ФорумКазиноConquestador Casino - загальне обговорення

Conquestador Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Anonymized209
|
6883 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Conquestador Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Гей, ти можеш скасувати мою скаргу на те, що вони отримали гроші зараз

Автоматичний переклад.
Anonymized209
2 р. тому

привіт

Прийнято до відома та переслано.👍

Будь ласка, будь-ласка, будь-ласка, будь ласка, будь-яка інформація про це?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вся інформація була в моїй скарзі

Автоматичний переклад.
Anonymized209
2 р. тому

Я бачу, просто вашу скаргу навіть не схвалили, коли ви написали, що вона більше не потрібна, тому я не бачу цього у вашому профілі.

Тому я запитав вас про казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Погано, не знаю, чому я бачу тут хороші відгуки про більшість казино, коли я бачу 90 відсотків негативних відгуків мертві слоти підступний бонус погано контролюють азартні ігри поганий сайт

Автоматичний переклад.
Anonymized209
2 р. тому

Здається, що інші були/є цілком задоволені. Я перевірив вкладку з поясненнями щодо репутації та виявив, що навіть інструменти відповідальної гри повинні бути добре налаштовані. 🤔

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я закрив свій рахунок, погано вніс 550 євро, жодного виграшу не може бути просто удача, плюс вони не грають у азартні ігри, вибачте, неправильно пишу, мій телефон дзвонить, просять мене внести кешбек, вам не потрібно вносити таку ж суму для кешбеку жахливий сайт

Автоматичний переклад.
Anonymized209
2 р. тому

Ну, шкода, що вам не пощастило. Якщо ви не можете насолоджуватися грою там і пропускаєте відповідний для вас бонус, можливо, буде гарною ідеєю піти далі.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чому ви даєте їм хорошу оцінку, коли вони явно шахраї, сфальсифіковані слоти, я зв’язався зі своїм банком, щоб повернути всі мої депозити, оскільки ви нічого не робите? З іншого боку, даєте хороші відгуки про шахрайські казино, як мені закрити свій рахунок тут, ваші відгуки підроблені та фальшиві так само

Автоматичний переклад.
Anonymized209
2 р. тому

Перегляньте вкладку репутації, а також статтю про те, як ми перевіряємо казино .

Іншим важливим фактором є те, як казино розглядають скарги (наразі лише 1 подана та вирішена скарга), будьте впевнені, що відгуки гравців не впливають на загальний рейтинг.

Я розумію, що ви можете відчувати себе більш задоволеними в казино з нижчою репутацією, але відповідними послугами відповідно до ваших уподобань.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як мені закрити свій рахунок тут нічого, крім брехні

Автоматичний переклад.
2 р. тому

До побачення я просто вимкну всі сповіщення

Автоматичний переклад.
Anonymized209
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, я зараз закриваю ваш обліковий запис.

Будьте здорові!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, я подав скаргу на ваш веб-сайт проти казино Conquestador, однак, коли я створював його, я вибрав варіант відстрочки платежу, який, мабуть, був помилкою, коли я оглядаюся на це, тому що це більше про те, що вони не дозволяють мені зняти свої гроші, ніж просто про відстрочку платежу.


Але судячи з вашого веб-сайту, схоже, що ви не збираєтеся відповідати мені ще 9 днів, тому що я вибрав варіанти відкладеного платежу, що було помилкою в цьому випадку.

І я хотів би люб’язно попросити вас, чи можете ви це виправити, щоб я міг отримати від вас відповідь швидше, тому що я хотів би почути вашу пораду щодо того, що вони запитують у мене, що є дуже конкретним і надзвичайно рідкісним.

Я ніколи не чув про те, щоб букмекерські букмекери вимагали надати такі документи, і я використовував багато з них протягом останніх років.

Хочу додати, що мій акаунт в казино conquestador повністю верифікований.


Я також бачив в одній із ваших порад під час створення скарги, що час є важливим фактором, і я повинен надіслати запитувані документи якомога швидше, тому я не хочу чекати більше 9 днів на вашу відповідь, і я також не хочу створювати ще одна скарга на ваш веб-сайт лише тому, що вперше я вибрав неправильний варіант, ще раз дуже шкодую про це.


Але, як я вже сказав, наразі вони вимагають щось, що не має абсолютно нічого спільного з ідентифікацією, і я трохи стурбований тим, що вони нещодавно просили, тому що мені здається, що вони не мають права вимагати щось подібне та я не бачу, як це може допомогти їм обробити моє відкликання.


Повна історія в моїй скарзі, не хочу публікувати посилання на неї тут, але я майже впевнений, що ви легко її знайдете.


Я також зрозумів, що я не зміг переглянути ваш форум без використання VPN, тож, можливо, це також те, на що ви можете поглянути, сподіваюся, це не проблема.


Дякую і гарного дня.

Автоматичний переклад.
Jarci
1 рік тому

Привіт.

Вам не потрібно турбуватися про предмет скарги .

«Casino.guru focused зосереджується лише на питаннях, пов’язаних з онлайн-казино, і ми не маємо достатнього розуміння ставок на спорт, щоб допомогти з тим, що ви описали.


Крім того, немає нічого незвичайного для казино, які вимагають підтвердження доходу. Будь ласка, зрозумійте, що ця інформація необхідна казино, щоб переконатися, що ваші кошти були отримані законним шляхом і що у вас достатньо коштів для участі в ставках. Правила протидії відмиванню грошей для індустрії азартних ігор зазвичай встановлюються органом ліцензування, і всі серйозні та ліцензовані казино повинні дотримуватися цих правил. "


Отже, оскільки успішне виведення коштів має підтверджуватися чистою історією ігор, я боюся, що ми не можемо вас підтримати.

Довідка про доходи є цілком нормальним документом, як описано.

Оскільки я не належу до групи розгляду скарг, я залишаю рішення за обробником скарг.


Щодо VPN – чи можете ви поділитися своєю IP-адресою? напишіть нам: community@casino.guru

Я хотів би дослідити це далі.






Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

добре, я надсилаю електронну пошту на вказану електронну адресу з моєю ip-адресою

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jarci
1 рік тому

Привіт.

Що ж, проблема в тому, що наш форум обмежений гравцями зі Словаччини. Це причина. Вибачте, я пропустив цю деталь у вашому профілі. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

У цьому випадку я сподіваюся, що у мене немає проблем з використанням vpn.

У будь-якому випадку я хотів би запитати, чи можу я знати причину, чому він обмежений для гравців зі Словаччини?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд, справді, це поганий сон, коли я створював композицію, я буквально побачив, що моє повідомлення має бути перевірено командою адміністраторів, щоб бути впевненими, що я не опублікував жодного делікатного коментаря, і тепер є якийсь тупік, який може публікувати випадкові посилання на вашому форум ти справжній??


І я був достатньо дурним, щоб натиснути на нього, тому що я справді не очікував чогось подібного на веб-сайті, який намагається допомогти людям, я просто сподіваюся, що це були лише голі дівчата, і поки я покинув веб-сайт одразу після його відкриття та не завантажуючи нічого з нього, я буду в безпеці, і вони не збираються вкрасти щось з мого комп’ютера, зараз виконується повне сканування за допомогою кількох антивірусних програм, якщо у вас є хороші рекомендації, я буду радий, якщо ви опублікуєте це

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого