Привіт, так, я бачив, як просувається ваша скарга. Схоже, казино не хоче втручатися в цю справу, і дуже шкода, тому що це, на мій погляд, дрібниця. Я також бачив, що ви вже надіслали кілька документів щодо вашого нового банківського рахунку. Я абсолютно не розумію, де може бути проблема в казино.
У будь-якому випадку, мені цікаво, чи дасть вам відповідь казино, чи ви знову марно чекатимете, поки вони попросять у вас те, що ви вже надсилали 4 рази.
Будь ласка, не забудьте тримати мене в курсі, оскільки я хотів би побачити, що придумає казино цього разу.
Hi, yes, I've seen how your complaint is progressing. It looks like the casino doesn't want to get involved in the case, which is a great pity, because it's a trivial problem in my opinion. I have also seen that you have already sent several documents concerning your new bank account. I absolutely do not understand where the casino might have a problem.
Anyway, I wonder if the casino will give you an answer or if you will again wait in vain for them to ask you for what you have already sent 4 times.
Please be sure to keep me updated as I would like to see what the casino comes up with this time.
Автоматичний переклад.