ФорумКазиноCoolCasino.io - загальне обговорення

CoolCasino.io - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Konstantin1982
|
8846 переглядів 74 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
1 рік тому

--Який рахунок ви мені надіслали? Чому так довго? за твою помилку я втрачаю свій ***** євро, який залишився на моєму рахунку! чому 3 тижні, стільки страждань, стільки смутку!!! Я думав, що ви серйозне казино!!


--Привіт,

Сподіваюся, цей електронний лист добре вас знайшов. 😀

Ми відправляємо ваш платіж на рахунок "SE70xxx20". Ми приносимо вибачення за всі ці незручності, ми знаємо, що нам неприємно чекати.



--Чому ви знову посилаєте в мій старий банк? Цей банк не працює! Я надіслав тобі так багато підроблених документів! Ці облікові записи не працюють!

-- Будь ласка, скасуйте цей платіж!


---Чому ви не підключаєте мій новий банківський рахунок? Ви запитуєте у мене стільки документів!


---ЧОМУ ТИ ГРАЄШСЯ ЗІ МНОЮ??? ЩО Я ВАМ ЗРОБИЛА?????


--- Привіт,


Сподіваюся, цей електронний лист добре вас знайшов. 😀


Дуже прошу не хвилюватися, все вирішиться по-своєму. Можливо, моя система показує не той обліковий запис. Я підтверджу з нашою командою.


--- Будь ласка, надішліть мої гроші сюди та квитанцію, будь ласка!


---Я вже не можу чекати




Автоматичний переклад.
1 рік тому

все це очікування 3 тижні, тому що, як я писав вам у своїх перших повідомленнях, вони не активували мій обліковий запис для зняття! Я хотів би знати, чи вони нарешті перевірили все, про що мене просили цього разу, і чи вони не зробили це просто для того, щоб змусити мене чекати! Чи є хтось із них, хто їх контролює, чи вони роблять із грошима гравців усе, що їм заманеться? Усе, що я вам написав, це електронні листи, якими ми обмінялися сьогодні за останні 2 години!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт знову!! Я особисто тричі пересилав цим людям всі свої особисті дані! Чи варто мені про щось хвилюватися?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І тут я напишу вам, друзі, моє останнє повідомлення! Просто я хочу, щоб ви всі пам’ятали мій останній електронний лист, який я їм надсилав!


---Я скажу тобі останню річ! Побачимось у суді з усіма вами, що так довго наді мною глузували! Тобі зовсім не соромно зі мною так гратися! Три чортових тижні ти зберігав мої гроші і сміявся наді мною! Побачиш, як я тоді буду сміятися!---

Всім гарних свят!

Автоматичний переклад.
1 рік тому



Я сказав, що більше не буду писати, але подивіться, які зухвалі ці люди




Привіт Константинос,


Щиро дякуємо за ваше терпіння під час розгляду вашого запиту.


Ми хотіли б повідомити вам, що ваш останній платіж був ініційований на ваш банківський рахунок, який закінчується **6374, згідно з наданим документом.


Проте майте на увазі, що для розслідування таких інцидентів потрібен час, оскільки спочатку ми отримали від вас неправильні банківські реквізити. Наша відповідальна команда докладає всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему якнайшвидше.


Будь ласка, не зволікайте, зв’яжіться з нами, якщо тим часом вам знадобиться додаткова допомога.


З найкращими побажаннями,

Роберт

Підтримка клієнтів Coolcasino

Автоматичний переклад.
1 рік тому



Я сказав, що більше не буду писати, але подивіться, які зухвалі ці люди




Привіт Константинос,


Щиро дякуємо за ваше терпіння під час розгляду вашого запиту.


Ми хотіли б повідомити вам, що ваш останній платіж був ініційований на ваш банківський рахунок, який закінчується **6374, згідно з наданим документом.


Проте майте на увазі, що для розслідування таких інцидентів потрібен час, оскільки спочатку ми отримали від вас неправильні банківські реквізити. Наша відповідальна команда докладає всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему якнайшвидше.


Будь ласка, не зволікайте, зв’яжіться з нами, якщо тим часом вам знадобиться додаткова допомога.


З найкращими побажаннями,

Роберт

Підтримка клієнтів Coolcasino

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хіба цього разу CoolCasino.io не надіслав гроші на правильний банківський рахунок?

Автоматичний переклад.
GuruMay23
1 рік тому

вони сказали мені, що надіслали їх, але одного разу для Алкі вони надіслали їх на мій старий рахунок! вони щодня знущаються з мене! Причому оплата була зроблена ними, а не мною і без жодних доказів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагався 3 дні подати скаргу тут, у казино GURU, але, на жаль, система відкинула мене

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ще раз дуже дякую! Я збираюся зробити це сьогодні, я просто хочу зібрати всі свої дані, тому що їх занадто багато, тому я не турбую людей, які їх перевірятимуть!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не проблема взагалі. Добре поширювати такий досвід, ви самі це сказали, тут йдеться про смуток і відчай. Безперечно, не дуже хороший спосіб поводження з клієнтами.

Сподіваємося, що рішення не за горами! 🤞🤞🤞

Буду чекати подальших оновлень - чекаю хороших новин.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагався 3 дні подати скаргу тут, у казино GURU, але, на жаль, система відкинула мене

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви люб'язно уточнити, що відбувається, коли ви намагаєтеся подати скаргу? Виникає якась помилка? Або функція captcha, можливо? Курсор закріплюється вічно?

Дайте мені знати, я хочу якнайшвидше вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Щиро дякуємо за інтерес! Кожного разу, коли я пишу текст, а потім надсилаю фотографії, це просто виганяє мене! Я не знаю, чи забагато файлів я надсилаю! Правда в тому, що тепер моя проблема полягає не в тому, що вони не хочуть платити, а радше я вважаю, що це расистська проблема через мою національність! Я б волів зараз, щоб усі, хто знущається з мене, понесли відповідальність перед судом, бо так я заспокоюся психологічно і духовно! Я вже зробив свої кроки! у середу я зустрінусь із своїм адвокатом, а також перейду до європейського комітету проти расизму! Це все трохи важкувато, але гроші насправді мене зараз останнє цікавлять! Я іммігрант у Швеції, і я ніколи не мав такої поведінки ні від кого!

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Перш за все, я хотів би запитати, чи у вас все ще є проблеми з надсиланням фотографій? Я бачив, що ви створили скаргу, і її долучено, тож просто щоб переконатися, чи проблема все ще не зникне, чи все вже гаразд.

У зв’язку з твоєю національною проблемою, мені шкода, що до цього дійшло, і тобі довелося пережити такі неприємності. Цього не повинно статися, особливо з професіоналами казино.

У будь-якому разі ви подали скаргу, і я вважаю це добре, і тепер ми почекаємо та побачимо, як розвиватиметься вся ситуація. Обов’язково тримайте нас в курсі, тому що ми хочемо знати, як це вийде.

А поки я бажаю тобі триматися нервів і сподіваюся, що ти прийдеш із гарними новинами.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Добрий вечір! я не знаю, чи ви читали мою скаргу з самого початку тут, на COOLCASINOIO скарги! З самого початку я без проблем оновлюю всі клопоти, через які пройшов весь цей час! Мене схвалили KYC, і коли я спробував зняти кошти 22-06-2023, мій рахунок для зняття коштів не оновився на сторінці COOLCASINOIO! Коли я спілкувався з живим чатом, вони сказали, щоб я зняв кошти, і що зняття буде здійснено на рахунок останнього депозиту! Я зняв гроші, і з тих пір мої гроші не поверталися на мій рахунок COOLCASINOIO! Я запитую їх електронною поштою, де мої гроші, і вони мені не відповідають! Я отримав електронний лист про те, що ваше зняття не може бути оброблено через неправильні дані! Я надсилаю їм всю інформацію, яку вони мене запитували! Вони сказали мені, що розслідування потребує деякого часу! 10 днів без відповіді! Я повідомив вам, що в п'ятницю я доповім своїй країні і вам! у п'ятницю я отримую електронний лист про те, що ваше зняття успішно надіслано! Одночасно прошу електронною поштою... На якому рахунку ви здійснили моє зняття? Його відповідь була оперативною, і знову розповідає мені про мій старий обліковий запис! Я пишу їх знову, чому там? Я поінформував вас із усіма документами, що цей рахунок не використовується, і що мої депозити зроблено моїм новим банком, і ви навіть попросили мене надати всі деталі, і я надіслав їх вам 2 тижні тому! І знову після цього справа має бути досліджена, і ми повідомимо вам! Вчора я надіслав їм електронний лист, щоб дізнатися, де мої гроші! Вони не відповідають! що ще я можу зробити?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

У мене є більше 50 фотографій з першого дня до сьогодні, які я хочу надіслати вам, але він не приймає їх через обмеження! Я хочу надіслати це все разом, щоб ви могли точно зрозуміти, з чим я мав справу весь цей час!

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Так, я прочитав скаргу і знаю, що проблема в тому, що казино надіслало гроші на старий банківський рахунок, якщо я правильно розумію. Я також розумію, що ви вже надіслали їм свої нові реквізити банківського рахунку 2 тижні тому, але вони все одно надіслали їх на старий, який, я припускаю, більше не працює.

Незважаючи на ці проблеми, наша команда спробує вирішити цю справу, і, сподіваємося, вона закінчиться щасливо для вас. Поки що потрібно набратися терпіння, хоча я розумію, що це нелегко.

Що стосується оновлення, ви сказали, що написали їм про це, тому, якщо є щось нове, не соромтеся повідомити нам. Як я вже сказав, у вас є скарга, тому нам потрібно почекати та подивитися, як вона розвиватиметься. Я думаю, що ви зробили те, що мали зробити, і я не знаю, чи можна зробити більше.

Нарешті, у контексті фотографій зберігайте їх, і якщо Томасу знадобиться додаткова інформація, ви надасте її йому. Удачі поки що.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий вечір! Три дні поспіль я писав їм те саме запитання! де мої гроші я ще не отримав відповіді!

Автоматичний переклад.
Опубліковано GuruMay23 видалено
Konstantin1982
1 рік тому

Комунікація цього казино, мабуть, не їхня сильна сторона, я вважаю.

Однак, як я вже зазначав, необхідно набратися терпіння. Я сподіваюся, що все закінчиться добре, і вам не доведеться мати справу з подібними ситуаціями в майбутньому, але поки що ми можемо тільки чекати.

На щастя, ваша скарга дає іншим гравцям можливість побачити практику цього казино, а поточну можна переглянути тут .

Автоматичний переклад.
GuruMay23
1 рік тому

Гей, для кого це було? Наступного разу сміливо скористайтеся кнопкою «відповісти», щоб нам було легше ідентифікувати одержувача.

Але, чесно кажучи, я не розумію суті вашої відповіді, і хотів би, щоб мені її пояснили, якщо ви не проти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Konstantin1982 , тобі, мабуть, потрібен гвоздик, стрижень, бейсбольна битка, балаклава та пара рукавичок. Будьте обережні з цими інструментами.

Яро , з вами нічого не сталося. Ви дізнаєтеся, на що я натякаю, в осяжному майбутньому.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.