1 рік тому
Тут ви можете обговорити ComeOn! Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт
Я хотів би знати, чи відповідають наступні твердження GDPR
Давай:
Незважаючи на те, що Загальний регламент захисту даних («GDPR») (ЄС) 2016/679 надає суб’єктам даних право бути забутими, цей самий регламент також допускає винятки. GDPR зазначає, що вимога щодо видалення персональних даних не застосовується, якщо обробка необхідна для:
A. компанія повинна дотримуватися юридичного зобов’язання, таке рішення ґрунтується на законах, яких дотримується компанія, включаючи, але не обмежуючись, фінансовими правилами, цивільним законодавством та/або правилами боротьби з відмиванням грошей і фінансуванням тероризму; або
B. встановлення, здійснення або захист правової вимоги.
У зв’язку з цим, навіть якщо ви закрили свій обліковий запис, Компанія має право зберігати вашу особисту інформацію з наведених вище причин. Перегляньте статтю 17 (3) (b) і (e) GDPR.
Hello
I would like to know whether the following statements are in accordance with the GDPR
Come On:
Although the General Data Protection Regulation ("GDPR") (EU) 2016/679 gives data subjects the right to be forgotten, this same regulation also allows for exceptions. The GDPR states that the requirement to delete personal data does not apply when the processing is necessary for:
A. the company to comply with a legal obligation, such decision is based on the laws with which the company complies, including, but not limited to, financial regulations, civil law and/or anti-money laundering and anti-terrorist financing regulations; or
B. establishment, exercise or defense of a legal claim.
In this regard, even if you have closed your account, the Company has the right to retain your personal information for the above reasons. Please see Article 17 (3) (b) & (e) of the GDPR.
Hej
jeg vil hører om følgende udsagn er i overensstemmelse med GDPR
ComeOn:
Selvom den generelle databeskyttelsesforordning ("GDPR") (EU) 2016/679 giver registrerede ret til at blive glemt, tillader denne samme forordning også mulighed for undtagelser. GDPR fastslår, at kravet om sletning af personoplysninger ikke gælder, når behandlingen er nødvendig for:
A. virksomheden til at overholde en juridisk forpligtelse, en sådan beslutning er baseret på de love, som virksomheden overholder, herunder, men ikke begrænset til, finansielle bestemmelser, civilret og/eller regler om bekæmpelse af hvidvask af penge og finansiering af terrorisme; eller
B. etablering, udøvelse eller forsvar af et retskrav.
I denne forbindelse, selvom du har lukket din konto, har virksomheden ret til at beholde dine personlige oplysninger af ovenstående årsager. Se venligst artikel 17 (3) (b) & (e) i GDPR.
Привіт.
Ми тут не юристи-міжнародники, тому я не знаю, чи це відповідає європейському законодавству.
Я б проконсультувався зі спеціалізованими компаніями.
Якщо так, повідомте нам результат, будь ласка!
Hello.
We are not international lawyers here, thus I do not know whether this is in accordance with the European Legislation.
I would consult with specialized companies.
If you do, let us know the result, please!
Я використовую ComeOn Casino протягом певного періоду часу і відчуваю себе незадоволеним будь-якими результатами, які я отримав із цілодобовою підтримкою клієнтів. Кожного разу, коли я згадував про скаргу будь-якій сторонній організації, мене виганяли з ігрової програми та блокували з мого облікового запису. Перший інцидент стався деякий час тому, і врешті-решт мені компенсували деякі ігрові кредити. Як це було дуже незадовільно, коли моїм початковим запитом було просто повернення моїх грошей.
Останнім часом я став більш уважним і спостережливим до кредитів свого облікового запису, особливо під час гри, тому що протягом певного періоду часу здавалося, що кредити вичерпуються швидше, ніж я їх відтворюю. Я крутив одну зі своїх улюблених ігор із ціною 40 центів за обертання, і незалежно від того, з виграшем чи без нього, баланс мого рахунку підскочив і відображав цифри, які складалися з тим, що я підрахував подумки – це 40 центів за обертання, а виграш зазвичай не перевищував долар , не дуже складно, принаймні не для мене.
Після більш ніж достатньої переконливості я звертаюся до служби підтримки, щоб запитати, чи є можливість і чи можуть вони підтвердити, чи мій обліковий запис увійшов із кількох IP-адрес. Здається, просте запитання, але представник служби (на ім’я Ніл) відповідає, чи можу я отримати доступ до історії ігор, щоб підтвердити/довести свої підозри. Я дуже твердо відповів, що його можливість отримати доступ до цієї інформації в межах його можливостей і, більше того, його службових обов’язків, але в жодному разі не відповідає на мій запит і занепокоєння. Після подальшої безглуздої дискусії він відповів мені, що мої останні 3 входи були з однієї IP-адреси; знову не відповідає на просте запитання «так» або «ні», чи ввійшов мій обліковий запис на інші IP-адреси.
Я можу підтвердити, що все це неправильно, і що я фактично ввійшов у систему з 2 різних IP-адрес протягом однієї години: мій ноутбук через Wi-Fi, а потім мобільний телефон через бездротову мережу. ComeON брехав мені, змушував мене бігати та виконувати непотрібні завдання, щоб довести себе, водночас крадучи мої гроші... тепер я знову заблокований на тисячі доларів!
Я вважаю, що також важливо згадати, що через цей обліковий запис я нещодавно подав запит на оновлення та зміну адреси електронної пошти, і мені здавалося, що у мене два облікові записи. Під час цієї зміни в оновленні інформації мене змусили повірити, що обліковий запис було оновлено та адреси електронної пошти змінено, але вдалося ввійти за допомогою попередньої електронної адреси... дуже погане програмне забезпечення
I've been using ComeOn Casino for a period of time and find myself unsatisfied with the any and all outcomes ive had with the 24/7 customer support. Everytime i've mentioned making a complaint with any outside entity i've been kicked off the gaming app and locked from my account. First incident occured sometime ago and was eventually compensated some gaming credits- how very unsatisfactory when my intial request was a simple refund of my money.
More so recently, i've been more attentive and obervant of my account credits specifially during game play- reasons being over periods of time it seemed as though credits were depleting faster than I would play them. I was spinning one of my favorite games at 40 cents per spin and whether with or without winnings my account balance would jump and reflect numbers that would add up with what I calculated mentally- its 40 cents a spin with winnings usually no more than a dollar, not very difficult atleast not for me.
Upon more than enough convincing, I turn to the support to inquire if there is a possibility and whether they can confirm if my account is logged in on more than one IP address. Simple question, I think but the service represenative (by the name of Neil) replys if whether or not I can access my gaming history to confirm/prove of my suspicions. I replied very firmly that his ability to access this information is is within his capacity and more so his job responsibility but doesnt in anyway address my inquiry and concern. Upon further senseless discussion his reply to me was that my last 3 log ins were from the same IP address; again not really responding to simple yes or no question of if whether or not my account is logged in on other IP addresses.
I can confirm that this is all inaccurate and that I have been infact logged in on 2 different IP addresses within the same hour: my laptop using wifi and then cell phone using wireless network. ComeON has been lying to me, making me run around and do unnecessary tasks to prove myself while in all likliness stealing my money... now I am locked out, again and out over a period of thousands of dollars!
I think its also important to mention that through this account I recently requested an update and change in email address and was made to seem like I have two accounts. During this change in update in information I was made to believe that the account was updated and email addresses changed but found log in using the previous email address successful.... very very poor software
Привіт, я прочитав всю ситуацію і бачу, що це неприємно. Підтримка є однією з найважливіших речей, які впливають на гравця в кращий чи гірший бік, і виходячи з цього, я вважаю, що гравець вирішує, чи залишиться він тут чи ні.
Отже, ваша поточна проблема полягає в тому, що у вас є гроші на рахунку гравця, і ви не можете отримати доступ до свого рахунку?
Щодо ваших даних, які ви хотіли змінити, цього ще не сталося, чи не так?
Це добре, що ви подали скаргу , тому давайте подивимося, чи зможе наша команда допомогти. Я твердо вірю, що так і буде, і якось це все вирішиться.
Чи могли б ви повідомити мені, якщо у вас є оновлення?
Hello, I have read the whole situation and I can see that it is not enjoyable. Support is one of the most fundamental things that affect a player for better or for worse and based on that I believe a player decides whether he will stay here or not.
So your current problem is that you have money in your player account and you can't reach your account ?
As for your details that you wanted to change, it still hasn't happened, has it ?
It's a good step that you've opened a complaint, so let's see if our team can help. I firmly believe that it will and somehow this will all get sorted out.
Could you let me know if you have an update ?
нема чого оновлювати, оскільки все це сталося протягом останніх 24 годин. Моя проблема полягає в тому, що я заблокований від облікового запису, який, як я тепер вважаю, скомпрометований і викликає розчарування. ComeOn жодним чином не допомагає та не чутливий до моїх проблем
Я не можу підтвердити, чи є якісь оновлення.
there is not much to update as this all occurd within the past 24 hours. My problem is that i am locked out from account which i now believe to compromised and to add frustrations ComeOn is in no way helpful or sensitive to my concerns
I can't confirm if theres any updates.
Мені зрозуміло, що ви не отримаєте відповідного оновлення за такий короткий час, тому я сказав, що почекаю його. А це означає, що коли ви отримуєте важливу інформацію про всю ситуацію, ви можете нею поділитися.
Ваша скарга була відкрита в нас, і ми спробуємо втрутитися, якщо нічого не зміниться, вам просто потрібно набратися терпіння.
Я розумію, що це важко, і я вам співчуваю, але ми повинні підтримувати нашу команду в роботі і дивитися, чого ми досягнемо.
Схрещені пальці.
It's clear to me that you won't have a relevant update in such a short time and that's why I said I'll wait for it. And that means when you get important information about the whole situation you can share it.
Your complaint has been opened with us and we will try to intervene if nothing changes, you just need to be patient.
I understand that this is difficult and I sympathize with you, but we have to keep our team working and see where we get.
Fingers crossed.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.