ФорумКазиноCoolCasino.io - загальне обговорення

CoolCasino.io - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Konstantin1982
|
8839 переглядів 74 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
GuruMay23
1 рік тому

Я вірю в справедливість, друже! Це може зайняти деякий час, але все закінчиться!

Автоматичний переклад.
GuruMay23
1 рік тому

Це добре, якщо немає нічого поганого. 😊

І я скористався кнопкою відповіді, бачите?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Добре, Ярослав.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
GuruMay23
1 рік тому

У будь-якому випадку, поступово все більше і більше гравців з Японії з'являються на форумі, тому нам було цікаво, як ви нас знайшли? Чи це було насправді через CoolCasino та його огляд? Як альтернатива іншим шляхом? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всім доброго вечора! Я хотів би висловити вам, що я відчував весь цей час через цю мою проблему з цим конкретним казино! Вони змусили мене відчути себе розбитим на багато частин своєю поведінкою, глузуванням і брехнею! Мені 41 рік, і ці люди змусили мене відчути себе маленькою дитиною, тому що вони грали зі мною, вони гралися радістю від моєї перемоги, перетворюючи це на великий сум! Ці люди за 1 місяць завдали мені стільки шкоди, що я не знаю, скільки часу знадобиться, щоб це подолати! Ці люди розпоряджаються нашими грошима, а ми стільки років вкладаємо у них гроші, ми втрачаємо гроші, а коли виграємо, вони руйнують нашу психологію! Через цих людей, тому що вони були безвідповідальними і не виконували свою роботу належним чином, я повинен все це страждати! Правосуддя діє повільно, але я сподіваюся, що коли все закінчиться, ці люди, які завдали стільки шкоди багатьом невинним людям, заплатять найгіршим покаранням! Розчарування хлопці Розчарування!!

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Привіт, я абсолютно розумію ваше розчарування, тому що я, ймовірно, почувався б так само в цій ситуації. Я вважаю, що місяця достатньо, щоб усе зрушилося з місця, і я стурбований тим, що казино не спілкується з вами та не може надати вам обґрунтованої причини, чому вони не можуть надіслати гроші на ваш новий рахунок.

Проте я все ще оптимістично налаштований, що врешті-решт переможе справедливий підхід, і ви побачите свої гроші, і вам не доведеться мати справу з такою ситуацією в майбутньому. Я знаю, що це важко, але намагайся вірити, що все вийде.

А поки бажаю тобі міцних нервів.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Добрий ранок! Як я згадував у своїх попередніх повідомленнях, з 22-06-2023, коли я зняв суму 13000 євро, я більше не бачив цих грошей! Вони самі ними керують, і я справді не знаю, де вони! 07-07-2023, коли вони здійснили переказ на МІЙ СТАРИЙ БАНКІВСЬКИЙ РАХУНОК, я отримав лише електронний лист про те, що ваші гроші успішно перераховано! Тобто з 22-06-2023 до сьогодні я не знаю де мої гроші і звичайно 10 днів вони не відповідають на листи! Тому я відчуваю, що вони знущаються з мене, тому що я не отримую чітких пояснень! Будь-який гравець відчував би те саме, що й я, коли б деякі люди грали з ним! І особливо коли це за гроші, які належать тобі, тому що ти їх заробив, тому що стільки років ти був просто невдахою, і раптом ти отримав шанс бути щасливим, і ти просто відчуваєш, що з тобою грають, ні, хлопці, я не Нікому цього не терпіти... У будь-якому випадку, терпіть! Я все одно кажу, що казино для мене ДОБРЕ, але люди, які взялися за мою справу, псують назву цього казино, тому що вони не поважали мене як свого клієнта! І, звичайно, я не хочу згадувати інші розмови! :-))

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Звичайно, я розумію все, що ви описали. По суті, казино не може змінити ваш банківський рахунок на новий протягом місяця, навіть якщо ви надіслали всі необхідні документи. Я втратив дар мови, тому що не знаю, чому може знадобитися стільки часу, щоб перевірити банківський рахунок, і я повністю розумію, що ви відчуваєте. Коли гравцеві вдається виграти велику суму грошей один раз за всю історію гри, він не хотів би мати подібні проблеми, але наша команда намагається зробити все можливе, щоб допомогти вам.

Крім того, я бачу, що скарга все ще відкрита, і ви надсилаєте Томасу необхідні документи, і це добре.

Ви тримаєте нас в курсі, що також доречно, і я вважаю, що казино ставиться до вас непрофесійно. Я здивований, побачивши, що казино все ще є гарним місцем для вас, але я думаю, що цей досвід буде останнім для вас. Або я помиляюся? Сподіваюся, ваша справа буде вирішена якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Добрий вечір! Я вважаю, що така особлива позиція не має виправдання (непрофесійність). Ці люди несуть дуже велику відповідальність, тому що вони приймають всю особисту інформацію гравців, і це дуже серйозно! Я грав у багатьох казино, спілкувався з багатьма з них, і завжди не було жодних проблем! У цей момент я хотів би привітати казино Vulkan Vegas. Я був їхнім клієнтом стільки років. Я зробив багато депозитів, я ніколи не скаржився, але коли я з ними спілкувався, я по-справжньому спілкувався з ними, і відчував себе в дуже знайомому середовищі та завжди готовий служити мені! Звичайно, як і інші казино, тільки з тим конкретним, про яке я згадав, це було щось особливе! Все одно! Щодо того, чи буду я грати знову, я справді не знаю, і якщо я це зроблю, я виберу десь, де я буду в безпеці, це єдине, що можна напевно!

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Ти маєш рацію! Я вважаю, що до кожного потрібно ставитися так, як він хоче, щоб ставилися до нього. Це означає, що якби служба підтримки, до якої ви звертаєтеся, була у вашій ситуації, вони, ймовірно, теж не були б задоволені. Я думаю, що ви дуже добре справляєтеся з цим, оскільки, з моєї точки зору, в основному це проста справа, яку можна вирішити за коротший період часу.

Що стосується казино Vulkan Vegas, приємно бачити, що у вас все ще є місце, де ви також маєте хороший досвід.

Крім того, коли мова йде про азартні ігри, я повністю розумію і вважаю, що це правильний підхід. Після подібних ситуацій ви двічі думаєте про те, куди внести свої кошти та грати. Я твердо вірю, що якщо ви вирішите грати знову в майбутньому, ви натрапите на чесне казино, і ви почуватиметеся там комфортно без подібних проблем.

Наразі ми спостерігатимемо за справою CoolCasino та побачимо, як це вийде.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Добрий вечір! Хочеться вірити, що логіка переможе! А чи варто тобі ще щось казати? Я дуже вірю в справедливість і особливо в таких серйозних справах! Весь цей час мене справді підтримує моя дівчина! Я дійсно був у дуже поганому психологічному стані! Але удар був важким... Здоров'я понад усе, тому що деякі інші проблеми зараз набагато серйозніші, ніж у мене! 🙂

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Я теж в це вірю. Я тримаю за вас кулаки в цій справі і сподіваюся, що ця справа закінчиться так, що ви в кінці будете щасливі.

Чудово, що за тобою стоять інші, і я думаю, що це додає сил і надії, що все вийде.

Звісно, коли мова йде про здоров’я, то це головне, і псувати його заради чогось іншого не варто, хоча це легко сказати, а зробити важче. Тому будьте здорові і намагайтеся бути впевненими, що все буде добре.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже дякую за вашу підтримку! Це також важливо! Вітаю Яро!

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Ласкаво просимо. Я радий, якщо зможу допомогти. Підтримка - це найменше, що я можу зробити в цьому випадку.

Сподіваюся, ви продовжите оновлювати нас, щоб ми знали, як розвивається ваша ситуація.

Удачі!!

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Добрий вечір! Мені справді цікаво подивитися, які виправдання вони придумають! Я чекаю!!!!

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

За весь цей час я побачив багато скарг і отримав уявлення, як вони рухаються! Звичайно, що б вони не сказали, я завантажу це прямо сюди!

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

У мене таке відчуття, що я не міг придумати інше виправдання, і в цьому конкретному випадку, я думаю, ви їх уже достатньо чули.

У будь-якому випадку, у контексті скарг, вони є одним із корисних джерел інформації, і гравець може багато дізнатися з того, що пережили інші гравці.

Обов'язково зроблю, я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Добрий вечір! Коли Томас зателефонував їм, щоб пояснити, чому вони надсилають гроші на мій старий банківський рахунок, Coolcasinoio надіслав мені електронний лист, і, як завжди, вони знову попросили ті самі документи вчетверте! Тепер вони знову не відповідають!

Автоматичний переклад.
Опубліковано davko видалено
1 рік тому

Сьогодні я тиждень чекав понад 3000 євро з одного з дочірніх сайтів, але ще не отримав їх, і мій обліковий запис перевірено......

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.