Привіт. Цікаве питання!
Зараз у нас немає можливості фільтрувати казино за власником на веб-сайті, але я можу спробувати щось знайти всередині. 😀
У вас є конкретна порада щодо казино, щоб я міг почати?
Наразі ми маємо ці 9:
Казино Зігер
Казино Pedalada10
Казино Tournaverse
Казино Gambetta10
Казино Lucky Bull
Казино b-Bets
Казино Рембрандт
Казино 24Bettle
Big5Casino
Спробуйте зосередитися на відгуках користувачів або відкритих і закритих скаргах. Я вам полегшу, що стосується рейтингів, то у них у всіх "сумнівний" - сумнівний.
Ви можете розмістити їх усі в пошуковій системі та зосередитися на згаданих деталях:
Дайте мені знати, якщо ви дізналися, що шукали. 🙂
Hello. Interesting question!
We currently don't have the option to filter casinos by owner on the website, but I might try to find something internally. 😀
Do you have a specific casino tip so I can start?
So far we have these 9:
Casino Sieger
Pedalada10 Casino
Tournaverse Casino
Gambetta10 Casino
Lucky Bull Casino
b-Bets Casino
Rembrandt Casino
24Bettle Casino
Big5Casino
Try to focus on user reviews, or open and closed complaints. I'll make it easier for you, as far as ratings are concerned, they all have "questionable" - questionable.
You can put them all in a search engine and focus on the mentioned details:
Let me know if you found out what you were looking for. 🙂
Ahoj. Zajímavý dotaz!
Momentálně nemáme na webu možnost filtrovat kasína podle majitele, ale mohla bych zkusit něco dohledat interně. 😀
Máš nějaký konkrétní tip na kasíno, abych měla kde začít?
Zatím máme těchto 9:
Casino Sieger
Pedalada10 Casino
Tournaverse Casino
Gambeta10 Casino
LuckyBull Casino
b-Bets Casino
Rembrandt Casino
24Bettle Casino
Big5Casino
Zkus se u nich zaměřit na uživatelské recenze, pořípadě otevřené a zavřené stížnosti. Usnadním Ti to, co se týče hodnocení, mají všechna "sporný" - questionable.
Můžeš je všechna postupně dát do načeho vyhledávače a zaměřit se na zmíněné detaily:
Dej mi vědět, zda jsi se dozvěděl, co jsi hledal. 🙂
https://condorgaminggroup.com/our-brands/ ось їхні бренди, ймовірно, вони також включають onestepcasino, все вказує на те, що мені потрібно надіслати скаргу, b-bets і onestepcasino, оскільки я попросив вивести гроші, тому заявки все ще очікують на розгляд, поки я надіслав усі перевірки, які вони вимагали, до KYC, я чекаю, поки мине рекомендованих 2 тижні.
https://condorgaminggroup.com/our-brands/ here are their brands, they probably also include onestepcasino, everything is pointing to me having to send a complaint, to b-bets and onestepcasino, since I asked for withdrawal of money, so the applications are still pending, while I have sent all the verifications they requested to KYC, I am waiting for the recommended 2 weeks to pass.
https://condorgaminggroup.com/our-brands/ tady jsou jejich značky, ještě pod ně patří nejspíš onestepcasino, vše směřuje k tomu, že budu muset poslat stížnost, na b-bets a onestepcasino, od té doby, co jsem požádal o výběr peněz, tak jsou žádosti stále čekající, přitom jsem na KYC poslal veškeré ověření, které si vyžádali, čekám až uběhnou 2 týdny, které jsou doporučené.
Ну, це звучить не дуже добре. Мені здається, що KYC не завершено, і це завжди проблема. Я припускаю, що зі служби підтримки казино також немає зв’язку, чи не так?
Я боюся, що якщо вони не відповідатимуть, справді краще зараз почекати. Хоча, звичайно, я розумію, наскільки це непотрібно звучить.
Якщо щось зміниться, ми обов’язково будемо вдячні за оновлення.🤞🤞
Well, that doesn't sound very good. To me it looks like KYC is not completed and that is always a problem. I'm assuming there's no communication from the casino support shit either, right?
I'm afraid if they don't respond, it's really best to wait now. Although of course I realize how unnecessary this sounds.
If anything changes, we will definitely appreciate an update.🤞🤞
No, tak to nezní moc dobře. Za mě to vypadá, že KYC není dokončeno a to je vždycky potíž. Předpokládám, že se ani nekoná žádná komunikace ze srany podpory kasína, že?
Já se obávám, že pokud nereagují, je opravdu nyní skutečně nejlepší vyčkat. I když si samozřejmě uvědomuji, jak zbytečně to zní.
Když se cokoliv změní, určitě oceníme update.🤞🤞
Подібно до скандальної, недбалої поведінки casinogurus у таких казино, як Scatterhall, mad money тощо, тощо, вони знову кидають м’яч тут.
УНИКАЙТЕ казино CONDOR MALTA LIMITED.
Перегляньте розділ скарг на askgamblers та інших кращих сайтах. Протягом останніх 4 місяців вони затримували гравців ліворуч справа та в центрі, несправедливо закривали рахунки, втрачали зняття коштів, затримували зняття через «людську помилку» і навіть РОЗДІЛЯЛИ ЗНЯТТЯ та вказували дати виплат.
У групи фінансові проблеми, це всі ознаки. Проти них відкрито багато справ у MADRE та MGA, і я припускаю, що вони припинять роботу та/або відкликають ліцензію.
Much like casinogurus scandalous, negligent behaviour with casinos like scatterhall, mad money etc etc etc they are again dropping the ball here.
AVOID CONDOR MALTA LIMITED Casinos.
Look at the complaints section on askgamblers and other better sites. For the last 4 months they have been stalling players left right and centre, closing accounts unfairly, losing withdrawals, 'human error' delaying withdrawals and even SPLITTING WITHDRAWALS and putting dates on instalments.
The group is in trouble financially, these are all the signs. There are numerous cases open against them with MADRE and the MGA and I imagine they will out of business and/or license revoked.
З поверненням!
Припиніть образи, ви за крок від бану. Хоча я ціную вашу турботу та надану інформацію, я також дуже добре пам’ятаю ваш стійкий, скандальний, паскудний, ненависний і впертий підхід з минулого.
Останнє попередження. Бери або йди.
Welcome back!
Stop with the insults, you're one step from being banned. Though I appreciate your concern and the information given, I also remember your sturdy, scandalous, lousy, hateful, and stubborn approach very well from the past.
Last warning. Take it or leave.
Усе, що я сказав, базується на фактах, на вашій попередній поведінці та є моєю чесною думкою про гуру казино.
це ти мені погрожуєш.
Я пропоную вам зосередитися на допомозі гравцям і попередженні гравців
Everything I have said is based on fact, based on your previous behaviour and is my honest opinion of casino guru.
it is you who is threatening me.
I would suggest you focus on helping players and warning players
Не перекручуйте мої слова. Я повинен попереджати вас щоразу, коли ви перетинаєте лінію. Не робіть цього знову:
«Так само, як скандальна недбала поведінка casinogurus у таких казино, як Scatterhall, mad money тощо, тощо, вони знову кидають м’яч тут».
Майте на увазі, що я пам’ятаю всі ваші попередні заяви.
Я вважаю, що суть досить очевидна. Нам не потрібні гравці з шаленими ідеями, щоб поширювати тут негативні настрої. Це значно ускладнює зосередження на важливому – підтримці гравців.
Гарного вам!
Don't twist my words. I must warn you whenever you cross the line. Don't do that again:
"Much like casinogurus scandalous, negligent behaviour with casinos like scatterhall, mad money etc etc etc they are again dropping the ball here."
Keep in mind I remember all your previous statements.
I believe the point is pretty obvious. We do not need players with wild ideas to spread negative vibes here. It makes it much more complicated to focus on what matters -supporting players.
Have a good one!
Абсолютно безглуздий пост.
Зосередьтеся на попередженні гравців і оновленні своєї бази даних замість того, щоб виявляти фальшиву емпатію, як це було на форумі Scatterhall.
Completely pointless post.
Focus on warning players and getting your database up to date instead of having to exhibit faux empathy like you did on the scatterhall forum.
просто хотів трохи оновити інформацію про condor malta ltd. По-перше, я думаю, що труддери мають рацію, і вони дійсно мають фінансові проблеми, однак b-bets виплатили мені досить швидко після вимогливого KYC, казино onestep мало ще більш вимогливий KYC, але Нещодавно я, мабуть, через 2 місяці, і після успішного KYC вони надіслали всі гроші, питання в тому, чи варто мені спробувати інші казино від Condor Malta Ltd..
just wanted to update a bit about condor malta ltd, first of all i think trudders are right and they are really in financial trouble, however b-bets paid me out pretty soon after a demanding KYC, onestep casino had an even more demanding KYC but recently i probably after 2 months and after successful KYC they sent all the money, the question is should I try other casinos from Condor Malta Ltd..
chtěl jsem trochu aktualizovat informace o Condor Malta Ltd, v první řadě si myslím, že má trudders pravdu a mají opravdu finanční potíže, nicméně b-bets mi vyplatilo peníze celkem brzy po náročném KYC, onestep kasino mělo ještě náročnější KYC, ale nedávno mi asi po 2 měsících a po úspěšném KYC poslali veškeré peníze, otázka je, jestli mám zkoušet další kasina od Condor Malta Ltd..
Привіт! Я не впевнений щодо фінансових проблем, які має Condor Malta Ltd, але я також не можу цього заперечувати.
Чесно кажучи, щодо того, чи варто вам йти грати в інші казино, я думаю, що остаточне рішення буде за вами, але якщо ви неодноразово стикалися з важким процесом KYC, я б знову подумав про те, щоб знову грати в Казино під Condor. З іншого боку, ви завжди отримували гроші. Питання в тому, чи був для вас прийнятний час, за який ви отримали гроші.
Незалежно від того, що ви вирішите, безумовно, варто переглянути відгуки та скарги користувачів, які можуть містити багато корисної інформації.
Нарешті, я лише зазначу, що будьте обережні, якщо ви робите депозит у казино з цієї групи, а перед цим проведіть своє дослідження, навіть якщо це не гарантує. що ви отримаєте позитивний досвід. Казино цієї групи мають сумнівну репутацію, тому будьте обережні. Однак, якщо ви отримаєте новий досвід, не соромтеся повідомити нам про це.
Hi, I'm not sure about the financial problems Condor Malta Ltd has, but I can't deny it either.
To be honest, as for whether you should go play at other casinos, I think the final decision will be up to you, but if you've had multiple experiences with KYC being a difficult process, I'd reconsider going again play in the casinos under Condor. On the other hand, you have always gotten paid so far. The question is whether the time for which you received the money was acceptable to you.
Whatever you decide, it's definitely a good idea to look at user reviews or complaints, which could have a lot of useful information.
Finally, I'll just mention that be careful if you deposit to a casino from this group and before that, do your research, even though it doesn't guarantee. that you will have positive experiences. Casinos under this group have a dubious reputation, so be careful. However, if you gain new experiences, do not hesitate to let us know.
Ahoj, o finačných problémoch si nie som istý, že by Condor Malta Ltd malo, avšak nemôžem to ani poprieť.
Pravdupovediac, čo sa týka toho, či by si mal ísť hrať do ďalších kasín, myslím, že konečné rozhodnutie bude na tebe, avšak ak máš viacero skúseností s tým, že KYC bol náročný proces, rozmyslel by som si, či by som ešte išiel hrať do kasín pod Condorom. Na druhú stranu si však zatiaľ vždy dostal zaplatené. Otázkou je, či bol pre teba prijateľný čas, za ktorý si peniaze dostal.
Ak by si sa rozhodol už akokoľvek, určite bude dobré si pozrieť uživateľské recenzie alebo sťažnosti, ktoré by mohli mať množstvo užitočných informácii.
Nakoniec teda už len zmienim, že si dávaj pozor, či depozitneš do kasína z tejto skupiny a predtým, si sprav prieskum, aj napriek tomu, že nezaručuje. že budeš mať pozitívne skúsenosti. Reputáciu majú kasína pod touto skupinou pochybnú, takže buď opatrný. Ak však nadobudneš nové skúsenosti, neváhaj nám dať vedieť.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.