звичайно, не відповідають на мої електронні листи, як минулого разу один Каїр! Мабуть, вони у відпустці з 13 000 євро, які в мене вкрали..! Коли все закінчиться від гуру казино, я не залишу вас таким! Ми продовжимо, тому що те, що зробило це конкретне казино, просто крадіжка! Це крадіжка з моїх важко зароблених грошей, і вони так хочу, щоб вони зберегли їх, поки вони намагалися відправити! Хлопці, будьте обережні, я вам чесно кажу! Ці люди здолали мій душевний спокій! За стільки років, як гравець, я багато програв, і справді так, мені було сумно, але те, що вкрали мої виграші, мене справді зламало! Дивно, як ці люди сплять, руйнуючи психологію людини, абсолютно ні про що не дбаючи! Чотири довбані рази вони просили в мене одні й ті самі документи, 4 довбані рази я їх надсилав і 4 довбані рази я все ще чекаю на довбані гроші! Я дуже хочу, щоб вони заплатили за те, що зробили зі мною! І я повторю це ще раз! Я щиро вірю в справедливість!! Всім весело!

Автоматичний переклад.
davko
1 рік тому

Давко, дуже дякую за інформацію про емту!👍👍

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.