2 р. тому
Тут ви можете обговорити Conquestador Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
привіт
Прийнято до відома та переслано.👍
Будь ласка, будь-ласка, будь-ласка, будь ласка, будь-яка інформація про це?
Hey there.
Noted and forwarded.👍
Any insights about this one, please?
Я бачу, просто вашу скаргу навіть не схвалили, коли ви написали, що вона більше не потрібна, тому я не бачу цього у вашому профілі.
Тому я запитав вас про казино.
I see, it's just that your complaint was not even approved the moment you wrote that it's not needed anymore, hence I can't see that n your profile.
So I asked you about the casino instead.
Погано, не знаю, чому я бачу тут хороші відгуки про більшість казино, коли я бачу 90 відсотків негативних відгуків мертві слоти підступний бонус погано контролюють азартні ігри поганий сайт
Not good dont know why i see good reviews on most casinos here when i see 90 percent negitive reviews dead slots sneaky bonus's not good at gambling control bad site
Здається, що інші були/є цілком задоволені. Я перевірив вкладку з поясненнями щодо репутації та виявив, що навіть інструменти відповідальної гри повинні бути добре налаштовані. 🤔
Seems like the others were/are quite satisfied. I checked the reputation explained tab and found that even responsible gambling tools should be well set. 🤔
Я закрив свій рахунок, погано вніс 550 євро, жодного виграшу не може бути просто удача, плюс вони не грають у азартні ігри, вибачте, неправильно пишу, мій телефон дзвонить, просять мене внести кешбек, вам не потрібно вносити таку ж суму для кешбеку жахливий сайт
I closed my account not good deposited 550 euros not one win cant be just luck plus they are not gambling responcible sorry wrong spelling ringing my phone asking me to deposit cashback you dont get have to deposit same amount for cashback awful site
Ну, шкода, що вам не пощастило. Якщо ви не можете насолоджуватися грою там і пропускаєте відповідний для вас бонус, можливо, буде гарною ідеєю піти далі.
Well, I'm sorry you have not been lucky. If you can't enjoy playing there and miss a bonus suitable for you, it's probably a good idea to move on.
Чому ви даєте їм хорошу оцінку, коли вони явно шахраї, сфальсифіковані слоти, я зв’язався зі своїм банком, щоб повернути всі мої депозити, оскільки ви нічого не робите? З іншого боку, даєте хороші відгуки про шахрайські казино, як мені закрити свій рахунок тут, ваші відгуки підроблені та фальшиві так само
Why ye give them good rating when they are clearly scammers slots rigged im contacted my bank to get all my deposits back since ye do nothing only give good reviews on scam casinos on another note how do i close my account here your reviews are fake and falsh as well
Перегляньте вкладку репутації, а також статтю про те, як ми перевіряємо казино .
Іншим важливим фактором є те, як казино розглядають скарги (наразі лише 1 подана та вирішена скарга), будьте впевнені, що відгуки гравців не впливають на загальний рейтинг.
Я розумію, що ви можете відчувати себе більш задоволеними в казино з нижчою репутацією, але відповідними послугами відповідно до ваших уподобань.
Feel free to check the reputation tab and also the article about how we review casinos.
Another important factor is, how the casinos handle complaints (only 1 submitted and solved complaint so far), be assured that players' reviews do not affect the overall rating.
I understand that you may feel more satisfied in a casino with a lower reputation, but suitable services according to your liking.
Привіт,
Вибачте, я зараз закриваю ваш обліковий запис.
Будьте здорові!
Hello,
well, sorry to hear that, closing your account now.
Stay well!
Доброго дня, я подав скаргу на ваш веб-сайт проти казино Conquestador, однак, коли я створював його, я вибрав варіант відстрочки платежу, який, мабуть, був помилкою, коли я оглядаюся на це, тому що це більше про те, що вони не дозволяють мені зняти свої гроші, ніж просто про відстрочку платежу.
Але судячи з вашого веб-сайту, схоже, що ви не збираєтеся відповідати мені ще 9 днів, тому що я вибрав варіанти відкладеного платежу, що було помилкою в цьому випадку.
І я хотів би люб’язно попросити вас, чи можете ви це виправити, щоб я міг отримати від вас відповідь швидше, тому що я хотів би почути вашу пораду щодо того, що вони запитують у мене, що є дуже конкретним і надзвичайно рідкісним.
Я ніколи не чув про те, щоб букмекерські букмекери вимагали надати такі документи, і я використовував багато з них протягом останніх років.
Хочу додати, що мій акаунт в казино conquestador повністю верифікований.
Я також бачив в одній із ваших порад під час створення скарги, що час є важливим фактором, і я повинен надіслати запитувані документи якомога швидше, тому я не хочу чекати більше 9 днів на вашу відповідь, і я також не хочу створювати ще одна скарга на ваш веб-сайт лише тому, що вперше я вибрав неправильний варіант, ще раз дуже шкодую про це.
Але, як я вже сказав, наразі вони вимагають щось, що не має абсолютно нічого спільного з ідентифікацією, і я трохи стурбований тим, що вони нещодавно просили, тому що мені здається, що вони не мають права вимагати щось подібне та я не бачу, як це може допомогти їм обробити моє відкликання.
Повна історія в моїй скарзі, не хочу публікувати посилання на неї тут, але я майже впевнений, що ви легко її знайдете.
Я також зрозумів, що я не зміг переглянути ваш форум без використання VPN, тож, можливо, це також те, на що ви можете поглянути, сподіваюся, це не проблема.
Дякую і гарного дня.
Good day i created complaint on your website against conquestador casino however while i was creating it i selected delayed payment option which was probably fault now when i look back at it because its more about them not allowing me to withdraw my money than just delayed payment.
But from the look of it on your website it looks like you are not going to answer me for 9more days because i selected delayed payment options which was fault in this case.
And i would like to kindly ask you if you can fix it so i can get response from you faster because i would like to hear your advice about something they are asking from me which is very specific and extremely rare.
I have never heard about sportsbooks asking for this type of documents and i used a lot of them in the past years.
I want to add that my account on the conquestador casino is fully verified.
I also saw in one of your tips while creating complaint that time is important factor and i should send requested documents as quickly as possible which is the reason why i dont want to wait 9+ more days for your response and i also dont want to create another complaint on your website only because during the first time i selected wrong option, once again i am very sorry for it.
But as i said, currently they are asking for something that has absolutely nothing in common with identification and i am a little bit worried about the stuff they asked for recently because to me it looks like they have no rights to ask for something like this and i dont see how it can help them to proceess my withdraw.
Full story in my complaint, dont want to post link to it here but i am pretty sure you can easily find it.
I also realised that i wasnt able to see your forum without using a VPN so maybe this is also something you might want to take a look at, hopefully thats not the problem.
Thanks and Have a nice day.
Привіт.
Вам не потрібно турбуватися про предмет скарги .
«Casino.guru focused зосереджується лише на питаннях, пов’язаних з онлайн-казино, і ми не маємо достатнього розуміння ставок на спорт, щоб допомогти з тим, що ви описали.
Крім того, немає нічого незвичайного для казино, які вимагають підтвердження доходу. Будь ласка, зрозумійте, що ця інформація необхідна казино, щоб переконатися, що ваші кошти були отримані законним шляхом і що у вас достатньо коштів для участі в ставках. Правила протидії відмиванню грошей для індустрії азартних ігор зазвичай встановлюються органом ліцензування, і всі серйозні та ліцензовані казино повинні дотримуватися цих правил. "
Отже, оскільки успішне виведення коштів має підтверджуватися чистою історією ігор, я боюся, що ми не можемо вас підтримати.
Довідка про доходи є цілком нормальним документом, як описано.
Оскільки я не належу до групи розгляду скарг, я залишаю рішення за обробником скарг.
Щодо VPN – чи можете ви поділитися своєю IP-адресою? напишіть нам: community@casino.guru
Я хотів би дослідити це далі.
Hello there.
You don't need to worry about the complaint's subject.
"Casino.guru focused only focuses on issues related to online casinos and we do not have enough insight into sports betting to help with what you described.
Furthermore, it isn't anything unusual for casinos to request proof of income. Please understand that this information is necessary for the casino to make sure that your funds have been obtained legally and that you have enough funds to participate in the betting. AML (Anti-Money Laundering) Regulations for the Gaming and Gambling Industry are usually set by the Licensing Authority and all the serious and licensed casinos have to comply with and follow these policies. "
So, since the successful withdrawal must be supported by clean gaming history, I'm afraid we can't support you.
The proof of income is quite a normal document, as described.
Since I'm not part of the complaint team, I'll leave the decision to the complaint handler.
Regarding the VPN - Can you share your IP address? email us: community@casino.guru
I'd like to investigate it further.
добре, я надсилаю електронну пошту на вказану електронну адресу з моєю ip-адресою
okay iam sending email to listed email adress with my ip adress
Привіт.
Що ж, проблема в тому, що наш форум обмежений гравцями зі Словаччини. Це причина. Вибачте, я пропустив цю деталь у вашому профілі. 🙁
Hello there.
Well, the problem is our forum is restricted to players from Slovakia. This is the reason. I'm sorry, I missed this detail in your profile. 🙁
У цьому випадку я сподіваюся, що у мене немає проблем з використанням vpn.
У будь-якому випадку я хотів би запитати, чи можу я знати причину, чому він обмежений для гравців зі Словаччини?
In this case i hope there is no problem in me using vpn.
Anyway i would like to ask if i can know the reason why it is restricted to players from Slovakia?
Гаразд, справді, це поганий сон, коли я створював композицію, я буквально побачив, що моє повідомлення має бути перевірено командою адміністраторів, щоб бути впевненими, що я не опублікував жодного делікатного коментаря, і тепер є якийсь тупік, який може публікувати випадкові посилання на вашому форум ти справжній??
І я був достатньо дурним, щоб натиснути на нього, тому що я справді не очікував чогось подібного на веб-сайті, який намагається допомогти людям, я просто сподіваюся, що це були лише голі дівчата, і поки я покинув веб-сайт одразу після його відкриття та не завантажуючи нічого з нього, я буду в безпеці, і вони не збираються вкрасти щось з мого комп’ютера, зараз виконується повне сканування за допомогою кількох антивірусних програм, якщо у вас є хороші рекомендації, я буду радий, якщо ви опублікуєте це
okay for real this is a bad dream, when i was creating compaint i literary saw that my message needs to be verified by admin team to be sure that i didnt post any sensitive comment and now there is some dumbfuck who can post random links on your forum are you for real??
And i was stupid enough for clicking on it because i rly didnt expect something like this on the website that is trying to help people, i just hope that all it was just naked girls and as long as i quit the website instatly after opening it and not downloading anything from it i will be safe and they are not going to steal something from my computer, currently running full scans with multiple antivirus softwares if you have good recommendation i will be happy if you post it
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.