ГоловнаФорумКазиноComeOn! Casino - загальне обговорення

ComeOn! Casino - загальне обговорення

 від Peco22
|
2 061 переглядів 6 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити ComeOn! Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт

Я хотів би знати, чи відповідають наступні твердження GDPR


Давай:

Незважаючи на те, що Загальний регламент захисту даних («GDPR») (ЄС) 2016/679 надає суб’єктам даних право бути забутими, цей самий регламент також допускає винятки. GDPR зазначає, що вимога щодо видалення персональних даних не застосовується, якщо обробка необхідна для:

A. компанія повинна дотримуватися юридичного зобов’язання, таке рішення ґрунтується на законах, яких дотримується компанія, включаючи, але не обмежуючись, фінансовими правилами, цивільним законодавством та/або правилами боротьби з відмиванням грошей і фінансуванням тероризму; або

B. встановлення, здійснення або захист правової вимоги.

У зв’язку з цим, навіть якщо ви закрили свій обліковий запис, Компанія має право зберігати вашу особисту інформацію з наведених вище причин. Перегляньте статтю 17 (3) (b) і (e) GDPR.

Змінено
Автоматичний переклад.
Peco22

Привіт.

Ми тут не юристи-міжнародники, тому я не знаю, чи це відповідає європейському законодавству.

Я б проконсультувався зі спеціалізованими компаніями.

Якщо так, повідомте нам результат, будь ласка!

Автоматичний переклад.

Я використовую ComeOn Casino протягом певного періоду часу і відчуваю себе незадоволеним будь-якими результатами, які я отримав із цілодобовою підтримкою клієнтів. Кожного разу, коли я згадував про скаргу будь-якій сторонній організації, мене виганяли з ігрової програми та блокували з мого облікового запису. Перший інцидент стався деякий час тому, і врешті-решт мені компенсували деякі ігрові кредити. Як це було дуже незадовільно, коли моїм початковим запитом було просто повернення моїх грошей.


Останнім часом я став більш уважним і спостережливим до кредитів свого облікового запису, особливо під час гри, тому що протягом певного періоду часу здавалося, що кредити вичерпуються швидше, ніж я їх відтворюю. Я крутив одну зі своїх улюблених ігор із ціною 40 центів за обертання, і незалежно від того, з виграшем чи без нього, баланс мого рахунку підскочив і відображав цифри, які складалися з тим, що я підрахував подумки – це 40 центів за обертання, а виграш зазвичай не перевищував долар , не дуже складно, принаймні не для мене.


Після більш ніж достатньої переконливості я звертаюся до служби підтримки, щоб запитати, чи є можливість і чи можуть вони підтвердити, чи мій обліковий запис увійшов із кількох IP-адрес. Здається, просте запитання, але представник служби (на ім’я Ніл) відповідає, чи можу я отримати доступ до історії ігор, щоб підтвердити/довести свої підозри. Я дуже твердо відповів, що його можливість отримати доступ до цієї інформації в межах його можливостей і, більше того, його службових обов’язків, але в жодному разі не відповідає на мій запит і занепокоєння. Після подальшої безглуздої дискусії він відповів мені, що мої останні 3 входи були з однієї IP-адреси; знову не відповідає на просте запитання «так» або «ні», чи ввійшов мій обліковий запис на інші IP-адреси.


Я можу підтвердити, що все це неправильно, і що я фактично ввійшов у систему з 2 різних IP-адрес протягом однієї години: мій ноутбук через Wi-Fi, а потім мобільний телефон через бездротову мережу. ComeON брехав мені, змушував мене бігати та виконувати непотрібні завдання, щоб довести себе, водночас крадучи мої гроші... тепер я знову заблокований на тисячі доларів!


Я вважаю, що також важливо згадати, що через цей обліковий запис я нещодавно подав запит на оновлення та зміну адреси електронної пошти, і мені здавалося, що у мене два облікові записи. Під час цієї зміни в оновленні інформації мене змусили повірити, що обліковий запис було оновлено та адреси електронної пошти змінено, але вдалося ввійти за допомогою попередньої електронної адреси... дуже погане програмне забезпечення

Автоматичний переклад.
pranteaur

Привіт, я прочитав всю ситуацію і бачу, що це неприємно. Підтримка є однією з найважливіших речей, які впливають на гравця в кращий чи гірший бік, і виходячи з цього, я вважаю, що гравець вирішує, чи залишиться він тут чи ні.

Отже, ваша поточна проблема полягає в тому, що у вас є гроші на рахунку гравця, і ви не можете отримати доступ до свого рахунку?

Щодо ваших даних, які ви хотіли змінити, цього ще не сталося, чи не так?

Це добре, що ви подали скаргу , тому давайте подивимося, чи зможе наша команда допомогти. Я твердо вірю, що так і буде, і якось це все вирішиться.

Чи могли б ви повідомити мені, якщо у вас є оновлення?

Автоматичний переклад.

нема чого оновлювати, оскільки все це сталося протягом останніх 24 годин. Моя проблема полягає в тому, що я заблокований від облікового запису, який, як я тепер вважаю, скомпрометований і викликає розчарування. ComeOn жодним чином не допомагає та не чутливий до моїх проблем


Я не можу підтвердити, чи є якісь оновлення.

Змінено
Автоматичний переклад.
pranteaur

Мені зрозуміло, що ви не отримаєте відповідного оновлення за такий короткий час, тому я сказав, що почекаю його. А це означає, що коли ви отримуєте важливу інформацію про всю ситуацію, ви можете нею поділитися.

Ваша скарга була відкрита в нас, і ми спробуємо втрутитися, якщо нічого не зміниться, вам просто потрібно набратися терпіння.

Я розумію, що це важко, і я вам співчуваю, але ми повинні підтримувати нашу команду в роботі і дивитися, чого ми досягнемо.

Схрещені пальці.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого