ГоловнаФорумКазиноCoolCasino.io - загальне обговорення

CoolCasino.io - загальне обговорення

1 рік тому від Konstantin1982
|
11 342 переглядів 74 відповідей |
|
1 2...4
1 рік тому
Тут ви можете обговорити CoolCasino.io, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Дуже погане казино! Я виграв гроші та не можу зняти гроші після того, як усі документи були надіслані їм (усі мої документи були в порядку)

Уже 6 днів я чекаю, щоб підключити мої рахунки для зняття коштів із моїм банком! У мене є весь чат зі службою підтримки, і вони відповідають, що ваш рахунок для зняття коштів можна відкрити якнайшвидше! 6 днів! Один із них відповів мені, що вони забули відкрити ваш рахунок для зняття грошей! Маю фото всіх документів!


Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Привіт,

Процес виведення може бути досить тривалим процесом, який зазвичай може тривати до 14 днів. Якщо справа доходить до вашої проблеми, спробуйте запитати в казино інформацію про проблему з оплатою. З цим з’являється ще кілька запитань, чи завершили ви процес KYC? Це єдина проблема, з якою ви зіткнулися?

Однак оскільки ви згадали, що вони могли про це забути, я б дав їм трохи більше часу.

Якщо проблема не зникає довше, ви завжди можете подати скаргу прямо тут

Я сподіваюся, що ваша проблема буде вирішена найближчим часом, і якщо з’являться якісь оновлення з їхнього боку, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
Hiros
1 рік тому

перша проблема полягала в тому, що мій новий обліковий запис не оновлювався у зняттях! Мій старий рахунок залишився від мого старого банку, де на цьому рахунку було 2 рахунки. Я більше не працюю з цим банком і мій рахунок закрито! Я зняв кошти на свій старий рахунок! Використовуючи мій новий обліковий запис протягом 2 місяців, у ньому була збережена моя нова картка з мого нового банку або картка з мого старого банку та мій рахунок Revolut! Після виграшу серйозної суми я спробував зняти кошти, але не зміг знайти свій новий обліковий запис для зняття коштів! Живий чат не працює цілодобово і без вихідних, тому я вирішив зняти 50 євро на один із двох старих рахунків, які вже були в моїх зняттях! Коли я зняв 50 євро негайно наступного дня, гроші повернулися на мій рахунок, і мене попросили KYC! Я надіслав їм усі необхідні документи і все було правильно! вони також видалили мою стару картку зі старого банківського рахунку, і залишилася лише картка мого нового банку та картка Revolut! Але мої старі рахунки залишилися в зняттях, а нового НЕ ІСНУвало! У цей момент я спілкуюся з живим чатом і пояснюю їм, що мої облікові записи для зняття грошей не працюють! Я сказав їм, що пройшов процес KYC і хочу відкликати! Вони відповіли, що ви зробите зняття, і наша команда організує це, і що гроші будуть надіслані на рахунок, який ви зробили останнім депозитом! так я і зробив, і гроші повернулися на мій старий рахунок! Після цього я зв’язався з живим чатом і розповів їм, що сталося! Вони відповіли, що помилка моя! Я з усіма посперечався! Я дуже злий і психологічно нещасний через усі ці страждання! 2 дні тому я отримав електронний лист про те, що ваші гроші повернуто, і що нам потрібна ідентифікація для рахунку IBAN з останніми 4 цифрами (****). Наступного дня я зв’язався зі своїм старим банком і попросив надіслати мені офіційний документ із IBAN мого старого рахунку, і я розумію, що жоден із моїх трьох банківських рахунків не містить останніх чотирьох цифр, про які мене просило казино! Я надіслав їм усі свої номери IBAN, старі та нові, і чекаю на відповідь!:


Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Коли це відбувається? Після мене?

Не приймає гравців зі Швеції?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий вечір! Ще один день в очікуванні активації моїх грошей і рахунку для зняття грошей! пройшло майже 3 тижні! Я сподіваюся, що моя проблема буде вирішена, тому що це була не моя проблема, а їхня помилка, я плачу, тому що я вклав стільки грошей у це казино, і вони ставляться до мене як до нікчема, коли я виграю! це! Важко вигравати і чекати стільки днів! Хіба немає якогось правового принципу, щоб покласти край усім тим, хто сидить за ширмою і грає з психологією та грошима кожного гравця? Я кидаю виклик COOLCASINOIO, якщо я десь помиляюся, і я не правий, щоб оприлюднити тут, на вашій сторінці, і побалувати мене всім гравцям, які дивляться тут!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

А також не повертають мені гроші на рахунок! Вони мають це!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо вони мені дадуть відповідь і попросять вибачення, чи будь-який результат моєї проблеми, я оновлю інформацію тут!

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Майже три тижні – це достатньо, щоб вирішити будь-яке питання. Чи думали ви надсилати скаргу? Треба сказати, я б так і зробив.

Вибачте, я не знаю точної дати, з якої гравці зі Швеції були обмежені. Іноді казино просто оновлює свої умови, і все. 🙁

Наперед дякую за оновлення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Спасибі за вашу відповідь! Я давно граю в цьому казино! Коли я написав свою першу скаргу, Coolcasinoio нормально діяв у Швеції! У ньому просто не було доступного бонусу, який мене не цікавить! Через 2-3 дні після моєї скарги тут на GURU було оголошено, що вони не приймають гравців зі Швеції! І також це може підтвердити сам веб-сайт.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Майже 2 години тому я надіслав їм електронний лист і розповів, як я розчарований і коли вони відкриють мій обліковий запис! Вони відповіли мені протягом 30 хвилин і відповіли, що незабаром отримають оновлення!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ще один день без оновлення від COOLCASINOIO! Нарешті я зрозумів, що їх більше не хвилює моя скарга, тому що ми зі Швеції просто більше не були клієнтами! Ще раз кажу... Що влада робить з цим знущанням? Я вважаю, що у багатьох гравців виникнуть проблеми в казино! Я вирішив почекати до п’ятниці, і якщо вони не відкриють мій рахунок для зняття коштів з моїми грошима на рахунку, моїм наступним кроком буде повідомити про це шведській владі, і тут, звичайно! Багато розчарувань, багато страждань для нас, гравців! А ви, хто сидите за ширмою і граєте з нами, ви повинні знати! Бог чудовий!

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Мені не потрібні докази 🙂. Зараз казино не приймає гравців зі Швеції, і все. Відгук точний, як є. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ще один день без оновлення від COOLCASINOIO! Нарешті я зрозумів, що їх більше не хвилює моя скарга, тому що ми зі Швеції просто більше не були клієнтами! Ще раз кажу... Що влада робить з цим знущанням? Я вважаю, що у багатьох гравців виникнуть проблеми в казино! Я вирішив почекати до п’ятниці, і якщо вони не відкриють мій рахунок для зняття коштів з моїми грошима на рахунку, моїм наступним кроком буде повідомити про це шведській владі, і тут, звичайно! Багато розчарувань, багато страждань для нас, гравців! А ви, хто сидите за ширмою і граєте з нами, ви повинні знати! Бог чудовий!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо вам потрібна допомога, я пропоную вам подати скаргу прямо тут, на Casino Guru. Як ви робили раніше.

На даний момент особливо нічого не потрібно робити.

Отже, не вагайтеся:

використовуйте це посилання, щоб почати

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт! Дуже дякую за інтерес! Учора я запитав їх у чаті: (Я читав, що гравці зі Швеції більше не можуть грати тут, чи це правда?) Вона відповіла: (Ми є міжнародним казино та маємо повну ліцензію естонських регуляторів. Для отримання додаткової інформації про наша ліцензія Я раджу вам перевірити інформацію внизу сторінки та ознайомитися з нашими положеннями та умовами, які можна знайти тутhttps://www.coolcasino.io/en/terms ! Я скопіював і вставив безпосередньо, тому що я зберігаю все чати та документи!

Автоматичний переклад.
Konstantin1982
1 рік тому

Здається, це найпоширеніша відповідь... Кілька тижнів тому я запитав те саме (інша країна) в іншому казино, і вгадайте, що я отримав?

Досить довга готова відповідь, що містить посилання на ліцензію та умови. В основному йдеться про те, що гравець повинен визначити, чи підтримується його країна відповідно до місцевого законодавства.

Як я вже сказав, наразі я не можу багато додати. Чи вважаєте ви, що з вами поводилися несправедливо? Подайте скаргу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім! Класичний ще один день без жодної відповіді від coolcasino.io, і я справді хотів знати, що вони хочуть отримати від цього? Мої страждання? На жаль, чи вони просто не хочуть платити, тому що я грек і їм не подобається моя національність? Чи це тому, що я зруйнував їхнє добре ім’я і першим поскаржився тут на GURU? Щось вийде, але ми дізнаємося в майбутньому! Особисто сьогодні я надіслав їм останній електронний лист, у якому повідомив, що це останній раз, коли я їм пишу, я також запитав їх, чому всі ці проблеми, які я витратив 3 тижні, і я також побажав їм гарного літа, тому що вони просто люди як усі! Ось і все мої друзі! Як я вже сказав вище, якщо до сьогодні у мене не буде новин, я подам скаргу! Це те, що я буду робити сьогодні, і ви будете в курсі будь-якого курсу! Якщо я зробив помилку, я визнаю це тут публічно, а якщо це їхня провина, я повідомлю про це тут! Я не маю наміру нічого приховувати, лише моя мета — повідомити вам про свої великі страждання після цього казино COOLCASINOIO! Остерігайтеся гравців і не дозволяйте їм заволодіти вашими грошима!!!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ще раз дуже дякую! Я збираюся зробити це сьогодні, я просто хочу зібрати всі свої дані, тому що їх занадто багато, тому я не турбую людей, які їх перевірятимуть!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Сподіваюся, цей електронний лист добре вас знайшов. 😀


Я хотів би повідомити вам, що ви зняли ***** євро успішно надіслано на ваш рахунок. Просимо вибачення за спричинені незручності.


Якщо у вас виникли будь-які інші питання або проблеми, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми готові допомогти.


Дякуємо за увагу та співпрацю! ❤️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Прийшло прямо зараз! Я очікував 3 тижні! стільки страждань стільки смутку!!!

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого