Привіт, так, я бачив, як просувається ваша скарга. Схоже, казино не хоче втручатися в цю справу, і дуже шкода, тому що це, на мій погляд, дрібниця. Я також бачив, що ви вже надіслали кілька документів щодо вашого нового банківського рахунку. Я абсолютно не розумію, де може бути проблема в казино.
У будь-якому випадку, мені цікаво, чи дасть вам відповідь казино, чи ви знову марно чекатимете, поки вони попросять у вас те, що ви вже надсилали 4 рази.
Будь ласка, не забудьте тримати мене в курсі, оскільки я хотів би побачити, що придумає казино цього разу.
Hi, yes, I've seen how your complaint is progressing. It looks like the casino doesn't want to get involved in the case, which is a great pity, because it's a trivial problem in my opinion. I have also seen that you have already sent several documents concerning your new bank account. I absolutely do not understand where the casino might have a problem.
Anyway, I wonder if the casino will give you an answer or if you will again wait in vain for them to ask you for what you have already sent 4 times.
Please be sure to keep me updated as I would like to see what the casino comes up with this time.
Привіт. Чи перевіряли ви в службі підтримки чи в чаті, чому ваше виведення коштів затримується? Іноді можуть виникати проблеми з боку постачальника платежів, і тому це може зайняти більше часу.
Однак, якщо казино не пояснило причину, і ви вважаєте, що це помилка з їхнього боку, я рекомендую вам подати скаргу, просто натисніть тут, щоб відкрити її . Я також додав посібник із корисною інформацією, яка може бути корисною для вас щодо скарги: https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning
Ви думаєте, що підете на це?
Hi. Did you check with support or live chat why your withdrawal is delayed ? Sometimes there can be problems on the side of the payment provider and that's why it can take a longer time.
However, if the casino has not explained the reason and you feel that it is a mistake on their side, I would recommend you to file a complaint, just click here to open one. I have also added a guide to useful information that might be helpful for you regarding the complaint: https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning
Do you think you'll go for it ?
Quick.bet, вони кажуть, що зняття розглядається, і я можу це зрозуміти (отримав максимальний виграш на слоті). Потрібно зачекати 2 тижні, перш ніж я зможу подати скаргу щодо затримки платежів.
Запитав службу підтримки 3 рази, і вони сказали, що це на розгляді, і все, що я можу зробити, це чекати. Сподіваюся, вони скоро дадуть мені інформацію..
Quick.bet, they say that the withdraw is being reviewed and i can understand that (got a max win on a slot). Need to wait 2 weeks before i can make a complaint regarding delayed payments.
Asked the support 3 times and they say that it's being reviewed and all i can do is wait. Hope they will give me some information soon..
Ви надіслали електронний лист? Вам відповіли?
Have you sent an email? Did they answer you?
Так, мені відповіли, що потрібно почекати.
Скарга, яку написав Яро, була для мене 🙂, але мені потрібно почекати 2 тижні, перш ніж я зможу її подати.
Yes, they answered me that i'll need to wait.
The complaint that Jaro wrote was for me 🙂 but need to wait 2 weeks before i can make one.
Оскільки він винен мені гроші, а мені не заплатили, чому б йому не втрутитися? Це несправедливо! Якщо кожне казино дотримується такої самої поведінки щодо своїх клієнтів і каже, що просто надішліть мені документи і не платить, я вважаю, що це реклама казино в цілому! Світ почне сумніватися і перестане довіряти!
Since he owes me money and I haven't been paid, why shouldn't he get involved? It is not fair!If every casino follows the same behavior to their customers and says just send me documents and doesn't pay I think it's advertising for casinos in general! The world will begin to doubt and will no longer trust!
Звичайно розумію. З одного боку, я радий, що вам вдалося отримати, очевидно, великий виграш, а з іншого боку, мені цікаво, як казино відреагує на вашу ситуацію. Можливо, вам доведеться почекати, і я сподіваюся, що ви зможете отримати розумну відповідь.
Що стосується скарги, ви маєте рацію. Однак, якщо нової інформації не буде, ви можете подати скаргу. Наразі я бажаю вам удачі та сподіваюся, що ви отримаєте свій виграш.
Of course I understand. On the one hand, I'm glad that you managed to hit an apparently big win, and on the other hand, I'm curious how the casino will react to your situation. You will probably have to wait and I hope you will be able to get a reasonable answer.
As far as the complaint goes, you're right. However, if new information is not forthcoming, you can file a complaint. For now, I wish you a lot of luck and I hope you get your winnings.
Відкривати скаргу, як писав Давко, було не для вас.
Я так само вважаю, що це несправедливо, але ми намагаємося зробити все, щоб вирішити вашу ситуацію. Я також сподіваюся, що це буде вирішено, але я не можу це прискорити чи гарантувати.
Я вважаю, що це був ваш останній подібний досвід роботи з казино, тому що я втомився б мати справу з цією ситуацією. Бажаю, щоб у підсумку все склалося добре.
Opening a complaint, as Davko wrote, was not for you.
I am of the same opinion that it is not fair, but we are trying to do everything to resolve your situation. I also hope that it will be resolved, but I cannot speed it up or guarantee it.
I believe that was your last similar experience with the casino, because I would be tired of dealing with this situation. I wish that everything will turn out well in the end.
Чи надсилали ви скаргу постачальнику ліцензії щодо вашої справи? емта? Або гуру казино роблять це, якщо це не вирішено?
Have you sent complaint to the license provider about your case? emta? Or do casino guru do that if it’s not resolved?
Всім доброго вечора! Як ви бачите, минуло цілих 40 днів, а Coolcasinoio досі не зміг надіслати мені мої гроші, незважаючи на зусилля гуру-казино, куди я подав свою скаргу, ці люди все ще не співпрацюють і, звичайно, не відповідають на мої електронні листи, як минулого разу один Каїр! Мабуть, вони у відпустці з 13 000 євро, які в мене вкрали..! Коли все закінчиться від гуру казино, я не залишу вас таким! Ми продовжимо, тому що те, що зробило це конкретне казино, просто крадіжка! Це крадіжка з моїх важко зароблених грошей, і вони так хочу, щоб вони зберегли їх, поки вони намагалися відправити! Хлопці, будьте обережні, я вам чесно кажу! Ці люди здолали мій душевний спокій! За стільки років, як гравець, я багато програв, і справді так, мені було сумно, але те, що вкрали мої виграші, мене справді зламало! Дивно, як ці люди сплять, руйнуючи психологію людини, абсолютно ні про що не дбаючи! Чотири довбані рази вони просили в мене одні й ті самі документи, 4 довбані рази я їх надсилав і 4 довбані рази я все ще чекаю на довбані гроші! Я дуже хочу, щоб вони заплатили за те, що зробили зі мною! І я повторю це ще раз! Я щиро вірю в справедливість!! Всім весело!
Good evening to all! As you can see it has been 40 whole days and Coolcasinoio has still not been able to send me my money despite the effort of guru casino where I have made my complaint these people are still uncooperative and of course not responding to my emails like the last one Cairo! Apparently they are on vacation with the 13,000 euros they stole from me..! When this is all over from casino guru I will not leave you like this! We will continue because what this particular casino did is simply theft! It's a steal from my hard earned money and they with so I want it kept it while they were trying to ship it! Guys, be careful, I'm telling you honestly! These people fucked my peace of mind! So many years as a player I have lost a lot and really yes I was sad but being robbed of my winnings really broke me! I wonder how these people sleep destroying a person's psychology without caring about anything at all! 4 fucking times they asked me for the same documents 4 fucking times I sent them and 4 fucking times I'm still waiting for the fucking money! I really want them to pay for what they did to me! And I'll say it again! I strongly believe in justice!! Have fun everyone!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.