1 рік тому
Тут ви можете обговорити CoolCasino.io, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дуже погане казино! Я виграв гроші та не можу зняти гроші після того, як усі документи були надіслані їм (усі мої документи були в порядку)
Уже 6 днів я чекаю, щоб підключити мої рахунки для зняття коштів із моїм банком! У мене є весь чат зі службою підтримки, і вони відповідають, що ваш рахунок для зняття коштів можна відкрити якнайшвидше! 6 днів! Один із них відповів мені, що вони забули відкрити ваш рахунок для зняття грошей! Маю фото всіх документів!
Very bad casino guys! I win money and I cannot make withdrawal after all the documents where send to them ( all my documents was ok)
6 days now I wait to connect my withdrawal accounts with my bank! I have all the live chat with support and their answer is your withdrawal account open as soon possible! 6 days now! One of them answer me that they team forget to open your withdrawal account! I have all the documents pictures!
Привіт,
Процес виведення може бути досить тривалим процесом, який зазвичай може тривати до 14 днів. Якщо справа доходить до вашої проблеми, спробуйте запитати в казино інформацію про проблему з оплатою. З цим з’являється ще кілька запитань, чи завершили ви процес KYC? Це єдина проблема, з якою ви зіткнулися?
Однак оскільки ви згадали, що вони могли про це забути, я б дав їм трохи більше часу.
Якщо проблема не зникає довше, ви завжди можете подати скаргу прямо тут
Я сподіваюся, що ваша проблема буде вирішена найближчим часом, і якщо з’являться якісь оновлення з їхнього боку, тримайте нас у курсі.
Hello,
Withdrawal process can be quite lengthy process that can take up to 14 days, usually. When it comes to your issue, try to ask casino for update regarding the payment issue. With that comes few more questions, have you completed KYC Process? Is that the only issue you encountered ?
However since you mentioned that they might've forgotten about it, I would give them a bit more time.
If the issue persists for longer you can always create a complaint right here
I hope your issue will be solved soon and if there is any update from their side, do keep us informed.
перша проблема полягала в тому, що мій новий обліковий запис не оновлювався у зняттях! Мій старий рахунок залишився від мого старого банку, де на цьому рахунку було 2 рахунки. Я більше не працюю з цим банком і мій рахунок закрито! Я зняв кошти на свій старий рахунок! Використовуючи мій новий обліковий запис протягом 2 місяців, у ньому була збережена моя нова картка з мого нового банку або картка з мого старого банку та мій рахунок Revolut! Після виграшу серйозної суми я спробував зняти кошти, але не зміг знайти свій новий обліковий запис для зняття коштів! Живий чат не працює цілодобово і без вихідних, тому я вирішив зняти 50 євро на один із двох старих рахунків, які вже були в моїх зняттях! Коли я зняв 50 євро негайно наступного дня, гроші повернулися на мій рахунок, і мене попросили KYC! Я надіслав їм усі необхідні документи і все було правильно! вони також видалили мою стару картку зі старого банківського рахунку, і залишилася лише картка мого нового банку та картка Revolut! Але мої старі рахунки залишилися в зняттях, а нового НЕ ІСНУвало! У цей момент я спілкуюся з живим чатом і пояснюю їм, що мої облікові записи для зняття грошей не працюють! Я сказав їм, що пройшов процес KYC і хочу відкликати! Вони відповіли, що ви зробите зняття, і наша команда організує це, і що гроші будуть надіслані на рахунок, який ви зробили останнім депозитом! так я і зробив, і гроші повернулися на мій старий рахунок! Після цього я зв’язався з живим чатом і розповів їм, що сталося! Вони відповіли, що помилка моя! Я з усіма посперечався! Я дуже злий і психологічно нещасний через усі ці страждання! 2 дні тому я отримав електронний лист про те, що ваші гроші повернуто, і що нам потрібна ідентифікація для рахунку IBAN з останніми 4 цифрами (****). Наступного дня я зв’язався зі своїм старим банком і попросив надіслати мені офіційний документ із IBAN мого старого рахунку, і я розумію, що жоден із моїх трьох банківських рахунків не містить останніх чотирьох цифр, про які мене просило казино! Я надіслав їм усі свої номери IBAN, старі та нові, і чекаю на відповідь!:
the first problem was that my new account was not updated in the withdrawals! My old account was left over from my old bank where there were 2 accounts in this account. I no longer work with this bank and my account is closed! I had withdrawn to my old account! Using my new account for 2 months it had my new card from my new bank or card from my old bank and my Revolut account stored! After winning a serious amount I tried to withdraw and could not find my new withdrawal account in my withdrawals! The live chat doesn't work 24/7 so I decided to make a 50 euro withdrawal to one of the two old accounts that were already in my withdrawals! When I withdrew 50 euros immediately the next day the money was returned to my account and I was asked for KYC! I sent them all the necessary documents and everything was correct! they also deleted my old card from the old bank account and only the card from my new bank and the Revolut card remained! But my old accounts remained in the withdrawals and the new one did NOT exist! At that moment I talk to the live chat and explain to them that my withdrawal accounts are not working! I told them that I did KYC process and I want to withdraw! Their answer was you make the withdrawal and our team will arrange it and that the money will be sent to the account you made your last deposit! so I did and the money went back into my old account! After that I contacted the live chat and told them what happened! Their response was that the mistake is mine! I've argued with everyone! I am very angry and psychologically miserable with all this suffering! 2 days ago I received an email that your money was returned and that we need identification for the IBAN account with the last 4 digits ( ****) The next day I contacted my old bank and asked them to send me an official document with the IBAN of my old account and I realize that none of my three bank accounts contain the last four digits that the casino asked me for! I have sent them all my IBANs the old and the new and I am waiting for a Reply!:
Добрий вечір! Ще один день в очікуванні активації моїх грошей і рахунку для зняття грошей! пройшло майже 3 тижні! Я сподіваюся, що моя проблема буде вирішена, тому що це була не моя проблема, а їхня помилка, я плачу, тому що я вклав стільки грошей у це казино, і вони ставляться до мене як до нікчема, коли я виграю! це! Важко вигравати і чекати стільки днів! Хіба немає якогось правового принципу, щоб покласти край усім тим, хто сидить за ширмою і грає з психологією та грошима кожного гравця? Я кидаю виклик COOLCASINOIO, якщо я десь помиляюся, і я не правий, щоб оприлюднити тут, на вашій сторінці, і побалувати мене всім гравцям, які дивляться тут!
Good evening! Another day waiting for my money and my withdrawal account to be activated! it's been almost 3 weeks! I hope my problem will be solved because after all it wasn't my problem but their mistake, I pay it because I have deposited so much money in this casino and they treat me like nothing when I win! this! It's hard to win and wait so many days! Isn't there some legal principle to put an end to all those who sit behind a screen and play with the psychology and money of each player? I challenge COOLCASINOIO if I'm wrong somewhere and I'm wrong to publicize here on your page and spoil me to all the players watching here!
Майже три тижні – це достатньо, щоб вирішити будь-яке питання. Чи думали ви надсилати скаргу? Треба сказати, я б так і зробив.
Вибачте, я не знаю точної дати, з якої гравці зі Швеції були обмежені. Іноді казино просто оновлює свої умови, і все. 🙁
Наперед дякую за оновлення.
Nearly three weeks is enough time to solve almost any issue. Have you considered submitting the complaint? I must say, I would do that.
I do not have the exact date since when players from Sweeden got restricted, I'm sorry. Sometimes, the casino just updates its terms and that's it. 🙁
Thanks in advance for the update.
Спасибі за вашу відповідь! Я давно граю в цьому казино! Коли я написав свою першу скаргу, Coolcasinoio нормально діяв у Швеції! У ньому просто не було доступного бонусу, який мене не цікавить! Через 2-3 дні після моєї скарги тут на GURU було оголошено, що вони не приймають гравців зі Швеції! І також це може підтвердити сам веб-сайт.
Thank you for your answer! I have been playing at this casino for a long time! when I wrote my first complaint Coolcasinoio was active in Sweden normally! It just didn't have the bonus available which I'm not interested in! 2-3 days after my complaint it was announced here on GURU that they don't accept players from Sweden! And also this can be proven by the website itself.
Майже 2 години тому я надіслав їм електронний лист і розповів, як я розчарований і коли вони відкриють мій обліковий запис! Вони відповіли мені протягом 30 хвилин і відповіли, що незабаром отримають оновлення!
Almost 2 hours ago I sent them an email and expressed how disappointed I am and when will they open my account! They got back to me within 30 minutes and their response was that they will have an update soon!
Ще один день без оновлення від COOLCASINOIO! Нарешті я зрозумів, що їх більше не хвилює моя скарга, тому що ми зі Швеції просто більше не були клієнтами! Ще раз кажу... Що влада робить з цим знущанням? Я вважаю, що у багатьох гравців виникнуть проблеми в казино! Я вирішив почекати до п’ятниці, і якщо вони не відкриють мій рахунок для зняття коштів з моїми грошима на рахунку, моїм наступним кроком буде повідомити про це шведській владі, і тут, звичайно! Багато розчарувань, багато страждань для нас, гравців! А ви, хто сидите за ширмою і граєте з нами, ви повинні знати! Бог чудовий!
Another day without any update from the COOLCASINOIO! I finally realized that they don't care about my complaint anymore because we from Sweden simply weren't customers anymore! Once again I say... What are the authorities doing about this mockery? I believe many players will have some problem in a casino! I decided to wait until Friday and if they don't open my withdrawal account with my money in the account, my next move is to report it to the Swedish authorities and here of course! Much frustration, much suffering, for us players! And as for you who are sitting behind the screen and playing with us, you should know! God is great!
Мені не потрібні докази 🙂. Зараз казино не приймає гравців зі Швеції, і все. Відгук точний, як є. Дякую тобі.
I do not need any prove 🙂. Now the casino does not welcome players from Sweeden, that's it. The review is accurate as it is. Thank you.
Ще один день без оновлення від COOLCASINOIO! Нарешті я зрозумів, що їх більше не хвилює моя скарга, тому що ми зі Швеції просто більше не були клієнтами! Ще раз кажу... Що влада робить з цим знущанням? Я вважаю, що у багатьох гравців виникнуть проблеми в казино! Я вирішив почекати до п’ятниці, і якщо вони не відкриють мій рахунок для зняття коштів з моїми грошима на рахунку, моїм наступним кроком буде повідомити про це шведській владі, і тут, звичайно! Багато розчарувань, багато страждань для нас, гравців! А ви, хто сидите за ширмою і граєте з нами, ви повинні знати! Бог чудовий!
Another day without any update from the COOLCASINOIO! I finally realized that they don't care about my complaint anymore because we from Sweden simply weren't customers anymore! Once again I say... What are the authorities doing about this mockery? I believe many players will have some problem in a casino! I decided to wait until Friday and if they don't open my withdrawal account with my money in the account, my next move is to report it to the Swedish authorities and here of course! Much frustration, much suffering, for us players! And as for you who are sitting behind the screen and playing with us, you should know! God is great!
Якщо вам потрібна допомога, я пропоную вам подати скаргу прямо тут, на Casino Guru. Як ви робили раніше.
На даний момент особливо нічого не потрібно робити.
Отже, не вагайтеся:
If you need help, I suggest you lodge a complaint right here on Casino Guru. As you did before.
There is nothing much to do at the moment.
So, don't hesitate:
Привіт! Дуже дякую за інтерес! Учора я запитав їх у чаті: (Я читав, що гравці зі Швеції більше не можуть грати тут, чи це правда?) Вона відповіла: (Ми є міжнародним казино та маємо повну ліцензію естонських регуляторів. Для отримання додаткової інформації про наша ліцензія Я раджу вам перевірити інформацію внизу сторінки та ознайомитися з нашими положеннями та умовами, які можна знайти тутhttps://www.coolcasino.io/en/terms ! Я скопіював і вставив безпосередньо, тому що я зберігаю все чати та документи!
Hello! Thank you very much for the interest! Yesterday I ask them to the live chat: (I read that players from Sweden can no longer play here, is that true?) She's answer was: (We are an international Casino and are fully licensed by the Estonian regulator. For more information about our license I advise you to check the information at the bottom of the page and refer to our Terms and Conditions which can be found here https://www.coolcasino.io/en/terms! I did copy paste directly because I save all the chats and documents!
Здається, це найпоширеніша відповідь... Кілька тижнів тому я запитав те саме (інша країна) в іншому казино, і вгадайте, що я отримав?
Досить довга готова відповідь, що містить посилання на ліцензію та умови. В основному йдеться про те, що гравець повинен визначити, чи підтримується його країна відповідно до місцевого законодавства.
Як я вже сказав, наразі я не можу багато додати. Чи вважаєте ви, що з вами поводилися несправедливо? Подайте скаргу.
This seems to be the most common reply... A few weeks back I asked the same thing (different country) in another casino and guess what I got?
Quite a long preset reply containing a link to the license and terms. Mainly saying the player must figure out whether his country is supported based on the local law.
As I said, not much I can add for now. Do you feel you were treated unfairly? Submit the complaint.
Привіт всім! Класичний ще один день без жодної відповіді від coolcasino.io, і я справді хотів знати, що вони хочуть отримати від цього? Мої страждання? На жаль, чи вони просто не хочуть платити, тому що я грек і їм не подобається моя національність? Чи це тому, що я зруйнував їхнє добре ім’я і першим поскаржився тут на GURU? Щось вийде, але ми дізнаємося в майбутньому! Особисто сьогодні я надіслав їм останній електронний лист, у якому повідомив, що це останній раз, коли я їм пишу, я також запитав їх, чому всі ці проблеми, які я витратив 3 тижні, і я також побажав їм гарного літа, тому що вони просто люди як усі! Ось і все мої друзі! Як я вже сказав вище, якщо до сьогодні у мене не буде новин, я подам скаргу! Це те, що я буду робити сьогодні, і ви будете в курсі будь-якого курсу! Якщо я зробив помилку, я визнаю це тут публічно, а якщо це їхня провина, я повідомлю про це тут! Я не маю наміру нічого приховувати, лише моя мета — повідомити вам про свої великі страждання після цього казино COOLCASINOIO! Остерігайтеся гравців і не дозволяйте їм заволодіти вашими грошима!!!
Hi everyone! Classic another day without any response from coolcasino.io and I really wanted to know what the hell they want to gain from this? My suffering? My sadness or they just don't want to pay because I'm Greek and they don't like my nationality? Or is it because I ruined their good name and am the first to complain here on GURU? Something will work but we will find out in the future! Personally today I sent them a last email where I informed them that this is the last time I am writing to them, I also asked them why all this trouble that I have spent 3 weeks and I also wished them a good summer because they are just people like everyone else! That's it my friends! As I said above, if I don't have any news by today, I will file a complaint! That's what I'll be doing today and you'll be updated on whatever the course is! If I have made a mistake I will admit it here publicly as well as if it is their fault I will report it here! I have no intention to hide anything just my aim is to report to you my great suffering after this COOLCASINOIO casino! Beware of players and don't let them commandeer your money!!!
Ще раз дуже дякую! Я збираюся зробити це сьогодні, я просто хочу зібрати всі свої дані, тому що їх занадто багато, тому я не турбую людей, які їх перевірятимуть!
Thank you very much once again! I'm going to do it today I just want to compile all my details because there are too many so I don't bother the people who will check them!
Привіт,
Сподіваюся, цей електронний лист добре вас знайшов. 😀
Я хотів би повідомити вам, що ви зняли ***** євро успішно надіслано на ваш рахунок. Просимо вибачення за спричинені незручності.
Якщо у вас виникли будь-які інші питання або проблеми, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми готові допомогти.
Дякуємо за увагу та співпрацю! ❤️
Hi there,
I hope this e-mail finds you well. 😀
I would like to inform you that your withdrawal of ***** euros has been successfully sent to your account. We apologize for the inconvenience caused.
If you have any other questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We are available to help.
Thanks for your attention and cooperation! ❤️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.