1 рік тому
Це добре, якщо немає нічого поганого. 😊
І я скористався кнопкою відповіді, бачите?
That's fine, as long as there's nothing wrong. 😊
And I used the reply button, see?
0
Це добре, якщо немає нічого поганого. 😊
І я скористався кнопкою відповіді, бачите?
That's fine, as long as there's nothing wrong. 😊
And I used the reply button, see?
У будь-якому випадку, поступово все більше і більше гравців з Японії з'являються на форумі, тому нам було цікаво, як ви нас знайшли? Чи це було насправді через CoolCasino та його огляд? Як альтернатива іншим шляхом? 🙂
Anyway, gradually more and more players from Japan are showing up on the forum, so we were wondering how you found us? Was it actually through CoolCasino and its review? Alternatively some other way ? 🙂
Всім доброго вечора! Я хотів би висловити вам, що я відчував весь цей час через цю мою проблему з цим конкретним казино! Вони змусили мене відчути себе розбитим на багато частин своєю поведінкою, глузуванням і брехнею! Мені 41 рік, і ці люди змусили мене відчути себе маленькою дитиною, тому що вони грали зі мною, вони гралися радістю від моєї перемоги, перетворюючи це на великий сум! Ці люди за 1 місяць завдали мені стільки шкоди, що я не знаю, скільки часу знадобиться, щоб це подолати! Ці люди розпоряджаються нашими грошима, а ми стільки років вкладаємо у них гроші, ми втрачаємо гроші, а коли виграємо, вони руйнують нашу психологію! Через цих людей, тому що вони були безвідповідальними і не виконували свою роботу належним чином, я повинен все це страждати! Правосуддя діє повільно, але я сподіваюся, що коли все закінчиться, ці люди, які завдали стільки шкоди багатьом невинним людям, заплатять найгіршим покаранням! Розчарування хлопці Розчарування!!
Good evening to all! I would like to express to you how I feel all this time with this problem of mine with this particular casino! They have made me feel broken in many pieces by their behavior by their mockery by their lies! I am 41 years old and these people have made me feel like a small child because they played with me they played with the joy of my victory turning it into a great sadness! These 1 month people have done so much damage inside me that I don't know how long it will take me to get over it! These people manage our money while we have been making deposits with them for so many years, we lose our money and when we win they destroy our psychology! Because of these people because they were irresponsible and didn't do their job properly I have to suffer all this! Justice works slowly but I hope when it's all over These people who have done so much harm to so many innocent people will pay with the worst punishment! Disappointment guys Disappointment!!
Привіт, я абсолютно розумію ваше розчарування, тому що я, ймовірно, почувався б так само в цій ситуації. Я вважаю, що місяця достатньо, щоб усе зрушилося з місця, і я стурбований тим, що казино не спілкується з вами та не може надати вам обґрунтованої причини, чому вони не можуть надіслати гроші на ваш новий рахунок.
Проте я все ще оптимістично налаштований, що врешті-решт переможе справедливий підхід, і ви побачите свої гроші, і вам не доведеться мати справу з такою ситуацією в майбутньому. Я знаю, що це важко, але намагайся вірити, що все вийде.
А поки бажаю тобі міцних нервів.
Hi, I absolutely understand your frustration because I would probably feel the same way in that situation. I think a month is enough time for things to move forward, and I am concerned about how the casino is not communicating with you and can't give you a reasonable reason why they can't send money to your new account.
However, I am still optimistic that fair approach will eventually prevail and you will see your money and you won't have to deal with such a situation in the future. I know it's hard, but try to have trust that everything will work out.
For now, I wish you steady nerves.
Добрий ранок! Як я згадував у своїх попередніх повідомленнях, з 22-06-2023, коли я зняв суму 13000 євро, я більше не бачив цих грошей! Вони самі ними керують, і я справді не знаю, де вони! 07-07-2023, коли вони здійснили переказ на МІЙ СТАРИЙ БАНКІВСЬКИЙ РАХУНОК, я отримав лише електронний лист про те, що ваші гроші успішно перераховано! Тобто з 22-06-2023 до сьогодні я не знаю де мої гроші і звичайно 10 днів вони не відповідають на листи! Тому я відчуваю, що вони знущаються з мене, тому що я не отримую чітких пояснень! Будь-який гравець відчував би те саме, що й я, коли б деякі люди грали з ним! І особливо коли це за гроші, які належать тобі, тому що ти їх заробив, тому що стільки років ти був просто невдахою, і раптом ти отримав шанс бути щасливим, і ти просто відчуваєш, що з тобою грають, ні, хлопці, я не Нікому цього не терпіти... У будь-якому випадку, терпіть! Я все одно кажу, що казино для мене ДОБРЕ, але люди, які взялися за мою справу, псують назву цього казино, тому що вони не поважали мене як свого клієнта! І, звичайно, я не хочу згадувати інші розмови! :-))
Good morning! As I mentioned in my previous messages that since 22-06-2023 when I made my withdrawal of the amount of 13000 euros, I have not seen this money again! They manage them themselves and I really don't know where they are! On 07-07-2023 when they did the transfer to MY OLD BANK ACCOUNT I only received an email saying your money was successfully transferred! That is, from 22-06-2023 until today I have no idea where my money is and of course for 10 days they have not responded to emails! So I feel like they're making fun of me because I'm not getting clear explanations! Any player would feel exactly the same as I do that some people play with them! And especially when it's for money that belongs to you because you earned it because for so many years you were just a loser and suddenly you got a chance to be happy and you just feel like you're being played with, no guys, I don't tolerate this from anyone... Anyway, be patient ! I still say that the casino for me is GOOD but the people who have taken over my case are spoiling the name of this casino because they did not respect me as their customer! And of course I don't want to mention other conversations! :-))
Звичайно, я розумію все, що ви описали. По суті, казино не може змінити ваш банківський рахунок на новий протягом місяця, навіть якщо ви надіслали всі необхідні документи. Я втратив дар мови, тому що не знаю, чому може знадобитися стільки часу, щоб перевірити банківський рахунок, і я повністю розумію, що ви відчуваєте. Коли гравцеві вдається виграти велику суму грошей один раз за всю історію гри, він не хотів би мати подібні проблеми, але наша команда намагається зробити все можливе, щоб допомогти вам.
Крім того, я бачу, що скарга все ще відкрита, і ви надсилаєте Томасу необхідні документи, і це добре.
Ви тримаєте нас в курсі, що також доречно, і я вважаю, що казино ставиться до вас непрофесійно. Я здивований, побачивши, що казино все ще є гарним місцем для вас, але я думаю, що цей досвід буде останнім для вас. Або я помиляюся? Сподіваюся, ваша справа буде вирішена якомога швидше.
Sure, I understand everything you described. Basically, the casino has been unable to change your bank account to your new one for a month, even though you sent all the necessary documents. I am speechless because I don't know what can take so long to verify a bank account and I fully understand how you feel. When a player manages to win a large sum of money once in his entire gaming history he would not want to have similar problems, but our team is trying to do their best to help you.
Besides, I see that the complaint is still open and you are sending Tomas the necessary documents, which is good.
You keep us updated which is also appropriate and I think the way the casino is treating you is unprofessional. I am surprised to see that the casino is still basically a nice place for you, but I think this experience will be the last for you. Or am I wrong? I hope your case will be resolved as soon as possible.
Добрий вечір! Я вважаю, що така особлива позиція не має виправдання (непрофесійність). Ці люди несуть дуже велику відповідальність, тому що вони приймають всю особисту інформацію гравців, і це дуже серйозно! Я грав у багатьох казино, спілкувався з багатьма з них, і завжди не було жодних проблем! У цей момент я хотів би привітати казино Vulkan Vegas. Я був їхнім клієнтом стільки років. Я зробив багато депозитів, я ніколи не скаржився, але коли я з ними спілкувався, я по-справжньому спілкувався з ними, і відчував себе в дуже знайомому середовищі та завжди готовий служити мені! Звичайно, як і інші казино, тільки з тим конкретним, про яке я згадав, це було щось особливе! Все одно! Щодо того, чи буду я грати знову, я справді не знаю, і якщо я це зроблю, я виберу десь, де я буду в безпеці, це єдине, що можна напевно!
Good Evening! I think that such a special position has no excuse (unprofessional). These people have a very big responsibility because they accept all the personal information of the players, something that is very serious! I have played in many casinos I have chatted with many of them and there has always been no problem at all! At this moment I would like to congratulate Vulkan Vegas casino I have been their customer for so many years I have made many deposits I have never complained but when I came in contact with them I really talked with them and felt very familiar environment and always willing to serve me ! Like the other casinos, of course, just with the specific one I mentioned, it was something special! Anyway! As for whether I'll play again I really don't know and if I do I'll choose somewhere I'll be safe that's the only thing for sure!
Ти маєш рацію! Я вважаю, що до кожного потрібно ставитися так, як він хоче, щоб ставилися до нього. Це означає, що якби служба підтримки, до якої ви звертаєтеся, була у вашій ситуації, вони, ймовірно, теж не були б задоволені. Я думаю, що ви дуже добре справляєтеся з цим, оскільки, з моєї точки зору, в основному це проста справа, яку можна вирішити за коротший період часу.
Що стосується казино Vulkan Vegas, приємно бачити, що у вас все ще є місце, де ви також маєте хороший досвід.
Крім того, коли мова йде про азартні ігри, я повністю розумію і вважаю, що це правильний підхід. Після подібних ситуацій ви двічі думаєте про те, куди внести свої кошти та грати. Я твердо вірю, що якщо ви вирішите грати знову в майбутньому, ви натрапите на чесне казино, і ви почуватиметеся там комфортно без подібних проблем.
Наразі ми спостерігатимемо за справою CoolCasino та побачимо, як це вийде.
You're right! I think everyone should be treated as they would like to be treated. That means that if the support you are writing to was in your situation, they probably wouldn't be happy either. I think you are handling this very well for what is basically, from my point of view, a simple matter that can be solved in a shorter period of time.
As far as Vulkan Vegas Casino is concerned, it's good to see that you still have a place where you also have good experience.
Furthermore, when it comes to gambling, I completely understand and think that is the right approach. After situations like this, you think twice about where you deposit your funds and play. I firmly believe that if you decide to play again in the future, you will come across a casino that is honest and you will feel comfortable there without such problems.
For now, we'll keep an eye on the CoolCasino case and see how it works out.
Добрий вечір! Хочеться вірити, що логіка переможе! А чи варто тобі ще щось казати? Я дуже вірю в справедливість і особливо в таких серйозних справах! Весь цей час мене справді підтримує моя дівчина! Я дійсно був у дуже поганому психологічному стані! Але удар був важким... Здоров'я понад усе, тому що деякі інші проблеми зараз набагато серйозніші, ніж у мене! 🙂
Good Evening! I want to believe that logic will prevail! And should I tell you something else? I really believe in justice and especially in such serious matters! I really have my girlfriend's support all this time! I was really in a very bad psychological state! But the blow was heavy.... Health above all because some other problems are much more serious than mine at the moment! 🙂
Я теж в це вірю. Я тримаю за вас кулаки в цій справі і сподіваюся, що ця справа закінчиться так, що ви в кінці будете щасливі.
Чудово, що за тобою стоять інші, і я думаю, що це додає сил і надії, що все вийде.
Звісно, коли мова йде про здоров’я, то це головне, і псувати його заради чогось іншого не варто, хоча це легко сказати, а зробити важче. Тому будьте здорові і намагайтеся бути впевненими, що все буде добре.
I also believe in it. I keep my fingers crossed for you in this case and I hope that this case will turn out in such a way that you will be happy in the end.
It is great that others are behind you and I think it gives you strength and hope that everything will work out.
Of course, when it comes to health, that is paramount and it's not worth it ruining it for anything else, even though it is easy to say and harder to do. So stay healthy and try to be confident that everything will be all right.
Ласкаво просимо. Я радий, якщо зможу допомогти. Підтримка - це найменше, що я можу зробити в цьому випадку.
Сподіваюся, ви продовжите оновлювати нас, щоб ми знали, як розвивається ваша ситуація.
Удачі!!
You're welcome. I'm glad if I can help. Support is the least I can do in this case.
I hope you will continue to update us so we know how your situation is evolving.
Good luck!!
Добрий вечір! Мені справді цікаво подивитися, які виправдання вони придумають! Я чекаю!!!!
Good Evening! I'm really curious to see what excuses they'll come up with! I am waiting!!!!
За весь цей час я побачив багато скарг і отримав уявлення, як вони рухаються! Звичайно, що б вони не сказали, я завантажу це прямо сюди!
All this time I have seen a lot of complaints and got an idea how they move! Of course, whatever they say I will upload it here directly!
У мене таке відчуття, що я не міг придумати інше виправдання, і в цьому конкретному випадку, я думаю, ви їх уже достатньо чули.
У будь-якому випадку, у контексті скарг, вони є одним із корисних джерел інформації, і гравець може багато дізнатися з того, що пережили інші гравці.
Обов'язково зроблю, я буду чекати.
I have a feeling I couldn't think of another excuse and in this particular case, you've heard enough of them, I think.
Anyway, in the context of complaints, they are one of the useful sources of information and a player can find out a lot from what other players have experienced.
Definitely do so, I'll be waiting.
Добрий вечір! Коли Томас зателефонував їм, щоб пояснити, чому вони надсилають гроші на мій старий банківський рахунок, Coolcasinoio надіслав мені електронний лист, і, як завжди, вони знову попросили ті самі документи вчетверте! Тепер вони знову не відповідають!
Good Evening! When Thomas called them to explain why they are sending the money to my old bank account Coolcasinoio emailed me and as always they asked for the same documents again for the 4th time! Now they don't answer again!
Сьогодні я тиждень чекав понад 3000 євро з одного з дочірніх сайтів, але ще не отримав їх, і мій обліковий запис перевірено......
I've waited for over 3000 eur from one of the sister sites for a week today, haven't got them yet and my account is verified......
Добрий вечір! Я пропоную вам подати скаргу тут, у casino guru, і водночас повідомити свого юриста! Дуже важливо збирати інформацію! Я чекаю з 22.06.2023, а вони просто знущаються з мене!
Good Evening! I would suggest you file a complaint here at casino guru and at the same time inform your lawyer! It is very important to gather information! I've been waiting since 2023-06-22 and they're just making fun of me!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.